NICOLAS VINS FINS

Contactgegevens NICOLAS VINS FINS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data NICOLAS VINS FINS: address, phone, fax, email, website, opening hours

NICOLAS VINS FINS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DE L´ANGE 15; 5000; NAMUR, België

Telefoon (phone): 81227550 (+32-81227550) 81227550 (+32-81227550)

Fax (fax): +32 (53) 272-63-77 +32 (53) 272-63-77

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) NICOLAS VINS FINS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "NICOLAS VINS FINS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "NICOLAS VINS FINS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van NICOLAS VINS FINS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen NICOLAS VINS FINS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of NICOLAS VINS FINS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees NICOLAS VINS FINS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti NICOLAS VINS FINS
Products information NICOLAS VINS FINS

BTW identificatienummer (tax): BE01246643066
Ondernemingsnummer: 7665679931
Hoofdstad (capital): 978,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 636,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2008

Produits: Spiritueux, Vins.

Product categorie (product category): Boissons

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor NICOLAS VINS FINS
(Get full report from official database of BE for NICOLAS VINS FINS)

Aanvulling soorten activiteiten voor NICOLAS VINS FINS
Addition kinds of activities for NICOLAS VINS FINS

2097. Geproduceerd ijs | Manufactured ice
7011. Hotels en motels | Hotels and motels
22119920. Romaines | Romaines
38240201. Teller type registers | Counter type registers
38250315. Multimeters | Multimeters
50740202. Ketels, kracht (industrieel) | Boilers, power (industrial)
51490802. Zuivelproducten, gedroogd of ingeblikt | Dairy products, dried or canned

Werken bij NICOLAS VINS FINS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in NICOLAS VINS FINS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor NICOLAS VINS FINS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for NICOLAS VINS FINS. Looking for open vacancies in other companies

  • Operator 3 ploegen (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een metaalbedrijf in Genk zijn we op zoek naar een technisch operator. Je staat vnl in voor het bedienen en manipuleren van machines lijnen bevoorraden kwaliteitscontrole basis onderhoud van productielijnen Het gaat om een opdracht voor langere duur met kans op een vast contract na een succesvolle interimperiode. Een interne opleiding wordt door het bedrijf voorzien. Je bent bereid om in 3 ploegen te werken.

  • Deeltijdse Boekhouder voor projectontwikkelaar Berchem (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ACCOUNTEMPS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Accountemps kijkt dringend uit naar een deeltijdse Boekhouder (3/5e of 4/5e) met ambitie (m/v) voor een projectontwikkelaar te Berchem. Onze klant is een groeiende projectontwikkelaar gelegen in Berchem. Door de centrale ligging is de werkplek vlot bereikbaar. Bovendien is parkeerplaats voorzien. Als Boekhouder sta je in voor volgende zaken: Je voert de operationele boekhouding uit Je boekt de facturen en banken in en volgt deze op Je ondersteunt bij de verwerking van btw-aangiftes en maand- en jaarafsluiting Je verzorgt allerlei ad hoc financiële administratie Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Warehouse Operations (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: ASAP MARITIEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    * Administratieve afwikkeling/verwerking van dossiers magazijnbehandelingen * Geven van opdrachten  aan leveranciers * Nauw operationeel contact met klanten * Facturatie afgewerkte dossiers * Coördinatie van werk met dispatch afdeling

  • Betonarbeider (m/v) (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je taken bestaan uit: - De te betonneren productielijn voorbereiden en voorspannen van de strengen, - Indelen en aftekenen van de te betonneren lijn en inplanten van de elementen, - Toebehoren plaatsen volgens de wapeningsplannen (planlezen), - Elementen bekisten, - Betonneren van de elementen en afwerken na verharden van beton: ontkisten en voorspannen, - Afvoer van de elementen met de rolbrug, - Onderhoud van de werkplek, - Je werkt in een vaste nachtploeg

  • Goedbetaalde huishoudhulp regio Herzele (HERZELE)

    Regio: HERZELE

    Bedrijf: Partena Ziekenfonds & Partners

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Partena Hulp in huis ga je poetsen bij de mensen thuis, met Dienstencheques. Je levert schitterend werk en doet onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een aantal vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis blinkend achter en bezorgt hen een schitterende thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw uurrooster. De dagen waarop je werkt, kan je zelf bepalen. Je werkt binnen de richturen van Partena (8 - 12u en 13 - 17u), maar deze zijn in overleg met de klant bespreekbaar. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Partena kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. We begeleiden je in het uitbouwen van een strijkpunt. Belangrijk is dat je hiervoor zelf een klantenbestand opbouwt. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp. Een team enthousiaste consulenten waarbij je steeds terechtkan, zorgen voor jouw persoonlijke begeleiding en coaching. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen, schoonmaakster)

  • STUDENTENJOB VERPLEGING * VERZORGING (SCHELDEWINDEKE)

    Regio: SCHELDEWINDEKE

    Bedrijf: WZC DE ZILVERLINDE

    Type: Studentenjob

    Algemene verzorging van onze bewoners in het Woon Zorg Centrum .

  • Allround technieker (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: IMCE NV

    Type: Vaste Job

    je staat in voor het bouwen van prototype meetopstellingen je staat in voor het preventief en correctief onderhoud van de installaties en gebouwen je staat in voor het assembleren en monteren van de meetinstrumenten je steekt mee de handen uit de mouwen: je helpt goederen stockeren, je werkt met de heftruck,...

  • Verkoopmedewerker Electro (LOVENJOEL)

    Regio: LOVENJOEL

    Bedrijf: DEMESMACRE

    Type: Vaste Job

    Als verkoper sta je in voor de verkoop van ons ruime assortiment. Je ontvangt de klanten, geeft uitleg bij de producten en services van onze winkel. Volgende taken behoren ook tot het pakket: Voorraad opvolgen; Producten en artikels voorbereiden en in de winkel plaatsen (etiketten, prijzen..); Goederen ontvangen en controleren; Klanten adviseren over juiste producten en diensten.

  • Projectleider bouw (TEMSE)

    Regio: TEMSE

    Bedrijf: TecQuality Deinze

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant actief binnen een niche segment in de industriebouw zijn wij momenteel op zoek naar een PROJECTLEIDER - ACCOUNTMANAGER. In team met de calculator en de afdelingsverantwoordelijke sta je als accountmanager in voor de opmaak van de offerte en de verkoop van de bouwprojecten. - je genereert omzet door relatiemanagement, werving van nieue klanten en de opmaak van prijsvoorstellen voor binnenkomende bouwdossiers - je hebt de nodige contacten met architecten, studieburelen, algemene aannemers en bouwheren - samen met de calculator analyseer je de bouwdossiers grondig, onderzoek je leemtes en mogelijke optimalisaties en finaliseer je de prijsopgave - je bent een belangrijke schakel en mee verantwoordelijk voor het binnenhalen van projecten

  • SALES REPRESENTATIVE BRUSSELS & VLAAMS-BRABANT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ALPHA CREDIT

    Type: Vaste Job

    De opdracht van ons Retail departement is consumentenkrediet aan te bieden aan de sector van de Retailers en dit onder de naam CETELEM. Dankzij onze financiële oplossingen, kunnen onze partners hun klanten kredietkaarten of leningen op afbetaling aanbieden. Voor de komende jaren heeft onze afdeling Retail een ambitieus ontwikkelingsplan opgericht en is nu klaar voor een nieuwe challenge! Om haar te helpen in het behalen van deze uitdaging, zijn we op zoek naar een: JOUW FUNCTIE Je zal verantwoordelijk zijn voor de prospectie en de verkoop in Brussel en Vlaams- Brabant alsook voor de ontwikkeling van de portefeuille van bestaande klanten en de actieve prospectie bij grote “retail” partners gespecialiseerd in de elektronica, de verkoop van meubels, de reisbranche, de doe-het-zelf winkels, sport- en vrijetijdsartikelen ... Onder toezicht van een Sales Manager, ben je verantwoordelijk voor de volgende taken: De opvolging van de toegewezen relaties met als doel relaties op lange termijn uit te bouwen evenals de vooropgestelde doelstellingen te integreren in de activiteit Het actief prospecteren van je Zone Het bepalen of invoeren van commerciële acties Het opvolgen van de marktacties en het integreren van productontwikkelingen Het aanpassen van je acties in functie van de omgeving en de prioriteiten Rekening houden met de risico’s en mogelijke fraude in dossiers Het opstellen van een goedgekeurd dossier Een betrouwbare en uitgebreide rapportering verzekeren Het meedelen van relevante en belangrijke informatie aan de hiërarchie.

  • Zelfstandige verkopers (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: HURRICANE MARKETING

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de sales en marketingwereld? Dan zijn wij op zoek naar jou! Hurricane - Geninc is een snel groeiend jong bedrijf gevestigd in Centrum Gent. Door groeiende aanvragen van onze klanten, zijn wij dringend opzoek naar toffe, ambitieuze, positieve Verkopers. Je bent het uithangbordje van onze klanten en vertegenwoordigt hun producten op de beste manierer. Door onze unieke kansen die wij bieden, kan je verder groeien tot business coach en jouw dromen waarmaken.

  • Misck - IT Director (DWH / Data Analytics...) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    De IT-Directeur genereert de optimale balans tussen klantgerichtheid en efficiëntie, en neemt binnen de organisatie een sturende rol op voor alle IT oplossingen door middel van projecten ( IT-gerelateerde componenten voor de interne klant en IT-infrastructuur) teneinde de strategische bedrijfsdoelstellingen en kerndoelen te realiseren.     Activiteiten Eindverantwoordelijk voor het vastleggen van de visie en strategie (maken van een IT-strategisch plan) voor de directie Binnen het IT-MT sturen/verdedigen m.b.t. middelen voor het eigen domein met respect voor de andere domeinen teneinde een optimale bijdrage te kunnen leveren aan de IT en bedrijfsstrategie. Organiseren van de verantwoordelijkheidsdomeinen van de directie, het plannen van de activiteiten, en het toezien op de correcte samenwerking van de teams binnen de directie Optimale staffing - juiste M/V met juiste competenties en vaardigheden op juiste positie - binnen de directie garanderen Vertalen, inspirerend uitdragen, opvolgen en sturen van de kerndoelen naar de doelstellingen van de afdeling en de medewerkers teneinde een gedragen strategie te krijgen en te kunnen realiseren Coachen van medewerkers in eigen directie met het oog op groei en ontwikkeling, zowel van de individuen als van de teams Voeren van plannings- en waarderingsgesprekken, geven van continue feedback aan de medewerkers op hun functioneren individueel en als team Directie-overschrijdende samenwerkingsverbanden initiëren, stimuleren en ondersteunen Toepassen van verandermanagement binnen de eigen directie (inspireren, omgaan met weerstand, realiseren,...) Veranderingsagent; stimuleren en uitdragen van de veranderingsbereidheid vs stabiliteit en continuïteit teneinde de juiste balans te creëren van deze 2 belangrijke perspectieven/objectieven in lijn met de IT en bedrijfsstrategie. Klaarstomen van de directie voor de nieuwe (digitale) uitdagingen en opportuniteiten: Nieuwe business modellen Nieuwe technologieën Nieuwe werkwijzen Opbouwen en onderhouden van gezonde relaties en constructief overleg met de interne en externe stakeholders/partners om samen de doelstellingen te halen en de vernieuwde processen en afspraken ingang te doen krijgen binnen de verschillende IT-directies en externe partijen Helder en transparant de veranderingen en vernieuwingen vertalen en communiceren naar de rest van de organisatie Stimuleren en uitdragen van het veranderingsbeleid vs stabiliteit en continuïteit. Begeleiden van de uitvoering van audits, en bewaken van de uitvoering van de daaruit voortkomende acties. Identificeren van knelpunten en optimalisatie van opportuniteiten binnen de afdelingen en competentiecenters met oog op een efficiëntere en effectievere organisatie Eindverantwoordelijk voor en ondersteunen van betrokkenen (procesbeheer/procesowners/...) bij: ontwerp van processen, omzetten in werkinstructies, kwaliteit en governance van de processen. Zorgen voor aansturen van projecten in stuurgroepen In samenwerking met procurement, sluiten van strategische contract negotiaties en zorgen dat optimaal overgedragen wordt naar de run organisatie Opzetten, structureren en organiseren van de directie. Bepalen en communiceren van de rollen en verantwoordelijkheden binnen en tussen de teams Opbouwen van relaties met stakeholders zoals interne klanten, vendors, procurement, finance, legal,.. in kader van staffing en uitvoeren van projecten teneinde snel en gepast de objectieven te bereiken Zetelen in strategische stuurgroepen met leveranciers teneinde te garanderen dat de sourcing strategie optimaal wordt ingevuld in... ...

Zoek naar antwoorden van NICOLAS VINS FINS in sociale netwerken
Look for responds of NICOLAS VINS FINS in social networks

Lees alle opmerkingen voor NICOLAS VINS FINS. Laat een reactie achter voor NICOLAS VINS FINS. NICOLAS VINS FINS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for NICOLAS VINS FINS. Leave a respond for NICOLAS VINS FINS. NICOLAS VINS FINS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie NICOLAS VINS FINS op de google maps. Adres en contacten NICOLAS VINS FINS
Location of NICOLAS VINS FINS on the google maps. Address and contacts of NICOLAS VINS FINS

Andere gerelateerde bedrijven als come NICOLAS VINS FINS NICOLAS VINS FINS: LAURENCE KODECK | COSMOPOLITE | EMMANUEL PECQUEUX | Citexpert | HUIS MICHAEL

Other related companies as NICOLAS VINS FINS: LAURENCE KODECK | COSMOPOLITE | EMMANUEL PECQUEUX | Citexpert | HUIS MICHAEL

NICOLAS VINS FINS is een bedrijf dat 2008 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is NICOLAS VINS FINS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01246643066. Het bedrijf NICOLAS VINS FINS bevindt zich op het adres: RUE DE L´ANGE 15; 5000; NAMUR. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 978,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 636,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Boissons. Lijst met producten zijn Produits: Spiritueux, Vins..
De hoofdactiviteit van NICOLAS VINS FINS is Metaalproducten, Met uitzondering van machines en transportmiddelen, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van NICOLAS VINS FINS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van NICOLAS VINS FINS, openstaande posities, locatie van NICOLAS VINS FINS op de kaart.

NICOLAS VINS FINS is a company, that was registered 2008 in N\A region, Belgium. Full name of company is NICOLAS VINS FINS, company assigned to the tax number BE01246643066. The company NICOLAS VINS FINS is located at the address: RUE DE L´ANGE 15; 5000; NAMUR. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 978,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 636,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Boissons. List of products are Produits: Spiritueux, Vins..
The main activity of NICOLAS VINS FINS is Fabricated Metal Products, Except Machinery & Transport Equipment, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of NICOLAS VINS FINS is not available. You also can look at reviews of NICOLAS VINS FINS, open positions, location of NICOLAS VINS FINS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over NICOLAS VINS FINS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf NICOLAS VINS FINS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about NICOLAS VINS FINS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company NICOLAS VINS FINS, employees, financial statistics.