Schoenhospitaal
Contactgegevens Schoenhospitaal: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Schoenhospitaal: address, phone, fax, email, website, opening hours
Schoenhospitaal
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Mechelsestraat 23; 1840; Londerzeel, België
Telefoon (phone): 052 30 00 08 (+32-052 30 00 08) 052 30 00 08 (+32-052 30 00 08)
Fax (fax): +32 (63) 887-77-14 +32 (63) 887-77-14
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Schoenhospitaal: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Schoenhospitaal"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Schoenhospitaal"? - Contact us!
We found such data of Schoenhospitaal, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Schoenhospitaal. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Schoenhospitaal
Products information Schoenhospitaal
Producten die in Schoenhospitaal zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Shoemakers
Aanvulling soorten activiteiten voor Schoenhospitaal Addition kinds of activities for Schoenhospitaal
149904. Minerale schuurmachines mijnbouw | Mineral abrasives mining
374302. Interurban auto's en auto-apparatuur | Interurban cars and car equipment
28659901. Chemische indicatoren | Chemical indicators
34469902. Steigers, mobiel of stationair: metaal | Scaffolds, mobile or stationary: metal
35729901. Computer-hulptoestellen | Computer auxiliary storage units
51990603. Cadeaumanden | Gift baskets
70320300. Sportkampen | Sporting camps
72991203. Persoonlijke boodschappen service | Personal shopping service
75490301. Sleepdienst, auto | Towing service, automotive
78190400. Uitrusting en stalling, film productie | Equipment and prop rental, motion picture production
Werken bij Schoenhospitaal: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Schoenhospitaal: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Schoenhospitaal. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Schoenhospitaal. Looking for open vacancies in other companies
-
Verkoper / Verkoopster Tuincentrum & Hobby (NIJLEN)
Regio: NIJLEN
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
Als verkoper/verkoopster bij onze klant die gespecialiseerd is in Tuin en hobby artikelen zal jouw takenpakket bestaan uit Begroeten van de klanten met een grote glimlach Actief verkopen Aanvullen Winkel op orde houden Adviseren van de klanten
-
MEDEWERKER BEDIENING BEENHOUWERIJ/CHARCUTERIE (HARELBEKE)
Regio: HARELBEKE
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
Als bedieningsmedewerker van de toonbank charcuterie/vers vlees je bedient de klanten aan de versafdelingen beenhouwerij en charcuterie je helpt mee in de ateliers van de versafdelingen met het maken van verse bereidingen dagschotels ... af en toe ben je verantwoordelijke voor de opstart en afsluit van je afdeling door je werkmethodes draag je actief bij aan de huisregels inzake voedselveiligheid en hygiënenormen je werkt 1 weekend op 2 ook op zondagvoormiddag
-
Huishoudheld (m/v) Regio Knokke ! (Regio Knokke-Blankenberge-Zeebrugge)
Regio: Regio Knokke-Blankenberge-Zeebrugge
Bedrijf: EASY LIFE MALDEGEM
Type: Dienstenchequebaan
Onze kantoorverantwoordelijke Soraya is DRINGEND op zoek naar gemotiveerde superhelden in het huishouden voor de regio Knokke. Ben je op zoek naar een job die afwisseling en werkzekerheid biedt? Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Ga dan aan de slag als huishoudhulp bij EasyLife en ontdek een wereld van verschil voor jezelf en voor je klant. Je gaat een zeer afwisselend job tegemoet.
-
Horecamedewerker Bellewaerde (ZILLEBEKE)
Regio: ZILLEBEKE
Bedrijf: Randstad Inhouse Services
Type: Studentenjob
In Bellewaerde zijn er diverse horeca-vacatures: kassabeheer, verantwoordelijke horeca-shop, afruimen, afwassen,... Algemeen sta je in voor het bedienen van de klanten: je neemt bestellingen op, maakt de gevraagde producten op de juiste manier klaar en zorgt voor de afrekening. Je zorgt ervoor dat de shop waar je tewerkgesteld bent steeds proper en ordelijk is.
-
begeleider eklas voor kleuters (MECHELEN)
Regio: MECHELEN
Bedrijf: SKILLZ
Type: Studentenjob
Onze maatschappij verandert en wordt steeds sneller. Vaardigheden zoals plannen, reflecteren en denkvaardigheden worden hierdoor steeds belangrijker. Dit geldt niet alleen voor volwassenen, maar ook voor kinderen en kleuters. In deze klassen gaan we spelenderwijs aan de slag met computers, tablets, robots en creatieve spelletjes om het kind vertrouwd te maken met de digitale wereld. Daarom bieden we in de naschoolse opvang van een school een eklas aan voor kleuters. De bedoeling is aan de hand van spelletjes, opdrachten, muziek en de kinderen op een leuke manier te leren werken met technologie en het probleemoplossend denken te stimuleren. We voorzien computers, tablets en ander materiaal dat nodig is. Voor deze opdracht zoeken we iemand die les kan geven op maandag tussen 15:45 en 16:46 aan kleuters tussen 4 en 6 in Mechelen. We voorzien een basis van oefeningen en spelletjes, we werken graag samen met jou om het programma nog meer vorm te geven en je eigen creativiteit in de lessen te kunnen steken. Ideaal gezien heb je ervaring met het werken met kinderen, bv in jeugdvereniging of als monitor of je volgt een opleiding met een pedagogische achtergrond.
-
Stagiair(e) Monitoring hybride systemen (MERELBEKE)
Regio: MERELBEKE
Bedrijf: ORBID
Type: Studentenjob
Meer en meer bedrijven verwachten dat hun hybride platform continu onderworpen wordt aan monitoring en rapportering over de “health status” ervan. Onderzoeksvraag: Wat zijn de mogelijkheden en de meerwaarde voor bedrijven van monitoring voor hybride systemen? Doel: Onderzoek naar de mogelijkheden en implementatie van monitoring AD FS health, Azure AD Connect health for sync en monitoring AD DS health. Effectieve testen uitvoeren om op basis hiervan gegronde beslissingen te kunnen nemen voor de klanten en hun behoeftes.
-
Een Verantwoordelijke Aankoop-Logistiek (m/v) (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: KLINIEK SINT-JAN
Type: Vaste Job
Wij zoeken een Verantwoordelijke Aankoop-Logistiek (m/v) Voltijds (38u/week) - Onbepaalde duur Opdracht: Als verantwoordelijke van twee teams die in totaal bestaan uit een twintigtal personen, coördineert u de activiteiten m.b.t. de aankoop van materiaal, verbruiksgoederen en apparatuur voor de diensten en staat u in voor het voorraadbeheer en de leveringen op de diensten. Hiervoor: - Staat u in voor de coördinatie en supervisie van de diensten Aankoop en Logistiek met het oog op een vlotte samenwerking en meer efficiëntie - Zet u de grote strategische lijnen uit met betrekking tot aankoop en logistiek evenals hun planning en bespreekt u dit met de Directie - Tracht u de noden van de gebruikers te begrijpen en te vertalen naar lastenboeken. Doet u het nodige om de aanvragen van de gebruikers te stroomlijnen en te standaardiseren teneinde de kosten te verminderen - Bent u verantwoordelijk voor de opstart van de Openbare Aanbestedingen in samenwerking met de juridische dienst - Werkt u desgevallend samen met de aankoopcentrale van MercurHosp - Controleert u of de aankoopprocedures goed nageleefd worden en spreekt u indien nodig de verantwoordelijken in kwestie hierover aan - Optimaliseert u het voorraadbeheer in samenwerking met de verantwoordelijke voor magazijn en logistiek - Zal u de Aankoopcommissie voorzitten en toezien op de toepassing van de beslissingen die er worden genomen. - Onderneemt u acties indien de leveranciers tekortschieten of hun verbintenissen niet nakomen en staat u in voor de opvolging - Brengt u regelmatig verslag uit t.a.v. de Directie over de behaalde resultaten van de Aankoopdienst en het magazijn
-
Boekhouder (HERZELE)
Regio: HERZELE
Bedrijf: SIMPLY SELECT
Type: Vaste Job
- Verwerken van in / uitgaande facturen - Boeken financiëlen - Voorbereiden fiscale verplichtingen - Periodieke rapportering Verantw. Boekhouding - Voorbereiden BTW - aangifte en andere maandelijkse verplichtingen - Debiteurenbeheer - Opvolging advocaten dossiers - Wagenpark - Opvolging cash flow
-
KRAANVRACHTWAGENCHAUFFEUR C of CE (DENDERMONDE)
Regio: DENDERMONDE
Bedrijf: DE GELDER BOUWMATERIALEN
Type: Vaste Job
Je staat in voor het leveren, laden en lossen met de kraanwagen en/of heftruck. Je werkt hiervoor op het depot, fabrieken en werven. Je springt bij in het magazijn: hiervoor rijd je met de heftruck.
-
IBIC - (Junior) Projectleider (AARTSELAAR)
Regio: AARTSELAAR
Bedrijf: IBIC
Type: Vaste Job
Wij zijn IBIC – specialist in totaalprojecten groendaken en daktuinen KMO – kantoor gelegen in Aartselaar Toekomstgericht – met oog voor ecologie en duurzaamheid Internationaal kader - onderdeel van de Soprema group Groeiend – altijd klaar voor een volgende uitdaging Jij mag Bijleren – via een opleiding op maat op jouw tempo groeien tot projectleider Begeleiden – van projecten regio Antwerpen, Oost- en West-Vlaanderen Coördineren – van werfbezetting, werkmiddelen, vorderingen, facturatie, oplevering,.. Overleggen – van het budget en de projectinhoud met de commercieel verantwoordelijke Opmaken – van meetstaten, materiaalbonnen en offertes Communiceren – met de teams op de werven, leveranciers, onderaannemers,…
-
Schoonheidsspecialiste (DIEST)
Regio: DIEST
Bedrijf: IN HARMONIE
Type: Zelfstandige activiteit
In Harmonie is een gloednieuwe praktijk in een prachtig herenhuis. We zijn een huis voor levensvreugde. Gelegen in het centrum van het pittoreske Diest. In februari gaan we van start met een multidisciplinair topteam. Wil jij er graag bij zijn? We zijn op zoek naar mensen met een buitengewoon aanbod op het vlak van wellness, welzijn, gezondheid of vorming. Heb je een eigenzinninge aanpak en ben je graag je eigen baas? Maar wil je toch alle voordelen van het werken in een team? Grijp dan zeker deze unieke kans en sta mee aan de wieg van een uitzonderlijk praktijkhuis. In Harmonie is synoniem voor samen sterk. Je werkt er als zelfstandige en geniet bovendien van een schitterende uitstraling, gedeelde promo, een gedeeld klantenbestand, mogelijkheid tot intervisie, sterke klantenformules, unieke kansen voor samenwerking en zoveel meer. Klik op de volgende link voor foto’s van onze toekomstige stek: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.476971989465210&type=1&l=7d8bba9f11
-
Administratief medewerker (M/V) - wervingsreserve (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: ORDE VAN ARCHITECTEN
Type: Werfreserve
Als administratief medewerker van de Orde van Architecten sta je o.a. in voor de organisatie en verslaggeving van vergaderingen, de opvolging van beslissingen en zorg je voor goede informatiedoorstroming. Volgende taken worden toegeschreven aan de administratief medewerker: Dossierbeheer: opvolgen en afhandelen, voorbereiden dossiers voor bespreking op vergaderingen; Administratieve verwerking van beslissingen (brieven opstellen, beheer database, afspraken maken,...); Klassement en documentenbeheer; Algemene administratieve taken (zoals bijv. bijhouden en ingeven prestaties mandatarissen, bijhouden uitgaven in het kader van de werking); Op vlotte en correcte wijze bezoekers (stagiairs, architecten, mandatarissen) ontvangen en te woord staan; Op vlotte en correcte wijze informatie verstrekken, zowel aan de balie, telefonisch als via e-mail; Occassioneel assisteren bij de organisatie van evenementen (zoals bijv. beursdeelnames); ... Voor de job van administratief medewerker, werk je nauw samen met zowel collega's als mandatarissen. De taken worden voornamelijk uitgevoerd op de zetel van de provinciale raad. In het kader van de gecentraliseerde administratieve werking, worden taken uitgevoerd in teamverband op de zetel van de Vlaamse Raad (Tour & Taxis, te 1000 Brussel). Deze teammeetings vinden gemiddeld wekelijks plaats.
Zoek naar antwoorden van Schoenhospitaal in sociale netwerken
Look for responds of Schoenhospitaal in social networks
Lees alle opmerkingen voor Schoenhospitaal. Laat een reactie achter voor Schoenhospitaal. Schoenhospitaal bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Schoenhospitaal. Leave a respond for Schoenhospitaal. Schoenhospitaal on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Schoenhospitaal op de google maps. Adres en contacten Schoenhospitaal Location of Schoenhospitaal on the google maps. Address and contacts of Schoenhospitaal
Andere gerelateerde bedrijven als come Schoenhospitaal Schoenhospitaal: Nefertete | De Bruycker G | Poljan | Sarah Pacini | BAKKERIJ MOYAERT-CNUDDE
Other related companies as Schoenhospitaal: Nefertete | De Bruycker G | Poljan | Sarah Pacini | BAKKERIJ MOYAERT-CNUDDE
Schoenhospitaal is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Schoenhospitaal, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04697448730. Het bedrijf Schoenhospitaal bevindt zich op het adres: Mechelsestraat 23; 1840; Londerzeel. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 653,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 125,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Shoemakers. Producten gemaakt in Schoenhospitaal zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Schoenhospitaal is Administratie van economische programma's, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Schoenhospitaal is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Schoenhospitaal, openstaande posities, locatie van Schoenhospitaal op de kaart.
Schoenhospitaal is a company, that was registered 2018 in N\A region, Belgium. Full name of company is Schoenhospitaal, company assigned to the tax number BE04697448730. The company Schoenhospitaal is located at the address: Mechelsestraat 23; 1840; Londerzeel. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 653,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 125,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Shoemakers. Products created in Schoenhospitaal were not found.
The main activity of Schoenhospitaal is Administration of Economic Programs, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Schoenhospitaal is not available. You also can look at reviews of Schoenhospitaal, open positions, location of Schoenhospitaal on the map.