MICHELINE SZWAJCER

Particuliere bedrijvenWatervervoer • MICHELINE SZWAJCER
Private companiesWater Transportation • MICHELINE SZWAJCER

Contactgegevens MICHELINE SZWAJCER: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data MICHELINE SZWAJCER: address, phone, fax, email, website, opening hours

MICHELINE SZWAJCER

Regio (region): N\A, België

Adres (address): VERLATSTRAAT 14; 2000; ANTWERPEN, België

Telefoon (phone): 32371127 32371127

Fax (fax): +32 (10) 656-18-28 +32 (10) 656-18-28

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) MICHELINE SZWAJCER: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "MICHELINE SZWAJCER"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "MICHELINE SZWAJCER"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van MICHELINE SZWAJCER, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen MICHELINE SZWAJCER. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of MICHELINE SZWAJCER, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees MICHELINE SZWAJCER. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti MICHELINE SZWAJCER
Products information MICHELINE SZWAJCER

BTW identificatienummer (tax): BE05873809814
Ondernemingsnummer: 7361083984
Hoofdstad (capital): 797,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 735,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1990

Services: Galeries d'Art, Espaces d'Exposition.

Product categorie (product category): Salles de spectacles. Art and fournitures artistiques

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor MICHELINE SZWAJCER
(Get full report from official database of BE for MICHELINE SZWAJCER)

Aanvulling soorten activiteiten voor MICHELINE SZWAJCER
Addition kinds of activities for MICHELINE SZWAJCER

3399. Primaire metalen producten | Primary metal products
384100. Chirurgische en medische instrumenten | Surgical and medical instruments
637100. Pensioen-, gezondheids- en welzijnsfondsen | Pension, health, and welfare funds
25410101. Bar armaturen, hout | Bar fixtures, wood
26310305. Verpakkingsbord | Packaging board
28910205. Epoxy lijmen | Epoxy adhesives
31720202. Gevallen, glazen | Cases, glasses
38420409. Elastische slijtage, orthopedische (steun) | Elastic hosiery, orthopedic (support)
49240000. Verdeling van aardgas | Natural gas distribution
92220101. Procureur-generaal's kantoor | Attorney general's office

Werken bij MICHELINE SZWAJCER: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in MICHELINE SZWAJCER: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor MICHELINE SZWAJCER. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for MICHELINE SZWAJCER. Looking for open vacancies in other companies

  • Technieker (Dienst na verkoop) (ASSE)

    Regio: ASSE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant actief in de ventilatie-, cv- en warmwaterapparatuur en duurzame klimaatsystemen, zijn wij op zoek naar een technieker ter ondersteuning voor de dienst na verkoop. Je staat in voor het herstellen en onderhouden van verwarming- en ventilatietoestellen. Je stelt de nodige rapporten op. Je bent verantwoordelijk voor het beheer van materialen voor de opdrachten. Tevens zorg je voor elektrische aansluitingen. Je draagt de eindverantwoordelijkheid voor de werf ter plaatse.

  • Ploegbaas (Bed) (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Genk, actief in containertransport zijn we op zoek naar een werkplaatsverantwoordelijke leiding nemen over de werkplaats: het werk van 45 mechaniekers opvolgen, lassers en poetsers planning regelen werkplaats planning onderhoud van 145 voertuigen: wat moet er juist gebeuren van onderhoud, onderdelen bestellen, zo kostenefficiënt  mogelijk zijn in uw aankopen van onderdelen, kosten van de vrachtwagens bijhouden enz... ervaring in de mechaniek is een grote pluspunt ervaring in administratief werk is een pluspunt: opmaken facturen, afspraken maken, schades opstellen, enz...

  • Magazijnier (ZWEVEZELE)

    Regio: ZWEVEZELE

    Bedrijf: Unique Technicum

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bent verantwoordelijk voor het goede verloop van de verschillende taken op de koer. Het cliënteel is jouw eerste prioriteit en je doet er alles aan om een kwalitatieve dienstverlening te verzekeren: Je zorgt dat de klanten de juiste goederen in ontvangst nemen Je lost de geleverde goederen, controleert ze en zet ze op de correcte plaats in het magazijn Je onderhoudt jouw zone en het materiaal dat je wordt toevertrouwd Je zet de bestellingen voor de klant kaar en helpt de chauffeurs laden Je opent en sluit de vestigingen correct Je volgt de normen en procedures van het bedrijf feilloos op

  • Afvuloperator chemie - 2 ploegen - €15,57/u - Regio Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een grote chemische speler in Gent, zijn wij op zoek naar afvuloperatoren met reeds enige ervaring in de chemische sector. Als afvuloperator sta je in voor de afvullingen van verschillende soorten olie. Je draagt dan ook veel verantwoordelijkheden. Zo ben je verantwoordelijk voor de orders die doorkomen, zult deze moeten controleren, slangen koppelen, ... Dit zijn allemaal eindproducten die direct naar de klanten gaan, kwaliteit is dan ook heel belangrijk. Je begint in een dagploeg en zal uiteindelijk overgaan naar een 2 ploegen stelsel.  Je moet in het bezit zijn van een heftruckattest. Bedrijfsprofiel: Voor een grote klant in regio Gent zijn wij op zoek naar afvuloperatoren met een chemische achtergrond. Het bedrijf is gespecialiseerd in productie en opslag van verschillende oliën.

  • HUISHOUDHULP in Sint-Lambrechts-Herk. (SINT-LAMBRECHTS-HERK)

    Regio: SINT-LAMBRECHTS-HERK

    Bedrijf: AKSI THUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als huishoudhulp dan ben je bij AKSI THUIS aan het juiste adres! We vertrekken vanuit jou als medewerker en gaan kijken waar jij goed in bent en hoe we jouw talenten bij onze klanten maximaal kunnen inzetten. We matchen jou met de behoeften van deze klant. We houden zowel bij jou als met de klant een nauw contact waardoor we snel kunnen inspelen op je noden. We bieden jou ook de mogelijkheid aan om je bij te scholen en begeleiden je graag om je talenten nog meer te ontwikkelen, maar ook om dingen te leren die niet echt met het werk te maken hebben. (zoals de kans om gratis een cursus zelfverdediging te volgen is zomaar een extraatje) Je collega's voelen zich erg thuis bij ons omdat wij veel persoonlijke aandacht geven en omdat wij het belangrijk vinden dat je je goed voelt bij ons zodat we een fijn team vormen. Bij ons sta je er nooit alleen voor want wij staan altijd voor je klaar. Wij zijn een warme hartelijke organisatie waar het fijn is om te werken.

  • Jobstudent Technische dienst - Tekenen in E-plan voor 2 weken in Roeselare (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: TEMPO TEAM OFFICE

    Type: Studentenjob

    Plannen / projecten herbekijken met een verantwoordelijke - Tekenen met E-Plan

  • Gemotiveerde student | Regio Halen (HAM)

    Regio: HAM

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    Voor een van onze klanten, een stabiele onderneming, zoeken wij momenteel een student om ondersteuning te bieden op administratief vlak. Takenpakket: Je hebt contacten met interimkantoren; Je controleert de facturen van de uitzendkantoren; Je neemt enqu?tes af van de interne werknemers; Je verzorgt het klassement; Je springt bij waar nodig. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Klantenadviseur (OUDERGEM)

    Regio: OUDERGEM

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Een van onze klant, een verzekeraar niet-leven voor particulieren. Hij stelt verzekeringsoplossingen voor bij Brand, Burgerlijke Aansprakelijkheid, Auto, Ongevallen Privéleven, BA familiale en juridische bescherming is op zoek maar een Klantenadviseur ( NL / FR) De Klantenadviseur draagt bij tot de ontwikkeling van de portefeuille van het kantoor door advies te verlenen en standaardproducten te verkopen. Hij of zij antwoordt op vragen van het publiek Hij of zij verzorgt de administratie van de bestaande portefeuille en werkt mee aan prospectieacties. De Klantenadviseur rapporteert aan de Kantoorverantwoordelijke. Activiteiten I. Commercieel - De klanten en prospects ontvangen en bedienen o De klanten hoffelijk ontvangen (in het kantoor en telefonisch) o De courante verrichtingen efficiënt afhandelen o De behoeften van de klant analyseren en passende offertes opstellen o In de dagelijkse praktijk producten en diensten verkopen conform het beleid voor risicoaanvaarding o Het verzoek indien nodig aan een bevoegde collega toevertrouwen De gesprekken voorbereiden en voeren o Het initiatief nemen voor afspraken als reactie op opportuniteiten o De gesprekken voorbereiden met behulp van de beschikbare commerciële tools o De klant een persoonlijk onthaal geven en zijn behoeften leren kennen o Producten en diensten voorstellen die overeenkomen met de behoeften en er de voordelen van uitleggen o Informatie verstrekken met een detailniveau dat aan de verwachtingen van de klant voldoet o Aan het einde van het gesprek de tevredenheid van de klant valideren Standaardproducten verkopen o De vooraf bepaalde doelstellingen respecteren, ook op het vlak van de productspreiding o De uitrusting van de klanten uitbreiden door middel van campagnes voor kruisverkoop en de upgrade van de portefeuille o De verkoop afronden zodra de klant het voorstel aanvaardt; indien niet, de nodige follow-up verzorgen (opnieuw contact zoeken, een afspraak maken...) - De follow-up van de relatie verzekeren o De follow-up en het verdere contact verzekeren na de verzending van offertes o Een goede dienst na verkoop verzekeren o De klant indien nodig naar Constatel doorverwijzen - Prospecteren -Deelnemen aan door de commerciële directie ontwikkelde acties (prospectiebestanden verwerken...) De eigen commerciële activiteit voorbereiden, organiseren en volgen o De eigen resultaten opvolgen en een wekelijks overzicht van de activiteiten opstellen o In het geval van een bestaande klant/prospectrelatie afspraken verkrijgen, plannen en kwalificeren II. Beheer -De administratie van de bestaande portefeuille verzorgen o Na de verkoop de administratieve follow-up van de dossiers verzorgen o De behandeling van de evenementen en andere beheersdaden verzekeren (mails...) De ter beschikking gestelde commerciële tools en met name de contactgegevens gebruiken en updaten

  • Webdeveloper (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: D&D distribution

    Type: Vaste Job

    Verdere ontwikkeling en uitbouw van… Uniek en innovatief webshop platform met B2B webshop + 100-tal B2C webshops gericht naar eindklanten, inclusief modules zoals een PC Configurator, supply selector, backend module, …  Server Configurator waarmee onze resellers een server systeem kunnen samenstellen, bestellen en nadien beheren Online platform voor IT verdelers met ticketing, beheer van documentatie, verkoop van recurring careplan-abonnementen, etc Koppelingen met ons cloud platform (zodat men vanaf de webshops cloudoplossingen zoals Office 365, Azure, … kan bestellen)  Koppelingen met ons ERP pakket en de ERP software van onze resellers

  • Op zoek naar een nieuwe uitdaging? (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Select HR Zaventem

    Type: Vaste Job

    Als selectiekantoor leggen we de focus op bediendeprofielen en werken we met specialisaties: Sales & Marketing: inside sales, account manager, marketing assistant,... Office & Finance & Logistics: administratief bediende, accountant, logistiek teamleader,... Technics & HR & Customer Service: technieker, HR officer, klantendienstmedewerker,... Bedrijfsprofiel: Select is een Human Resources onderneming die je helpt de juiste keuze te maken. Wij zorgen voor de beste match tussen werknemers en werkgevers. Daarnaast zijn wij een erkend loopbaancentrum. Onze ervaren coaches staan klaar om je te begeleiden in jouw loopbaanvraagstukken zodat je opnieuw plezier kunt vinden in uw carrière.

  • Studiebegeleider leren leren en planning (ELSENE)

    Regio: ELSENE

    Bedrijf: METODIKA GENT

    Type: Zelfstandige activiteit

    Op individuele basis algemene studiebegeleiding geven aan leerlingen van het middelbaar en/of studenten uit 1e of 2e bachelor van verschillende richtingen (zowel hogeschool als universiteit). De studenten hebben voornamelijk moeilijkheden met studiemethode (leren leren) en studieplanning.

  • Materiaalmeester (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1669246-inline.html?cid=Partner_VDAB Onze klant is een autonoom, modern en financieel gezond ziekenhuis die garant staat voor kwaliteitsvolle zorg via een multidisciplinaire en patiëntgerichte benadering. Kwaliteit, patiëntveiligheid, professionalisme en een vriendelijke, respectvolle omgang met patiënten zijn de kernwaarden. Als doel voor 2018 wil onze klant een JCI-accreditering halen, wat het middel bij uitstek is om de zorg voor patiënten continu naar een hoger niveau te tillen waardoor de zorgkwaliteit ook meetbaar en zichtbaar gemaakt wordt. Wij bieden: Salaris overeenkomstig met de ziekenhuisbarema's Overname van relevante anciënniteit Maaltijdcheques 5€/gewerkte dag Hospitalisatieverzekering  Voltijdse tewerkstelling Als materiaalmeester ben jij de aansturing van het secretariaat voor het operatiekwartier. Je voert sensibilisatie over correct gebruik van materiaal. Bij problemen omtrent materiaal -en apparatuur onderneemt je de nodige stappen om snelle alternatieve oplossingen te bieden.  Daarnaast beheer je de kosten inzake materialen zodanig dat men in het operatiekwartier continu over voldoende en goede (prijs/kwaliteit) materialen beschikt. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van testen van nieuwe materialen OK ter voorbereiding van CMM of in kader van openbare aanbesteding. Je zorgt voor controle en opvolging van defecte of verloren materialen en instrumenten

Zoek naar antwoorden van MICHELINE SZWAJCER in sociale netwerken
Look for responds of MICHELINE SZWAJCER in social networks

Lees alle opmerkingen voor MICHELINE SZWAJCER. Laat een reactie achter voor MICHELINE SZWAJCER. MICHELINE SZWAJCER bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for MICHELINE SZWAJCER. Leave a respond for MICHELINE SZWAJCER. MICHELINE SZWAJCER on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie MICHELINE SZWAJCER op de google maps. Adres en contacten MICHELINE SZWAJCER
Location of MICHELINE SZWAJCER on the google maps. Address and contacts of MICHELINE SZWAJCER

Andere gerelateerde bedrijven als come MICHELINE SZWAJCER MICHELINE SZWAJCER: INTERPARKING-DISTRICT GENT | Weringer BVBA | Gilon J | J. BRAL | DE VALKAART BC FV

Other related companies as MICHELINE SZWAJCER: INTERPARKING-DISTRICT GENT | Weringer BVBA | Gilon J | J. BRAL | DE VALKAART BC FV

MICHELINE SZWAJCER is een bedrijf dat 1990 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is MICHELINE SZWAJCER, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05873809814. Het bedrijf MICHELINE SZWAJCER bevindt zich op het adres: VERLATSTRAAT 14; 2000; ANTWERPEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 797,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 735,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Salles de spectacles. Art and fournitures artistiques. Lijst met producten zijn Services: Galeries d'Art, Espaces d'Exposition..
De hoofdactiviteit van MICHELINE SZWAJCER is Watervervoer, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van MICHELINE SZWAJCER is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van MICHELINE SZWAJCER, openstaande posities, locatie van MICHELINE SZWAJCER op de kaart.

MICHELINE SZWAJCER is a company, that was registered 1990 in N\A region, Belgium. Full name of company is MICHELINE SZWAJCER, company assigned to the tax number BE05873809814. The company MICHELINE SZWAJCER is located at the address: VERLATSTRAAT 14; 2000; ANTWERPEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 797,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 735,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Salles de spectacles. Art and fournitures artistiques. List of products are Services: Galeries d'Art, Espaces d'Exposition..
The main activity of MICHELINE SZWAJCER is Water Transportation, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of MICHELINE SZWAJCER is not available. You also can look at reviews of MICHELINE SZWAJCER, open positions, location of MICHELINE SZWAJCER on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over MICHELINE SZWAJCER, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf MICHELINE SZWAJCER, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about MICHELINE SZWAJCER, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company MICHELINE SZWAJCER, employees, financial statistics.