OLIVIER DACHKIN

Particuliere bedrijvenBedrijfsdiensten • OLIVIER DACHKIN
Private companiesBusiness Services • OLIVIER DACHKIN

Contactgegevens OLIVIER DACHKIN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data OLIVIER DACHKIN: address, phone, fax, email, website, opening hours

OLIVIER DACHKIN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DE WAND 57; 1020; BRUSSEL/BRUXELLES, België

Telefoon (phone): 22624362 (+32-22624362) 22624362 (+32-22624362)

Fax (fax): +32 (55) 734-21-87 +32 (55) 734-21-87

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) OLIVIER DACHKIN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "OLIVIER DACHKIN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "OLIVIER DACHKIN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van OLIVIER DACHKIN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen OLIVIER DACHKIN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of OLIVIER DACHKIN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees OLIVIER DACHKIN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti OLIVIER DACHKIN
Products information OLIVIER DACHKIN

BTW identificatienummer (tax): BE05297302246
Ondernemingsnummer: 6438507080
Hoofdstad (capital): 262,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 182,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2002

Services de Coiffure: Coiffeurs pour Hommes, Coiffeurs pour Dames.

Product categorie (product category): Salons de coiffure

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor OLIVIER DACHKIN
(Get full report from official database of BE for OLIVIER DACHKIN)

Aanvulling soorten activiteiten voor OLIVIER DACHKIN
Addition kinds of activities for OLIVIER DACHKIN

209903. Dessert mengsels en vullingen | Dessert mixes and fillings
738901. Persoonlijke serviceagenten, makelaars en bureaus | Personal service agents, brokers, and bureaus
20350204. Olijven, Brined: Bulk | Olives, brined: bulk
21319900. Kauw- en rooktabak, niet | Chewing and smoking tobacco, nec
25140204. Keukenkasten: metaal | Kitchen cabinets: metal
35719901. Computers, digitaal, analoog of hybride | Computers, digital, analog or hybrid
36130301. Zekeringklemmen en blokken, elektrisch | Fuse clips and blocks, electric
39440311. Dominoes | Dominoes
73729907. Utility computer software | Utility computer software

Werken bij OLIVIER DACHKIN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in OLIVIER DACHKIN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor OLIVIER DACHKIN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for OLIVIER DACHKIN. Looking for open vacancies in other companies

  • Medewerker schrijnwerkerij | optie vast | dagdienst | Herentals (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: Synergie Herentals Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant in Herentals zijn wij op zoek naar een arbeider met ervaring in de houtsector. Jouw takenpakket omvat: Verlijmen van keukendeuren Afschuren van houten onderdelen met de hand of met een schuurmachine Je kan ook ingezet worden op een andere afdeling in de schrijnwerkerij Je krijgt de kans om in daguren te werken (6u-14u30, 7u-15u30 of 8u-16u30)

  • Management Assistent (regio Steenokkerzeel) (STEENOKKERZEEL)

    Regio: STEENOKKERZEEL

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    We zijn op zoek naar Management Assistant voor onze klant die gesitueerd is in Steenkkerzeel. Als Management Assistant verleent u administratieve, organisatorische, logistieke en praktische ondersteuning aan de Manager van het luchtverkeersleidingscentrum (CANAC) en zijn team. U rapporteert hierbij rechtstreeks aan hem. Het daarbij uit te voeren takenpakket is veelvoudig en zeer gevarieerd: U bent verantwoordelijk voor de opmaak van verslagen en rapporten voor vergaderingen. U zorgt ervoor dat u tijdig alle documenten, cijfermateriaal, e.d. ontvangt via diverse kanalen en van de verschillende niveaus zodat de rapporten binnen de vooropgestelde termijn worden afgeleverd. U verzorgt het mailverkeer, de rapporteringen voor de Manager. Bij gelegenheid organiseert u vergaderingen. Bovendien staat u in voor een efficiënt document management en vlotte toegankelijkheid. U werkt presentaties, documenten af, en zorgt voor de vertalingen (Frans, Nederlands en Engels), die door de Manager en Experts gebruikt worden. Tenslotte bent u ook verantwoordelijk voor het agendabeheer, het verwerken van ad-hoc opdrachten, de ontvangst van bezoekers, enz.

  • TECHNISCH ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (M/V) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant met hoofdzetel in Gent, gespecialiseerd in snellopende dieselmotoren zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker. Je komt terecht in de After Sales Afdeling. Tot je takenpakket behoren: - Instaan voor de telefonische dienstverlening aan klanten en de administratieve en organisatorische opvolging van technische dossiers om een correcte en vlotte service te bieden. - Optreden als eerste aanspreekpunt voor de klant, bieden van ondersteuning en beantwoorden van vragen (via mail en telefonisch). - Administratief opvolgen van de klanten en onderhouden van goede contacten. - Mee up-to-date houden van de technische informatie in de database. - Verwerken van klantenvragen voor onderdelen, opmaken van offertes en orders en deze verder opvolgen tot en met verzending en facturatie. - Verwerken van de technische rapporten van de techniekers en deze doorgeven aan de klanten. - Verwerken en documenteren van eventuele klantenklachten. - Lanceren van orders & offertes in het ERP systeem.

  • Filliaalverantwoordelijke (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: ADECCO HALLE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in Groot-Halle zoeken wij een filiaalverantwoordelijke (m/v). Wij zoeken iemand : Een beetje bossy is maar met zachte hand regeert Zich ergert aan wanorde in winkels Het verschil kent tussen een hamer en een beitel Een slechte sfeer van mijlenver ruikt De vrede wil bewaren Het beste uit mensen haalt Goedlachs en optimistisch is Kickt op verantwoordelijkheid Team spirit niet alleen van TV kent Gebrand is op verkoop en succes Originele acties bedenkt om nog meer winst te halen Klanten ook echt leuk vindt Zijn neus niet ophaalt voor wat papierwerk In het weekend liever komt werken dan thuis het gras afdoen

  • Orderpicker (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een aluminiumbedrijf te Lokeren zoeken wij orderpickers/magazijniers! Je krijgt via tablet een listing van pickingorders.

  • Huishoudhulp met dienstencheques in Schelle -Aartselaar met eigen vervoer ( 16 uren per week) (Regio Boom-Aartselaar)

    Regio: Regio Boom-Aartselaar

    Bedrijf: OZhulp@home

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s. (trefwoorden: huishoudhulp, dienstencheque, dienstencheques, koken, kuisen, poetswerk, poetshulp, kuisvrouw, kuisman, poetsdame, poetsvrouw, poetsman, schoonmaken, strijken)

  • Student Tentenopbouw (KAPELLEN)

    Regio: KAPELLEN

    Bedrijf: SYNERGIE ANTWERPEN

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant zijn we op zoek naar een stevige tentenbouwer. Hij/zij zal instaan voor de opbouw van tenten op verschillende locaties en evenementen.

  • Gemotiveerde reiniger - Jobstudent (ZULTE)

    Regio: ZULTE

    Bedrijf: Konvert Interim Menen

    Type: Studentenjob

    Voor een bedrijf gelegen in de regio zijn wij op zoek naar een gemotiveerde industriële schoonmaker, die de resterende vakantie / eventueel september kan gaan werken. Je zal op baan gaan met een camionnette en wordt bijgestaan door een collega. Wat zal je schoonmaken? - hygiënisch en technisch onderhoud van sanitaire installaties, dampkappen en ventilatiesystemen - dieptereiniging van ovens, verdampers, productielijnen, productiemachines, ontstoffingen, enz...

  • Zaterdaghulp Zara Meir (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: ZARA ANTWERPEN

    Type: Studentenjob

    Als weekendhulp vervul je de rol van sales assistant en help je op een dynamische manier onze modebewuste klanten verder waarbij je graag advies geeft en inspringt op de behoeften van de klanten. Je verwerkt leveringen in de stock, je vult de winkel aan en je zorgt mee voor een ordelijke winkel. Ook help je de visual merchandisers en steek je een handje toe aan de kassa.

  • bestuurssecretaris artistieke werking/publiekswerking (NEERPELT)

    Regio: NEERPELT

    Bedrijf: DOMMELHOF

    Type: Vaste Job

    contractuele wervingsreserve (momenteel 1 functie vacant) standplaats: Provinciaal Domein Dommelhof Als bestuurssecretaris Artistieke werking/Publiekswerking ondersteun je, in overleg met de directie en met de coördinatoren van diverse artistieke werkingen, verschillende initiatieven op het vlak van dossiervoorbereiding, administratieve opvolging, rapportering en publiekswerking. Je promoot de artistieke initiatieven van het Provinciaal Domein Dommelhof binnen een breed Limburgs, Vlaams en internationaal netwerk en zet nieuwe projecten uit die het Limburgse kunstenveld helpen versterken. Je bent een netwerker die diverse stakeholders, artiesten en partners samenbrengt, het publiek activeert en actoren uit aangrenzende velden uit o.a. onderwijs, toerisme, sociale sector, … weet te betrekken. Toelatingsvoorwaarden: masterdiploma

  • Junior verkoper bestelwagens (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: TALENTFARM

    Type: Vaste Job

    Onze klant in Antwerpen is één van de grootste Ivecodealers in de Benelux. Om hun groei in de vestiging van Antwerpen te ondersteuenen, zijn wij dringend op zoek naar ervaren en dynamisch technisch en commerciele: Junior verkoper bestelwagens!

  • Advocaat Burgerlijk Recht (min. 1 jaar ervaring), kantoor Kessel (KESSEL)

    Regio: KESSEL

    Bedrijf: VERBIST ADVOCATEN

    Type: Zelfstandige activiteit

    Verbist Advocatuur zoekt een (junior) advocaat-generalist met een brede interesse in het burgerlijk recht, het aansprakelijkheidsrecht en het goederenrecht, voor een duurzame versterking van haar team. Je behandelt onze kantoordossiers van A tot Z, zowel bij het adviseren, het onderhandelen als het procederen speel jij een belangrijke rol; Je hebt op regelmatige wijze rechtstreeks contact met de cliënten; Wanneer een dossier gepleit moet worden, word je hiervoor zelfstandig of in team ingezet; Je werkt je in verschillende materies in en houdt de relevante wetgeving en rechtspraak nauwgezet bij; Je draagt de expertise van het kantoor uit door (afhankelijk van jouw interesse en ervaring) opleidingen te geven, gespecialiseerde evenementen bij te wonen of rechtsleer te publiceren.

Zoek naar antwoorden van OLIVIER DACHKIN in sociale netwerken
Look for responds of OLIVIER DACHKIN in social networks

Lees alle opmerkingen voor OLIVIER DACHKIN. Laat een reactie achter voor OLIVIER DACHKIN. OLIVIER DACHKIN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for OLIVIER DACHKIN. Leave a respond for OLIVIER DACHKIN. OLIVIER DACHKIN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie OLIVIER DACHKIN op de google maps. Adres en contacten OLIVIER DACHKIN
Location of OLIVIER DACHKIN on the google maps. Address and contacts of OLIVIER DACHKIN

Andere gerelateerde bedrijven als come OLIVIER DACHKIN OLIVIER DACHKIN: St Antonius | Pixelatelier | VANDEVIN ROGER | ROYALE BELGE | V.C. PROFONDEVILLE

Other related companies as OLIVIER DACHKIN: St Antonius | Pixelatelier | VANDEVIN ROGER | ROYALE BELGE | V.C. PROFONDEVILLE

OLIVIER DACHKIN is een bedrijf dat 2002 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is OLIVIER DACHKIN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05297302246. Het bedrijf OLIVIER DACHKIN bevindt zich op het adres: RUE DE WAND 57; 1020; BRUSSEL/BRUXELLES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 262,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 182,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Salons de coiffure. Lijst met producten zijn Services de Coiffure: Coiffeurs pour Hommes, Coiffeurs pour Dames..
De hoofdactiviteit van OLIVIER DACHKIN is Bedrijfsdiensten, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van OLIVIER DACHKIN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van OLIVIER DACHKIN, openstaande posities, locatie van OLIVIER DACHKIN op de kaart.

OLIVIER DACHKIN is a company, that was registered 2002 in N\A region, Belgium. Full name of company is OLIVIER DACHKIN, company assigned to the tax number BE05297302246. The company OLIVIER DACHKIN is located at the address: RUE DE WAND 57; 1020; BRUSSEL/BRUXELLES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 262,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 182,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Salons de coiffure. List of products are Services de Coiffure: Coiffeurs pour Hommes, Coiffeurs pour Dames..
The main activity of OLIVIER DACHKIN is Business Services, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of OLIVIER DACHKIN is not available. You also can look at reviews of OLIVIER DACHKIN, open positions, location of OLIVIER DACHKIN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over OLIVIER DACHKIN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf OLIVIER DACHKIN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about OLIVIER DACHKIN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company OLIVIER DACHKIN, employees, financial statistics.