HAIRSTUDIO

Contactgegevens HAIRSTUDIO: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data HAIRSTUDIO: address, phone, fax, email, website, opening hours

HAIRSTUDIO

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KORTEMARKTSTRAAT 3; 8820; TORHOUT, België

Telefoon (phone): 50214640 (+32-50214640) 50214640 (+32-50214640)

Fax (fax): +32 (86) 716-62-37 +32 (86) 716-62-37

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) HAIRSTUDIO: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "HAIRSTUDIO"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "HAIRSTUDIO"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van HAIRSTUDIO, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen HAIRSTUDIO. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of HAIRSTUDIO, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees HAIRSTUDIO. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti HAIRSTUDIO
Products information HAIRSTUDIO

BTW identificatienummer (tax): BE07786529541
Ondernemingsnummer: 6764526367
Hoofdstad (capital): 990,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 100,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1999

Services de Coiffure: Coiffeurs pour Dames, Coiffeurs pour Hommes, Coiffeurs pour Enfants.

Product categorie (product category): Salons de coiffure

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor HAIRSTUDIO
(Get full report from official database of BE for HAIRSTUDIO)

Aanvulling soorten activiteiten voor HAIRSTUDIO
Addition kinds of activities for HAIRSTUDIO

1791. Structurele stalen erectie | Structural steel erection
20740000. Katoenzaadoliefabrieken | Cottonseed oil mills
22980103. Kabel, behalve asbest en draad | Rope, except asbestos and wire
31519904. Handschoenen van lassers | Welders' gloves
34290105. Meubelen hardware | Furniture hardware
50820405. Steengroeve machines en uitrusting | Quarrying machinery and equipment
59999918. Razors, elektrisch | Razors, electric
73891802. Handgereedschap ontwerpers | Hand tool designers

Werken bij HAIRSTUDIO: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in HAIRSTUDIO: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor HAIRSTUDIO. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for HAIRSTUDIO. Looking for open vacancies in other companies

  • Inpakker m/v (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een voedingsbedrijf zijn we op zoek naar een gemotiveerde medewerker. Je staat in voor de inpak van diverse groenten. Je wordt tewerkgesteld in een familiaal bedrijf. Het betreft een functie in dag.

  • Hulp installateur sanitair en verwarming (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: JobFIXers nv

    Type: Interim met optie "vast werk"

    leggen van leidingen ketels aansluiten ketels vervangen sleuven slijpen vloerverwarming leggen zonneboilers aansluiten collectoren ophangen , beugels ophangen radiatoren ophangen

  • Huishoudhulp in Kontich (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • Student Databasebeheerder te Vilvoorde (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: NEXIOS IT

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant, een IT consultancy bedrijf, zijn we dringend op zoek naar een student-databasebeheerder. Je beheert de database op een professionele manier. Tot jouw takenpakket behoort o.a.: - beheer van databank - kandidaten opsporen - telefonische communicatie in Nederlands, Frans en Engels - afspraken vastleggen - onthalen en begeleiden van bezoekers - sorteren van de post - administratieve taken Je werkt enkele dagen per week. Data en uren zijn te bepalen.

  • Poetshulp in de zorg regio Lubbeek-Boutersem-Bierbeek (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: Ons

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor het gewone onderhoud van de bewoonde ruimten bij hulpbehoevende cliënten. Je helpt bij huishoudelijke taken zoals: stofzuigen, dweilen, poetsen van sanitair en keuken en uitzonderlijk met was en strijk, klein verstelwerk, afwas.

  • CUSTOMER SERVICE FRANSE MARKT (WOMMELGEM)

    Regio: WOMMELGEM

    Bedrijf: Hays Response Antwerpen

    Type: Vaste Job

    * Regio Wommelgem * A-Z orderopvolging van eigen klanten en nauwe samenwerking met Accountmanager * Leuk team binnen internationaal bedrijf Deze organisatie actief in de voedingsindustrie heeft enkele bekende producten in zijn assortiment. In de vestiging in Wommelgem zijn zowel een productiesite als de administratieve kantoren aanwezig. Voor deze klant is Hays Response op zoek naar een Order Desk medewerker voor de Franstalige klanten. Als Order Desk medewerker ben jij verantwoordelijk voor de orderopvolging van a tot z. Enerzijds ga jij het aanspreekpunt zijn voor je Franstalige klantenportfolio. Dit wilt zeggen dat jij vragen gaat beantwoorden, oplossingen gaat zoeken voor eventuele problemen en daarbij de klanten ook op de hoogte gaat houden. Anderzijds ga jij de orders in het systeem zetten en opvolgen. Bovendien voer je prijswijzigingen of commerciële correcties door in het systeem en verstuur je ze naar de klanten. Je contacten verlopen zowel via mail als telefonisch. Daarbij werk je nauw samen met de Accountmanager van jouw markt.

  • TRANSPORTPLANNER ENGELAND (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: DE VREESE LOGISTIC

    Type: Vaste Job

    Voor de Engelse markt zijn wij op zoek naar een nieuwe medewerker. Je takenpakket zal bestaan uit: aanmaken van de orders opvolgen van de ritten opvolgen van het wagenpark contacten onderhouden met zowel klanten als chauffeurs ... Bij de uitvoering van je taken heb je nauwe contacten met de collega's van het departement Frankrijk.

  • Keukenadviseurs/keukenverkopers (groot Leuven) (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Vaste Job

    Wij zijn op zoek naar een enthousiaste verkoper die gebeten is door al wat met interieur te maken heeft en in het bijzonder keukendesign. Hierbij ligt de focus op hetbenaderen van de klant en hun behoeftes in kaart brengen. Na een grondige opleiding (technisch, commercieel, logistiek) zal je het volledig commerciële dossier beheren van a tot z. Deze vacature is met optie vast. Offertes opmaken Interieurbouw Adviseren klanten Particulieren Aanspreken klanten

  • Installateur sanitair Roeselare - Izegem (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: UW RECHTERHAND

    Type: Zelfstandige activiteit

    Renovatiegroep Uw Rechterhand zoekt in uw regio een installateur sanitair die ons team als zelfstandige wilt komen versterken. Sinds 2012 biedt Gamma België hun klanten een unieke montageservice aan in hun huis-aan-huis-folders, in de 85 winkels en online. Renovatiegroep Uw Rechterhand wordt door Gamma bouwmarkten aanbevolen als montageservice en wij plaatsen voor hun klanten allerlei producten zoals badmeubels, sanitair etc. Kortom, zeer afwisselend, uitdagend en verantwoordelijk werk in een straal van 30 km vanaf uw woonplaats.

  • Personal trainer (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: fit20

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als personal trainer sta je in voor het begeleiden van zowel nieuwe leden als bestaande leden. Je krijgt eerst een opleiding over hoe fit20 juist werkt en waar je als trainer aandacht aan dient te besteden. De taken zijn divers: - introductiesessies geven - luisteren naar de noden en wensen van de klant, en op basis daarvan advies geven en de fit20 oefeningen aanpassen - de toestellen instellen - intense begeleiding van 20 minuten per persoon/2 personen - empathisch en motiverend werken - dagelijks de uitslag van de introductiesessies rapporteren - opvolging van leads die nog geen introductie gepland hebben en van leads die na de introductie nog twijfelen

  • Eurostaff - Integration Analyst (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    My client is looking for a functional integration analyst whose mission will be to define and to maintain the integration services of these applications with the other applications. The IT systems are evolving towards a service-oriented architecture. Furthermore the analyst will have to be comfortable with these concepts in order to work easily and effectively with the technical and functional teams. Tasks The mission consists of... In the context of projects and evolutionary maintenance: Conduct workshops to collect needs (in terms of integration) and define an approach with the parties concerned (application teams, Architect and development team); Perform functional analysis of services and interfaces between different applications; Follow the development of services and interfaces; Perform testing of services and interfaces, using tools such as SOAP UI; Perform integration testing with different applications, in collaboration with others analysts; Perform sanity checks when going into production; Ensure the post-go live. As part of the corrective maintenance: Take charge of integration-related incidents; Identify the integration problems, analyze them, in order to be able to set up a fix; Follow the development of patches; Perform the testing; Ensure the deployment of patches, respecting our governance in release management. Profile The required technical skills are: Mastery of SOA concepts. Mastering concepts around Web services (WSDL, XML, XSLT, ...), through tools such as SOAP UI, XML Spy. Mastery of UML (Class Diagram, Use Case, State Diagram & Sequence Diagram), and tools of modeling like Enterprise Architect. Knowledge of BPMN, development methodologies (Agile) and methodologies of testing. Personal Skills: Academic with a scientific orientation (civil engineer or Master in computer science..) Minimum of 5 years experience as a Functional Analyst, including at least 1 year as an analyst functional integration. Proficiency in one of the two national languages and good knowledge of the other, as well as mastery of professional technical English. Key skills: good analytical and summary skills; good customer spirit (internal); critical mind ; outcome orientation; listening skills; assertiveness and autonomy Please note you must be eligible to work onsite full-time in Brussels.

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van HAIRSTUDIO in sociale netwerken
Look for responds of HAIRSTUDIO in social networks

Lees alle opmerkingen voor HAIRSTUDIO. Laat een reactie achter voor HAIRSTUDIO. HAIRSTUDIO bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for HAIRSTUDIO. Leave a respond for HAIRSTUDIO. HAIRSTUDIO on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie HAIRSTUDIO op de google maps. Adres en contacten HAIRSTUDIO
Location of HAIRSTUDIO on the google maps. Address and contacts of HAIRSTUDIO

Andere gerelateerde bedrijven als come HAIRSTUDIO HAIRSTUDIO: BOUCHERIE PATRICK | MAGNOLIA | d'Ath Daniel | CARRETTE | Vitalo Plastics NV

Other related companies as HAIRSTUDIO: BOUCHERIE PATRICK | MAGNOLIA | d'Ath Daniel | CARRETTE | Vitalo Plastics NV

HAIRSTUDIO is een bedrijf dat 1999 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is HAIRSTUDIO, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07786529541. Het bedrijf HAIRSTUDIO bevindt zich op het adres: KORTEMARKTSTRAAT 3; 8820; TORHOUT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 990,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 100,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Salons de coiffure. Lijst met producten zijn Services de Coiffure: Coiffeurs pour Dames, Coiffeurs pour Hommes, Coiffeurs pour Enfants..
De hoofdactiviteit van HAIRSTUDIO is Transportuitrusting, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van HAIRSTUDIO is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van HAIRSTUDIO, openstaande posities, locatie van HAIRSTUDIO op de kaart.

HAIRSTUDIO is a company, that was registered 1999 in N\A region, Belgium. Full name of company is HAIRSTUDIO, company assigned to the tax number BE07786529541. The company HAIRSTUDIO is located at the address: KORTEMARKTSTRAAT 3; 8820; TORHOUT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 990,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 100,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Salons de coiffure. List of products are Services de Coiffure: Coiffeurs pour Dames, Coiffeurs pour Hommes, Coiffeurs pour Enfants..
The main activity of HAIRSTUDIO is Transportation Equipment, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of HAIRSTUDIO is not available. You also can look at reviews of HAIRSTUDIO, open positions, location of HAIRSTUDIO on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over HAIRSTUDIO, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf HAIRSTUDIO, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about HAIRSTUDIO, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company HAIRSTUDIO, employees, financial statistics.