BERNARD BLANCKAERT

Contactgegevens BERNARD BLANCKAERT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BERNARD BLANCKAERT: address, phone, fax, email, website, opening hours

BERNARD BLANCKAERT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KERKSTRAAT 10; 8660; DE PANNE, België

Telefoon (phone): 58413773 (+32-58413773) 58413773 (+32-58413773)

Fax (fax): +32 (15) 575-77-63 +32 (15) 575-77-63

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BERNARD BLANCKAERT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BERNARD BLANCKAERT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BERNARD BLANCKAERT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BERNARD BLANCKAERT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BERNARD BLANCKAERT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BERNARD BLANCKAERT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BERNARD BLANCKAERT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BERNARD BLANCKAERT
Products information BERNARD BLANCKAERT

BTW identificatienummer (tax): BE06903228759
Ondernemingsnummer: 4176147460
Hoofdstad (capital): 102,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 465,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1996

Services de Coiffure: Traitements pour Problèmes Capillaires & du Cuir Chevelu, Coiffeurs pour Hommes.

Product categorie (product category): Salons de coiffure

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BERNARD BLANCKAERT
(Get full report from official database of BE for BERNARD BLANCKAERT)

Aanvulling soorten activiteiten voor BERNARD BLANCKAERT
Addition kinds of activities for BERNARD BLANCKAERT

515999. Farm-product grondstoffen, nec, nec | Farm-product raw materials, nec, nec
20419901. Zemelen en middels (behalve rijst) | Bran and middlings (except rice)
32290401. Fiber optics strengen | Fiber optics strands
32720713. Steen, betonbeton | Stone, cast concrete
32950213. Plumbago: grond, geraffineerd of gemengd | Plumbago: ground, refined, or blended
37130213. Utility truck bodies | Utility truck bodies
48320204. Sport | Sports
50949900. Sieraden en edelstenen, nec | Jewelry and precious stones, nec
79339901. Kaarsspeldentrum | Candle pin center

Werken bij BERNARD BLANCKAERT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BERNARD BLANCKAERT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BERNARD BLANCKAERT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BERNARD BLANCKAERT. Looking for open vacancies in other companies

  • Begeleider, OC Alsemberg (Regio Halle)

    Regio: Regio Halle

    Bedrijf: Rode Kruis-Vlaanderen

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Rode Kruis-Vlaanderen biedt asielzoekers een tijdelijke thuis. Een dynamisch team houdt het opvangcentrum draaiend. Onderdak, maaltijden, begeleiding en veiligheid vormen de spil van de werking. Functieomschrijving: Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum; Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners; Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners; Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de asielzoekers; Je vervult ad hoc administratieve opdrachten; Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement; Je organiseert activiteiten; Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum; Jouw profiel: Je beschikt over een bachelor in een menswetenschappelijke richting; Je hebt reeds ervaring met psychosociale begeleiding en/of crisishulpverlening. Indien je reeds werkte met personen uit verschillende culturen eventueel met migratieachtergrond, is dit een stevige troef; Gezien je deeltaak binnen digitalisering heb je een zeer goede kennis van MS Office en ben je gewend om met meerdere toepassingen aan de slag te gaan. Je slaagt er daarenboven in om anderen voor dit project enthousiast te maken; Je werkt vlot en efficiënt met verschillende toepassingen binnen MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint. Tegelijk heb je ervaring met elektronische opvolging van bewonersdossiers. Kennis en/of ervaring met SharePoint is een stevige plus; Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent flexibel; Je communiceert vlot in meerdere talen naast het Nederlands (o.a. Frans, Engels, ...); Je bent een echte groepsspeler; Je bent bereid in een wisselend ploegenstelsel (vroege, late en dagdienst) te werken met regelmatige weekendprestaties; Je bent gemotiveerd en bereid om samen met het team te zorgen voor een goede opvang en organisatie. Ons aanbod: Voltijdse functie (38u/week); Shiftprestaties (vroeg, dag en late shift + weekendprestaties); Vervangingscontract in kader van zwangerschap(srust) - lange looptijd; Startdatum: zo snel mogelijk; Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.343,38 euro bruto/maand (0 jaar werkervaring) en 3583,99 euro bruto/maand (31 jaar werkervaring) Maaltijdcheques van 5€/dag; Groeps- en hospitalisatieverzekering; Woon-werkverplaatsing met de trein wordt volledig terugbetaald; fietsvergoeding van 0,23€/km; overige vervoersmiddelen cfr. sectorale en wettelijke vereisten. Plaats van tewerkstelling: Rode Kruis-Vlaanderen, Opvangcentrum Alsemberg - Sanatoriumstraat 165 , 1652 Alsemberg. Interesse Solliciteer online. Stuur samen met je CV een motiverend schrijven mee.   

  • GLASVEZELLASSER WETTEREN (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: Synergie Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een internationale energiemaatschappij, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde glasvezellasser. Jouw takenpakket zal bestaan uit: voorbereiden van de laswerken, uitvoeren van testen op het netwerk; het uitvoeren van kleine graaf - grondwerken, om aan bepaalde putten/deksels te kunnen komen; herstellen - aansluiten - lassen van glasvezel kabels op actieve en passieve netwerken (opleiding zal voorzien worden).

  • Productiekracht beton (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant gelegen te Sint-Truiden, regio Hasselt en actief in de betonsector zijn we op zoek naar een produktiekracht in de betonsector (m/v): Je zorgt voor het dagelijks monteren en ontkisten van kuipen en dekplaten in zelfverdichtende beton. Je staat in voor het vullen van de mallen met zelfverdichtende beton Je wisselt je werkzaamheden af met montage van waterzuiveringen Je staat in voor het aanmaken van mortel Je werkt veilig

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Buggenhout – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BUGGENHOUT)

    Regio: BUGGENHOUT

    Bedrijf: HET POETSBUREAU

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • gemotiveerde HUISHOUDHULP in Heers (HEERS)

    Regio: HEERS

    Bedrijf: AKSI THUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als huishoudhulp? Dan ben je bij AKSI thuis aan het juiste adres ! We vertrekken vanuit jou als medewerker en gaan kijken waar jij goed in bent en hoe we jouw talenten bij onze klanten maximaal kunnen inzetten. We matchen jou met de behoeften van deze klant. We houden zowel bij jou als met de klant een nauw contact waardoor we snel kunnen inspelen op je noden. We bieden jou ook de mogelijkheid aan om je bij te scholen en begeleiden je graag om je talenten nog meer te ontwikkelen, maar ook om dingen te leren die niet echt met het werk te maken hebben. (zoals de kans om gratis een cursus zelfverdediging te volgen is zomaar een extraatje) Je collega's voelen zich erg thuis bij ons omdat wij veel persoonlijke aandacht geven en omdat wij het belangrijk vinden dat je je goed voelt bij ons zodat we een fijn team vormen. Bij ons sta je er nooit alleen voor want wij staan altijd voor je klaar! Wij zijn een warme hartelijke organisatie waar het fijn is om te werken! :-)

  • jobstudent zaterdag verkoop (BEVEREN (ROESELARE))

    Regio: BEVEREN (ROESELARE)

    Bedrijf: CALLEWAERT WIM

    Type: Studentenjob

    In de slagerij ben je verantwoordelijk voor het aanvullen van alle verpakkingen en voor de bediening van de klanten.

  • STUDENTEN 23/09/2018 (HARELBEKE)

    Regio: HARELBEKE

    Bedrijf: DAOUST

    Type: Studentenjob

    Voor een evenement op 23/09/2018, ben ik op zoek naar 100 (!) studenten die deze dag kunnen flyeren. Plaats tewerkstelling: Provenciaal domein De Gavers Eikenstraat 131b, 8530 Harelbeke

  • Student - Bakkerij Wondelgem (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    Voor een bakkerij gelegen in regio Wondelgem ben ik op zoek naar vlotte studenten (m/v) voor de verkoop van voedingswaren. Je zal instaan voor de verkoop, het aanvullen van de winkel en het onderhoud ervan. Klanten bedienen en met een kassasysteem werken zijn jouw ding! Werkuren: weekendwerk en tijdens de schoolvakanties. Je zal afwisselend op zaterdag en zondag werken.

  • Traineeship Sales – Account Manager (WAVRE)

    Regio: WAVRE

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1676473-inline.html?cid=Partner_VDAB De P&V Groep is een solide Belgische coöperatieve verzekeringsgroep, actief sinds meer dan 100 jaar. We willen ons onderscheiden als betrokken, loyale en nabije partner voor onze klanten, distributiepartners en andere stakeholders. Onze meer dan 1600 medewerkers in Brussel en Antwerpen staan in voor een professionele dienstverlening. Verschillende merken maken deel uit van de Groep: - P&V Verzekeringen werkt met een netwerk van exclusieve agenten; - VIVIUM, ARCES en Piette & Partners verdelen hun producten via makelaars; - Actel Affinity via akkoorden met auto-importeurs. Taken Heb jij een passie voor verkoop en wens jij je talenten verder te ontwikkelen binnen een Belgische, coöperatieve verzekeringsgroep? De P&V groep is voor het merk VIVIUM op zoek naar 3 leergierige (twee voor Vlaanderen en één voor Wallonië) gedreven en enthousiaste Account Managers die hun carrière in Sales in handen willen nemen. Wij geven je de mogelijkheid om een eerste stap te zetten binnen de verzekeringssector en jezelf binnen onze organisatie volledig te ontplooien. Het eerste jaar doorloop je een programma waarbij je gaat werken in verschillende afdelingen en verzekeringstakken van VIVIUM (in de zetels van Antwerpen en Brussel), een ideale manier om de verzekeringen en het reilen en zeilen binnen de organisatie te ontdekken. Ook volg je verschillende opleidingen via onze Business School om je verzekeringskennis te versterken. In de volgende fase ga je mee op de baan met een ervaren Acccount Manager voor een 'training on-the-job'. Na deze periode (18 tot 24 maanden) wordt je ingezet voor een specifieke regio. Taken: Als Account Manager ben je aanspreekpunt voor de makelaars en vertegenwoordig je volgende taken: Je bent de belangrijkste contactpersoon voor de makelaar binnen de toegewezen regio. Je volgt de rentabiliteit van het makelaarskantoor van kortbij op. Tegelijk reik je de makelaar alle middelen aan om de gemeenschappelijke commerciële doelstellingen te realiseren. Je geeft advies omtrent producten en risico's, begeleidt de makelaar bij marketingacties en onderhoudt de dialoog tussen de makelaar en VIVIUM. Je verhoogt de rentabiliteit van de bestaande makelaarsportefeuille door de samenstelling en het beheer ervan bij te sturen. In samenspraak met je regiodirecteur stel je actieplannen op om makelaars in jouw regio te bewerken. Je selecteert makelaars op basis van hun kwaliteit, serviceniveau, rentabiliteit en productiviteit. Op die manier zorg je voor een jaarlijkse rendabele aangroei van het actief makelaarsbestand. Je bezoekt de potentiële nieuwe makelaars en je tracht ze te overtuigen van ons aanbod. De bestaande makelaars begeleid je verder om de relatie uit te diepen. Je bouwt een vertrouwensrelatie op met hen en staat hun  bij in de ontwikkeling van hun activiteiten. Je geeft technisch advies omtrent producten, geeft opleiding waar nodig en ondersteunt makelaars bij het uitbouwen en onderhouden van een eigen netwerk. Kortom, je zorgt ervoor dat hun rendement verhoogt.  Je blijft op de hoogte van onze nieuwe producten door informatie te verzamelen via collega's, via je regiodirecteur of ons hoofdkantoor. Je werkt nauw samen met collega's Account Managers om een complete dienstverlening voor de makelaars te waarborgen. Maandelijks vergader je met je collega's die verantwoordelijk zijn voor de andere regio's. Daarnaast onderhoud je ook goede relaties met de binnendienst.     

  • SHOPMANAGER – HAMONT-ACHEL (HAMONT-ACHEL)

    Regio: HAMONT-ACHEL

    Bedrijf: BEL & BO

    Type: Vaste Job

    Heb jij een passie voor fashion en kleur? Ben jij iemand die graag inspireert en geïnspireerd wordt? Kan je een team leiden? Misschien ben jij wel de persoon die we zoeken ! Wat verwachten we van jou ? Je staat in voor het beheer van een Bel&Bo winkel. Je creëert de perfecte uitstraling van de winkel. Klantvriendelijkheid en persoonlijke servicebeleving staan voorop. Je leidt, beheert en organiseert de dagelijkse planning binnen het kader van de Bel&Bo bedrijfscultuur. Je bent verantwoordelijk voor het behalen van de vooropgestelde objectieven. Je werkt actief mee en stuurt jouw team verkoopmedewerkers aan. Je rapporteert rechtstreeks aan de District Manager. Naast deze verantwoordelijkheden vinden we het belangrijk dat je je thuis voelt en vooral ook fun hebt in je werk !

  • Project Manager Customer Support (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: EVOLTA

    Type: Vaste Job

    Als groeiend multidisciplinair bureau van architecten en ingenieurs bieden wij jou de kans om deel uit te maken van ons Consultancy Team. Vanuit dit team worden onze vakspecialisten ingezet om projecten bij onze klanten te ondersteunen of te trekken, volgens hun expertise en groeipotentieel. Na oplevering van de machine wordt de Customer Service afdeling het eerste aanspreekpunt. Als Project Manager Customer Support, sta je in voor de eerste snelle reactie en hulplijn naar de klanten toe. Daarnaast sta je in voor de interne afname van projecten. Je behartigt hierbij ook het commerciële en financiële luik. Hoofdverantwoordelijkheden en kerntaken: Als Project Manager Customer Support ben je vanaf de oplevering van de machine bij de klant, de spreekbuis tussen de klant en het bedrijf. Je staat de klant te woord. Je verleent advies bij onderhoud en upgrades. Je stelt de offertes op voor service en interventies. Je plant en coördineert service en interventies en volgt de uitvoering hiervan nauwgezet op. Je rapporteert uitgevoerde activiteiten aan de klant. Je stemt met de Accounting Afdeling en de klant de facturatie af, en volgt de betaling op. Je informeert naar en behartigt de klantentevredenheid. Je verwerkt de informatie uit support, service en interventies. Je signaleert door de klant gemelde problemen aan de verantwoordelijke afdelingen, zorgt voor een terugkoppeling naar de klant en stelt een oplossing voor. Daarnaast zorg je voor ondersteuning en verbinding binnen de Customer Service Afdeling. Je ondersteunt Customer Care bij het opstellen van offertes voor wisselstukken en herstellingen. Je helpt Customer Care bij input van klantenorders, inclusief controle van de bestelnummers van de bestelopdrachten. Je staat Customer Care bij voor het opvolgen van het te herstellen materiaal, vanaf de toezending door de klant tot en met de terug-levering naar de klant. Indien noodzakelijk plaats je herstellingsopdrachten bij toeleveranciers.

  • Psychotherapeut volwassenen op zelfstandige basis (URSEL)

    Regio: URSEL

    Bedrijf: DE LEIDRAAD

    Type: Zelfstandige activiteit

    De Leidraad is een multidisciplinair centrum voor psychotherapie en counseling met een praktijkruimte in Ursel en één in Beernem.We werken vanuit een integratieve visie waarin het welbevinden van de cliënt voorop staat. Onbevooroordeeld kunnen werken en een positieve ingesteldheid zijn bij ons onontbeerlijk! We werken met zeer uiteenlopende aanmeldingsvragen. Omdat ons cliëntenbestand blijft groeien, zijn we op zoek naar een psychotherapeut met specialisatie volwassenen-, relatie en gezinsbegeleiding die op zelfstandige basis wil instappen in onze praktijk. We zoeken iemand die bereid is een dagdeel (bij voorkeur 1 avond) per week te werken vanuit onze praktijk en mee het cliëntenbestand uit te bouwen. Gezocht profiel Zelfstandig in hoofd- of bijberoep. Professionele bachelor 4-jarige erkende psychotherapie opleiding afgerond hebben. Gepassioneerd zijn om mensen te helpen. Bereid zijn je minimum 1 dagdeel ( bij voorkeur een avond) per week beschikbaar te houden voor begeleidingen. Je kan extra tijd vrijmaken voor de communicatie (mails, telefoons) die nodig is voor een goede samenwerking en je bent bereid aanwezig te zijn op het maandelijks overleg Minstens 2 jaar ervaring als therapeut. Kennis van relationele moeilijkheden, gezinsbegeleiding, relatiebegeleiding, burn-out, stressmanagement, rouw en verlies is een groot pluspunt! Uitvoeren van het therapeutisch beleid van de groepspraktijk. Bereidheid om deel te nemen aan de teamwerking en de uitbouw van de praktijk.

Zoek naar antwoorden van BERNARD BLANCKAERT in sociale netwerken
Look for responds of BERNARD BLANCKAERT in social networks

Lees alle opmerkingen voor BERNARD BLANCKAERT. Laat een reactie achter voor BERNARD BLANCKAERT. BERNARD BLANCKAERT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BERNARD BLANCKAERT. Leave a respond for BERNARD BLANCKAERT. BERNARD BLANCKAERT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BERNARD BLANCKAERT op de google maps. Adres en contacten BERNARD BLANCKAERT
Location of BERNARD BLANCKAERT on the google maps. Address and contacts of BERNARD BLANCKAERT

Andere gerelateerde bedrijven als come BERNARD BLANCKAERT BERNARD BLANCKAERT: FLANTWERPSE PARFUMERIEEN NV | JOKES TOILET-SHOP | RINGDIAM | B.C.C. CARS | Van Den Bergh H

Other related companies as BERNARD BLANCKAERT: FLANTWERPSE PARFUMERIEEN NV | JOKES TOILET-SHOP | RINGDIAM | B.C.C. CARS | Van Den Bergh H

BERNARD BLANCKAERT is een bedrijf dat 1996 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BERNARD BLANCKAERT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06903228759. Het bedrijf BERNARD BLANCKAERT bevindt zich op het adres: KERKSTRAAT 10; 8660; DE PANNE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 102,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 465,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Salons de coiffure. Lijst met producten zijn Services de Coiffure: Traitements pour Problèmes Capillaires & du Cuir Chevelu, Coiffeurs pour Hommes..
De hoofdactiviteit van BERNARD BLANCKAERT is Building Cnstrctn - General Contractors & Operative Builders, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BERNARD BLANCKAERT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BERNARD BLANCKAERT, openstaande posities, locatie van BERNARD BLANCKAERT op de kaart.

BERNARD BLANCKAERT is a company, that was registered 1996 in N\A region, Belgium. Full name of company is BERNARD BLANCKAERT, company assigned to the tax number BE06903228759. The company BERNARD BLANCKAERT is located at the address: KERKSTRAAT 10; 8660; DE PANNE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 102,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 465,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Salons de coiffure. List of products are Services de Coiffure: Traitements pour Problèmes Capillaires & du Cuir Chevelu, Coiffeurs pour Hommes..
The main activity of BERNARD BLANCKAERT is Building Cnstrctn - General Contractors & Operative Builders, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of BERNARD BLANCKAERT is not available. You also can look at reviews of BERNARD BLANCKAERT, open positions, location of BERNARD BLANCKAERT on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BERNARD BLANCKAERT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BERNARD BLANCKAERT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BERNARD BLANCKAERT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BERNARD BLANCKAERT, employees, financial statistics.