GEMEENTEBESTUUR

Particuliere bedrijvenGezondheidszorg • GEMEENTEBESTUUR
Private companiesHealth Services • GEMEENTEBESTUUR

Contactgegevens GEMEENTEBESTUUR: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data GEMEENTEBESTUUR: address, phone, fax, email, website, opening hours

GEMEENTEBESTUUR

Regio (region): N\A, België

Adres (address): GROTE PLAATS 1; 9280; LEBBEKE, België

Telefoon (phone): 52411111 (+32-52411111) 52411111 (+32-52411111)

Fax (fax): +32 (87) 240-64-35 +32 (87) 240-64-35

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) GEMEENTEBESTUUR: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "GEMEENTEBESTUUR"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "GEMEENTEBESTUUR"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van GEMEENTEBESTUUR, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen GEMEENTEBESTUUR. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of GEMEENTEBESTUUR, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees GEMEENTEBESTUUR. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti GEMEENTEBESTUUR
Products information GEMEENTEBESTUUR

BTW identificatienummer (tax): BE03251647949
Ondernemingsnummer: 6264923095
Hoofdstad (capital): 833,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 441,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Pays Représenté: Belgique.. Services: Conseil Communal.

Product categorie (product category): Services publics. Offices du tourisme

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor GEMEENTEBESTUUR
(Get full report from official database of BE for GEMEENTEBESTUUR)

Aanvulling soorten activiteiten voor GEMEENTEBESTUUR
Addition kinds of activities for GEMEENTEBESTUUR

5092. Speelgoed en hobbyartikelen en benodigdheden | Toys and hobby goods and supplies
23299901. Knickers, jurk (apart): mannen en jongens ' | Knickers, dress (separate): men's and boys'
26790104. Pijpen en fittingen, vezel: gemaakt van aangekocht materiaal | Pipes and fittings, fiber: made from purchased material
32719903. Blokken, beton: akoestisch | Blocks, concrete: acoustical
34430800. Ruiten en troggen | Chutes and troughs
36219908. Torque motors, electric | Torque motors, electric
50650303. Spoelen, elektronisch | Coils, electronic

Werken bij GEMEENTEBESTUUR: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in GEMEENTEBESTUUR: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor GEMEENTEBESTUUR. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for GEMEENTEBESTUUR. Looking for open vacancies in other companies

  • Cash Collection Administrator - Brussel (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ACCOUNTEMPS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Accountemps is momenteel op zoek naar een Cash Collection Administrator (m/v). Onze klant is een gerenommeerd vereniging actief in de duurzame handelssector en gevestigd in het centrum van Brussel. Als Cash Collection Administrator zal je volgende verantwoordelijkheden hebben : Het beheren van klantenportfolio's; Het rapporteren aan een financieel directeur ; Het screenen van klanten op basis van hun openstaande rekeningen ; Het verwerken van kredietlimieten ; Het aanreiken van constructieve oplossingen ; Het voorstellen van afbetalingsplannen ; Het administratief opvolgen van dossiers ; Telefonisch contact opnemen met klanten om een zicht te krijgen op een probleem. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • Dossierbeheerder payroll - Personeelsdienst (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: AZ Sint-Maarten

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Dienst De personeelsdienst staat in voor het beheer van het administratief dossier van alle medewerkers. De dienst zorgt eveneens voor de correcte verwerking van de tijdsregistratie en voor de tijdige betaling van lonen en andere vergoedingen. Bovendien zijn de dossierbeheerders expert in sociaal-juridische thema’s zoals tijdskrediet, ouderschapsverlof, SWT, … Functie Je staat in voor de payroll en personeelsadministratie van de personeelsleden van een aantal toegewezen afdelingen Je bent als dossierbeheerder het aanspreekpunt voor de personeelsleden van de toegewezen afdelingen: je geeft zo nodig toelichting bij hun loonberekening, je geeft informatie over sociaaljuridische thema’s zoals tijdskrediet, ouderschapsverlof, enz…, je verwerkt de personeelsgegevens in het loonpakket en je volgt de verwerking in het tijdsregistratiesysteem mee op Je werkt in een team van dossierbeheerders en je rapporteert aan de hoofdverantwoordelijke payroll en tijdsregistratie Profiel Je beschikt over een bachelor / A1 – diploma, richting personeelsbeheer of bedrijfseconomie Ervaring met PC 330.01 is een pluspunt Je hebt een zeer goede kennis van e-blox Je gaat bij de uitvoering van je taken gestructureerd en planmatig te werk Je werkt zeer accuraat en ordelijk Je hebt een analytische geest en zoekt ook graag minder voor de hand liggende probleemsituaties uit Je kan onder druk werken en weet dan toch de juiste prioriteiten te stellen Je onderschrijft onze kernwaarden - openheid, respect, kwaliteit, ambitie en samenwerking - die de bouwstenen of het DNA van ons ziekenhuis vormen en waarmee we het verschil willen maken, in het belang van het welzijn van de patiënt. Contractvoorwaarden Voltijds contract bepaalde duur voor 6 maanden. Indiensttreding 7 januari 2019 Meer weten over de inhoud van deze functie? Neem contact met Brenda Bosschem, hoofdverantwoordelijke op nummer 015/89.12.97

  • Transportplanner binnenlandse distributie (m/v) (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Planningsactiviteiten - verzamelen van gegevens over vervoersopdrachten - plannen en opvolgen afhaal- en leveropdrachten - contacteren van onderaannemers - ingrijpen indien opdrachten dreigen verkeerd uitgevoerd te worden - leiding en begeleiding van het team van chauffeurs - evaluatie, analyse en optimalisatie van de planning - voorfactureren - invullen van noodzakelijke documenten Te werken in 2 ploegen. De ene week in dagploeg en de andere week in late ploeg

  • Technisch commercieel medewerker - binnendienst (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een familiebedrijf zijn wij op zoek naar een enthousiaste technisch commercieel medewerker voor de binnendienst. Na een grondige opleiding kan je perfect de klant onthalen en de nodige informatie verschaffen over prijzen, producten en of diensten. Je taken zijn: Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de kassa en ontvangst klanten aan de balie, alsook balieverkoop ruwbouw- en bestratingsmaterialen; Je bent verantwoordelijk voor de balie, interne administratie, offertes, prijsaanvragen leveranciers, lastenboeken ontleden; Je kan offertes opstellen op basis van bouwplannen.

  • Filiaalmanager | Regio Mechelen (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Synergie Mechelen Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Coachen, evalueren en het ontwikkelen van adviseurs/verkopers, De fiscale doeleinden van de winkel bereiken, Toezien op de voortdurende naleving van de winkel en het team van adviseurs/verkopers met de identiteit van het merk: netheid, orde, onthaalkwaliteit, visuele presentatie die voldoet aan het marketingbeleid. Voornaamste taken: Altijd het verkooppunt conform aan de identiteit van het merk en commerciële politiek en de bepaalde marketing ondersteunen, Het team inspireren, beheren en animeren in het respect van de commerciële cultuur van het merk, De verkochte dossiers voor het versturen naar de centrale controleren om zich te verzekeren van hun conformiteit, Permanent de evolutie van de prestaties van de winkel ten opzichte van het budget en de nodige acties nemen om de resultaten te optimaliseren, Zich verzekeren dat de binnenkomende goederen perfect ontvangen en gecontroleerd worden, Permanent de lokale marktgegevens analyseren en deze doorgeven aan de commerciële en marketing afdeling om de strategische en operationeel denken te voeden, Zich van het perfect beheer van het verkooppunt verzekeren

  • HUISHOUDHULP VOLTIJDS LOCHRISTI (LOCHRISTI)

    Regio: LOCHRISTI

    Bedrijf: GREENHOUSE LOCHRISTI

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit regio Lochristi zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen !

  • Student elektronica-ICT (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Randstad Belgium

    Type: Studentenjob

    Nog nét niet afgestudeerd en komend academiejaar tijd over om je studies met een studentenjob te combineren? Dan is dit mogelijk iets voor jou! Voor een bedrijf op de Corda Campus zoeken wij 2 studenten elektronica-ICT, die dankzij hun studie in staat zijn om een bestaand machinepark te digitaliseren. Het gaat hierbij om heel oude machines, alsook spiksplinternieuwe toestellen. De bedoeling is om het machinepark slim te maken om er data uit te halen. Het gaat om een project dat minstens een jaar gaat duren. Je krijgt ook de mogelijkheid om je thesis rond dit project te schrijven. Je komt terecht in een heel tof bedrijf waar fun op de werkvloer heel belangrijk is. Iedere woensdag eten ze samen frietjes, op vrijdag zetten ze samen het weekend in, verjaardagen worden uitgebreid gevierd, enz. Bij voorkeur heb je een rijbewijs om je te verplaatsen tussen het wetenschapspark in Diepenbeek (waar de machines staan) en de Corda Campus in Hasselt (waar het bedrijf in kwestie ligt). Voor vervoer kan gezorgd worden. Heb je interesse, eventueel samen met een klasgenoot? Geef me dan zeker een seintje!

  • Winkelmedewerkers m/v (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: CARREFOUR MARKET

    Type: Studentenjob

    Volgende taken behoren tot uw takenpakket: - Verkoop van onze producten - Kassabediening - Aanvullen van de rekken - Orde en netheid in de winkel

  • STUDENT - ANIMATIES SCHWEPPES (Regio Ieper-Poperinge-Wervik)

    Regio: Regio Ieper-Poperinge-Wervik

    Bedrijf: FIELD AND CONCEPT

    Type: Studentenjob

    Field & Concept werd 29 jaar geleden geboren en is sindsdien uitgegroeid tot een vaste waarde in de Fieldmarketingsector. Onze expertise ligt in het verhogen van merkbekendheid, visibiliteit en verkoop. Heb je altijd al deel uit willen uitmaken van een jong, dynamisch team ? Dan is Schweppes Orangina zeker iets voor jou! WIJ ZOEKEN: Wij zijn op zoek naar een nieuw vast team van animatrices/animateurs om aan de hand van leuke degustaties de nieuwe producten van Schweppes te introduceren op de winkelvloer. Het is belangrijk om tijdens de hele periode vrij te zijn, telkens op vrijdag en zaterdag.

  • Projectleider (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Multi NV

    Type: Vaste Job

    Multi.Engineering is op zoek naar een collega projectleider die verantwoordelijk is voor een vernieuwingsproject met ondergrondse parking en parkeergebouwen. Functie : Je bent verantwoordelijk voor de hele projectorganisatie Je verzorgt de coördinatie tussen de verschillende projectonderdelen en deelprojecten heen Je legt de algemene planning vast en bewaakt de globale budgettering, planning, technische kwaliteit en projectorganisatie Ook ben je verantwoordelijk voor de opvolging en coördinatie van de studie Als projectleider volg je de technische randaspecten van het project op : vergunningen, onteigeningsplannen, dossiers herlokalisatie, verplaatsen nutsleidingen enz. en creëert een draagvlak bij en luistert naar de verwachtingen van de verschillende stakeholders.

  • Allround planning officer (ARENDONK)

    Regio: ARENDONK

    Bedrijf: Progress HR

    Type: Vaste Job

    Je maakt zelf de planningen en de verhuringen van A tot Z op. Je bent het aanspreekpunt voor onze Nederlandstalige en Franstalige klanten. Je behandelt bestellingen van klanten die binnenkomen. Je volgt de klachten van klanten op.

  • Cateringmedewerker (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: SAILLART

    Type: Werfreserve

    Je hebt een passie voor lekker eten en drinken en je maakt het je gasten graag naar de zin. Herken je jezelf hierin ? Dan heeft Saillart Catering vast een baan naar jou smaak. Saillart verzorgt catering voor diverse opdrachtgevers: van grote events tot bedrijven. U staat in voor een correcte bediening U staat in voor het klaarzetten van een locatie U staat in voor de netheid van een locatie U bent medeverantwoordelijk voor het goede verloop van elk event

Zoek naar antwoorden van GEMEENTEBESTUUR in sociale netwerken
Look for responds of GEMEENTEBESTUUR in social networks

Lees alle opmerkingen voor GEMEENTEBESTUUR. Laat een reactie achter voor GEMEENTEBESTUUR. GEMEENTEBESTUUR bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for GEMEENTEBESTUUR. Leave a respond for GEMEENTEBESTUUR. GEMEENTEBESTUUR on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie GEMEENTEBESTUUR op de google maps. Adres en contacten GEMEENTEBESTUUR
Location of GEMEENTEBESTUUR on the google maps. Address and contacts of GEMEENTEBESTUUR

Andere gerelateerde bedrijven als come GEMEENTEBESTUUR GEMEENTEBESTUUR: Maenhoudt D | Aksis Interieur & Bouw NV | COIFFURE RIA | RUTSAERT G. & ZN | Giovanelli G

Other related companies as GEMEENTEBESTUUR: Maenhoudt D | Aksis Interieur & Bouw NV | COIFFURE RIA | RUTSAERT G. & ZN | Giovanelli G

GEMEENTEBESTUUR is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is GEMEENTEBESTUUR, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03251647949. Het bedrijf GEMEENTEBESTUUR bevindt zich op het adres: GROTE PLAATS 1; 9280; LEBBEKE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 833,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 441,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Services publics. Offices du tourisme. Lijst met producten zijn Pays Représenté: Belgique.. Services: Conseil Communal..
De hoofdactiviteit van GEMEENTEBESTUUR is Gezondheidszorg, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van GEMEENTEBESTUUR is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van GEMEENTEBESTUUR, openstaande posities, locatie van GEMEENTEBESTUUR op de kaart.

GEMEENTEBESTUUR is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is GEMEENTEBESTUUR, company assigned to the tax number BE03251647949. The company GEMEENTEBESTUUR is located at the address: GROTE PLAATS 1; 9280; LEBBEKE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 833,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 441,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Services publics. Offices du tourisme. List of products are Pays Représenté: Belgique.. Services: Conseil Communal..
The main activity of GEMEENTEBESTUUR is Health Services, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of GEMEENTEBESTUUR is not available. You also can look at reviews of GEMEENTEBESTUUR, open positions, location of GEMEENTEBESTUUR on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over GEMEENTEBESTUUR, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf GEMEENTEBESTUUR, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about GEMEENTEBESTUUR, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company GEMEENTEBESTUUR, employees, financial statistics.