F.P.S.

Contactgegevens F.P.S.: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data F.P.S.: address, phone, fax, email, website, opening hours

F.P.S.

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RAPERTINGENSTRAAT 86; 3500; HASSELT, België

Telefoon (phone): 11283740 (+32-11283740) 11283740 (+32-11283740)

Fax (fax): +32 (50) 514-39-21 +32 (50) 514-39-21

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) F.P.S.: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "F.P.S."? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "F.P.S."? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van F.P.S., België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen F.P.S.. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of F.P.S., Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees F.P.S.. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti F.P.S.
Products information F.P.S.

BTW identificatienummer (tax): BE02746551513
Ondernemingsnummer: 6648620605
Hoofdstad (capital): 959,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 772,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2003

Produits & Services: Véhicules Publicitaires.. Services: Organisation d'Evénements & de Campagnes de Promotion.

Product categorie (product category): Services divers aux entreprises. Gestion de media publicitaires

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor F.P.S.
(Get full report from official database of BE for F.P.S.)

Aanvulling soorten activiteiten voor F.P.S.
Addition kinds of activities for F.P.S.

2296. Bandenkoord en stoffen | Tire cord and fabrics
325300. Keramische muur en vloertegel | Ceramic wall and floor tile
24990902. Vleesplaten, hout | Meat boards, wood
34999923. Tabletten, brons of ander metaal | Tablets, bronze or other metal
35590107. Ritssluitende machines | Zipper making machinery
59999931. Lassen | Welding supplies
73539901. Kranen en luchtinstallaties, verhuur of leasing | Cranes and aerial lift equipment, rental or leasing
82110305. Openbare senior middelbare school | Public senior high school

Werken bij F.P.S.: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in F.P.S.: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor F.P.S.. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for F.P.S.. Looking for open vacancies in other companies

  • Projectingenieurs Bouwkunde (SCHAARBEEK)

    Regio: SCHAARBEEK

    Bedrijf: DE WATERGROEP

    Type: Examen openbaar bestuur (niet SELOR)

    Plaats in de organisatie De afdeling ontwerp & engineering behoort tot de directie productie & opslag en is het interne studiebureau voor de realisatie van de grotere projecten van drinkwaterinfrastructuur. Deze projecten kunnen zeer divers zijn: van technische aanpassingen van bestaande installaties, vervangingen of renovaties van verouderde infrastructuren, tot de bouw van volledig nieuwe drinkwaterinstallaties. De 3 grote vakdomeinen binnen de afdeling zijn bouwkunde, elektromechanica/elektriciteiten CAD/topografie. Als projectingenieur werk je binnen je vakdomein deze technische projecten uit, binnen een multi-disciplinair team van gespecialiseerde medewerkers en aannemersbedrijven. Op dit ogenblik leggen we een wervingsreserve projectingenieur bouwkunde aan, voor projecten die voornamelijk in de regio Oost-Vlaanderen en Vlaams-Brabant gesitueerd zijn, met standplaats in Brussel. Functie Je staat in voor het ontwerp en de bouw van drinkwaterinstallaties, zoals waterproductiecentra, reservoirs en watertorens. De te realiseren projecten zijn zeer divers en kunnen zowel renovaties en optimalisaties van bestaande installaties zijn, als volledige nieuwbouwprojecten. Deze projecten werk je uit binnen een multi-disciplinair team van gespecialiseerde medewerkers en aannemersbedrijven. Als projectingenieur sta je in voor het leiden van projecten voor de realisatie van aanpassingen, renovatie en nieuwbouw van installaties voor de productie, transport en opslag van water. Je bent verantwoordelijk vanaf de ontwerpfase tot en met de uitvoering van de werken, alsook voor de finale indienststelling. Voornaamste opdrachten Je werkt de detailengineering uit (ontwerp t.e.m. de opmaak van plannen, bestek en andere aanbestedingsdocumenten) van de nieuwe waterbehandeling- opslag- en/of pompinstallaties. Dit omvat: voor de discipline elektromechanica omvat dit het in kaart brengen van de procescomponenten, het hydraulisch en mechanisch ontwerp, het ontwerp van laagspannings- en middenspanningsinstallaties, de uitwerking van concepten voor processturingen,… voor de discipline bouwkunde omvat dit het vertalen van de ontwerptekeningen van de architect naar een bouwkundig ontwerp, het bepalen van de toe te passen bouwtechnieken, het vooronderzoek van de stabiliteitsaspecten van het gebouw,… … Je staat in voor de planning en de volledige coördinatie van de toegewezen projecten: ontwerpen opmaken en tekenwerk begeleiden, de volledige gunningsprocedure aansturen, de planning en het budget opmaken, de uitvoering van de werven en de indienststelling opvolgen, de werkzaamheden van het projectteam operationeel organiseren, de projectcommunicatie en -administratie organiseren, … Je stuurt de processen van ontwerp en uitvoering op het gebied van bouwveiligheid, milieuregelgeving en andere wettelijke normeringen. Je staat in voor de overkoepelende coördinatie van samenlopende of opeenvolgende projecten binnen het grotere bouwproject; Naast de aansturing van je eigen projecten, voer je knelpuntanalyses uit van bestaande infrastructuren en processen, werk je voorstellen voor herstellingen of verbeteringen uit, bestudeer je nieuwe technische concepten en onderhoudsmethodieken, … Je werkt mee aan het opstellen van richtlijnen, technische fiches, … met betrekking tot de standaardisatie van materialen, machines, enz. van technische installaties en infrastructuren en met het oog op de uniformisering van werkprocessen.

  • Financial Analyst - Leuven (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: ACCOUNTEMPS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Heb jij interesse in een job functie als Financieel Analist en heb jij al wat ervaring? Ben jij gemotiveerd om jouw kennis te delen met een leuk team? Dan heeft Accountemps de juiste job voor jou! Onze klant is gelegen in Leuven. Jouw verantwoordelijkheden: Begeleiden en ondersteunen van financiële beslissingen; Opstellen van de maandelijkse financiële consolidering en het opmaken en controleren van allerhande rapporteringen; Financiële analyse van de verkoopcijfers en uitgaven; Rapporteren en opvolgen van de berekeningen en administratie rond het bonussysteem binnen het sales departement; Ontwikkelen en het onderhouden van financiële modules en het voorbereiden van ad hoc rapporten By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • Chauffeur CE met ADR (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: JobFIXers nv

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant zoeken wij voor onmiddellijke opstart een Chauffeur CE met ADR voor onmiddellijk opstart. Je hebt reeds ervaring in ADR je bent volledig in orde met Medische Schifting, Code 95 en ADR. Dit gaat om dagritten steeds te vertrekken van Menen.

  • HVAC-technieker regio Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant is op zoek naar een ervaren HVAC-technieker. Waaruit bestaat je takenpakket? Helpen bij de implementatie van preventieve onderhoudsprogramma's volgens een tijdschema die door de lijnmanager opgesteld werd om defecten en storingen te voorkomen. Bestellen van vervangmateriaal voor dringende interventies. Diverse reparaties uitvoeren om de goede werking van de installatie te verzekeren. Gedetailleerde rapporten opmaken de klanten informeren van de vooruitgangen de hiërarchische lijn op de hoogte brengen van eventuele aanpassingen aan de installatie of aan de planning om de communicatie te verbeteren. Dagelijks rapporteren aan de leidinggevende en aan de service desk. Oog hebben voor commerciële opportuniteiten bij de klanten en deze doorgeven aan de leidinggevende zodat de objectieven van de organisatie kunnen bereikt worden. De veiligheidsregels respecteren en de hiërarchische lijn verwittigen in geval van gevaarlijke situaties.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Waasmunster – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (WAASMUNSTER)

    Regio: WAASMUNSTER

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Goedbetaalde huishoudhulp regio Burst (BURST)

    Regio: BURST

    Bedrijf: Partena Ziekenfonds & Partners

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Partena Hulp in huis ga je poetsen bij de mensen thuis, met Dienstencheques. Je levert schitterend werk en doet onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een aantal vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis blinkend achter en bezorgt hen een schitterende thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw uurrooster. De dagen waarop je werkt, kan je zelf bepalen. Je werkt binnen de richturen van Partena (8 - 12u en 13 - 17u), maar deze zijn in overleg met de klant bespreekbaar. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Partena kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. We begeleiden je in het uitbouwen van een strijkpunt. Belangrijk is dat je hiervoor zelf een klantenbestand opbouwt. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp. Een team enthousiaste consulenten waarbij je steeds terechtkan, zorgen voor jouw persoonlijke begeleiding en coaching. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen, schoonmaakster)

  • Job étudiant (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    En tant que étudiant, vous serez responsable de: La réception et l'accueil des visiteurs La gestion des appels entrants, prise des messages et transfert L'encodage et le scanning des dossiers La gestion du courrier, la distribution,… Diverses tâches administratives

  • KOK St Denijs Westrem (AFSNEE)

    Regio: AFSNEE

    Bedrijf: Select HR Brugge

    Type: Vaste Job

    Samen met de andere werknemers zorg je voor lekkere buffetten (zowel koude als grill gerechten) Na de Service zorg je voor een propere keuken Bedrijfsprofiel: Onze klant is een leuke horecaketen met een goed werkgeversimago en restaurants verspreid over heel België. Dagelijks bieden zij een goede service aan en zorgen ze voor een sterke klantentevredenheid!  Ter versterking van hun team, zijn we op zoek naar een Kok te regio St Denijs Westrem

  • Commercieel assistent (MOL)

    Regio: MOL

    Bedrijf: Randstad

    Type: Vaste Job

    Technisch medewerker met commerciële feeling Als rechterhand van de Sales Manager fungeer je als hét aanspreekpunt richting klanten en potentiële klanten. Je ontleedt prijsaanvragen, werkt technische oplossingen uit en staat in voor de calculatie- en prijsberekeningen. Vervolgens werk je de offerte uit en bespreek je deze zowel technisch als commercieel tot aan de verkoopovereenkomst. Bovendien zorg je voor de volledige coördinatie van het salestraject zowel binnen de eigen organisatie (engineering, aankoop en productie) als in communicatie met de klant Het bezoeken van (potentiële) klanten, zowel in binnen-als buitenland behoren in beperkte mate ook tot jouw takenpakket. Lopende offertes volg je nauwgezet op.

  • MANAGEMENT ASSISTANT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: AG REAL ESTATE

    Type: Vaste Job

    Je functie In jouw hoedanigheid als Administratieve Assistente voor het Funds & Healthcare team, zal je instaan voor de volgende taken: de coördinatie van de administratie, inclusief bepaalde specifieke stappen ondernemen en het nemen van initiatieven ten einde de verantwoordelijke en het team te ontlasten, om hen zodoende de mogelijkheid te geven om in een performante omgeving te werken. Zoals bvb: efficiënt agendabeheer volgens de interne en externe prioriteiten en verplichtingen, het organiseren van vergaderingen (opstellen en vertalen van verslagen, plannen en organiseren van de opvolgingsvergaderingen), coördineren en organiseren van zakenreizen,… het beheer van de informatiestroom, elektronisch klassement, opvolgen van het administratieve proces in een omgeving waar aan veelvuldige projecten wordt gewerkt; het produceren van rapporten over de lopende projecten (brochures en presentaties) die gericht zijn aan externe professionele partners. Dit proces omvat o.a. het vergaren van informatie en de creatie van ‘templates.’; het vertrouwelijk behandelen van binnenkomende en uitgaande post om binnen de vereiste termijnen en met respect voor kwaliteit de uitwisseling van professionele informatie te bevorderen; het typen, vertalen, nazien en opmaken van presentaties; het voorbereiden van documenten voor vergaderingen. U zal mogelijks ook gevraagd worden om deel te nemen aan bepaalde interne en externe vergaderingen en hiervoor presentaties voor te bereiden. De Administratieve Assistente werkt op een zeer ordelijke en systematische wijze en zal bijgevolg haar eigen werk kunnen organiseren met een vrij ruime autonomie. Je profiel Nauwkeurig, harde werker, zeer ordelijk, proactief en betrokken; Beschikbaar, vaardigheid om gemakkelijk van de ene taak naar de andere te wisselen; Goed organisatietalent; Aanleg om in team te werken; Problem-solver; Zin voor vertrouwelijkheid, discretie; Gemakkelijk in de omgang.

  • Project Consultant/Functioneel Analist (DUFFEL)

    Regio: DUFFEL

    Bedrijf: ASSUSOFT

    Type: Vaste Job

    U maakt deel uit van een Assusoft Project Team, onder leiding van een ervaren Senior Consultant. Initieel zal u werken aan kleinere opdrachten. Na opleiding in de materie en systemen zal u gaandeweg worden ingeschakeld in grotere opdrachten en projecten. Uiteindelijk zal u de kans krijgen om zelf de volledige verantwoordelijkheid van projecten te dragen. Enkele aspecten van de jobinhoud: Uitbreiden van de bestaande klantenportfolio,ofwel door implementatie van het pakket bij nieuwe klanten, ofwel door het toevoegen van extra modules bij bestaande klanten in diverse sectoren Klanten assisteren en begeleiden bij vragen (aanpassingen, …) in verband met de software en actief mee op zoek gaan naar nieuwe opportuniteiten waarbij onze software een ondersteuning kan bieden Functionele vraagstukken van klanten analyseren Uitwerken van een oplossing op maat van de bedrijfsprocessen en op basis van deze analyse, nagaan in welke mate een specifieke oplossing generiek kan worden toegepast bij andere klanten Vanuit de ervaring met bestaande klanten voorstellen ter verbetering van de software uitwerken Vorm geven aan en verfijnen van werkmethodieken binnen Assusoft NV

  • KELNER (BELSELE)

    Regio: BELSELE

    Bedrijf: Accent

    Type: Zelfstandige activiteit

    Jouw taken als kelner zijn: klanten bedienen bar afruimen uitleg geven over sauna Je wil graag bijverdienen als extra of flexijob

Zoek naar antwoorden van F.P.S. in sociale netwerken
Look for responds of F.P.S. in social networks

Lees alle opmerkingen voor F.P.S.. Laat een reactie achter voor F.P.S.. F.P.S. bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for F.P.S.. Leave a respond for F.P.S.. F.P.S. on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie F.P.S. op de google maps. Adres en contacten F.P.S.
Location of F.P.S. on the google maps. Address and contacts of F.P.S.

Andere gerelateerde bedrijven als come F.P.S. F.P.S.: BOUCHERIE CZOPIK | BASF BC | Herselt Centrum BVBA | ROGER ONCLIN | V.M.L.-ELEKTRO-KLUS

Other related companies as F.P.S.: BOUCHERIE CZOPIK | BASF BC | Herselt Centrum BVBA | ROGER ONCLIN | V.M.L.-ELEKTRO-KLUS

F.P.S. is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is F.P.S., bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02746551513. Het bedrijf F.P.S. bevindt zich op het adres: RAPERTINGENSTRAAT 86; 3500; HASSELT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 959,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 772,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Services divers aux entreprises. Gestion de media publicitaires. Lijst met producten zijn Produits & Services: Véhicules Publicitaires.. Services: Organisation d'Evénements & de Campagnes de Promotion..
De hoofdactiviteit van F.P.S. is Diensten, niet elders geclassificeerd, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van F.P.S. is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van F.P.S., openstaande posities, locatie van F.P.S. op de kaart.

F.P.S. is a company, that was registered 2003 in N\A region, Belgium. Full name of company is F.P.S., company assigned to the tax number BE02746551513. The company F.P.S. is located at the address: RAPERTINGENSTRAAT 86; 3500; HASSELT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 959,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 772,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Services divers aux entreprises. Gestion de media publicitaires. List of products are Produits & Services: Véhicules Publicitaires.. Services: Organisation d'Evénements & de Campagnes de Promotion..
The main activity of F.P.S. is Services, Not Elsewhere Classified, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of F.P.S. is not available. You also can look at reviews of F.P.S., open positions, location of F.P.S. on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over F.P.S., N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf F.P.S., medewerkers, financiële statistieken. We found such information about F.P.S., N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company F.P.S., employees, financial statistics.