COIFFURE SEBASTIEN

Contactgegevens COIFFURE SEBASTIEN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data COIFFURE SEBASTIEN: address, phone, fax, email, website, opening hours

COIFFURE SEBASTIEN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE MASSON 50; 7370; DOUR, België

Telefoon (phone): 65632773 (+32-65632773) 65632773 (+32-65632773)

Fax (fax): +32 (4) 573-47-39 +32 (4) 573-47-39

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) COIFFURE SEBASTIEN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "COIFFURE SEBASTIEN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "COIFFURE SEBASTIEN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van COIFFURE SEBASTIEN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen COIFFURE SEBASTIEN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of COIFFURE SEBASTIEN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees COIFFURE SEBASTIEN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti COIFFURE SEBASTIEN
Products information COIFFURE SEBASTIEN

BTW identificatienummer (tax): BE03978118896
Ondernemingsnummer: 8130676269
Hoofdstad (capital): 596,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 207,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1988

Services de Coiffure: Coiffeurs pour Hommes.

Product categorie (product category): Salons de coiffure

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor COIFFURE SEBASTIEN
(Get full report from official database of BE for COIFFURE SEBASTIEN)

Aanvulling soorten activiteiten voor COIFFURE SEBASTIEN
Addition kinds of activities for COIFFURE SEBASTIEN

2812. Alkalieën en chloor | Alkalies and chlorine
20910321. Haring, gerookt | Herring, smoked
22549903. Ondergoed, breien | Underwear, knit
23710200. Bont voeringen, afsnijdingen en nekpunten | Fur linings, trimmings, and neckpieces
23950401. Permanent plooien en persen: voor de handel | Permanent pleating and pressing: for the trade
38220304. Temperatuur sensoren voor motorwikkelingen | Temperature sensors for motor windings
38410417. speculums | Speculums
50820306. Metselwerk apparatuur en benodigdheden | Masonry equipment and supplies
72990702. Rustruimte operatie | Rest room operation
73899906. Koffie service | Coffee service

Werken bij COIFFURE SEBASTIEN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in COIFFURE SEBASTIEN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor COIFFURE SEBASTIEN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for COIFFURE SEBASTIEN. Looking for open vacancies in other companies

  • Brandertechnieker (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in de regio Waregem zijn we op zoek naar een brandertechnieker.

  • Hulpmecanicien (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Samen met een collega van de Werkplaats HVAC en Sanitair zorg je mee voor de optimale werking van HVAC-installaties in de gebouwen van de KU Leuven. Je biedt ondersteuning bij het mechanisch onderhoud aan HVAC-installaties. Dat houdt in: filters vervangen ventilatiegroepen reinigen lagers smeren riemen en lagers vervangen Je biedt ondersteuning bij het mechanisch accidenteel onderhoud aan HVAC-installaties. Bedrijfsprofiel: Bij de Technische Diensten beheren meer dan 400 collega's het patrimonium van KU Leuven. We verzorgen het onderhoud van honderden gebouwen en werken mee aan de ontwikkeling van nieuwe sites. Zo werken we een dag in een historische bibliotheek en de volgende in een hypermodern labo. De Facilitaire Diensten (afdeling van de Technische Diensten) garanderen een kwaliteitsvolle, competitieve en professionele ondersteunende dienstverlening zowel op technisch vlak als op logistiek vlak, ter ondersteuning van de kerntaken van de universiteit.

  • Administratief bediende tweetalig of drietalig (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Het takenpakket kan gaan van eenvoudig encoderen van gegevens tot het up-to-date houden van klantendossiers. Administratieve ondersteuning op verschillende departementen zoals onder andere sales, marketing, customer service. Facturatie, dossiers bijhouden, notuleren, rapporten opmaken, briefwisseling opvolgen, en zoveel meer. Kortom een gevarieerd en uitgebreid aanbod in verscheidene administratieve functies.

  • Service technieker (M/V) (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Actief Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant is een marktleider in de productie van bulk verpakkingsmachines, is op zoek naar een Service technieker. Tot je takenpakket behoren het aanpassen en regelen van de werking van onze verpakkingslijnen volgens de instructies van de projectleider. Dit gebeurt volgens een bepaald stappenplan: interne afregeling in nauwe samenwerking met de afstellers van de machines. Vervolgens een afnametest van de machines in de fabriek samen met de projectleider en de klant en tenslotte de afregeling van de machines ter plekke bij de klant waarop dan nog een afnametest volgt. Na deze stappen volg je de machines verder op tijdens eventuele interventies op vlak van onderhoud of herstelling. Dit kan ter plaatse of van op afstand. Verder schrijf je de afregelprocedures uit op mechanisch, elektrisch en pneumatisch vlak en bezorg je de basisinformatie van de door jou behandelde projecten aan je collega service techniekers.

  • Goedbetaalde huishoudhulp regio Mariakerke (MARIAKERKE)

    Regio: MARIAKERKE

    Bedrijf: Partena Hulp in huis

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Partena Hulp in huis ga je poetsen bij de mensen thuis, met Dienstencheques. Je levert schitterend werk en doet onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een aantal vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis blinkend achter en bezorgt hen een schitterende thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw uurrooster. De dagen waarop je werkt, kan je zelf bepalen. Je werkt binnen de richturen van Partena (8 - 12u en 13 - 17u), maar deze zijn in overleg met de klant bespreekbaar. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Partena kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. We begeleiden je in het uitbouwen van een strijkpunt. Belangrijk is dat je hiervoor zelf een klantenbestand opbouwt. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp. Een team enthousiaste consulenten waarbij je steeds terechtkan, zorgen voor jouw persoonlijke begeleiding en coaching. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen, schoonmaakster)

  • Jobstudent Buurtslagers Delhaize Sint-Amandsberg (SINT-AMANDSBERG)

    Regio: SINT-AMANDSBERG

    Bedrijf: Meat&More

    Type: Studentenjob

    Functieomschrijving Je helpt in het slagersatelier met de bereiding van vleesproducten en schotels. Je staat in voor de verpakking van vers bereide gerechten en je etaleert ze meteen in de koeltoonbank. Je reinigt jouw werkruimte volgende de geldende regels. Met vragen kunnen onze klanten ook bij jou terecht.

  • Student-bijrijder doorheen de week | vertrek vanuit Herentals (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: Synergie Herentals Interim

    Type: Studentenjob

    Voor een logistiek bedrijf zijn wij op zoek naar gemotiveerde studenten die tijdens de week (maandag t.e.m. vrijdag) een centje willen bijverdienen. Je bent minstens 1 dag per week beschikbaar en rijdt mee met de vrachtwagenchauffeur. Je zal de bestellngen gaan afzetten bij de klanten en de administratie tijdens de rit bijhouden. Indien er klachten zijn, neem je contact op met de mensen van de firma. Meestal vertrek je 's ochtends rond 6u aan het bedrijf te Herentals en werk je tot alle bestellingen zijn afgewerkt. De werktijden zijn dus afhankelijk van het aantal bestellingen en de drukte op de weg.

  • RESTAURANTMEDEWERKER (LANAKEN)

    Regio: LANAKEN

    Bedrijf: BIEN SOIGNE

    Type: Studentenjob

    Je dient gerechten op in ons restaurant en op het terras. Je zet de zaal mee op orde en dekt de tafels. Je ontvangt de gasten, stelt de gerechten voor, neemt bestellingen op en geeft ze door aan het buffet- en/of keukenpersoneel. Je serveert de gerechten en de dranken. Je rekent af met de klanten. Je doet de bediening tijdens feesten. Je helpt indien nodig in de keuken en mee bij het ontbijt.

  • Onderhoudsmedewerker Sportoase Elshout (BRASSCHAAT)

    Regio: BRASSCHAAT

    Bedrijf: GROEP SPORTOASE

    Type: Studentenjob

    • Je staat in voor de schoonmaak van heel het sportcomplex • Opvolgen van een goed stockbeheer. • Schoonmaakmateriaal onderhouden • Het correct opvolgen van poetsschema’s

  • Systeembeheerder (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: V-IT

    Type: Zelfstandige activiteit

    V-IT is op zoek naar Systeembeheerders voor regio's Leuven en Mechelen. Dit kan zowel op freelance basis als op de payroll.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Mystery Shopper (Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel)

    Regio: Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel

    Bedrijf: M-Eye

    Type: Werfreserve

    Aan de hand van een specifiek scenario, evalueer je voor ons de klantenbeleving bij onze klanten. Na jouw bezoek, vul je online een volledige checklist in. Deze opdrachten vinden plaats in heel België en zijn heel afwisselend van aard. Jij bepaalt zelf welke je interessant vindt en welke je kan inplannen in jouw agenda.

Zoek naar antwoorden van COIFFURE SEBASTIEN in sociale netwerken
Look for responds of COIFFURE SEBASTIEN in social networks

Lees alle opmerkingen voor COIFFURE SEBASTIEN. Laat een reactie achter voor COIFFURE SEBASTIEN. COIFFURE SEBASTIEN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for COIFFURE SEBASTIEN. Leave a respond for COIFFURE SEBASTIEN. COIFFURE SEBASTIEN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie COIFFURE SEBASTIEN op de google maps. Adres en contacten COIFFURE SEBASTIEN
Location of COIFFURE SEBASTIEN on the google maps. Address and contacts of COIFFURE SEBASTIEN

Andere gerelateerde bedrijven als come COIFFURE SEBASTIEN COIFFURE SEBASTIEN: DANIEL BOUCKHOUT | FRANCIS DEMEESTERE | Van der Straeten C | GILLARD ET ROLAIN | PATRICK SMITS

Other related companies as COIFFURE SEBASTIEN: DANIEL BOUCKHOUT | FRANCIS DEMEESTERE | Van der Straeten C | GILLARD ET ROLAIN | PATRICK SMITS

COIFFURE SEBASTIEN is een bedrijf dat 1988 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is COIFFURE SEBASTIEN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03978118896. Het bedrijf COIFFURE SEBASTIEN bevindt zich op het adres: RUE MASSON 50; 7370; DOUR. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 596,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 207,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Salons de coiffure. Lijst met producten zijn Services de Coiffure: Coiffeurs pour Hommes..
De hoofdactiviteit van COIFFURE SEBASTIEN is Uitvoerende, wetgevende en algemene overheid, behalve financiën, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van COIFFURE SEBASTIEN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van COIFFURE SEBASTIEN, openstaande posities, locatie van COIFFURE SEBASTIEN op de kaart.

COIFFURE SEBASTIEN is a company, that was registered 1988 in N\A region, Belgium. Full name of company is COIFFURE SEBASTIEN, company assigned to the tax number BE03978118896. The company COIFFURE SEBASTIEN is located at the address: RUE MASSON 50; 7370; DOUR. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 596,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 207,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Salons de coiffure. List of products are Services de Coiffure: Coiffeurs pour Hommes..
The main activity of COIFFURE SEBASTIEN is Executive, Legislative & General Government, Except Finance, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of COIFFURE SEBASTIEN is not available. You also can look at reviews of COIFFURE SEBASTIEN, open positions, location of COIFFURE SEBASTIEN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over COIFFURE SEBASTIEN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf COIFFURE SEBASTIEN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about COIFFURE SEBASTIEN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company COIFFURE SEBASTIEN, employees, financial statistics.