Interieur Kultuur NV

Particuliere bedrijvenDiverse reparatiediensten • Interieur Kultuur NV

Contactgegevens Interieur Kultuur NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Interieur Kultuur NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

Interieur Kultuur NV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Herentalsebaan 393; 2160; Wommelgem, België

Telefoon (phone): 03 366 34 00 (+32-03 366 34 00) 03 366 34 00 (+32-03 366 34 00)

Fax (fax): 03 366 24 40 (+32-03 366 24 40) 03 366 24 40 (+32-03 366 24 40)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Interieur Kultuur NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Interieur Kultuur NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Interieur Kultuur NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Interieur Kultuur NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Interieur Kultuur NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Interieur Kultuur NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Interieur Kultuur NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Interieur Kultuur NV
Products information Interieur Kultuur NV

BTW identificatienummer (tax): BE02024749755
Ondernemingsnummer: 7152893066
Hoofdstad (capital): 831,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 105,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2011

Interior decoration; Curtains & curtain fixtures - Retail; Painting contractors; Floor coverings - Retail; Wallpaper - Retail

Product categorie (product category): Solar protection - Inside

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Interieur Kultuur NV
(Get full report from official database of BE for Interieur Kultuur NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor Interieur Kultuur NV
Addition kinds of activities for Interieur Kultuur NV

365101. Huishoudelijke geluidsapparatuur | Household audio equipment
20150803. Turkije, verwerkt: gekookt | Turkey, processed: cooked
30690902. Rubberen banden | Rubber bands
35310703. Hammermolens (rots- en ertsmachines), draagbaar | Hammer mills (rock and ore crushing machines), portable
79990201. Golfkar, kracht, verhuur | Golf cart, power, rental

Werken bij Interieur Kultuur NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Interieur Kultuur NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Interieur Kultuur NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Interieur Kultuur NV. Looking for open vacancies in other companies

  • customer service medewerker - Zellik (ZELLIK)

    Regio: ZELLIK

    Bedrijf: Synergie Diegem Careers

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Inkomende oproepen van klanten behandelen. E-mails van klanten beantwoorden. Chatberichten van klanten beantwoorden. Afspraken voor leveringen plannen. Problemen rapporteren aan Team Leaders om een oplossing te zoeken. Samen met het team zorgen dat de klant ook voor zijn volgende aankoop terugkeert naar de winkel

  • Diagnosetechnieker (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Preventief onderhouden van het machinepark Storingen verhelpen en proactief meedenken voer langetermijnoplossingen Opstarten van nieuwe machines en installaties het opmaken van onderhoudsinstructies en het begeleiden van operatoren Veiligheidsvoorschriften bewaken en de correcte nalevering ervan opvolgen Uitgevoerde interventies correct rapporteren

  • HUISHOUDHULP VOLTIJDS NAZARETH/ EKE (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: GREENHOUSE ZWIJNAARDE

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit Nazareth/Eke zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen!

  • Studenten voor verkoop bakkerswinkel(m/v) (LUMMEN)

    Regio: LUMMEN

    Bedrijf: Staffing nv

    Type: Studentenjob

    Voor een goed draaiende bakkerij te Lummen, zoeken we nog studenten om in het weekend een centje bij te verdienen. Je werkt ofwel zaterdagvoormiddag, zaterdagnamiddag of zondagvoormiddag. Bedrijfsomschrijving Onze klant is een goed draaiende bakkerij, gelegen in Lummen. Omschrijving Begin je 's morgens? Dan vul je de toog met gebak en taart. Je gaat de manden vullen met brood, broodjes en stokbrood. Je helpt de klanten verder en rekent af aan de kassa. Werk je in de namiddag dan help je met het opruimen van de winkel.

  • Junior Projectleider Bouw (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: FREESTONE

    Type: Vaste Job

    • Opstarten en beheren van de projectdossiers • Ondersteunen van de projectmanager bij de planning van de bouwprojecten • Verzamelen van gegevens en actualiseren van de projectmanagementinstrumenten • Uitvoeren van opmetingen en inventariseringen • Actualiseren van bouwplannen • Controleren en bijsturen van technische studies en werken • Bewaken van budget en financiële ontwikkeling • Rapporteren van de voortgang van de projecten aan de projectmanager • Opstellen van offertes en calculaties • Signaleren van eventuele risico’s

  • *** Plaatser Zonnepanelen bij Go-solar/WaasSolar in Waasmunster *** (WAASMUNSTER)

    Regio: WAASMUNSTER

    Bedrijf: WAASSOLAR

    Type: Vaste Job

    Wij zijn een toonaangevend bedrijf dat zich dagelijks inzet voor het verkopen en plaatsen van zonne-installaties bij onze klanten. Dit zowel voor particulieren, bedrijven als land-en tuinbouw. Wij werken hier in Waasmunster momenteel met een 45 tal personen, maar wensen uit te breiden wegens overweldigend succes. Zin in een nieuwe uitdaging? Kan je zelfstandig werken, maar ook in teamverband? Heb je ervaring op het dak en zeker geen hoogtevrees? Wil je werken in één van de meestbelovende sectoren van de toekomst? Ja? contacteer ons dan ! Als plaatser zonnepanelen ben je de sleutelfiguur tussen onze klanten en het bedrijf. Dagelijks werk je bij particuliere klanten of KMO 's en zorg jij voor de realisatie van hun dromen: het besparen op hun energie factuur ! Dit door het plaatsen van zonnepanelen waar ze al weken naar uitkijken!

  • Technieker productie nacht (WIELSBEKE)

    Regio: WIELSBEKE

    Bedrijf: Konvert Interim Waregem

    Type: Vaste Job

    Voor een groeiend voedingsbedrijf zijn wij op zoek naar een persoon om de technische dienst in de nacht te versterken. Als technieker productie ben je verantwoordelijk voor het optimaal technisch functioneren van de productielijnen. • Allereerst voorzie je in het nodige preventief onderhoud van de installaties, zodat eventuele mechanische en/of elektro-technische problemen tijdig opgespoord kunnen worden. • Daarnaast worden storingen aan installaties door jou op vakkundige wijze hersteld, zodat productie-stilstanden tot een minimum herleid kunnen worden. Een correcte storingsanalyse en adequate herstelling zijn hiertoe cruciaal. • Dankzij jouw brede technische kennis zowel op gebied van mechanica, elektriciteit, meet- & regeltechniek, beperkte PLC-sturingen, … verleen je de nodige technische assistentie aan ploegchefs en productie-operatoren. • Je wordt aangestuurd door de verantwoordelijke technische dienst productie en staat in heel nauw contact met zowel de productiemanager, de procesingenieur productie, de ploegchefs productie en de productie-operatoren.

  • Dierenoppassers - Dogwalkers (Regio Halle)

    Regio: Regio Halle

    Bedrijf: ANIMALICIOUS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij een grote dierenvriend? Ben je betrouwbaar en kan je nauwkeurig werken? Kunnen mensen écht op jou rekenen en zoek je een toffe bijverdienste? Lees dan snel verder! Cat-Alicious dierenoppas aan huis is België 's grootste onderneming die een dienstverleningsconcept voor de 'huis-aan-huis’ verzorging van huisdieren aanbiedt, tijdens de afwezigheid van de bewoners. Cat-Alicious kan worden ingeschakeld wanneer de bewoners op vakantie gaan, maar ook wanneer het huis als gevolg van een ziekenhuisopname of zakenreis onbeheerd moet achtergelaten worden.Voor deze situaties heeft Cat-Alicious een pakket ‘services aan huis” ontwikkeld, waardoor de bewoner niet meer op de goodwill van buren, vrienden of familie moet rekenen. Verder kunnen de huisdieren ook in hun eigen vertrouwde omgeving blijven, wat wetenschappelijk bewezen beter is voor het dier zelf, daar vele dieren stress ervaren als ze in een dierenpensions of vreemde omgeving moeten verblijven. Cat-Alicious bezoekt naar gelang de wensen van de klant de dieren 1 of meerdere keren per dag. Zo maakt de woning van de klant een bewoonde indruk wat eventuele inbrekers dan weer kan afschrikken. Wij voederen de dieren, maken hun sanitaire ruimte schoon en geven de dieren aandacht, liefde en knuffels. Toedienen van medicatie, legen van de postbus, plantjes water geven e.d. zit ook in ons takenpakket. Naast de dierenoppasdienst bestaat Cat-Alicious ook uit een uitlaatdienst voor honden. Klanten die overdag zich niet kunnen vrijmaken, schakelen ons in om de honden uit te laten voor een fijne wandeling. Voor de verdere uitbouw van ons groeiende bedrijf zijn wij op zoek naar enthousiaste dierenverzorgers met een passie voor dieren!

  • Face-to-Face Interviewer (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: Kantar Belgium

    Type: Zelfstandige activiteit

    Werken in je eigen streek– Professionele ondersteuning. Binnen uw eigen regio neemt u enquêtes af. Het merendeel van onze interviews wordt uitgevoerd in opdracht van de overheid en universitaire werkgroepen. U werkt hierbij op basis van een adressenlijst die wij voorzien. U bezoekt deze mensen, U motiveert hen om deel te nemen aan het onderzoek en noteert hun antwoorden zo volledig mogelijk op een tablet.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • IT-Planet - Product Owner met Java achtergrond (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Functieomschrijving De opdracht als Product Owner is het verzamelen, managen en vertalen van de verwachtingen van elke stakeholder. Je neemt het beleid van het stakeholder management op je, en onderhoudt contacten met alle departementen. Vanuit een Agile mindset handel je als facilitator en durf je beslissingen te nemen: je maakt planning op voor alle betrokken partijen, met duidelijke doelstellingen, mogelijkheden en deadlines. Daarnaast behoud je het overzicht en hou je rekening met de verwachtingen en prioriteiten.  Je komt terecht in een gerenommeerd bedrijf, met toffe collega's, die net als jij gepassioneerd zijn en graag bijleert. Geen enkele week zal dezelfde zijn, waarbij je dagelijks gestimuleerd zal worden.    Profiel Je bent zeer technisch aangelegd met achtergrond in Java (full stack). Je hebt voeling met UX/UI. Je kent de uitdagingen in stakeholder management, en bent in staat een goede relatie op te bouwen en duidelijk te communiceren. Je hebt een Agile mindset, en ervaring in Scrum of andere Agile/lean methodologie. Je kan moeilijke problemen vertalen in mensentaal. Je voelt je goed in een adviserende rol, als goede en open communicator. Je bent gepassioneerd door analytisch denken en denkt graag out-of-the-box. Je bent bereid om sporadisch naar Nederland of Denemarken te reizen.   Aanbod   Bij ons word je verloond naar werk, kennis & competenties. Met zorg wordt een motiverend salarispakket uitgewerkt: loon + groeps-en hospitalisatieverzekering + wagen & tankkaart + maaltijdcheques... Bovendien geeft IT-Planet je alle kansen om goed te zijn in wat je doet: extra opleidingsmogelijkheden & training zullen je helpen jouw skills verder uit te breiden of optimaliseren! Wanneer je er klaar voor bent, staan er al weer tal van doorgroeimogelijkheden of carrièrevooruitzichten klaar.   Freelance? Aarzel zeker niet om ons te contacteren voor een voorstel op maat.     Interesse? Stuur je CV en eventueel je motivatiebrief via de knop hieronder.

  • flexi (m/v) gezocht om op zaterdag bij te verdienen! (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: Passion Works Better!

    Type: Flexijob

    Voor een gezellige horecazaak te Sint-Truiden zijn we op zoek naar flexi medewerker voor de afwas (m/v). Je bent elke zaterdagavond beschikbaar van 17u30 tot en met 22u30.

Zoek naar antwoorden van Interieur Kultuur NV in sociale netwerken
Look for responds of Interieur Kultuur NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor Interieur Kultuur NV. Laat een reactie achter voor Interieur Kultuur NV. Interieur Kultuur NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Interieur Kultuur NV. Leave a respond for Interieur Kultuur NV. Interieur Kultuur NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Interieur Kultuur NV op de google maps. Adres en contacten Interieur Kultuur NV
Location of Interieur Kultuur NV on the google maps. Address and contacts of Interieur Kultuur NV

Andere gerelateerde bedrijven als come Interieur Kultuur NV Interieur Kultuur NV: TAVERNE CHIVAS | Tuinen Coucke J | Electronic Building Blocks | DOMINIQUE VAN NESTE | Belgian Plastics & Rubber Institute VZW

Other related companies as Interieur Kultuur NV: TAVERNE CHIVAS | Tuinen Coucke J | Electronic Building Blocks | DOMINIQUE VAN NESTE | Belgian Plastics & Rubber Institute VZW

Interieur Kultuur NV is een bedrijf dat 2011 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Interieur Kultuur NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02024749755. Het bedrijf Interieur Kultuur NV bevindt zich op het adres: Herentalsebaan 393; 2160; Wommelgem. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 831,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 105,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Solar protection - Inside. Lijst met producten zijn Interior decoration; Curtains & curtain fixtures - Retail; Painting contractors; Floor coverings - Retail; Wallpaper - Retail.
De hoofdactiviteit van Interieur Kultuur NV is Diverse reparatiediensten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Interieur Kultuur NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Interieur Kultuur NV, openstaande posities, locatie van Interieur Kultuur NV op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Interieur Kultuur NV is a company, that was registered 2011 in N\A region, Belgium. Full name of company is Interieur Kultuur NV, company assigned to the tax number BE02024749755. The company Interieur Kultuur NV is located at the address: Herentalsebaan 393; 2160; Wommelgem. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 831,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 105,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Solar protection - Inside. List of products are Interior decoration; Curtains & curtain fixtures - Retail; Painting contractors; Floor coverings - Retail; Wallpaper - Retail.
The main activity of Interieur Kultuur NV is Miscellaneous Repair Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Interieur Kultuur NV is not available. You also can look at reviews of Interieur Kultuur NV, open positions, location of Interieur Kultuur NV on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Interieur Kultuur NV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Interieur Kultuur NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Interieur Kultuur NV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Interieur Kultuur NV, employees, financial statistics.