Curtains SPRL
Contactgegevens Curtains SPRL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Curtains SPRL: address, phone, fax, email, website, opening hours
Curtains SPRL
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Rue Louis van Beethoven 25; 1070; Bruxelles (Anderlecht), België
Telefoon (phone): 02 527 85 85 (+32-02 527 85 85) 02 527 85 85 (+32-02 527 85 85)
Fax (fax): 02 527 85 85 (+32-02 527 85 85) 02 527 85 85 (+32-02 527 85 85)
E-Mail: [email protected]
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Curtains SPRL: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Curtains SPRL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Curtains SPRL"? - Contact us!
We found such data of Curtains SPRL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Curtains SPRL. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Curtains SPRL
Products information Curtains SPRL
Interior decoration; Curtains & curtain fixtures - Retail; Upholsterers
Product categorie (product category): Solar protection - Inside
Aanvulling soorten activiteiten voor Curtains SPRL Addition kinds of activities for Curtains SPRL
3843. Tandheelkundige apparatuur en benodigdheden | Dental equipment and supplies
549999. Diverse levensmiddelenwinkels, nec | Miscellaneous food stores, nec
22210303. Platte pannenkoeken | Flat crepes
28440105. Tonics, haar | Tonics, hair
28699904. Camphor, synthetisch | Camphor, synthetic
37280210. Roto-bladen voor helikopters | Roto-blades for helicopters
87420301. Distributiekanalen consultant | Distribution channels consultant
Werken bij Curtains SPRL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Curtains SPRL: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Curtains SPRL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Curtains SPRL. Looking for open vacancies in other companies
-
Assistant Accountant - Brussels (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: ACCOUNTEMPS
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Ben jij een ervaren hulpboekhouder en ben jij bereid je kennis te delen gedurende een periode van 2 tot 3 maanden? Dan heeft Accountemps de geschikte job voor jou! De klant is gelegen rond Brussel en is actief binnen de brandstof en energie markt. Jouw takenpakket: Controleren en inboeken van Accounts Payables; Het opstellen van uitgaande facturen; Banken verwerken en inboeken; Eventuele ondersteuning voor procedure verbeteringen. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement
-
DRINGEND productiemedewerkers gezocht voor Cornby in Gent! (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE SERVICES CORNBY
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Vanwege een aankomende drukke periode zijn we voor onze vestiging Cornby in Zwijnaarde op zoek naar gemotiveerde productiearbeiders. In Dacor wordt vooral gewerkt met paté en ham. Je komt nooit rechtstreeks in contact met het vlees aangezien je steeds handschoenen, een mondmasker, laarzen en een vest draagt. De werkomstandigheden voldoen aan strenge hygiëne- en veiligheidsvoorschriften.
-
Heftruck- en vrachtwagenchauffeur CE (IEPER)
Regio: IEPER
Bedrijf: Konvert Interim Ieper
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een productiebedrijf uit Ieper zijn wij op zoek naar een vrachtwagenchauffeur met rijbewijs CE en heftruckattest. De ene dag zal je rijden met de oplegger, de andere dag werk je als heftruckchauffeur in het magazijn. Je wisselt continu af.
-
Handlanger voor plaatsen van rolluiken (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
Regio: HOUTHALEN-HELCHTEREN
Bedrijf: ADECCO CONSTRUCT
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor onze klant in Houthalen zijn we dringend op zoek naar een handlanger voor het helpen plaatsen van rolluiken en zonweringen. Heb je een eerste ervaring in de bouwsector en ben je onmiddellijk beschikbaar? Dan ben jij de persoon die we zoeken!
-
Vrachtwagenchauffeur C / CE (Regio Beringen-Tessenderlo)
Regio: Regio Beringen-Tessenderlo
Bedrijf: Xtra Construct
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klanten zijn wij op zoek naar chauffeurs C/CE · kleindistributie (vaste vrachtwagen) · grootdistributie (meestal met trekker-oplegger) · tankwagen · betonmixer · pendeldienst · containertransport (zowel afzetcontainers als zeecontainers) · kraanwagen · combinatie camion-remorque · ADR transport · internationaal transport · … Mogelijk onmiddelijk vaste indiensttreding
-
Operator (LOKEREN)
Regio: LOKEREN
Bedrijf: T-INTERIM LOKEREN
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een voedingsbedrijf in Lokeren zijn wij op zoek naar een ervaren operator/bedienaar
-
BAKKERSHULP (weekendwerk) (MECHELEN)
Regio: MECHELEN
Bedrijf: BAKKERIJ OPSINJOOR
Type: Studentenjob
Je helpt de bakker bij het afwerken van koffiekoeken, patisserie en bij het verpakken van sandwiches. Je werkt tijdens de nacht van vrijdag op zaterdag. Je begint rond middernacht te werken tot ongeveer 6 uur 's morgens.
-
Teamleider schoonmaak (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)
Regio: Regio Roeselare-Izegem
Bedrijf: AZ Delta
Type: Vaste Job
De functie U bent verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van een team medewerkers. Samen met uw team zorgt u ervoor dat de patiënten, familie, bezoekers en medewerkers in een hygiënisch en goed onderhouden ziekenhuis terecht kunnen. U organiseert en coördineert hiervoor de dagelijkse werkzaamheden van uw team en zorgt voor de kwalitatieve uitvoering van de operationele taken van de dienst. Hiervoor zorgt u voor de nodige informatie doorstroming naar medewerkers, collega’s en het diensthoofd. Daarnaast staat u in voor kwaliteitsmetingen op de verschillende campussen. Uw profiel U beschikt over een bachelor diploma, eventueel in een facilitaire richting (of gelijkgesteld door ervaring). U hebt ervaring in het opstellen en coördineren van werkplanningen. U kan zich flexibel opstellen. Werken op verscheidene locaties, een flexibel uurrooster en occasioneel weekendwerk schrikken u niet af. Door uw proactieve opstelling probeert u problemen te voorkomen en stelt u verbeteringen voor. Bij de uitvoering van uw taken houdt u rekening met de belangen van uw klanten, de patiënten, bezoekers en medewerkers. U hecht uitgesproken belang aan kwaliteit en kan die focus ook houden op drukke momenten. Hierbij zorgt u tevens voor de kwaliteitscontrole van uw medewerkers. U bent een ondersteunende leidinggevende die duidelijkheid verschaft aan zijn medewerkers en aandacht heeft voor hun ontwikkeling. U ziet de meerwaarde van een goede samenwerking met al uw collega’s in het ziekenhuis. Verder bent u stressbestendig, klantgericht en hebt u zin voor initiatief. Kennis van de ziekenhuissector, ziekenhuishygiëne, coördinatie van onderhoud en schoonmaak zijn een pluspunt. U bent computervaardig en kan terugvallen op een degelijke basiskennis van courante software toepassingen ( Word, Outlook, Excel, … ). U bezit sterke administratieve vaardigheden. U bent op korte termijn beschikbaar. Aanbod Wij bieden een voltijdse uitdagende job voor onbepaalde duur in een ziekenhuis in volle expansie. U komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur waar het ontplooien van uw talenten wordt aangemoedigd. We bieden u een competitief salaris, afgestemd op de verantwoordelijkheden binnen de functie en uw ervaring. Dit wordt aangevuld met een aantal (extralegale) voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, en een tussenkomst voor woon-werkverkeer. Meer informatie? Voor meer informatie over de functie-inhoud kunt u terecht bij de manager hoteldiensten Suzy Gruyaert op het nummer 051 23 78 31. Met alle andere vragen kunt u terecht bij Philip Boussauw op het nummer 050 23 26 20. Geïnteresseerd? Solliciteer online! Vergeet uw CV en motivatiebrief niet toe te voegen. De selectie bestaat uit een screening op basis van cv en een selectie-interview. Elke kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk behandeld. AZ Delta stimuleert gelijke kansen en diversiteit. We werven aan op basis van competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap
-
Kelner m/v Martin's Rentmeesterij (BILZEN)
Regio: BILZEN
Bedrijf: Martin's Hotels
Type: Vaste Job
Voor hotel Martin's Rentmeesterij in Bilzen zijn wij op zoek naar een Kelner. Ontbijt -Lunch -Cocktails en Diner: Mis en place : opdekken van de zaal, klaarzetten van de buffetten, voorbereiden van de dienst, aanvullen van de buffetten. Bediening van de gerechten en dranken. Zorgt voor de goede sfeer in de zaal. Zorgt voor de algemene orde en netheid in zaal en keuken. Seminaries en koffiepauzes: Stelt de vergaderzalen en koffiepauzes op. Bediening en verfrissen van vergaderzalen en koffiepauzes. Zorgt voor algemene netheid en orde in de vergaderzalen.
-
Finance Officer (4/5 of fulltime) (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: Tempo-Team Professionals
Type: Vaste Job
Voor onze klant in centrum Brussel, een KMO actief in HR dienstverlening, zijn we momenteel op zoek naar een Finance Officer. Je werkt autonoom en bent in staat het bedrijf mee te helpen in haar groei. Jouw taken en verantwoordelijkheden: Uitgaande facturatie: opmaak, versturen & opvolgen van de facturen Inkomende facturen: approval proces, boeken Exact software pakket: tijdschrijven en verwerking naar boekhouding Maandafsluiting: provisies, boeken banken via inlezen CODA bestanden, boeken loonbestanden door ze in te lezen in exact Rapportering: Management reporting opstellen (excel & powerpoint) en rapportering Raad van Bestuur Cash opvolging, simulatie van cashpositie op basis van aankoop- en verkoopfacturen, rapport openstaande posten Operationele ondersteuning businesses (KPI, ad hoc analysis…, ondersteuning in pricing) Budgetting & forecasting Ondersteunen auditors bij jaarlijkse audit
-
kinderpsycholoog (RANST)
Regio: RANST
Bedrijf: OP WIELTJES
Type: Zelfstandige activiteit
Begeleiden en behandelen van sociaal-emotionele problemen bij kinderen en jongeren. Begeleiding bij moeilijk hanteerbaar gedrag. Ouderbegeleiding en opvoedingsondersteuning. Procesgerichte diagnostiek.
-
Verkoopster (LOKEREN)
Regio: LOKEREN
Bedrijf: AGUA CON GAS
Type: Flexijob
Als verkoper ben je medeverantwoordelijk voor de verkoop van onze producten in onze vestiging in Lokeren ● Je begeleidt onze klanten bij de keuze van geschikte ensembles en de samenstelling van hun garderobe ● Je hebt hierbij voortdurend contact met klanten en de andere leden van het verkoop team ● Bovendien ondersteun je het vaste team bij extra evenementen zoals outlets, modeshows en fotoshoots
Zoek naar antwoorden van Curtains SPRL in sociale netwerken
Look for responds of Curtains SPRL in social networks
Lees alle opmerkingen voor Curtains SPRL. Laat een reactie achter voor Curtains SPRL. Curtains SPRL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Curtains SPRL. Leave a respond for Curtains SPRL. Curtains SPRL on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Curtains SPRL op de google maps. Adres en contacten Curtains SPRL Location of Curtains SPRL on the google maps. Address and contacts of Curtains SPRL
Andere gerelateerde bedrijven als come Curtains SPRL Curtains SPRL: GEORAD TECHNOLOGY NV | Ketelaers M | Venus | MARC HUYGHE | ROBERT MAILLEUX FILS
Other related companies as Curtains SPRL: GEORAD TECHNOLOGY NV | Ketelaers M | Venus | MARC HUYGHE | ROBERT MAILLEUX FILS
Curtains SPRL is een bedrijf dat 1986 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Curtains SPRL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02588623046. Het bedrijf Curtains SPRL bevindt zich op het adres: Rue Louis van Beethoven 25; 1070; Bruxelles (Anderlecht). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 502,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 126,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Solar protection - Inside. Lijst met producten zijn Interior decoration; Curtains & curtain fixtures - Retail; Upholsterers.
De hoofdactiviteit van Curtains SPRL is Rubber en diverse plastic producten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Curtains SPRL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Curtains SPRL, openstaande posities, locatie van Curtains SPRL op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
Curtains SPRL is a company, that was registered 1986 in N\A region, Belgium. Full name of company is Curtains SPRL, company assigned to the tax number BE02588623046. The company Curtains SPRL is located at the address: Rue Louis van Beethoven 25; 1070; Bruxelles (Anderlecht). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 502,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 126,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Solar protection - Inside. List of products are Interior decoration; Curtains & curtain fixtures - Retail; Upholsterers.
The main activity of Curtains SPRL is Rubber and Miscellaneous Plastic Products, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Curtains SPRL is not available. You also can look at reviews of Curtains SPRL, open positions, location of Curtains SPRL on the map. For more information, write us to email [email protected]