Somorest SA

Contactgegevens Somorest SA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Somorest SA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Somorest SA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Route du Condroz 464; 4031; Liège 1 (Angleur), België

Telefoon (phone): 04 232 06 37; 04 365 82 39; 0475 83 53 61 (+32-04 232 06 37; 04 365 82 39; 0475 83 53 61) 04 232 06 37; 04 365 82 39; 0475 83 53 61 (+32-04 232 06 37; 04 365 82 39; 0475 83 53 61)

Fax (fax): 04 365 83 13 (+32-04 365 83 13) 04 365 83 13 (+32-04 365 83 13)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Somorest SA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Somorest SA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Somorest SA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Somorest SA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Somorest SA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Somorest SA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Somorest SA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Somorest SA
Products information Somorest SA

BTW identificatienummer (tax): BE02284301757
Ondernemingsnummer: 6016082763
Hoofdstad (capital): 220,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 191,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2001

Caterers

Product categorie (product category): Seminars Organisation of

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Somorest SA
(Get full report from official database of BE for Somorest SA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Somorest SA
Addition kinds of activities for Somorest SA

23220000. Mannen en jongens ondergoed en nachtkleding | Men's and boy's underwear and nightwear
38290507. Nucleaire instrument modules | Nuclear instrument modules
50230105. Keukengerei en keukengerei, nec | Kitchen tools and utensils, nec
50230305. Vensterafdekkende onderdelen en accessoires | Window covering parts and accessories
59990301. banners | Banners
67329903. Religieus vertrouwen management | Religious trust management

Werken bij Somorest SA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Somorest SA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Somorest SA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Somorest SA. Looking for open vacancies in other companies

  • Tijdelijk administratief medewerker (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: ADECCO AALTER

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf gevestigd in Eeklo zijn wij op zoek naar een adminstratief medewerker voor een zwangerschapsvervanging vanaf 20/08/18. Taken: algemene adminstratie je regelt de afspraken met de klanten je registreert klachten van klanten je regelt de leveringen met klanten / leveranciers

  • Poetshulp Oud-Turnhout (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: PUUUR TURNHOUT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Poetshulp Lubbeek (LUBBEEK)

    Regio: LUBBEEK

    Bedrijf: OCMW

    Type: Dienstenchequebaan

    Huishoudhulp met dienstencheques bij inwoners van Lubbeek (Binkom, Pellenberg, Linden en Lubbeek).

  • HUISHOUDHULP DIENSTENCHEQUES GEEL (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: CAVALO

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoekt u een vaste of een tijdelijke job waar u zelf uw uren kan kiezen? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. We zijn nog dringend op zoek naar een medewerker voor het uitvoeren van alle huishoudelijke taken zoals wassen, strijken, bereiden van maaltijden en poetsen bij gezinnen thuis. Spreekt deze job u aan? Aarzel niet om te solliciteren

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO WONDELGEM (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • STUDENTEN SEPTEMBER (EKE)

    Regio: EKE

    Bedrijf: Synergie Deinze Interim

    Type: Studentenjob

    Voor een firma te Nazereth die aperitiefhapjes maakt zijn we nog op zoek naar studenten die kunnen werken in september.

  • Studiebegeleider internaat (HOBOKEN)

    Regio: HOBOKEN

    Bedrijf: INTERNAAT ANTWERPEN

    Type: Studentenjob

    De leeraar is verantwoordelijk voor de begeleiding van de leerling tijdens de studie-uren. De leeraar begeleidt 5 à 6 leerlingen en helpt hen met hun studies. De leraar volgt ook de resultaten en presaties van de leerlingen op en bespreekt deze met de studiecoördinator.

  • ICT Businesspartner apotheek en technische diensten ICT Applicaties (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Vaste Job

    Vacaturenummer: 5746 Locatie: ZNA Stuivenberg in Antwerpen Afdeling/ Bedrijfseenheid: ICT Jobtime: 100 % ( 38 uur/week) Contract: onbepaalde duur Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: De ICT afdeling applicaties beheert alle software die door klinische en ondersteunende diensten wordt gebruikt. Wij integreren (beperkte) ontwikkelingen met diverse externe oplossingen. Binnen de subdivisie “ICT business partners” sta je in voor de procesmatige implementatie van een applicatie of applicatiesuite, het opvolgen van nieuwe versies en het beheer van de toepassing samen met de key-users. Je werkt actief mee aan andere implementatieprojecten binnen het ICT-toepassingsdomein (onder meer apotheek en technische diensten). Je volgt de probleemmeldingen van de aan jou toevertrouwde applicaties op, langs de kant van de eindgebruikers, intern ICT en extern met de leveranciers. Je bent bereid je te verplaatsen binnen de verschillende sites van ZNA. Je rapporteert aan de verantwoordelijke ICT business partners – binnen de ICT applicaties-afdeling (departement Kwaliteit & Innovatie). Je bent als ICT business partner het aanspreekpunt binnen ZNA voor de technische kant van de ICT toepassingen gebruikt door onder meer apotheek en technische diensten. ICT staat in voor de technische ondersteuning van de applicatie. Dit vertaalt zich in: implementatie van nieuwe versies, integratie van de applicatie met andere applicaties, ondersteuning bij inrichting, aanleveren van rapporteringen, project management aan ICT-zijde… Je wordt hiervoor verantwoordelijk en kan hierbij rekenen op de mede- en samenwerking van de andere ICT-teams. Je werkt proactief zodat fouten of suboptimaal gebruik van de applicaties snel gedetecteerd worden en sensibiliseert de gebruikers omtrent correct en volledig gebruik. Je denkt toekomstgericht en bent promotor van de aan jou toegewezen applicatie(s) Je bent betrokken bij het onderzoek naar nieuwe toepassingen/functionaliteiten. Je maakt je de processen van de toegewezen domeinen eigen en denkt mee na over procesoptimalisatie. Je vertegenwoordigt ICT in de met aan jou toegewezen applicatie(s) gerelateerde projectgroepen. Als ICT businesspartner bewaak je de regels die aan alle partijen zijn opgelegd en de conformiteit met de ZNA ICT-processen zoals releasemanagement. Je verzorgt de correcte administratieve afhandeling. Je speelt vlot in op opgedoken problemen, zoekt constructief naar oplossingen en communiceert hierrond veelvuldig met alle betrokken partijen. Je voorkomt liever dan te moeten escaleren. Je bent bereid om ook andere applicaties binnen je verantwoordelijkheid op te nemen, zelfs al zijn die niet gerelateerd met de aan jou initieel toegewezen domeinen. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer Natasha Pavlova, HR-rekrutering ZNA op 03 234 45 80. Meer weten over de functie? Contacteer Bruno De Geest, ICT manager applicaties, op 03 217 74 70. Voel jij je aangesproken?

  • customer service (AARTSELAAR)

    Regio: AARTSELAAR

    Bedrijf: SIEVERT

    Type: Vaste Job

    -Telefoon en mails beantwoorden van klanten ivm orders, levertijden , prijzen , eenvoudige technische vragen, problemen , .... -Ingeven van orders -Verzenden van mailings (per post en email) -Contact met het hoofdkantoor in Zweden voor extra informatie -Voorbereiden van dossiers voor het salesteam -U houdt uw administratie/klassement op dagelijkse basis in orde -U bent de back up voor uw 2 collega’s , zoals zij voor u back up zulen zijn bij afwezigheid .Dwz dat u soms taken uitvoert die niet perse de uwen zijn . -U bent bereid de vertegenwoordigers te assisteren op beurzen in Belgie en Nederland (maximum 3 x per jaar met een maximum van 5 dagen )

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Tongeren-Maasmechelen)

    Regio: Regio Tongeren-Maasmechelen

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • Verzekeringsagent ( Bijberoep of Hoofdberoep ) Regio Herentals- Westerlo (Regio Herentals-Westerlo)

    Regio: Regio Herentals-Westerlo

    Bedrijf: GILS CAROLINE

    Type: Zelfstandige activiteit

    Bij ons geloven we in medewerkers die graag hun eigen professioneel pad willen uitstippelen. Zo krijgen onze medewerkers alle vrijheid en vertrouwen om hun eigen talenten maximaal in te zetten. Als zelfstandige adviseur bestaat uw takenpakket vooral uit het uitbouwen en behouden van de verzekeringsportefeuille. Enerzijds doet u aan prospectie van nieuwe klanten, onderhoudt u de diverse klantencontacten en kijkt u uit naar mogelijkheden voor uitbreidingen. Anderzijds biedt u oplossingen op maat van de klant aan

  • Sales Assistant - Stage - Hasselt (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: OFFICETEAM

    Type: Leercontract

    Interesse in een leuke stage met een uitgebreid takenpakket ? Als Stagiair(e) HR/Sales Support bij Robert Half ben je de administratieve toeverlaat van één of meerdere teams van gedreven consultants. WAT GA JE DOEN? Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en kandidaten, zowel telefonisch als per mail. Je beheert de mailboxen van verschillende afdelingen en verwerkt de binnenkomende CV's. Je stuurt bevestigingsmails uit naar kandidaten en je bezorgt hen de online testen. Je verwerkt tijdig de teruggekregen documenten zodat consultants meteen aan de interviews kunnen beginnen. Je geeft snel en accuraat de verslagen in van de kandidateninterviews. Je controleert de dossiers van de kandidaten en vraagt indien nodig ontbrekende documenten op. Je stelt toffe mailings op ter promotie van geïnterviewde kandidaten en/of interessante jobs. Je schrijft vacatures uit op een aantrekkelijke manier en plaatst deze online op de verschillende jobboards. Je verzorgt de postbehandeling en je scant en uploadt de teruggekeerde klantencontracten. Je staat garant voor een correcte opvolging van het klassement. Je krijgt een specifiek project toegewezen dat je gedurende je stageperiode zelfstandig dient uit te werken. Bij een mooie evolutie in je stage en een minimale foutenmarge kan je takenpakket worden uitgebreid met het opvolgen van de niet teruggekeerde klantencontracten, het telefonisch en/of per mail opvolgen van de niet gevalideerde timesheets van uitzendkrachten, het assisteren bij de opmaak van de arbeidscontracten van de uitzendkrachten, het voorbereiden van de wekelijkse teammeetings, het voorbereiden van offertes,… Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

Zoek naar antwoorden van Somorest SA in sociale netwerken
Look for responds of Somorest SA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Somorest SA. Laat een reactie achter voor Somorest SA. Somorest SA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Somorest SA. Leave a respond for Somorest SA. Somorest SA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Somorest SA op de google maps. Adres en contacten Somorest SA
Location of Somorest SA on the google maps. Address and contacts of Somorest SA

Andere gerelateerde bedrijven als come Somorest SA Somorest SA: COIFFURE MARIE-CةCILE | VENECO | FRANKY VANHOUCKE | JEAN-CLAUDE FAVIER | LUC TUYLS

Other related companies as Somorest SA: COIFFURE MARIE-CةCILE | VENECO | FRANKY VANHOUCKE | JEAN-CLAUDE FAVIER | LUC TUYLS

Somorest SA is een bedrijf dat 2001 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Somorest SA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02284301757. Het bedrijf Somorest SA bevindt zich op het adres: Route du Condroz 464; 4031; Liège 1 (Angleur). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 220,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 191,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Seminars Organisation of. Lijst met producten zijn Caterers.
De hoofdactiviteit van Somorest SA is Groothandel - Duurzame Goederen, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Somorest SA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Somorest SA, openstaande posities, locatie van Somorest SA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Somorest SA is a company, that was registered 2001 in N\A region, Belgium. Full name of company is Somorest SA, company assigned to the tax number BE02284301757. The company Somorest SA is located at the address: Route du Condroz 464; 4031; Liège 1 (Angleur). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 220,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 191,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Seminars Organisation of. List of products are Caterers.
The main activity of Somorest SA is Wholesale Trade - Durable Goods, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of Somorest SA is not available. You also can look at reviews of Somorest SA, open positions, location of Somorest SA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Somorest SA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Somorest SA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Somorest SA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Somorest SA, employees, financial statistics.