O SEY BO

Contactgegevens O SEY BO: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data O SEY BO: address, phone, fax, email, website, opening hours

O SEY BO

Regio (region): N\A, België

Adres (address): HOSPITAALSTRAAT 83; 9620; ZOTTEGEM, België

Telefoon (phone): 93612007 (+32-93612007) 93612007 (+32-93612007)

Fax (fax): +32 (64) 403-37-10 +32 (64) 403-37-10

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) O SEY BO: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "O SEY BO"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "O SEY BO"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van O SEY BO, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen O SEY BO. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of O SEY BO, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees O SEY BO. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti O SEY BO
Products information O SEY BO

BTW identificatienummer (tax): BE05328063964
Ondernemingsnummer: 6170440673
Hoofdstad (capital): 450,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 329,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1987

Types d'Articles: Souvenirs.. Types de meubles: Meubles de Style.

Product categorie (product category): Souvenirs and objets artisanaux. Meubles Détaillants,Aménagement de B?timents et de Cuisines

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor O SEY BO
(Get full report from official database of BE for O SEY BO)

Aanvulling soorten activiteiten voor O SEY BO
Addition kinds of activities for O SEY BO

14119909. Serpentine, dimensie-quarrying | Serpentine, dimension-quarrying
24490300. Rechthoekige dozen en kratten, hout | Rectangular boxes and crates, wood
25110401. Bridge sets (meubels): hout | Bridge sets (furniture): wood
34999915. Magneten, permanent: metallisch | Magnets, permanent: metallic
36340401. Luchtreinigers, draagbaar | Air purifiers, portable
37130100. Vrachtwagens en onderdelen | Truck bodies and parts
38230202. Manometers, industrieel proces type | Manometers, industrial process type
50630207. Zekeringen en accessoires | Fuses and accessories
50829906. Olievelduitrusting | Oil field equipment
59990600. Telefoon- en communicatieapparatuur | Telephone and communication equipment

Werken bij O SEY BO: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in O SEY BO: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor O SEY BO. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for O SEY BO. Looking for open vacancies in other companies

  • Customer Service Medewerker (ZWIJNAARDE)

    Regio: ZWIJNAARDE

    Bedrijf: ASAP OFFICE GENT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je behandelt het OCF-proces (offerte - contract - facturatie) van A tot Z en zorgt voor een vlekkeloos verloop. Je volgt de bestellingen, contracten en facturen nauwkeurig op en zorgt nadien voor het correct archiveren van deze gegevens. Daarnaast ben je een kei in het snel formuleren van antwoorden wanneer (interne) klanten jou contacteren met vragen.

  • Sales Representative m/v (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: Start People Aalst

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Commercieel Medewerker bezoek je bestaande en potentiële klanten binnen jouw toegekend gebied om jouw Sales Target te halen. Daarnaast verwachten wij dat je nieuwe markten verkent, offertes stuurt en opvolgt. Je bent in staat om de (technische) eisen, wensen, behoeftes en problemen van (potentiële) klanten te inventariseren. Daarna verzorg jij de commerciële onderhandelingen tot je de deal kan sluiten. Onze Commercieel Medewerker rapporteert rechtstreeks aan de Algemeen Directeur.

  • ERP Project Manager (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Let's Work

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor de IT-afdeling van onze klant is Let's Work op zoek naar een ERP Project Manager. Hierbij ben je verantwoordelijk voor het opleveren van succesvolle ERP-projecten en ondersteun je een internationale ERP omgeving met ongeveer 800 gebruikers wereldwijd. Als ERP Project Manager omvat uw takenpakket het volgende: - Je denkt mee over hoe ERP applicaties het best ingezet worden om optimaal onze bedrijfsdoelstellingen te halen. - Als project manager lever je samen met de applicatie analisten en ontwikkelaars succesvolle projecten in het domein van ERP. - Je neemt beslissingen over de ERP architectuur en je weegt standaardconfiguratie af ten opzichte van maatwerkoplossingen, alsook de integratie met aanverwante applicaties en het product en application lifecycle management. - Je bespreekt met de bedrijfsgebruikers hun noden en wensen en vertaalt die naar projecten, solution requirements, initial design concepts, functionele requirements en software specificaties. Daarbij is er ook ondersteuning door een business analyst mogelijk. - Je volgt de projecten en wijzigingen nauwgezet op, zodat deze binnen de gestelde budgettaire en tijdslimieten gerealiseerd worden. Een nauwe samenwerking met IT collega’s en key-users zijn hierbij belangrijk. - Je brengt op die manier een uitgebreide portfolio aan boeiende ERP-implementatieprojecten tot realisatie, die het bedrijf steeds voorop houdt in de marktcompetitie. - Je geeft leiding aan een Agile ontwikkelingsteam en werkt samen met de externe partijen binnen het domein van ERP. Je zorgt daarbij dat het projectteam zich verder kan ontplooien zowel in kennis van ERP als in de optimale ontwikkelingsmethoden. - Je blijft continu op de hoogte van evoluties en ontwikkelingen op het gebied van ERP toepassingen en je deelt die kennis met je collega’s.

  • POETS- EN HUISHOUDHULP regio Huldenberg (HULDENBERG)

    Regio: HULDENBERG

    Bedrijf: IN-Z regio Vlaams Brabant Oost

    Type: Dienstenchequebaan

    Zet jij je graag in voor de levenskwaliteit van anderen - je klanten kunnen zorgbehoevenden of niet-zorgbehoevenden zijn - en spreken huishoudelijke taken jou aan? Dan ben jij de persoon die we zoeken! je verricht huishoudelijk werk bij mensen thuis jouw voornaamste taken zijn: stofzuigen, stofvegen, dweilen, badkamer kuisen, ramen wassen, ... bijkomende taken kunnen zijn: strijken, wassen, koken, boodschappen doen, ... op regelmatige tijdstippen kom je samen met je collega's tewerkstelling in Huldenberg en omgeving

  • Werken als huishoudhulp Beerzel (BEERZEL)

    Regio: BEERZEL

    Bedrijf: DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Bij Domestic Services zijn er, vanwege de grote vraag, steeds vacatures. Er zijn geen specifieke voorwaarden om te kunnen werken in het systeem van de dienstencheques. Domestic Services stelt geen bijzondere eisen (ervaring of diploma), maar is in het bijzonder op zoek naar mensen die gemotiveerd zijn, houden van orde en netheid en graag mensen willen helpen. Veel voorkomende werkzaamheden zijn: afstoffen, stofzuigen, dweilen, ramen poetsen, bedden opmaken en strijken.

  • Huishoudhulp - Voltijds (Regio Oostkamp - Beernem) (M/V) (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: UW HELPENDE HAND

    Type: Dienstenchequebaan

    Heb je zin voor orde en netheid ? Dan ben je bij ons aan het juiste adres ! Als huishoudhulp bestaat uw taak voornamelijk uit het schoonmaken van privé-woningen. Volgens uw mogelijkheden kan dit aangevuld worden met strijken, boodschappen doen, kleine naaiwerken (verstelwerk) en koken. Vanuit het kantoor krijg je de nodige ondersteuning en opvolging. Iedereen mag zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische overtuiging, afkomst, geaardheid of handicap, ook 45-plussers zijn welkom.

  • Jobstudent herfstvakantie (m/v) (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Studentenjob

    We zijn op zoek naar 3 student-enquêteurs voor de herfstvakantie De enquêtes worden afgenomen in het Shopping 1 te Genk, met behulp van Ipads. Je hebt bij voorkeur een marketing- of communicatie-achtergrond, en een goed besef van de belangrijkheid van enquêtes.

  • Analist Microbiologie (PUURS)

    Regio: PUURS

    Bedrijf: Whoohoo® Project Sourcing

    Type: Vaste Job

    In het microbiologisch labo worden testen uitgevoerd om aan te tonen datonze klant voldoet aan de wettelijke en geldige GMP richtlijnen voor aseptisch bereide farmaceutische producten, o.a. nodig voor de release van product naar de markt toe. De microbiologische testen worden uitgevoerd op routinestalen afkomstig van productie, stabiliteitloten, validatieloten en er worden ook analyses op aanvraag uitgevoerd. Takenpakket Het takenpakket van een analyst in het microbiologisch labo omvat het zelfstandig uitvoeren van de labo testen, evalueren en het rapporteren van deze resultaten op GMP wijze. Deze testen omvatten onder andere: steriliteitstest, endotoxinetest, identificaties etc.. De analyst is verantwoordelijk voor het documenteren en opvolgen van afwijkingen die zich voordoen.

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Geel-Mol)

    Regio: Regio Geel-Mol

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • 3D-ICT - Business Architect (Regio Vilvoorde-Zaventem)

    Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Beschrijving team en projecten Als Security Management team bij onze klant werk je nauw samen met het Vakcentrum Informatieveiligheid, als team zijn ze verantwoordelijk voor het implementeren en uitbaten van de nodige tooling, processen en governance die bijdragen tot het realiseren van de beleid -en werkkaders op vlak van informatieveiligheid. In kader daarvan is onze klant opzoek naar: 1 Business Architect Momenteel werken ze aan volgende projecten: Authentication Doel: Implementeren van een future proof oplossing (front-end en back-end) die de klant toelaat om veilig en efficiënt te authentiseren op onze systemen. Scope & output: Implementeren van de nodige technische oplossingen Oplossing voor oa. WebSphere, Drupal, Mainframe, SharePoint, Web services, ... Integratie met legacy logon methodes Onderzoek en positionering van On Premise tov Cloud oplossingen Implementeren van werkinstructies naar software ontwikkelaars Vastleggen van architectuur standaarden Opzetten van centrale governance Electronic Signature Platform Doel: Opzetten van een Electronic Signature Platform, de nodige processen en governance, die het elektronisch tekenen van documenten mogelijk maakt. Scope & output: Selecteren en implementeren van een marktconforme oplossing Uitwerken en implementeren van de nodige processen Opzetten van centrale governance Rapportering Als piloot uitrollen naar een aantal OU's Identity Management Doel: Identity Management is een groepsproject waarbij ze het beheer van de verschillende identiteiten (personeelsleden, leveranciers, zelfstandige ondernemers) willen centraliseren. Daarbij willen ze het concept van Role Based Access Control (RBAC) introduceren zodoende ze eenvoudig de effectieve toegangen van een gebruiker kunnen bepalen en toekennen. In de huidige fase van het project zijn ze bezig met het uitwerken van een delegated management oplossing voor leveranciers en gaan ze starten met de implementatie van rollen en verantwoordelijkheden binnen de business. Scope & output: Uitwerken van een Delegated Management oplossing binnen het Sailpoint IIQ pakket. Migratie van data uit legacy applicaties naar Sailpoint IIQ Opzetten van piloot met een aantal leveranciers en de teams die hiervoor verantwoordelijk zijn Verdere rollout naar alle andere leveranciers Opzetten van processen en werkinstructies voor de ondersteunende diensten. Taakomschrijving Opdracht: Als business Architect zal je: Aan onze business partners ondersteuning en advies geven om processen voortdurend te verbeteren. Samen met de business partners behoeften, ideee?n en problemen (pro)actief scherpstellen. De marktevoluties opvolgen en aan onze business partners strategisch advies geven over (toekomstige) opportuniteiten. Kennis en expertise binnenbrengen binnen het security domein Waken over de uitwerking en realisatie van een oplossing die in lijn ligt met de verwachtingen van de business, de IT-architectuur en de strategische doelstellingen. Samenwerken met solution analisten, IT-architecten, ontwikkelaars... Verwachte output: Uitbouwen van netwerk bij de business partners, zodoende ze noden en opportuniteiten kunnen capteren en kunnen rapporteren over de ...

  • Stage consultant/psycholoog (SCHAARBEEK)

    Regio: SCHAARBEEK

    Bedrijf: ASCENTO LEUVEN

    Type: Leercontract

    Wij hebben stageplaatsen in onze kantoren te Brussel. Binnen het domein Rekrutering en Selectie bestaan je dagelijkse taken uit onder andere het opstellen van competentieprofielen, cv’s zoeken in databanken, cv’s screenen, deelname aan selectie-interviews, rollenspelen en assessment centers, rapporten schrijven voor klanten, meegaan op intake- of feedback gesprek bij de klant, deelname aan jobbeurzen, … In het kader van Outplacementbegeleiding kan je een aantal sessies mee volgen en op termijn zelf oefeningen geven. Als kennismaking met het domein Talent & Performance Management bestaat de mogelijkheid om trainingen te observeren en mee te ontwikkelen. Projecten Je krijgt als stagiair(e) een project toegewezen dat je zelfstandig afwerkt. De inhoud van het project hangt af van de noden binnen Ascento op het moment van jouw stage en wordt in overleg bepaald.

  • Leercontract damesboetiek "QUEENS" Leuven (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: QUEENS

    Type: Leercontract

    Voor onze tiener- en dameskledingwinkels QUEENS ( www.queensfashion.be ) zoeken wij verdere versterking, met name voor onze vestiging in centrum Leuven. Ben jij op zoek naar een leuke plek voor je leercontract, waar je het volledige takenpakket aanleert? Je hebt een goed gevoel voor mode, styling en trends, en houdt er van om klanten te helpen zodat zij zich goed in hun vel voelen in de aangekochte outfit. "Gelukkige klanten komen terug" wordt ook jouw drijfveer. Naast klanten helpen werk je ook mee aan alles wat komt kijken bij het runnen van de winkel: het uitpakken van leveringen, de winkel spik & span houden, visual merchandising en kassa-verrichtingen. Je bent een teamspeler die de QUEENS-spirit mee verwezenlijkt. Dagen en uren zijn overeen te komen in functie van je opleiding. He jij er zin in? Stuur dan je CV mét foto én bijhorende motivatiebrief per e-mail en we contacteren je heel snel terug. Vermeld duidelijk dat het om een leercontract in Leuven gaat, gezien we ook nog andere vacatures open hebben.

Zoek naar antwoorden van O SEY BO in sociale netwerken
Look for responds of O SEY BO in social networks

Lees alle opmerkingen voor O SEY BO. Laat een reactie achter voor O SEY BO. O SEY BO bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for O SEY BO. Leave a respond for O SEY BO. O SEY BO on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie O SEY BO op de google maps. Adres en contacten O SEY BO
Location of O SEY BO on the google maps. Address and contacts of O SEY BO

Andere gerelateerde bedrijven als come O SEY BO O SEY BO: Phalanger Consulting | Exco-Lines | TONY MERTENS | INGRID GODEAU | ASS. INFIRM. IND?PEND.

Other related companies as O SEY BO: Phalanger Consulting | Exco-Lines | TONY MERTENS | INGRID GODEAU | ASS. INFIRM. IND?PEND.

O SEY BO is een bedrijf dat 1987 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is O SEY BO, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05328063964. Het bedrijf O SEY BO bevindt zich op het adres: HOSPITAALSTRAAT 83; 9620; ZOTTEGEM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 450,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 329,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Souvenirs and objets artisanaux. Meubles Détaillants,Aménagement de B?timents et de Cuisines. Lijst met producten zijn Types d'Articles: Souvenirs.. Types de meubles: Meubles de Style..
De hoofdactiviteit van O SEY BO is Diensten, niet elders geclassificeerd, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van O SEY BO is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van O SEY BO, openstaande posities, locatie van O SEY BO op de kaart.

O SEY BO is a company, that was registered 1987 in N\A region, Belgium. Full name of company is O SEY BO, company assigned to the tax number BE05328063964. The company O SEY BO is located at the address: HOSPITAALSTRAAT 83; 9620; ZOTTEGEM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 450,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 329,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Souvenirs and objets artisanaux. Meubles Détaillants,Aménagement de B?timents et de Cuisines. List of products are Types d'Articles: Souvenirs.. Types de meubles: Meubles de Style..
The main activity of O SEY BO is Services, Not Elsewhere Classified, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of O SEY BO is not available. You also can look at reviews of O SEY BO, open positions, location of O SEY BO on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over O SEY BO, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf O SEY BO, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about O SEY BO, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company O SEY BO, employees, financial statistics.