Canty J

Contactgegevens Canty J: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Canty J: address, phone, fax, email, website, opening hours

Canty J

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Langemunt 5; 9810; Nazareth, België

Telefoon (phone): 09 385 41 23 (+32-09 385 41 23) 09 385 41 23 (+32-09 385 41 23)

Fax (fax): 09 385 41 23 (+32-09 385 41 23) 09 385 41 23 (+32-09 385 41 23)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Canty J: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Canty J"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Canty J"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Canty J, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Canty J. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Canty J, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Canty J. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Canty J
Products information Canty J

BTW identificatienummer (tax): BE05853485107
Ondernemingsnummer: 6573913574
Hoofdstad (capital): 111,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 366,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Asphalt contractors; Gifts - Retail; Plumbing contractors

Product categorie (product category): Sanitary articles - Installation and Repair

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Canty J
(Get full report from official database of BE for Canty J)

Aanvulling soorten activiteiten voor Canty J
Addition kinds of activities for Canty J

24310100. Deuren en deurdelen en afwerking, hout | Doors and door parts and trim, wood
35239900. Landbouwmachines en -uitrusting, nec | Farm machinery and equipment, nec
51479900. Vlees en vleesproducten, niet inbegrepen | Meats and meat products, nec
59219900. Drankwinkels, nec | Liquor stores, nec
72990101. Kleur consultant | Color consultant
79991512. Waterslide operatie | Waterslide operation
80719901. Ultrasone laboratorium | Ultrasound laboratory

Werken bij Canty J: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Canty J: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Canty J. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Canty J. Looking for open vacancies in other companies

  • Productiearbeider Staalafdeling M/V (LONDERZEEL)

    Regio: LONDERZEEL

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Jouw takenpakket: - Voorbereiding van wapeningsstaal voor de productie van betonnen vloerplaten. - Knippen van staal (d.m.v. luchtscharen) voor uitsparingen/correcties/ ... . - Aanbinden (d.m.v. accu-bindmachines) van bijkomende staalwapening. - Stapelen en afvoeren van afgewerkte wapeningsnetten.

  • Business Analyst (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: ADECCO BOOM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant ,gevestigd in Bornem, zijn wij op zoek naar een Insurance, Maintenance & Remarketing Associate voor een tijdelijke opdracht tot en met juni 2019. Je komt terecht in een lease- en financieringsmaatschappij, dat deel uitmaakt van een internationale groep binnen de automotive sector en verdeler is van een premium automerk. Heb je een passie voor cijfers, een goed analytisch inzicht en een achtergrond in verzekeringen? Dan is dit jouw kans op een top job! Als Insurance, Maintenance & Remarketing Associate assisteer je bij de ontwikkelijng van de bestaande & toekomstige verzekerings- & onderhoudsactiviteiten, alsook bij de verbetering van verkoop- & operationele processen via workshops & projecten. Jouw verantwoordelijkheden: Opvolgen van projectactiviteiten met de provider(s). Helpen bij het opzetten van incentives voor verkopers / dealers en bonusregelingen. Implementatie van doelen voor verzekerings- en onderhoudsactiviteiten met specifieke KPI's alsook het proces van vernieuwing, CRM en cross-selling. Assisteren bij het opzetten van dealer- en interne trainingen voor verzekeringen en onderhoud. Je staat mee in voor het behalen van bedrijfsdoelstellingen voor verzekeringen en onderhoud, en voor de lokale verzekeringssamenwerking op te ontwikkelen producten. Implementatie en onderhoud van verkoopprocessen voor verzekeringen en onderhoud, alsook marketing-, communicatie- en campagnevereisten behoren tot jouw takenpakket. Verder voer je regelmatig updates uit over de huidige marktverzekerings- en onderhoudsomgeving.

  • CHAUFFEUR CE VOOR VARKENSTRANSPORTEN (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je hebt minstens 1 jaar ervaring in het transport van levende dieren en beschikt over het vereiste certificaat hiervoor of bent bereid dit via het bedrijf te behalen. Je beschikt over een geldig rijbewijs CE en bestuurderskaart. Je kan goed overweg met dieren. Je bent zeer stipt en werkt graag proper en netjes. Je bent een zorgzaam type van nature. Je hebt geen hoogtevrees. Je houdt van hard werken en bent een buitenmens.

  • Junior medewerker garage (afleveren wagens) - tweetalig (BILZEN)

    Regio: BILZEN

    Bedrijf: Q-Jobs

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zoeken een junior mechanieker voor de afdeling nieuwe wagens. Onze klant is behoort tot het premium autosegment. Je taken zijn voornamelijk het klaar maken van nieuwe wagens. * afstellen lichten * afstellen boordcomputer * nakijken en bijvullen van vloeistoffen * op druk zetten van banden * instellen specifieke configuraties

  • Automation Engineer m/v (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: ADECCO MATCHING CENTER W-VL

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een houtverwerkende firma in regio Menen zijn we op zoek naar een Automation Engineer! Het bedrijf is Europees marktleider met productievestigingen in België, Frankrijk en Kroatië. De onderneming bouwde de laatste jaren wereldwijd uit, wat resulteert in een continue groei en waarbij ze dus moeten investeren in medewerkers, machines, systemen en gebouwen. Wat houdt een job als Automation Engineer in? Meehelpen aan hoogtechnologische projecten in het Automatiseringsteam, je helpt er mee voor zorgen dat de investeringen en optimalisaties top zijn Je hebt een grote interesse voor servo en synchrone sturingen Je kan complexere problemen snel en correct analyseren Je gaat systemen opstarten en testfases uitbouwen Je gaat het automatiseringsproces van de productielijnen opzetten, optimaliseren en onderhouden van de volledige site Je bent mee met de nieuwe trend op vlak van automatisering door vakbeurzen te bezoeken en opleidingen te volgen Je werkt in een klein team van 3 automation engineers, dit om de samenwerking te bevorderen.

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO URSEL (Regio Aalter-Deinze)

    Regio: Regio Aalter-Deinze

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE DIENSTENCHEQUES

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Student in Bunsbeek (GLABBEEK-ZUURBEMDE)

    Regio: GLABBEEK-ZUURBEMDE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    De dagen zijn flexibel op te nemen, weliswaar gedurende de werkweek (van maandag tot en met vrijdag). Het bedrijf is een eenmanszaak gevestigd te Bunsbeek. Je biedt minstens één dag per week administratieve ondersteuning. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • Payroll en Compensation & Benefits Manager te Kortrijk (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: HR Talents Kortrijk

    Type: Vaste Job

    - Je bent met jouw team verantwoordelijk voor een correcte en tijdige uitvoering van de loon- en personeelsadministratie van 1200 medewerkers en daarmee samenhangende compensation & benefits activiteiten.  - Je past een correct loonbeleid toe in de verschillende afdelingen. - Je houdt de sociale en fiscale wetgeving nauwgezet bij en zorgt dat de wijzigingen correct worden geïmplementeerd. - Samen met jouw team bepaal je de afdelingsdoelstellingen om steeds een vernieuwende en geoptimaliseerde dienstverlening te garanderen.  - Bij hoge nood bied je ondersteuning door het zelf uitvoeren van de payroll en loonadministratie.  - In samenwerking met de Fleet Manager beheer je het wagenpark op een correcte en kostenefficiënte manier.  - Je onderneemt acties om de groepsverzekeringen en de pensioenplannen van de medewerkers te optimaliseren.  - Je bent het aanspreekpunt voor het managementteam i.h.k.v. sociaal- fiscale aangelegenheden en adviseert vanuit aangeboden overheidsmaatregelen teneinde de loonkost te beheersen. - Je fungeert als aanspreekpunt voor het managementteam en medewerkers voor alle sociaal juridische zaken en je neemt met jouw kennis van zaken besluitvormingen om de efficiëntie en correcte afhandeling van dossiers te garanderen. - Je bent de contactpersoon voor het sociaal secretariaat en de verzekeringsmaatschappijen.  - Je inspireert jouw teamleden tot verdere ontplooiing en je motiveert hen tot een efficiënte en aangename samenwerking.  - Je rapporteert aan de HR Director. Bedrijfsprofiel: Onze partner is een internationaal bedrijf en leider in zijn segment.  Om de hard HR afdeling te leiden zijn ze op zoek naar een voltijdse Payroll en Compensation & Benefits Manager mét juridische achtergrond.

  • Automecanicien (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Voor een klant te Hasselt zijn we dringend op zoek naar een zelfstandige automecanicien. Je staat in voor het onderhoud van personenwagens.

  • All round administratief bediende ( vast contract ) FT of 4/5 (Regio Waregem)

    Regio: Regio Waregem

    Bedrijf: JOB FACTO

    Type: Vaste Job

    Voor een groeiende KMO regio Waregem zoeken wij een administratief bediende op de aankoopdienst. - Je staat de aankoop manager bij in zijn projecten . - Administratieve ondersteuning van de aankoopdossiers - Leveranciers contacteren om de bestellingen op te volgen . - Voorraadbeheer . De staat ook in voor de offerte opmaak en opvolging . Onderingave , telefonische contacten met de klanten , ... Deze functie is een doorgroeifunctie naar een volwaardige aankoop . ( prijzen onderhandelen , projecten beheren , prijzen vergelijken van de leveranciers , ...)

  • PET AU PAIR (Petsitter/Dog Walker) GENK (Regio Genk)

    Regio: Regio Genk

    Bedrijf: MIAUWW

    Type: Zelfstandige activiteit

    Door de toenemende groei van Pet Au Pair ben ik op zoek naar een extra dog walker/pet sitter. Je bent verantwoordelijk voor flexibele oppasdrachten (bv. poezenoppas, hondenuitlaat, dagoppas,...) doorheen het hele jaar, deze werkuren bepaal je zelf en zijn steeds in overleg. Bekijk eerst de website en facebook en maak kennis met onze manier van werken! www.petaupair.be www.facebook.com/petaupairBE Pet Au Pair werd opgericht in 2013 en groeide uit tot een team van meer dan 17 enthousiaste dierenoppassers verspreid over heel Vlaanderen. Ben jij onze nieuwste Pet Au Pair? Toekomstige Pet Au Pairs genieten mee van onze investeringen die we de afgelopen vier jaar maakten: allerlei promotiemateriaal, posters en flyers, een professionele website, reclame op tv, artikels in kranten en tijdschriften en de talloze tevreden klanten, ... Je start als dierenoppasser onder de naam van Pet Au Pair en je bent verantwoordelijk voor je eigen regio. Opgelet! Je gaat een engagement aan voor lange termijn en wordt zo één van de gezichten van Pet Au Pair. Je bent een vaste waarde en persoon waar onze baasjes steeds op kunnen rekenen! Belangrijk: Je heb reeds een part-time job (min. 19u) en wil dit graag combineren, of je werkt reeds als zelftstandige en wil beide activiteiten combineren. Indien u niet voldoet aan deze voorwaarden, gelieve dan niet te solliciteren.

  • .Net Developer Sharepoint 2013 (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: TECH TRONICX

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are urgently looking for someone who can start from 1st of Dec 2018. 1.Context of the mission Next to our business applications, we use SharePoint for our public site, our intranet andcollaboration sites. We are looking for a developer with experience in SharePoint 2013 tostrengthen the team. He/She will be responsible of the technical design, theimplementation and the delivery of projects/sites with success. 2.Mission period Start date: ASAP Duration: 12 months (Depending on project evolution, extension is possible) 3.*Dutch and French, one fluent, second one basic, second language has to be English(sound knowledge). 4.Localisation Belgium, Brussels centre. ( This is only for EU nationals or for people who have rights to work in Belgium , Please note we do not provide any work permit or sponsership) 5.Level of education required A Bachelor or Master Degree in Information Technology 6. Required Knowledge and Experience Personal Skills Good analytical skills • Work in an organized and structured way • Team player • Able to work in a large complex organisation • Flexible • Problem solving attitude • Good coaching and communication skills Business experience required Mandatory: (3 Years) Professional experience in an IT Services environment Preferable: (3 Years)Knowledge of the Insurance industry is a plus Technical experience required (3-5 Years) • Advanced knowledge of SharePoint Standard edition 3 2013 (Content management, Publishing features, Collaboration, Search) • Advanced knowledge of ASP.NET and C# technologies • Visual studio • JQuery • Experience with websites and applications design (css) • Understanding of relevant technologies and development life cycles • Experienced user of MS Office tools • Experience with SharePoint 2010 • Knowledge of the future evolution in the SharePoint Area Functional experience required (3 Years) Experience of client-server web based applications 7. Objective of the job • Develop web applications based on functional input documents • Developer new web projects in SharePoint 2013 • Provide work estimations • Write technical design documents and/or technical analyses for other developers • Perform pre-integration testing • Offer coaching and/or technical support in the team

Zoek naar antwoorden van Canty J in sociale netwerken
Look for responds of Canty J in social networks

Lees alle opmerkingen voor Canty J. Laat een reactie achter voor Canty J. Canty J bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Canty J. Leave a respond for Canty J. Canty J on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Canty J op de google maps. Adres en contacten Canty J
Location of Canty J on the google maps. Address and contacts of Canty J

Andere gerelateerde bedrijven als come Canty J Canty J: ALUDOOR | Willy Wouters & Co BVBA | Medisch-Sociaal Opvangcentrum voor Drugverslaafden Limburg | T.M.U. | PATRICK CASIER

Other related companies as Canty J: ALUDOOR | Willy Wouters & Co BVBA | Medisch-Sociaal Opvangcentrum voor Drugverslaafden Limburg | T.M.U. | PATRICK CASIER

Canty J is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Canty J, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05853485107. Het bedrijf Canty J bevindt zich op het adres: Langemunt 5; 9810; Nazareth. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 111,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 366,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Sanitary articles - Installation and Repair. Lijst met producten zijn Asphalt contractors; Gifts - Retail; Plumbing contractors.
De hoofdactiviteit van Canty J is Administratie van Human Resource Programs, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Canty J is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Canty J, openstaande posities, locatie van Canty J op de kaart.

Canty J is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is Canty J, company assigned to the tax number BE05853485107. The company Canty J is located at the address: Langemunt 5; 9810; Nazareth. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 111,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 366,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Sanitary articles - Installation and Repair. List of products are Asphalt contractors; Gifts - Retail; Plumbing contractors.
The main activity of Canty J is Administration of Human Resource Programs, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Canty J is not available. You also can look at reviews of Canty J, open positions, location of Canty J on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Canty J, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Canty J, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Canty J, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Canty J, employees, financial statistics.