CENTRE DU TRANSVAAL

Contactgegevens CENTRE DU TRANSVAAL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data CENTRE DU TRANSVAAL: address, phone, fax, email, website, opening hours

CENTRE DU TRANSVAAL

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Place du Transvaal 16A; 6010; Charleroi (Couillet), België

Telefoon (phone): 071 36 17 15 (+32-071 36 17 15) 071 36 17 15 (+32-071 36 17 15)

Fax (fax): +32 (81) 577-41-63 +32 (81) 577-41-63

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) CENTRE DU TRANSVAAL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "CENTRE DU TRANSVAAL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "CENTRE DU TRANSVAAL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van CENTRE DU TRANSVAAL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen CENTRE DU TRANSVAAL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of CENTRE DU TRANSVAAL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees CENTRE DU TRANSVAAL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti CENTRE DU TRANSVAAL
Products information CENTRE DU TRANSVAAL

BTW identificatienummer (tax): BE01609741210
Ondernemingsnummer: 9322967529
Hoofdstad (capital): 155,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 122,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2001

Producten die in CENTRE DU TRANSVAAL zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Speech therapists

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor CENTRE DU TRANSVAAL
(Get full report from official database of BE for CENTRE DU TRANSVAAL)

Aanvulling soorten activiteiten voor CENTRE DU TRANSVAAL
Addition kinds of activities for CENTRE DU TRANSVAAL

28999910. Correctievloeistof | Correction fluid
33169902. Corrugeren ijzer en staal, koudgewalst | Corrugating iron and steel, cold-rolled
39990205. Haarspeldjes | Hairpin mountings
47859900. Inspectie en vaste voorzieningen, niet inbegrepen | Inspection and fixed facilities, nec
73890500. Reserveringsdiensten | Reservation services

Werken bij CENTRE DU TRANSVAAL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in CENTRE DU TRANSVAAL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor CENTRE DU TRANSVAAL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for CENTRE DU TRANSVAAL. Looking for open vacancies in other companies

  • Installateur sanitair & centrale verwarming (m/v) (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je voert op verschillende werven de installatie van radiatoren, aansluiting van ketsl en het plaatsen van vloerverwarming uit. Zowel bij particulieren als in appartementsgebouwen. Je werkt over de hele regio van Oost-Vlaanderen. Je hebt voldoende kennis en ervaring om zelfstandig te werken.

  • Operator Finishing 2 ploegen (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: AGO Jobs & HR GENT ARBEIDERS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf te Gent zijn wij op zoek naar een Operator Finishing 2ploegen. Als Operator Finishing zorg jij ervoor dat alle finishingmachines blijven draaien en ben je verantwoordelijk dat er goede kwaliteit geproduceerd wordt.

  • Technisch commercieel medewerker - binnendienst (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een familiebedrijf zijn wij op zoek naar een enthousiaste technisch commercieel medewerker voor de binnendienst. Na een grondige opleiding kan je perfect de klant onthalen en de nodige informatie verschaffen over prijzen, producten en of diensten. Je taken zijn: Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de kassa en ontvangst klanten aan de balie, alsook balieverkoop ruwbouw- en bestratingsmaterialen; Je bent verantwoordelijk voor de balie, interne administratie, offertes, prijsaanvragen leveranciers, lastenboeken ontleden; Je kan offertes opstellen op basis van bouwplannen.

  • Poetshulp Ramsel V/M (RAMSEL)

    Regio: RAMSEL

    Bedrijf: KLIEN dienstencheques

    Type: Dienstenchequebaan

    KLiEN dienstencheques zoekt een gemotiveerde poetshulp. Je poetst bij klanten thuis en zorgt ervoor dat hun woonst goed schoongemaakt is. Belangrijk is dat je op tijd komt en alle afspraken stipt naleeft! Je poetst bij mensen thuis dit houdt o.a. in: spinnenwebben afdoen; stofzuigen; dweilen; ramen lappen; ....

  • Huishoudhulp in Zwevegem -Otegem (ZWEVEGEM)

    Regio: ZWEVEGEM

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • Stage - IRIS Greencare (EVERE)

    Regio: EVERE

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1676490-inline.html?cid=Partner_VDAB Inleiding De leiderspositie die wij innemen op onze verschillende referentiemarkten en de groei die ons bedrijf kent in de omringende landen, laten ons toe boeiende perspectieven aan te bieden inzake professionele ontplooiing. Onze bedrijfscultuur valoriseert de geest van het ondernemen in al zijn facetten : initiatief, verantwoordelijkheid, autonomie en beslissingskracht. Iedereen evolueert in een kader waar het respect voor de menselijke waarden volledig tot zijn recht komt. Voor ons zusterbedrijf IRIS Greencare n.v., kijken wij uit naar een stagiaire (m/v). Project IMPACT VAN DE « NUL FYTO » REGULATIE IN WARANDEN EN TUINEN + MARKTSTUDIE Missie IRIS Greencare is gespecialiseerd in de creatie en onderhoud van waranden en tuinen in de BtoP en BtoB sectoren. Het bedrijf is actief over gans het Belgisch gebied. De evolutie inzake regulering omtrent onkruiders zal een aanzienlijk impact hebben op de markt (werkmethoden, lastenboeken, prijs, resultaten…). Deze veranderingen kunnen ook best ontwikkelingsopportuniteiten creëren voor onkruiddiensten voor harde oppervlaktes bij nieuwe klanten. Het is dus van belang dat wij- de bestaande en toekomstige wetten en regulatie beheersen - de produktiekosten correct inschatten - de bestaande klanten correct factureren - onze klanten correct informeren over kopmende evolutie en hun reacties kunnen anticiperen - het potentieel bij nieuwe klanten inschatten Fazes van de opdracht- 1. Een duidelijk overzicht opstellen van de bestaande en toekomstige locale, regionale en federale regulatie. Dit zal ons toelaten om de verschillende impacten op onze diensten in te schatten en onze klanten correct te informeren (opstellen van een informatienota). - 2. Produktiekosten van de alternatieve werkmethoden- Documentatie opzoeken en consolideren - Relevante instellingen en organisaties die dit al onderzocht hebben contacteren - Enquête bij de gemeentes die Nul Fyto al toepassen - ‘paramétrées’ observaties van bestaanden werken hiertomtrent binnen het bedrijf (brûlage thermique et moussage à chaud) - 3. De impact van alternatieve werkmethoden op het jaarlijkse onderhoud van ‘sites’ bij bestaande klanten of voor sites waarvoor wij een recent aanbod gedaan hebben. - 4. De administratieve en technische gevolgen op de onderaannemers identificeren - 5. Klanten telefonisch contacteren, ze op de hoogte brengen van huidige en nieuwe verplichtingen, van de kostenimpact of van alterinatieven, hun wensen registreren… - 6. Een marktstudie bij Business to Business prospecten met of zonder ‘groene ruimtes’ al of niet toegangelijk voor kwetsbare groepen. - Het potentiële zakencijfer van alternatieve behandelingen op een bepaalde regio - Hun intenties hieromtrent capteren (eigen personeel, de mogelijke aanvaarding van minder guntige resultaten, anticipatie van komende regulering… Einddoelen Binnen 3 à 4 maanden worden fazes 1 à 4 uitgevoerd zo dat fazes 5 à 6 tussen januari en maart kunnen plaatsvinden. Mogelijke obstakels- Omvang van het project– bereid snel om snel te beginnen, dingen opzoelen, deuren open krijgen, hard werken, parellel en autonoom kunnen werken, om tijdsverlies te vermijden. - Nieuw onderwerp dus beperkte ervaring, tegenstrijdige meningen, en beperkte maatregelen in de sector Andere opmerkingen Unieke opportuniteit om voor het einde van uw studies bij te drgane tot een strategisch p...

  • Dossierbeheer telecom NL/FR Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant, een dynamische en groeiende onderneming gespecialiseerd in affinity insurances, zoeken wij een tweetalige dossierbeheerder NL/FR. Volgende taken vallen onder jouw verantwoordelijkheid: Je hebt technische affiniteit en kan basis technische vragen inzake telefonie oplossen. Het gaat hier vooral over hulp bij installeren van updates, verbindingen controleren en opstartproblemen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel telefonisch als via e-mail. Je vervult verschillende bijhorende administratieve taken en je staat onder meer in voor de controle en het goedkeuren van herstellingen.

  • dispatcher transport (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: Staffing Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Satic-Minera in Antwerpen (2030) zoekt een dispatcher transport (m/v). Als transport dispatcher ben je verantwoordelijk voor de planning, organisatie en opvolging van transporten. Dit voor ongeveer 150 wagens en 10-tallen schepen bevrachten, waarvan het transport voornamelijk zal plaatsvinden in de haven van Antwerpen. Dispatcher - taken en verantwoordelijkheden: Je zorgt voor het verzamelen en invoeren van transportopdrachten van klanten in het systeem. Vervolgens plan je het transport van de producten. Je hebt dagelijks contact met de klant, de schepen en terminals en verzorgt de dagelijkse vereiste documenten en bijkomende administratie. Je waakt over de afgesproken transportprijzen. Je kijkt graag kritisch naar processen en streeft naar vernieuwing daar waar nodig door het inbrengen van ideeën ter verbetering van de kwaliteit en productiviteit.

  • JUNIOR SALES REPRESENTATIVE (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: AS4

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor volgende taken: Uitbouwen van je eigen portefeuille door actief op zoek te gaan naar nieuwe klanten. Via cold calling potentiële klanten benaderen. Informeren en adviseren van prospecten op een professionele manier. Onderhouden van relaties met nieuwe klanten door aan cross selling te doen. Opmaken en nauw opvolgen van offertes. Signaleren van marktinformatie. Uitdragen van het kwaliteitsmerk AS4. Als Junior Sales Representative ben je verantwoordelijk voor de verdere uitbreiding van het AS4 klantenbestand en ga je proactief op zoek naar nieuwe klanten. In een beginfase zorg je tevens voor de administratieve ondersteuning van het sales team.

  • BI Data Architect (HOUTHALEN-HELCHTEREN)

    Regio: HOUTHALEN-HELCHTEREN

    Bedrijf: JBC

    Type: Vaste Job

    Binnen deze senior functie ben je verantwoordelijk voor alle Management Information Systemen (MIS). Deze systemen zorgen ervoor dat de verschillende interne afdelingen de noodzakelijke data en rapporten gestructureerd aangeleverd krijgen of zelf kunnen creëren. Je werkt hierbij nauw samen met diverse business units zoals Sales & Marketing, Finance, Aankoop, Logistiek, etc. Je zorgt samen met onze BI development partner voor de optimalisatie van de MIS omgeving en de uitvoering van gerelateerde projecten. Je werkt proactief verbetervoorstellen uit, en zorgt voor een grondige documentatie van alle MIS systemen. Je ontwerpt en tekent nieuwe data processen uit en bepaalt mee de koers van de data omgeving Tot slot heb je er geen problemen mee om af & toe zelf handen uit de mouwen te steken en query’s te maken en rapporten op te stellen

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Turnhout)

    Regio: Regio Turnhout

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • All-round Nachtmedewerker << Zelfstandige basis - Freelance >> (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: TURNHOUT CITY HOTEL

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor onze vestiging te Turnhout zijn wij op zoek naar een gemotiveerde All-round nachtmedewerker om ons gemotiveerde team te versterken. Uren: 23.00 - 07.00 - Gasten verwelkomen - Onderhoud in het gebouw (lampen vervangen, ...) - Mee instaan voor de algemene netheid van ons gebouw - Ontbijt voorbereiden/klaarmaken voor de gasten s'ochtends - ...

Zoek naar antwoorden van CENTRE DU TRANSVAAL in sociale netwerken
Look for responds of CENTRE DU TRANSVAAL in social networks

Lees alle opmerkingen voor CENTRE DU TRANSVAAL. Laat een reactie achter voor CENTRE DU TRANSVAAL. CENTRE DU TRANSVAAL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for CENTRE DU TRANSVAAL. Leave a respond for CENTRE DU TRANSVAAL. CENTRE DU TRANSVAAL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie CENTRE DU TRANSVAAL op de google maps. Adres en contacten CENTRE DU TRANSVAAL
Location of CENTRE DU TRANSVAAL on the google maps. Address and contacts of CENTRE DU TRANSVAAL

Andere gerelateerde bedrijven als come CENTRE DU TRANSVAAL CENTRE DU TRANSVAAL: Werkwijzer Deurne | Excelsior | THE EVENTERPRISE | SCANFOR | MAISON IVANIR

Other related companies as CENTRE DU TRANSVAAL: Werkwijzer Deurne | Excelsior | THE EVENTERPRISE | SCANFOR | MAISON IVANIR

CENTRE DU TRANSVAAL is een bedrijf dat 2001 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is CENTRE DU TRANSVAAL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01609741210. Het bedrijf CENTRE DU TRANSVAAL bevindt zich op het adres: Place du Transvaal 16A; 6010; Charleroi (Couillet). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 155,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 122,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Speech therapists. Producten gemaakt in CENTRE DU TRANSVAAL zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van CENTRE DU TRANSVAAL is Huismeubelen, Inrichting en Apparatuurwinkels, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van CENTRE DU TRANSVAAL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van CENTRE DU TRANSVAAL, openstaande posities, locatie van CENTRE DU TRANSVAAL op de kaart.

CENTRE DU TRANSVAAL is a company, that was registered 2001 in N\A region, Belgium. Full name of company is CENTRE DU TRANSVAAL, company assigned to the tax number BE01609741210. The company CENTRE DU TRANSVAAL is located at the address: Place du Transvaal 16A; 6010; Charleroi (Couillet). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 155,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 122,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Speech therapists. Products created in CENTRE DU TRANSVAAL were not found.
The main activity of CENTRE DU TRANSVAAL is Home Furniture, Furnishings and Equipment Stores, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of CENTRE DU TRANSVAAL is not available. You also can look at reviews of CENTRE DU TRANSVAAL, open positions, location of CENTRE DU TRANSVAAL on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over CENTRE DU TRANSVAAL, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf CENTRE DU TRANSVAAL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about CENTRE DU TRANSVAAL, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company CENTRE DU TRANSVAAL, employees, financial statistics.