FILIPPO LETA

Particuliere bedrijvenBosbouw • FILIPPO LETA
Private companiesForestry • FILIPPO LETA

Contactgegevens FILIPPO LETA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FILIPPO LETA: address, phone, fax, email, website, opening hours

FILIPPO LETA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE JOSEPH WAUTERS 374; 6020; CHARLEROI, België

Telefoon (phone): 71333235 (+32-71333235) 71333235 (+32-71333235)

Fax (fax): +32 (86) 846-67-57 +32 (86) 846-67-57

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FILIPPO LETA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FILIPPO LETA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FILIPPO LETA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FILIPPO LETA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FILIPPO LETA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FILIPPO LETA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FILIPPO LETA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FILIPPO LETA
Products information FILIPPO LETA

BTW identificatienummer (tax): BE01152984619
Ondernemingsnummer: 6713989257
Hoofdstad (capital): 575,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 226,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Services de Coiffure: Coiffeurs pour Hommes.

Product categorie (product category): Salons de coiffure

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FILIPPO LETA
(Get full report from official database of BE for FILIPPO LETA)

Aanvulling soorten activiteiten voor FILIPPO LETA
Addition kinds of activities for FILIPPO LETA

282199. Plastics materialen en harsen, nec | Plastics materials and resins, nec
596100. Catalogus en postorderhuizen | Catalog and mail-order houses
736101. Plaatsingsbureaus | Placement agencies
25420204. Uitrustingen, kantoor: behalve hout | Fixtures, office: except wood
32810301. Dimensiesteen voor gebouwen | Dimension stone for buildings
50510406. Blikplaat | Tin plate

Werken bij FILIPPO LETA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FILIPPO LETA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FILIPPO LETA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FILIPPO LETA. Looking for open vacancies in other companies

  • Dakwerker (m/v) (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: Actief Construct Wetteren

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bouwbedrijf in Serskamp zijn we op zoek naar een: DAKDEKKER (M/V) Functie Voorbereiding op werkplaats Samen met collega's vertrekken naar bouwplaats / werf Dakbedekking vnl hellende daken * Dakpannen, leistenen, staalplaten, op maat brengen en plaatsen * De locatie van dragers bepalen en ze plaatsen (panlatten, roeflatten, daklatten) * Dakbedekkingselementen plaatsen: Dakpannen * Isolatiematerialen verwijderen en plaatsen * Het dak volledig of gedeeltelijk verwijderen en de spanten vervangen

  • Voeger op atelier in de bouw (m/v) (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: ACTIEF CONSTRUCT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Jouw functie bestaat uit het voegen van prefabwanden op atelier. Later worden deze opgehaald en getransporteerd naar de werven voor montage. Je werkt onder het paritair comité van de bouw (124), geniet van alle voordelen en werkt telkens van 8u15 tot 16u15.

  • Operator (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: ASAP HERENTALS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, producent van verse kant-en-klaar maaltijden, zijn wij op zoek naar een operator in een 2-ploegensysteem. Je staat in voor de bediening van machines of bepaalde productielijnen zodat de continuïteit van de productie van afgewerkte producten gegarandeerd wordt, conform de gewenste vereisten. * Je voert operationele handelingen uit op basis van instructies en richtlijnen van de leidinggevende. * Je staat in voor een correcte en tijdige administratie van het productieproces. * Je verzekert een correcte toepassing van veiligheid, kwaliteit, orde en netheid, rekening houdend met de opgelegde procedures. * Je verricht basis onderhoudswerkzaamheden en kunt technische en technologische storingen onderkennen. * Je levert een bijdrage tot het optimaliseren en verbeteren van het productieproces. * Bij dit alles behoort het operationeel aansturen en controleren van medewerkers.

  • Software Developer (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: JobFIXers nv

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als software developer sta je in voor het analyseren en ontwikkelen van nieuwe ERP toepassingen en andere intern ontwikkelde software om deze zo goed mogelijk af te stemmen op de noden en de werking van de organisatie. Je toont interesse in de programmeertaal Progress, die jou wordt aangeleerd. Je geeft adviezen en fungeert als intern aanspreekpunt in verband met lopende software projecten voor verschillende sites. Hierbij ondersteun je de ERP gebruikers maximaal en garandeert een vlot gebruik van onze nieuwe systemen. Hierbij overleg je met externe leveranciers voor verdere ontwikkeling van deze toepassingen en ga je op zoek naar nieuwe mogelijkheden om zo goed mogelijk aan de behoefte van de organisatie te voldoen. Tevens sta je in voor de opmaak van alle technische documentatie en handleidingen betreffende de software projecten om te verzekeren dat alle wijzigingen in de bestaande ERP toepassingen gedocumenteerd worden en steeds constateerbaar zijn. Je bent zelf continu op de hoogte van ontwikkelingen en evoluties op het gebied van hardware en ICT, je kan hier steeds beroep op doen tijdens het uitoefenen van je functie. Je neemt deel aan het ISO-proces (kwaliteit en/of milieu), past deze voorschriften toe en werkt mee om deze up to date te houden. · Ontwikkelen of aanpassen van functionaliteiten binnen het systeem. · Opmaken flowcharts & detailanalyses. · Testen van eigen ontwikkelingen en/of bestaande programma's. Implementeren van de ERP toepassingen en andere intern ontwikkelde software. · Geven van opleidingen aan nieuwe gebruikers. · Geven van eerste- en tweedelijnsadvies. · Detecteren en analyseren van veelvoorkomende problemen. Verbetervoorstellen doen ter optimalisatie van de toepassingen. · Analyseren en omschrijven van het probleem. · Overleggen met externe leveranciers om tot de meest geschikte oplossing te komen. · Opstellen van de planning (wie doet wat?) · Opmaken en up to date houden van de technische documentatie. · Opmaken en up to date houden van gebruikershandleidingen. · Opvolgen van de actualiteit binnen het eigen vakgebied door middel van zelfstudie, het lezen van vakliteratuur,… Openstaan voor opleiding om bestaande kennis uit te breiden en "up to date" te blijven bij nieuwe projecten.

  • Assistent Key account met een hart voor marketing! (SPIERE-HELKIJN)

    Regio: SPIERE-HELKIJN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zijn op zoek naar een enthousiaste accountmanager met een passie voor marketing. Je bent het aanspreekpunt voor klanten en vertegenwoordigt het bedrijf in zijn winkels. Hierbij sta je in voor het dagelijks klantencontact. Jouw commerciële voeling en organisatietalent zorgen ervoor dat je de producten kan promoten. Als assistent key account benut je jouw commerciële vaardigheden om nieuwe kansen bij bestaande klanten te creëren, alsook het ontwikkelen van mogelijkheden bij prospecten. Samen met je team sta je in voor het verdelen van marketingmateriaal, maken van afspraken, opnemen van bestellingen en het opvolgen van je klantenbestand. Ook het organiseren van beurzen behoort tot jouw takenpakket. Kortom, wij zijn op zoek naar een commercieel en administratief talent.

  • Magazijnier (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: FORUM CONSTRUCT KORTRIJK

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een klant van ons gevestigd regio Kortrijk, gaan wij op zoek naar een MAGAZIJNIER. Onze klant is actief in zonnepanelen, zonneboilers, warmtepompboilers, vloerverwarming en gasketels. uw taken bestaan uit: Het ontvangen van de bestellingen, Opbergen van materiaal in het magazijn, Magazijnbeheer.

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in Avelgem– kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (AVELGEM)

    Regio: AVELGEM

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau!!!

  • Huishoudhulp met dienstencheques in Bellegem-Rollegem (BELLEGEM)

    Regio: BELLEGEM

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s. (trefwoorden: huishoudhulp, dienstencheque, dienstencheques, koken, kuisen, poetswerk, poetshulp, kuisvrouw, kuisman, poetsdame, poetsvrouw, poetsman, schoonmaken, strijken)

  • HR Director (HOBOKEN)

    Regio: HOBOKEN

    Bedrijf: HR Talents Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Samen met je team van 7 HR medewerkers  ben je verantwoordelijk voor de toepassing van een coherent HR beleid alsook een correcte payroll en sluitende personeelsadministratie  Je bouwt verder op het bestaande HR beleidsplan en zorgt voor de implementatie ervan. Je werkgebied is België, Luxemburg en Frankrijk.  Je zorgt waar nodig voor een aangepaste organisatiestructuur die competitief is in een snel veranderende retailmarkt. Je staat in voor de ontwikkeling, implementatie, evaluatie en bijsturing van de nodige HR-tools en het HR beleid (van R&S tot Employer Branding, Engagement en Talent).  Je bewaakt de bijhorende HR procedures en rapportages. Waar nodig werk je deze verder uit (HR plannings- en communicatietools) Je zorgt voor een competitief Compensation & Benefits beleid, alsook het benchmarken van loongegevens en functies. Je bent het intern en extern aanspreekpunt (uitzendkantoren, sociale partners, officiële instanties…) voor alle HR-aangelegenheden. Je blijft steeds up-to-date m.b.t. sociaal zekerheids- en arbeidsrecht, alsook de laatste HR topics. Waar nodig zorg je voor de vertaling naar de business en het implementeren ervan. Je coördineert het volledige R&S proces,alsook het VTO-beleid. Je zorgt voor de opmaak van het rekruterings- en opleidingsplan. Je volgt hierbij de experten per productgroep op. Je beantwoordt complexere sociaal-juridische vragen of treedt op bij inspecties. Je bent verantwoordelijk voor het jaarlijkse personeels- en trainingsbudget en de bewaking ervan.  Je streeft bij dit alles een positieve werksfeer na door een duidelijke communicatie tussen hoofdkantoor, stores en warehouse. Het sociaal overleg behoort eveneens tot je takenpakket (OR, SD en IDPBW). Je maakt deel uit van het management team en rapporteert rechtstreeks aan de CEO van de onderneming. Bedrijfsprofiel: Onze klant is een gekende, toonaangevende retailspeler en is gevestigd in de regio Antwerpen. 

  • Alleskunners en vakidioten (FREELANCE STUDIECOACH) (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: RE-MIND

    Type: Zelfstandige activiteit

    Re-Mind zoekt coaches die studenten leren wat ze in hun eigen studententijd nooit hebben gedaan. Kun jij leerlingen ervan overtuigen vroeger te beginnen blokken en betere planningen te maken dan jij deed? Wil jij op het laatste moment een extra bijles geven aan een radeloze student? Was jij een voorbeeldleerling en wil je je tips en tricks delen met de schoolgaande jeugd? Dan heten we jou graag welkom in de Re-Mind familie! Ons kantoor is steeds op zoek naar wiskundige wonderen en talenknobbels, naar economen, boekhouders en geschiedenisfanaten – kortom, naar iedereen die leerlingen en studenten door bepaalde examens wil helpen sleuren. Als je beschikt over een attest van een tweede jaar bachelor, interesse voor het schoolgebeuren en een tactiek om te slagen voor examens, nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek op ons kantoor te Kortrijk. Tekenen dat jij geknipt bent voor deze job: - Je hebt een engelengeduld - Flexibility is your middle name - Je beschikt over een gezonde dosis humor Ben jij wie we zoeken? Stuur dan je cv naar [email protected]!

  • KINDERBEGELEIDERS (MOL)

    Regio: MOL

    Bedrijf: GROEPSOPVANG

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor onze opstartende groepsopvang (maximum 18 kinderen) sta je in voor de opvang, verzorging en begeleiding bij activiteiten van kinderen tussen 0 en 3 jaar.

  • Tour guide Brugge (ELSENE)

    Regio: ELSENE

    Bedrijf: VIVA BRUSSELS

    Type: Flexijob

    )At Viva’s Tour we are looking for tour guides in Bruges in Spanish language. You don’t need previous studies in the touristic area. We are looking for people that are charismatic, fun, communicative and energetic. Also those, who are passionate about the city and enjoy sharing it with people from all over the world. Send you applications, together with a CV to : [email protected] http://www.vivastour.com

Zoek naar antwoorden van FILIPPO LETA in sociale netwerken
Look for responds of FILIPPO LETA in social networks

Lees alle opmerkingen voor FILIPPO LETA. Laat een reactie achter voor FILIPPO LETA. FILIPPO LETA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FILIPPO LETA. Leave a respond for FILIPPO LETA. FILIPPO LETA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FILIPPO LETA op de google maps. Adres en contacten FILIPPO LETA
Location of FILIPPO LETA on the google maps. Address and contacts of FILIPPO LETA

Andere gerelateerde bedrijven als come FILIPPO LETA FILIPPO LETA: INSTITUT AURORE BEAUTة | Cyberdyne Systems | Rembrandt-Rubens | CHRISTIAENS | FRANCIS FOSSEUR

Other related companies as FILIPPO LETA: INSTITUT AURORE BEAUTة | Cyberdyne Systems | Rembrandt-Rubens | CHRISTIAENS | FRANCIS FOSSEUR

FILIPPO LETA is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FILIPPO LETA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01152984619. Het bedrijf FILIPPO LETA bevindt zich op het adres: RUE JOSEPH WAUTERS 374; 6020; CHARLEROI. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 575,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 226,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Salons de coiffure. Lijst met producten zijn Services de Coiffure: Coiffeurs pour Hommes..
De hoofdactiviteit van FILIPPO LETA is Bosbouw, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FILIPPO LETA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FILIPPO LETA, openstaande posities, locatie van FILIPPO LETA op de kaart.

FILIPPO LETA is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is FILIPPO LETA, company assigned to the tax number BE01152984619. The company FILIPPO LETA is located at the address: RUE JOSEPH WAUTERS 374; 6020; CHARLEROI. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 575,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 226,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Salons de coiffure. List of products are Services de Coiffure: Coiffeurs pour Hommes..
The main activity of FILIPPO LETA is Forestry, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of FILIPPO LETA is not available. You also can look at reviews of FILIPPO LETA, open positions, location of FILIPPO LETA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over FILIPPO LETA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FILIPPO LETA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FILIPPO LETA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FILIPPO LETA, employees, financial statistics.