A. ZOUOIDI

Contactgegevens A. ZOUOIDI: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data A. ZOUOIDI: address, phone, fax, email, website, opening hours

A. ZOUOIDI

Regio (region): N\A, België

Adres (address): LANGE BEELDEKENSSTRAAT 170; 2060; ANTWERPEN, België

Telefoon (phone): 32710851 32710851

Fax (fax): +32 (58) 134-87-36 +32 (58) 134-87-36

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) A. ZOUOIDI: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "A. ZOUOIDI"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "A. ZOUOIDI"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van A. ZOUOIDI, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen A. ZOUOIDI. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of A. ZOUOIDI, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees A. ZOUOIDI. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti A. ZOUOIDI
Products information A. ZOUOIDI

BTW identificatienummer (tax): BE06137481689
Ondernemingsnummer: 2491943359
Hoofdstad (capital): 606,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 733,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2007

Producten die in A. ZOUOIDI zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Slagers

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor A. ZOUOIDI
(Get full report from official database of BE for A. ZOUOIDI)

Aanvulling soorten activiteiten voor A. ZOUOIDI
Addition kinds of activities for A. ZOUOIDI

01610409. Slaboerderij | Lettuce farm
26210903. Asfaltpapier, gelamineerd | Asphalt paper, laminated
35590502. Smelten en verfijnen machines en uitrusting | Smelting and refining machinery and equipment
35650204. Label bevochtigers, industrieel | Label moisteners, industrial
35850205. Kluisjes, gekoeld | Lockers, refrigerated
38230300. Industriële stroming en vloeibare meetinstrumenten | Industrial flow and liquid measuring instruments
50740205. Open haarden, geprefabriceerde | Fireplaces, prefabricated
50859901. Bottler benodigdheden | Bottler supplies
79990300. Binnenhofclubs | Indoor court clubs
87349910. Veterinair onderzoek | Veterinary testing

Werken bij A. ZOUOIDI: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in A. ZOUOIDI: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor A. ZOUOIDI. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for A. ZOUOIDI. Looking for open vacancies in other companies

  • Chauffeur CE (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: SYNERGIE BRUGGE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    DROOM JIJ VAN EEN JOB ALS VRACHTWAGEN CHAUFFEUR MAAR JE HEBT GEEN RIJBEWIJS C OF CE? Geen probleem, wij helpen je op weg! voor een bedrijf te Brugge zijn wij op zoek naar gemotiveerde chauffeurs voor nationaal vervoer (Benelux, alsook een deel van Frankrijk). Je vertrekt 's morgens en gaat leveren bij de klant, je keert de dag zelf opnieuw terug naar het bedrijf. Je werkt van maandag tot vrijdag. optie vast!!

  • Tijdelijk Teamleader Customer Service (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Als Teamleader van de Customer Service afdeling zal je instaan voor twee teams. Het gaat hierbij om het Customer Service team UK en Customer Service team Frankrijk.  Als Teamleader Customer Service zal je een coördinerende en uitvoerende rol opnemen. Je zal enerzijds jouw team coachen en opvolgen. Anderzijds zal je zelf de orders van de belangrijkste klanten verwerken/controleren. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Dagelijkse contacten met klanten en andere stakeholders bv. Logistiek, Productieplanning,... Planning klantorders Stockbeheer klanten Masterdata  Controle op facturatie, debiteurenbeheer,... Prijsafspraken met klanten verzorgen ... Bedrijfsprofiel: VIO HR biedt een totaalconcept aan inzake rekrutering & selectie van bedienden en kaderleden. Voor een internationaal productiebedrijf is VIO HR op zoek naar een Teamleader voor de Customer Service Afdeling. Het gaat hierbij om een Tijdelijke job ter vervanging. Exacte einddatum nog niet gekend.

  • Chauffeur CE - walking floor of afzetcontainers - hoog loon! (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    U wordt ingezet als chauffeur van een walking floor (hydraulische achterklep) of afzetcontainers met aanhangwagen (haaksysteem). Voor de walking floor: u bent bestuurder én belader. Op een kwartier ben je gelost, maar dan ruim je nadien ook de restjes op in de oplegger. Het zijn vooral dagritten tussen de 2 sites van het bedrijf, Brussel is zowat het verste dat je moet rijden. Voor de afzetcontainers: ophalen/leveren afzetcontainers voor houtafval, gans Belgie + N-Fr.

  • PRODUCTIEMEDEWERKER/STER INPAKAFDELING 2PL. (LICHTERVELDE)

    Regio: LICHTERVELDE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als inpakker/ster sta je in voor het inpakken van kartonnen doosjes voor de voedingsindustrie. Je staat ook in voor het uitrapen van overgebleven restjes karton alsook het correct aantal doosjes verzamelen en toekleven + etiketteren

  • metaal zager (BEERNEM)

    Regio: BEERNEM

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als metaal zager ben je verantwoordelijk voor het instellen van de conventionele zaagmachine obv de gevraagde lengte op de tekening. interpreteren van eenvoudige tekeningen is dus noodzakelijk voor het correct uitvoeren van de taken. Alsook het invullen van kwaliteitsdocumenten behoren tot het takenpakket.

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in Putte-Beerzel - uitstekend betaald (PUTTE)

    Regio: PUTTE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Werken als huishoudhulp Herenthout (HERENTHOUT)

    Regio: HERENTHOUT

    Bedrijf: DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Bij Domestic Services zijn er, vanwege de grote vraag, steeds vacatures. Er zijn geen specifieke voorwaarden om te kunnen werken in het systeem van de dienstencheques. Domestic Services stelt geen bijzondere eisen (ervaring of diploma), maar is in het bijzonder op zoek naar mensen die gemotiveerd zijn, houden van orde en netheid en graag mensen willen helpen. Veel voorkomende werkzaamheden zijn: afstoffen, stofzuigen, dweilen, ramen poetsen, bedden opmaken en strijken.

  • Business Unit Manager PMO (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: THE PROJECT PILOTS

    Type: Vaste Job

    The Project Pilots, als onderdeel van de Cronos groep, telt intussen 30 consultants. Wij zijn gespecialiseerd in Project Management Services en coaching in tal van sectoren en project domeinen. Gezien het belang van een transparante projectopvolging, uniforme rapportage en administratieve ondersteuning van projecten, focussen wij ons binnen The Project Pilots sinds kort ook op rollen binnen eenProject Management Office. In dat kader zijn wij op zoek naar een Business Unit Manager PMO die onder de noemer van The Project Pilots het PMO-verhaal onder zijn of haar leiding verder wil gaan uitbouwen. Zit het ondernemerschap in jouw bloed, maar wil je dit doen in een gecoördineerde omgeving? In deze job opportuniteit krijg je enerzijds de mogelijkheid om zelf hands-on jouw PMO-skills verder te ontwikkelen en anderzijds om het Projectmanagement Office uit te bouwen en het team van Project Pilots en de klantenportefeuille verder uit te breiden. Jouw takenpakket COACHING en Ondernemerschap Als Business Unit Manager PMO heb je een eigen P&L en bepaal je mee de verdere uitbouw en samenstelling van het team. In dat kader ben je nauw betrokken bij: - Aanwerving van nieuwe medewerkers - Coaching van nieuwe en huidige medewerkers om hun skills en competenties verder te ontwikkelen. - Coördinatormeeting binnen Slingshot bijwonen. Je denkt ook na over ‘next steps’ om het Project Management Office verder uit te bouwen en bekend te maken bij een ruim publiek. Je zal onze services op vlak van IT Project Management Office optimaliseren door gebruik te maken van de nieuwste standaarden en tools. SALES Als Business Unit Manager PMO neem jij de leiding in het vinden van nieuwe potentiële klanten: - Je werkt pre-sales trajecten uit en staat mee in voor het bid management van totaaloplossingen bij de klant of implementaties van PMO-tools. - Je bouwt een goede relatie op binnen Cronos d.m.v. netwerken - Je voert ook AUDIT’s uit bij potentiele klanten om via onsite detectie het maturiteitsniveau omtrent hun projecten te bepalen en bijkomend te detecteren welk type PMO opportuun kan zijn. CONSULTING Je bent zelf ook nog hands-on actief als Project Management Officer bij klanten. - Je zal klanten ondersteunen bij het strategisch verhaal rond PMO of helpt hen bij de opzet van een PMO - Daarnaast kan jij ook deeltijds worden ingezet om de PMO bij de klant op administratief/ strategisch of controlerend vlak te gaan ondersteunen.

  • Plaatser & keurder van brandleidingen, brandhaspels en sprinklersystemen (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: MDP GROUP AFDELING FIREPROTECTION

    Type: Vaste Job

    Als technieker dien je in de garage van een nieuwbouw leidingen te gaan leggen waar de sprinkler installatie ivm brandbeveiliging kunnen worden geplaatst/aangesloten. Je kijkt op een plan waar de leidingen moeten komen, trekt de leidingen en test de druk op brandleiding en blussers conform de norm uit. Zelf hoef je geen gaten te boren. Deze worden reeds geboord door een ander bedrijf. Daarnaast wordt je ook ingeschakeld om brandblussers en brandhaspels te keuren.

  • Teamleider schoonmaak (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: AZ Delta

    Type: Vaste Job

    De functie U bent verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van een team medewerkers. Samen met uw team zorgt u ervoor dat de patiënten, familie, bezoekers en medewerkers in een hygiënisch en goed onderhouden ziekenhuis terecht kunnen. U organiseert en coördineert hiervoor de dagelijkse werkzaamheden van uw team en zorgt voor de kwalitatieve uitvoering van de operationele taken van de dienst. Hiervoor zorgt u voor de nodige informatie doorstroming naar medewerkers, collega’s en het diensthoofd. Daarnaast staat u in voor kwaliteitsmetingen op de verschillende campussen. Uw profiel U beschikt over een bachelor diploma, eventueel in een facilitaire richting (of gelijkgesteld door ervaring). U hebt ervaring in het opstellen en coördineren van werkplanningen. U kan zich flexibel opstellen. Werken op verscheidene locaties, een flexibel uurrooster en occasioneel weekendwerk schrikken u niet af. Door uw proactieve opstelling probeert u problemen te voorkomen en stelt u verbeteringen voor. Bij de uitvoering van uw taken houdt u rekening met de belangen van uw klanten, de patiënten, bezoekers en medewerkers. U hecht uitgesproken belang aan kwaliteit en kan die focus ook houden op drukke momenten. Hierbij zorgt u tevens voor de kwaliteitscontrole van uw medewerkers. U bent een ondersteunende leidinggevende die duidelijkheid verschaft aan zijn medewerkers en aandacht heeft voor hun ontwikkeling. U ziet de meerwaarde van een goede samenwerking met al uw collega’s in het ziekenhuis. Verder bent u stressbestendig, klantgericht en hebt u zin voor initiatief. Kennis van de ziekenhuissector, ziekenhuishygiëne, coördinatie van onderhoud en schoonmaak zijn een pluspunt. U bent computervaardig en kan terugvallen op een degelijke basiskennis van courante software toepassingen ( Word, Outlook, Excel, … ). U bezit sterke administratieve vaardigheden. U bent op korte termijn beschikbaar. Aanbod Wij bieden een voltijdse uitdagende job voor onbepaalde duur in een ziekenhuis in volle expansie. U komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur waar het ontplooien van uw talenten wordt aangemoedigd. We bieden u een competitief salaris, afgestemd op de verantwoordelijkheden binnen de functie en uw ervaring. Dit wordt aangevuld met een aantal (extralegale) voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, en een tussenkomst voor woon-werkverkeer. Meer informatie? Voor meer informatie over de functie-inhoud kunt u terecht bij de manager hoteldiensten Suzy Gruyaert op het nummer 051 23 78 31. Met alle andere vragen kunt u terecht bij  Philip Boussauw op het nummer 050 23 26 20. Geïnteresseerd? Solliciteer online! Vergeet uw CV en motivatiebrief niet toe te voegen. De selectie bestaat uit een screening op basis van cv en een selectie-interview. Elke kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk behandeld. AZ Delta stimuleert gelijke kansen en diversiteit. We werven aan op basis van competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap

  • Recruiter (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: Solvus

    Type: Vaste Job

    Zeven uur. Wekker. Opstaan en genieten van een gezond ontbijt voor je op weg gaat naar je Unique-kantoor te AALST en de dag overloopt met je collega's bij een tas koffie. Die wordt druk: in de voormiddag verwelkom jij de nieuwe kandidaten die langskomen. Omdat je de openstaande vacatures goed kent, kan je tijdens die gesprekken vooral focussen op het inschatten en testen van je kandidaten. In je hoofd ben je dan al bezig met de zoektocht naar de perfecte vacature. In de namiddag ga je verder met de matchmaking. Tussendoor bel je ook met klanten om kandidaten aan te prijzen en nieuwe kansen op te snorren. En dan is er ook nog dat leuke nieuws natuurlijk: twee van je kandidaten mailen je dat ze nog even langskomen om hun nieuwe contract te ondertekenen. Met een supergevoel sluit je je pc af. Zo zien wij je functie als consultant: Onze consultants zijn de schakel tussen kandidaten en onze klanten. Dat is een functie met best veel verantwoordelijkheid. Kandidaten zitten immers op hete kolen: zij hopen dat je snel met een leuke en gepaste job op de proppen komt. Intussen wachten klanten op een nieuwe collega. Tussen die twee partijen ben jij de schakel en dat vind je best een prettige rol. Wat zijn je taken als consultant: Je voert gesprekken met kandidaten, test en screent ze, en beoordeelt hun cv. Je vergelijkt kandidaten met vacatures en maakt perfecte matches. Je overtuigt de klant van je match en begeleidt het proces tot aan de ondertekening van het contract. Je belt spontaan klanten op om te vragen of ze nieuwe vacatures voor je hebben, en prijst kandidaten aan bij bedrijven waar we nog niet voor werken. Je gedraagt je als een ondernemer die kansen grijpt, nieuwe mogelijkheden ziet en nastreeft.

  • Freelance Project Manager Product Development (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: NEWPOINT PROFESSIONALS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wat houdt deze functie in? Voor onze klant in Vlaams-Brabant, actief in Product Development in zijn we momenteel op zoek naar een ervaren Project Manager. In deze functie zal je Product Development processen leiden vanaf de project start (business proposal) tot en met de productlancering. Ook prototyping en industrialisering van de productie horen tot het project. Daarenboven zal een nieuwe ontwikkelmethodiek gevolgd worden, waardoor er een belangrijk luik van change management aanwezig is. Jouw taken: Vastleggen van duidelijke en realistische projectdoelstellingen, onderbouwd door een degelijke business case Aansturen van een internationaal multidisciplinair projectteam tot 15 personen Teamwork faciliteren in deels virtuele teams, doelen stellen en voortgang opvolgen Tijd, kosten en kwaliteit managen zoals voorzien in de business case Voorbereiden en opvolgen van projectplanning met focus op behalen van de deadline Verzekeren dat project/product requirements gedefinieerd, behaald en geverifieerd worden Project governance modellen, tools en processen toepassen Team meetings en workshops plannen en leiden Communiceren met klanten, management en stakeholders over voortgang, afwijkingen en opleveringen Interface verzorgen met manufacturing en suppliers

Zoek naar antwoorden van A. ZOUOIDI in sociale netwerken
Look for responds of A. ZOUOIDI in social networks

Lees alle opmerkingen voor A. ZOUOIDI. Laat een reactie achter voor A. ZOUOIDI. A. ZOUOIDI bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for A. ZOUOIDI. Leave a respond for A. ZOUOIDI. A. ZOUOIDI on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie A. ZOUOIDI op de google maps. Adres en contacten A. ZOUOIDI
Location of A. ZOUOIDI on the google maps. Address and contacts of A. ZOUOIDI

Andere gerelateerde bedrijven als come A. ZOUOIDI A. ZOUOIDI: Megafun House SPRL | STIJN DE MOOR | JUDOCLUB BUJIN | MILLELECT | Driessens F

Other related companies as A. ZOUOIDI: Megafun House SPRL | STIJN DE MOOR | JUDOCLUB BUJIN | MILLELECT | Driessens F

A. ZOUOIDI is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is A. ZOUOIDI, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06137481689. Het bedrijf A. ZOUOIDI bevindt zich op het adres: LANGE BEELDEKENSSTRAAT 170; 2060; ANTWERPEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 606,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 733,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Slagers. Producten gemaakt in A. ZOUOIDI zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van A. ZOUOIDI is Pijpleidingen, behalve aardgas, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van A. ZOUOIDI is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van A. ZOUOIDI, openstaande posities, locatie van A. ZOUOIDI op de kaart.

A. ZOUOIDI is a company, that was registered 2007 in N\A region, Belgium. Full name of company is A. ZOUOIDI, company assigned to the tax number BE06137481689. The company A. ZOUOIDI is located at the address: LANGE BEELDEKENSSTRAAT 170; 2060; ANTWERPEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 606,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 733,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Slagers. Products created in A. ZOUOIDI were not found.
The main activity of A. ZOUOIDI is Pipelines, Except Natural Gas, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of A. ZOUOIDI is not available. You also can look at reviews of A. ZOUOIDI, open positions, location of A. ZOUOIDI on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over A. ZOUOIDI, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf A. ZOUOIDI, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about A. ZOUOIDI, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company A. ZOUOIDI, employees, financial statistics.