Prada BVBA
Contactgegevens Prada BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Prada BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours
Prada BVBA
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Vrijgeweidestraat 57; 2800; Mechelen, België
Telefoon (phone): 015 41 35 26 (+32-015 41 35 26) 015 41 35 26 (+32-015 41 35 26)
Fax (fax): 015 41 35 26; 015 41 82 44 (+32-015 41 35 26; 015 41 82 44) 015 41 35 26; 015 41 82 44 (+32-015 41 35 26; 015 41 82 44)
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Prada BVBA: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Prada BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Prada BVBA"? - Contact us!
We found such data of Prada BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Prada BVBA. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Prada BVBA
Products information Prada BVBA
Windows; Solar protection - Inside; Solar protection - Outside
Product categorie (product category): Shutters
Aanvulling soorten activiteiten voor Prada BVBA Addition kinds of activities for Prada BVBA
381299. Zoek- en navigatieapparatuur, niet inbegrepen | Search and navigation equipment, nec
799908. Kaart- en speldiensten | Card and game services
10110103. Ondergrondse ijzerertsmijnbouw | Underground iron ore mining
17999937. Centrale stofzuiger installatie | Central vacuum cleaning system installation
24310201. Dormers, hout | Dormers, wood
28990115. Plantaardige oliën, gevulkaniseerd of gesulfureerd | Vegetable oils, vulcanized or sulfurized
35310709. Steengoeders, draagbaar | Stone pulverizers, portable
39140101. Carving sets, zilver | Carving sets, silver
50879906. Slotenmaker apparatuur en benodigdheden | Locksmith equipment and supplies
Werken bij Prada BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Prada BVBA: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Prada BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Prada BVBA. Looking for open vacancies in other companies
-
Magazijnier reachtruck (HALLE)
Regio: HALLE
Bedrijf: Randstad
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een doe-het-zelf zaak regio Halle zijn we op zoek naar een magazijnier die in het bezit is van een reachtruck-attest. Het gaat hierbij om een lange termijnsopdracht met optie vast. Je takenpakket bestaat uit: het laden en lossen van materiaal met reachtruck elektronisch ontvangen van goederen info verlenen aan klanten waar nodig magazijn proper houden
-
Inside Sales Medewerker (RUMST)
Regio: RUMST
Bedrijf: ADECCO EXPERTS ANTWERPEN
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor één van onze klanten, wereldleider op vlak van ontwikkeling van diesel en gasmotoren, is Adecco Experts op zoek naar een Inside Sales Medewerker. Als Inside Sales Medewerker ben je de ruggengraat voor de BENELUX account managers. Jouw dagelijkse taken zijn: Je stelt prijsoffertes op en geeft ze door aan de klant. Je biedt ondersteuning bij het opmaken van Claims en je behandelt leveringsproblemen. Je maakt Credit Notes op en volgt deze administratief op. Je communiceert met alle interne departementen (finance, Customer Care,...) en je onderhoudt deze contacten.
-
Dossierbeheerder payroll - Personeelsdienst (Regio Mechelen)
Regio: Regio Mechelen
Bedrijf: AZ Sint-Maarten
Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)
Dienst De personeelsdienst staat in voor het beheer van het administratief dossier van alle medewerkers. De dienst zorgt eveneens voor de correcte verwerking van de tijdsregistratie en voor de tijdige betaling van lonen en andere vergoedingen. Bovendien zijn de dossierbeheerders expert in sociaal-juridische thema’s zoals tijdskrediet, ouderschapsverlof, SWT, … Functie Je staat in voor de payroll en personeelsadministratie van de personeelsleden van een aantal toegewezen afdelingen Je bent als dossierbeheerder het aanspreekpunt voor de personeelsleden van de toegewezen afdelingen: je geeft zo nodig toelichting bij hun loonberekening, je geeft informatie over sociaaljuridische thema’s zoals tijdskrediet, ouderschapsverlof, enz…, je verwerkt de personeelsgegevens in het loonpakket en je volgt de verwerking in het tijdsregistratiesysteem mee op Je werkt in een team van dossierbeheerders en je rapporteert aan de hoofdverantwoordelijke payroll en tijdsregistratie Profiel Je beschikt over een bachelor / A1 – diploma, richting personeelsbeheer of bedrijfseconomie Ervaring met PC 330.01 is een pluspunt Je hebt een zeer goede kennis van e-blox Je gaat bij de uitvoering van je taken gestructureerd en planmatig te werk Je werkt zeer accuraat en ordelijk Je hebt een analytische geest en zoekt ook graag minder voor de hand liggende probleemsituaties uit Je kan onder druk werken en weet dan toch de juiste prioriteiten te stellen Je onderschrijft onze kernwaarden - openheid, respect, kwaliteit, ambitie en samenwerking - die de bouwstenen of het DNA van ons ziekenhuis vormen en waarmee we het verschil willen maken, in het belang van het welzijn van de patiënt. Contractvoorwaarden Voltijds contract bepaalde duur voor 6 maanden. Indiensttreding 7 januari 2019 Meer weten over de inhoud van deze functie? Neem contact met Brenda Bosschem, hoofdverantwoordelijke op nummer 015/89.12.97
-
Commercieel medewerker binnendienst B2B (m/v) (VILVOORDE)
Regio: VILVOORDE
Bedrijf: ACTIEF INTERIM
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Als commercieel medewerker binnendienst ben jij het eerste interne ondersteunende aanspreekpunt voor de B2B klanten. Voor je commerciële collega’s bied je de nodige pre en post sales ondersteuning (administratief, analytisch, probleemoplossend, …). Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor een aantal eigen B2B klantencontracten. Je taken zijn o.a. : - Opmaak van offertes voor bestaande en nieuwe B2B klanten: inhoudelijk en administratief - Analyse van bestaande energiecontracten m.b.t. hernieuwingen en toevoegingen - Ondersteuning vanexterne sales partners : je zorgt telefonisch en schriftelijk voor een snelle afhandeling van hun vragen bv over commissies, afwijkingen t.o.v. de standaarden, … - Je staat in voor de controle, het beheer en de administratieve verwerking van B2B klantendossiers. - Je volgt toegewezen klantencontracten op : bv einde contract, facturatie slechte betalers, … - Je ondersteunt eveneens je 1ste en 2de lijn collega’s van de klantendienst voor B2B klanten, - Je zorgt er als team voor dat je door goede communicatie en samenwerking voor de klant tot de beste oplossing komt.
-
Verkoop Colruyt Merelbeke (MERELBEKE)
Regio: MERELBEKE
Bedrijf: Startpeople
Type: Interim met optie "vast werk"
Als bediende-verkoper heb je een heel afwisselende job. Je zorgt ervoor dat de producten goed zichtbaar en bereikbaar zijn voor onze klanten. Dat doe je door de rayons zo goed mogelijk aan te vullen. Tegelijkertijd zorg je ervoor dat de winkel er net en ordelijk bijligt. Zo kunnen onze klanten op een efficiënte en gemakkelijke manier hun boodschappen doen. Daarnaast kan je later deels aan de slag gaan in een bepaalde afdeling zoals non-food, vers, diepvries of de afhaaldienst Collect&Go. Als je in de winkel ziet dat bijvoorbeeld een bepaalde werkmethode efficiënter kan, neem je zelf het initiatief om die te verbeteren . Verder bedien je onze klanten aan de kassa. Je bent dus voor hen het eerste aanspreekpunt en het 'gezicht' van Colruyt. Je stelt je dan ook dienstbaar op. Je informeert hen correct en helpt hen graag een handje in de winkel en aan de kassa. Als een klant een vraag of probleem heeft, neem je jouw verantwoordelijkheid. In dat kader neem je ook commerciële beslissingen.
-
HUISHOUDHULP VOOR ZELZATE (ZELZATE)
Regio: ZELZATE
Bedrijf: FAMILIEZORG OOST-VLAANDEREN
Type: Dienstenchequebaan
Als hoofdtaak sta je in voor het poetsen (95% van de tijd) en bijkomend: wassen, strijken, maaltijden bereiden en kleine naaiwerken uitvoeren bij gezinnen aan huis in omgeving Zelzate.
-
Huishoudhulp voor de thuiszorg - voltijds - regio Roeselare-Izegem (Regio Roeselare-Izegem)
Regio: Regio Roeselare-Izegem
Bedrijf: FAMILIEZORG WEST VLAANDEREN
Type: Dienstenchequebaan
Help je graag mensen? Hou je van orde, netheid en gezelligheid? Zoek je een zinvolle en sociale opdracht waarvoor je veel waardering krijgt? Wil je graag samenwerken met een fijne groep collega's? Vind je het belangrijk dat mensen thuis kunnen (blijven) wonen, ook als ze ziek zijn of een moeilijke tijd doormaken? Familiezorg West-Vlaanderen vzw is op zoek naar enthousiaste huishoudhulpen voor de thuiszorg. Wat kan je doen? Bij hulpbehoevende mensen die thuis wonen: het huis net houden: afstoffen, dweilen, sanitair schoonmaken, ramen wassen, koelkast reinigen... wassen strijken boodschappen doen (af en toe) helpen bij de bereiding van maaltijden (af en toe) Familiezorg West-Vlaanderen vzw is een organisatie met waarden en met een hart voor de mens… ook voor haar medewerkers! Zo won Familiezorg West-Vlaanderen vzw een ADMB Award voor haar persoonsgericht vormingsprogramma voor startende medewerkers. Ook is Familiezorg West-Vlaanderen vzw erkend als Inclusieve Onderneming.
-
Kelner student (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: DE JACOB
Type: Studentenjob
Bedienen en adviseren van klanten.
-
Dossierbeheerder gebouwen (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: SYNDICBEHEER.BE
Type: Vaste Job
Syndicbeheer.be bvba is een bedrijf dat zich toespitst op een kwalitatief beheer van gebouwen als syndicus en rentmeester. U bereidt de dossiers ivm geplande werken in de gebouwen zodat de mede-eigenaars een juist inzicht hebben inzake kostprijs en problematiek. Samen met de boekhouding stelt u dit voor op de jaarlijkse algemene vergadering. Na de algemene vergadering plaatst u de bestellingen bij de gekozen leverancier en volgt u de uitvoeringstermijnen op. Gedurende de gehele cyclus werkt u in overleg met de zaakvoerder en uw collega's om eventuele hindernissen te overbruggen. Naast de taken die gepland zijn, over een jaar, zijn er diverse kortlopende opdrachten die de nodige reactiviteit vergen. Dit zorgt voor heel wat afwisseling in deze functie.
-
Operator volcontinu - Chemische sector- Directe aanwerving (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: VIO-Interim
Type: Vaste Job
Je staat aanvankelijk in voor het inpakken, controleren en wegzetten met de heftruck van de afgewerkte producten. Daarnaast krijg je ook een opleiding om de bediening van verschillende machines onder de knie te krijgen met als einddoel om in de controlekamer als operator aan de slag te gaan. Dit in een volcontinu systeem: 4ploegen - hiertegenover staan extra compensatiedagen en een aantrekkelijk salaris Je bent bereid interne en externe opleidingen te volgen om verder opgeleid te worden tot operator/beeldschermoperator. Werkregime: 7 dagen in de nacht, 3 dagen thuis; 7 dagen in de vroege ploeg en 2dagen thuis; 7 dagen in de namiddagploeg en 2dagen thuis. Mooie verloning: +20€/u Bedrijfsprofiel: Voor een chemisch bedrijf regio groot Gent, ben ik op zoek naar operatoren die in een volcontinu systeem willen werken.
-
Accountmanager W- en O-Vl met technische affiniteit | prachtig bedrijf (Regio Kortrijk)
Regio: Regio Kortrijk
Bedrijf: HR Concept
Type: Vaste Job
Na een grondige opleidings- en inwerkperiode, ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en vergroten van ons klantenbestand. Je krijgt een vaste klantenportefeuille in West- en Oost-Vlaanderen, deze bestaat onder meer uit: houthandels, verandabouwers,... Je neemt de verkoop in West- en Oost-Vlaanderen in handen. Je luistert naar de behoeften van je klanten en geeft gepaste informatie en advies. Je biedt technische ondersteuning aan klanten. Je maakt hen enthousiast over de verschillende producten en toont de voordelen die deze bieden op alle vlakken. Je neemt actief deel aan commerciële vergaderingen waar de stand van zaken bekeken wordt en de doelen voor de toekomst vastgelegd worden. Je rapporteert aan de commercieel directeur.
-
RESERVE schoonmaak regio Lokeren 2018 (LOKEREN)
Regio: LOKEREN
Bedrijf: ISS Facility Services
Type: Werfreserve
Dit is een RESERVE vacature. Wanneer wij op zoek zijn naar schoonmakers uit de regio Lokeren zullen wij u contacteren voor deze functie. Takenpakket: Je staat in voor het onderhoud en de schoonmaak van verschillende ruimtes: burelen, sanitair, gangen, trappen,... Je gebruikt allerlei materialen zoals borstels, microvezeldoeken, mop, stofzuiger,... Onze vacatures zijn meestal deeltijds in de ochtend (6u-10u) en/of 's avonds (16u-21u).
Zoek naar antwoorden van Prada BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Prada BVBA in social networks
Lees alle opmerkingen voor Prada BVBA. Laat een reactie achter voor Prada BVBA. Prada BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Prada BVBA. Leave a respond for Prada BVBA. Prada BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Prada BVBA op de google maps. Adres en contacten Prada BVBA Location of Prada BVBA on the google maps. Address and contacts of Prada BVBA
Andere gerelateerde bedrijven als come Prada BVBA Prada BVBA: ALAIN HARNOULD | JEAN - CLAUDE BIGUINE | MUSIC CITY | Wim's Tentenverhuur | DAVID IBENS
Other related companies as Prada BVBA: ALAIN HARNOULD | JEAN - CLAUDE BIGUINE | MUSIC CITY | Wim's Tentenverhuur | DAVID IBENS
Prada BVBA is een bedrijf dat 1988 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Prada BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03092895507. Het bedrijf Prada BVBA bevindt zich op het adres: Vrijgeweidestraat 57; 2800; Mechelen. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 653,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 614,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Shutters. Lijst met producten zijn Windows; Solar protection - Inside; Solar protection - Outside.
De hoofdactiviteit van Prada BVBA is Landbouwdiensten, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Prada BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Prada BVBA, openstaande posities, locatie van Prada BVBA op de kaart.
Prada BVBA is a company, that was registered 1988 in N\A region, Belgium. Full name of company is Prada BVBA, company assigned to the tax number BE03092895507. The company Prada BVBA is located at the address: Vrijgeweidestraat 57; 2800; Mechelen. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 653,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 614,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Shutters. List of products are Windows; Solar protection - Inside; Solar protection - Outside.
The main activity of Prada BVBA is Agricultural Services, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Prada BVBA is not available. You also can look at reviews of Prada BVBA, open positions, location of Prada BVBA on the map.