KAT-PAT

Contactgegevens KAT-PAT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data KAT-PAT: address, phone, fax, email, website, opening hours

KAT-PAT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Chaussée d'Alsemberg 1173; 1180; Bruxelles (Uccle), België

Telefoon (phone): 02 376 40 86 (+32-02 376 40 86) 02 376 40 86 (+32-02 376 40 86)

Fax (fax): +32 (2) 322-68-31 +32 (2) 322-68-31

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) KAT-PAT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "KAT-PAT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "KAT-PAT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van KAT-PAT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen KAT-PAT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of KAT-PAT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees KAT-PAT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti KAT-PAT
Products information KAT-PAT

BTW identificatienummer (tax): BE07315216064
Ondernemingsnummer: 8943115234
Hoofdstad (capital): 590,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 513,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2011

Producten die in KAT-PAT zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Booksellers

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor KAT-PAT
(Get full report from official database of BE for KAT-PAT)

Aanvulling soorten activiteiten voor KAT-PAT
Addition kinds of activities for KAT-PAT

2098. Macaroni en Spaghetti | Macaroni and spaghetti
596101. Eten, postorder | Food, mail order
20990304. Frosting, klaar voor gebruik | Frosting, ready-to-use
28340100. Drugs die neoplasma's en endrocriene systemen beïnvloeden | Drugs affecting neoplasms and endrocrine systems
32550400. Vuuroven en accessoires, klei | Firing oven and accessories, clay
34419908. Toren secties, radio en televisie transmissie | Tower sections, radio and television transmission
34499902. Gordijnmuren voor gebouwen, staal | Curtain walls for buildings, steel
36410202. Zaklampen, fotografisch | Flashlight bulbs, photographic
50910400. Jacht apparatuur en benodigdheden | Hunting equipment and supplies

Werken bij KAT-PAT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in KAT-PAT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor KAT-PAT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for KAT-PAT. Looking for open vacancies in other companies

  • Administratief beheerder Inningen (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als administratief beheerder inningen ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket: - Je beheert de onbetaalde dossiers en zorgt voor de inning van de onbetaalde bedragen Je beoordeelt de risico’s en activeert de nodige waarborgen Je verzorgt de dagelijkse verwerking van briefwisseling, e-mails en telefonische oproepen Je brengt het management op de hoogte van afwijkende of frauduleuze gevallen

  • Hef- en reachtruckchauffeur 2 ploegen (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ASAP GENT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een internationaal logistiek bedrijf in Gent zijn wij op zoek naar hef- en reachtruckchauffeurs.

  • LOGISTIEK MEDEWERKER VOEDING 2 PLOEGEN (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: FORUM JOBS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Door de groei van de firma zijn wij op zoek naar een logistiek medewerker productie voor de afdelingen Vleesbereidingen. Als logistiek medewerker ben je verantwoordelijk voor de aan- en afvoer van alle noodzakelijke producten en hulpmateriaal voor je afdeling. Je controleer je de afgewerkte producten en paletfiches vooraleer je deze aflevert aan distributie. Uren: Vroege shift: 4u30 - 13u Late shit: 11u45 - 20u

  • Loodgieter (TORHOUT)

    Regio: TORHOUT

    Bedrijf: FORUM CONSTRUCT ROESELARE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zoeken dringend een loodgieter voor onze klant uit Torhout. Het bedrijf is gespecialiseerd in badkamerrenovatie, centrale verwarming, sanitair, ontstoppingen, vloerverwarming & zonneboilers. Je wordt tewerkgesteld in de regio West- en Oost-Vlaanderen.

  • Bediende Expeditie (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een Bediende Expeditie (m/v) Je behandelt de volledige opvolging van elk expeditiedossier (import/export) en doet de bijhorende administratie gaande van het registeren van binnenkomende opdrachten, het aanmaken van expeditiedossiers t.e.m. de facturatie tot het stockbeheer. Je beheert je eigen klantenportefeuille. Je communiceert met klanten en leveranciers. Je werkt nauw samen met collega's in binnen- en buitenland. Je bent administratief heel sterk.

  • Student eindejaarsperiode voor administratieve ondersteuning (nov - dec) (m-v) (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: Synergie Waregem Careers

    Type: Studentenjob

    Voor een bedrijf in de voedingssector, met piekperiode rond de eindejaarsperiode, zijn we op zoek naar een student die administratief kan bijspringen. Je zal verantwoordelijk zijn voor het verwerken van inkomende bestellingen in het systeem. Hoe je dit moet doen, zal je uiteraard ter plaatse aangeleerd worden. De opdracht zal lopen van begin november tot eind december. En dit iedere werkdag. Bij opstart zal het gaan over ongeveer 3u per dag met een opstart rond 10u , nadien 5 uur per dag (indien mogelijk) met een opstart rond 9u.

  • Credit Collector te Mechelen (ref. 1624) (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: TRIPLE A SOLUTIONS

    Type: Vaste Job

    Triple A Solutions ondersteunt bedrijven binnen de niche van Credit Control & Management. Daarin biedt zij verschillende oplossingen gaande van operationeel- en strategisch consultancy tot software- en outsourcing toepassingen. Onze opgeleide en ervaren Credit Professionals zijn direct inzetbaar op locatie van de klant, zowel voor personeels- als voor projectoplossingen. Maatwerk en opvolging door onze eigen Project Managers maken onze dienstverlening uniek en dragen bij tot een efficiënter debiteurenbeheer en de optimalisatie van de cashflow. Opgericht begin 2008 telt Triple A Solutions vandaag meer dan 100 medewerkers. Onze collega’s zijn allemaal actief binnen dezelfde niche: Credit Control & Management. Daar wij onze verdere groei structureel wensen te ondersteunen, zijn wij actief op zoek naar een: Onze klant is actief in de horecasector. Verantwoordelijk voor de realisatie van de betalingen van facturen, huren en kredieten via een commerciële oplossing. Verantwoordelijk voor directe onderhandeling van betalingsafspraken met de klant. Verantwoordelijk voor kredietlimieten, betalingstermijnen en geblokkeerde orderaanvragen. Administratieve verwerking van betalingen: Indirecte kortingen : Check en uitbetaling

  • IT Project Manager (VEURNE)

    Regio: VEURNE

    Bedrijf: STREAMOVATIONS

    Type: Vaste Job

    Streamovations is een jong en dynamisch bedrijf in Veurne. Wij focussen ons op het ontwikkelen van streaming applicaties en in het bijzonder in meertalige omgevingen. Ondertussen werken tal van klanten zoals de Europese Commissie, het Europese Parlement, de Raad van de Europese Gemeenschap, Belgacom, BNP Paribas en VRT met onze toepassingen. Om de groei van het bedrijf te ondersteunen zijn wij op zoek naar een Project manager die een hart heeft voor streaming media en innovatie. - Als project manager ben je verantwoordelijk voor het succes van de projecten in al zijn dimensies (planning, scope, budget, kwaliteit, afstemming op Business en ICT architectuur). - Je vertaalt de zakelijke en technische vereisten naar een projectplan om een onwtikkelde strategie te implementeren. - Planning voor projectuitvoering en toewijzing van middelen. - Afstemming van de actuele status van het project op het gebied van planning. - Corrigerende acties ondernemen om het project op de goede weg te houden. - Vergaderingen houden om projectvoortgang te rapporteren aan alle projectbetrokkenen. - Je draagt actief bij aan de voortdurende verbetering van processen en efficiëntie binnen het team.

  • Management Assistant (m/v) (SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE)

    Regio: SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE

    Bedrijf: RAINBOW RESOURCES GROUP

    Type: Vaste Job

    Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot om de litigatieafdeling te ondersteunen. Als Management Assistant zorg je ervoor dat de organisatie van het team en de administratie binnen het bedrijf soepel verloopt. Je helpt bij alle secretariële taken en staat in contact met klanten. Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden behelzen: De coördinatie van de agenda's van de advocaten, alsook van alle interne en externe vergaderingen en het bijwonen van conferenties en trainingen, zakenlunches en Europese reizen; Correspondentie en het opstellen van van rapporten en meningen, inclusief dicaten; Het handhaven van een zeer efficiënte klantendatabase en archiveringssysteemcorrespondentie; Het voorbereiden van vergaderingen door materiaal (bibliotheek- en internetonderzoek) voor vergaderingen te verzamelingen en PowerPoint-presentaties op te stellen; Het professioneel omgaan met andere administratieve taken en het contact opnemen met onze ondersteuningsmedewerkers: voorbereiden van timesheets, uitgaven, facturering, enz.; Het aanspreekpunt zijn voor klanten en verschillende afdelingen.

  • Adviseur Estate Planning - Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1668502-inline.html?cid=Partner_VDAB Ben jij een jurist volgens opleiding? Heb je een sterke interesse in vermogensplanning? Heb je al een eerste ervaring (+2 jaar) in een fiscaal en/of juridische omgeving? Wil je het liefst aan de slag als adviseur maar schrikt het zelfstandig statuut niet af? Lees dan zeker verder! Le Grand & Associates is een selectiekantoor gespecialiseerd in financiële en juridische vacatures en ondersteunt op dit moment een innovatief advocatenkantoor in de zoektocht naar adviseur in estate planning met alvast een eerste ervaring op zak. Dit zal je doen In deze functie ben je actief voornamelijk actief in het burgerlijk recht, maar heb je ook opdrachten in het fiscaal en vennootschapsrecht. Je bent lid van een multidisciplinair team van fiscalisten en juristen en adviseert samen met hen een uiteenlopend cliënteel. Concreet: Opmaak testament Begeleiding bij schenking Begeleiding bij koop / verkoop onroerend goed Adviesverlening inzake familiezaak Beheer van vermogens Adviesverlening inzake huwelijksvermogen … Daarnaast geef je ook jouw kennis door adhv luchtige artikels in tijdschriften of vernieuwende presentaties (zowel intern als extern). Officieel werk je als advocaat of stagiair-advocaat, maar er komt slechts heel weinig rechtbankwerk bij kijken.

  • Begeleid(st)ers buitenschoolse kinderopvang (BEERNEM)

    Regio: BEERNEM

    Bedrijf: GEMEENTEBESTUUR BEERNEM

    Type: Werfreserve

    We leggen een wervingsreserve aan voor begeleid(st)ers in de buitenschoolse kinderopvang. Je vangt kinderen op uit het lager en kleuteronderwijs voor en na de schooluren, op woensdagnamiddagen en op vakantiedagen.

  • STAGIAIR(E) HUMAN RESOURCES (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Select HR Zaventem

    Type: Leercontract

    Als stagiair(e) kom je terecht in een aangenaam maar hard werkend team en ondersteun je hen in hun dagelijkse taken. Jouw takenpakket bestaat uit: - Het assisteren in het recruitmentproces: Zoeken naar de juiste kandidaat via diverse online tools Telefonische screening Inplannen van de kandidaten Meevolgen van interviews en afhankelijk van de duur van de stage, het interview zelf afnemen Na ieder interview, een verslag opstellen Vacatures online plaatsen Vertalen van vacatures (Nl-Fr-En) - Telefonische- en emailbeheer met diverse contacten (klanten, kandidaten collega’s van andere kantoren,…) - Ad-hoc taken Bedrijfsprofiel: Select HR is een Belgische organisatie die al jaren tot de absolute top behoort in de human resources-sector. Voor ons kantoor te Zaventem zijn we op zoek naar een stagiair(e) die gepassioneerd is door de HR wereld. We hebben nog 2 plaatsen tijdens het eerste semester of één dag per week gedurende een schooljaar.

Zoek naar antwoorden van KAT-PAT in sociale netwerken
Look for responds of KAT-PAT in social networks

Lees alle opmerkingen voor KAT-PAT. Laat een reactie achter voor KAT-PAT. KAT-PAT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for KAT-PAT. Leave a respond for KAT-PAT. KAT-PAT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie KAT-PAT op de google maps. Adres en contacten KAT-PAT
Location of KAT-PAT on the google maps. Address and contacts of KAT-PAT

Andere gerelateerde bedrijven als come KAT-PAT KAT-PAT: DISCOUNT MAENHOUT | CONTROL-MOTORS | MEUTER-TITRA SA | AUX D?LICES GOURMANDS | GPAI

Other related companies as KAT-PAT: DISCOUNT MAENHOUT | CONTROL-MOTORS | MEUTER-TITRA SA | AUX D?LICES GOURMANDS | GPAI

KAT-PAT is een bedrijf dat 2011 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is KAT-PAT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07315216064. Het bedrijf KAT-PAT bevindt zich op het adres: Chaussée d'Alsemberg 1173; 1180; Bruxelles (Uccle). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 590,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 513,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Booksellers. Producten gemaakt in KAT-PAT zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van KAT-PAT is Huismeubelen, Inrichting en Apparatuurwinkels, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van KAT-PAT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van KAT-PAT, openstaande posities, locatie van KAT-PAT op de kaart.

KAT-PAT is a company, that was registered 2011 in N\A region, Belgium. Full name of company is KAT-PAT, company assigned to the tax number BE07315216064. The company KAT-PAT is located at the address: Chaussée d'Alsemberg 1173; 1180; Bruxelles (Uccle). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 590,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 513,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Booksellers. Products created in KAT-PAT were not found.
The main activity of KAT-PAT is Home Furniture, Furnishings and Equipment Stores, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of KAT-PAT is not available. You also can look at reviews of KAT-PAT, open positions, location of KAT-PAT on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over KAT-PAT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf KAT-PAT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about KAT-PAT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company KAT-PAT, employees, financial statistics.