AMBASSADE VAN OOSTENRIJK

Particuliere bedrijvenLandbouwdiensten • AMBASSADE VAN OOSTENRIJK
Private companiesAgricultural Services • AMBASSADE VAN OOSTENRIJK

Contactgegevens AMBASSADE VAN OOSTENRIJK: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data AMBASSADE VAN OOSTENRIJK: address, phone, fax, email, website, opening hours

AMBASSADE VAN OOSTENRIJK

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Place Du Champ De Mars 5 /5 1050 Bruxelles, België

Telefoon (phone): 32.22 89 07 00 32.22 89 07 00

Fax (fax): 32.25 13 66 41 32.25 13 66 41

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) AMBASSADE VAN OOSTENRIJK: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "AMBASSADE VAN OOSTENRIJK"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "AMBASSADE VAN OOSTENRIJK"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van AMBASSADE VAN OOSTENRIJK, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen AMBASSADE VAN OOSTENRIJK. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of AMBASSADE VAN OOSTENRIJK, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees AMBASSADE VAN OOSTENRIJK. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti AMBASSADE VAN OOSTENRIJK
Products information AMBASSADE VAN OOSTENRIJK

BTW identificatienummer (tax): BE02872894287
Ondernemingsnummer: 6190490722
Hoofdstad (capital): 604,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 487,000,000 EUR
Werknemers (employees): 40188
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2003

Embassies

Product categorie (product category): Business advice and other services; Professional bodies

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor AMBASSADE VAN OOSTENRIJK
(Get full report from official database of BE for AMBASSADE VAN OOSTENRIJK)

Aanvulling soorten activiteiten voor AMBASSADE VAN OOSTENRIJK
Addition kinds of activities for AMBASSADE VAN OOSTENRIJK

2653. Corrugated and solid fiber boxes | Corrugated and solid fiber boxes
018199. Sierkwekerijproducten, nec | Ornamental nursery products, nec
25110000. Houten huishoudelijke meubels | Wood household furniture
28659900. Cyclische grondstoffen en tussenproducten, nec | Cyclic crudes and intermediates, nec
31310505. Afwerkingen (leer), schoen | Trimmings (leather), shoe

Werken bij AMBASSADE VAN OOSTENRIJK: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in AMBASSADE VAN OOSTENRIJK: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor AMBASSADE VAN OOSTENRIJK. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for AMBASSADE VAN OOSTENRIJK. Looking for open vacancies in other companies

  • Verkoop - Bediende/verkoper DREAMLAND Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Startpeople

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als bediende-verkoper ben je het aanspreekpunt voor jong en oud in de winkel. Enerzijds laat je de kinderen dromen over ridders en prinsessen, anderzijds begeleid je ouders in hun keuzes. Het aanbod van Dreamland wekt je enthousiasme los en zorgt ervoor dat je de laatste trends op de voet volgt. Daarnaast heeft u verschillende taken waaronder het aanvullen en op orde houden van de rayons, kassawerk en de decoratie van de winkel. Als je zelf vaststelt dat een taak efficiënter kan worden uitgevoerd, dan wordt er van je verwacht dat je deze verbetering zelf voorstelt en toepast. De OPSTART is voorzien vanaf begin oktober

  • Kwaliteitssysteemmanager (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: SYNERGIE BRUGGE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Registreren en administratief opvolgen van klanten-, leveranciers- en interne klachten - Borgen en coördineren van het kwaliteitssysteem (ISO9001) - Uitdenken en uitschrijven van kwaliteitssysteemdocumenten - Opleiden en coachen van medewerkers ifv het kwaliteitssysteem - Kwaliteitsvergadering uitvoeren - Interpreteren en presenteren van de analyses obv kwaliteitscijfers en evaluaties, bijhouden van de niet-kwaliteitskosten - Coördineren van het kwaliteitsplan, de kalibratie en het onderhoud - Adhv de cijfergegevens, problemen vaststellen en analyseren - Uitvoeren en opvolgen van interne en externe audits - Analyseren van problemen en komen tot mogelijke oplossingen

  • Hotelreceptionist (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als hotelreceptionist sta je in voor de volgende taken: Check-in en check-out van de klanten. Uitleg geven over het hotel en de bezienswaardigheden. Algemene administratie boekingen opvolgen facturatie... Telefonie en mailverkeer behandelen.

  • Polyvalent arbeider / inpakker (ZWEVEGEM)

    Regio: ZWEVEGEM

    Bedrijf: ADECCO AVELGEM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    ADECCO AVELGEM zoekt een polyvalent medewerker / inpakker voor een voedingsbedrijf te Zwevegem. Jouw taken bestaan uit : * Inpakken van vleeswaren * Etiketteren van producten * Klaarzetten van bestellingen * Meehelpen in de productie * Op orde houden van de productieruimte * Je springt bij waar nodig.

  • Huishoudhulp - DCO De Bron Regio Zwalm (ZWALM)

    Regio: ZWALM

    Bedrijf: VZW DCO DE BRON

    Type: Dienstenchequebaan

    Wegens groot succes zijn wij op zoek naar nieuwe gemotiveerde medewerkers om ons team te versterken. Droom jij ervan om zelfstandig te werken? Om zelf je uren te bepalen? En genoeg tijd over te houden voor je gezin? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

  • Huishoudhulp Brugge en omgeving (M/V) met eigen wagen (DT) (Regio Brugge)

    Regio: Regio Brugge

    Bedrijf: MANPOWER DIENSTENCHEQUES

    Type: Dienstenchequebaan

    U poetst bij particuliere gezinnen uit Brugge en omgeving. Dit kan aangevuld worden met strijk, boodschappen doen, klein naaiwerk en koken volgens uw kennis en kunde. U vertrekt van thuis uit met uw eigen auto. U wordt in eerste instantie tewerkgesteld bij klanten voor minimum 13 uur. Naargelang de vraag en uw behoeftes kunnen deze opgetrokken worden. Aantal uren is bespreekbaar.

  • Gemotiveerde Poetshulp (oud-turnhout) via dienstencheques (OUD-TURNHOUT)

    Regio: OUD-TURNHOUT

    Bedrijf: DIENSTENTHUIS TURNHOUT

    Type: Dienstenchequebaan

    Dienstenthuis-thuishelpers zijn de extra hulp in het huishouden van de klanten. Poetsen en strijken zijn de meest voorkomende taken, maar ook koken, wassen en boodschappen doen zijn mogelijke taken. In het kader van het gelijke kansenbeleid wordt IEDEREEN aangemoedigd om contact met Dienstenthuis op te nemen . (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp, thuishulp, dienstencheque, dienstencheques, poetsvrouw, poetsman, poetshulp, helpen bij mensen thuis, kuisen, schoonmaken, schoonmaker, schoonmaakster)

  • STUDENT IT helpdesk medewerker (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: STUSEND

    Type: Studentenjob

    Ben jij bezig met een IT opleiding? Gek op oplossen en rapporteren van IT vraagstukken en ben je ook bekend met klantcontact? Lijkt het jou een uitdaging om de partners en klanten zo goed mogelijk te voorzien van allerlei IT vraagstukken en onderdeel uit te maken van dit groeiende bedrijf in Antwerpen? Dan zijn we op zoek naar jou! De opdrachtgever is een marktleider in het aanbieden van softwarepakketten voor allerlei doeleinden. Zij zijn op zoek naar verschillende profielen dit kunnen werken met sofware codering in Python, Javascript, PHP, HTML, Xamarin en meer. Hoe vaak werk ik? Als part time- IT helpdesk medewerker werk je 1 dag binnen dit bedrijf van maandag tot vrijdag van 9:00 – 12:00 / 12:30 – 17:00u. Per week werk je minimaal 1 dag. Meer werken kan uiteraard!

  • Product Manager Accountancy (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Certio

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant, actief in Accountancy en Fiscaliteit, zijn we op zoek ter uitbreiding van het bestaande team naar een Product Manager Accountancy. Binnen deze functie, werk je mee aan onderstaande activiteiten: - Bepaling strategie rond accountancy en financiële rapportering binnen het dienstenportfolio - Implementatie van producten, tools, opleidingen en consultancy vanuit de wetgeving ter zake - Je neemt de verantwoordelijkheid rond het productaanbod en fungeert als process owner - Je bent continu op zoek naar improvements binnen het product portfolio om de diensten aan de klanten te kunnen verbeteren - Vanuit het strategisch plan, werk je mee aan een overkoepelende insteek om gepaste producten commercieel te kunnen aanbieden aan de klanten In deze functie, volg je nauwlettend alle evoluties op de markt alsook binnen de wetgeving van fiscaliteit. Je hebt een algemeen overzicht waardoor je dankzij verworven kennis, ervaring en comptententies de vertaalslag weet te maken naar innoverende tools en producten,

  • Commercieel analyst voor de voedingssector (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant in regio Roeselare zijn we op zoek naar een commercieel analyst: - Dit is voor het bedrijf een nieuw gecreëerde functie, gezien zij werken met private label producten - Je bouwt een grondige kennis van de markt op en doet hier analyse op - Je analyseert de klanten, producten en de trends - Je bent een belangrijke schakel tussen sales, productie, aankoop en R&D - Je bent verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie en waakt over het imago van de organisatie - Je neemt deel aan verschillende projecten en volgt de introductie van nieuwe klanten op Bedrijfsprofiel: Dit is een bedrijf actief in de voedingssector, dit in hoofdzaak voor private label producten. Het bedrijf is actief binnen een 60-tal landen en is hierin ook 1 van de sterke spelers.

  • Zelfstandig Vastgoedmakelaar met BIV nummer voor regio Londerzeel/Sint-Amands (BUGGENHOUT)

    Regio: BUGGENHOUT

    Bedrijf: BESSEMS VASTGOED

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor uitbreiding van ons kantoor te Buggenhout zijn we op zoek naar een nieuwe collega voor uitbreiding van onze regio's. U beschikt over een BIV nummer of komt in aanmerking voor de stage. U bent dynamisch en gedreven. U heeft interesse in de vastgoedsector. U heeft kennis van de basisprincipes van de vastgoedsector. U heeft een vlotte communicatieve stijl, zowel mondeling als schriftelijk. U Kan zowel zelfstandig als in team werken. U heeft geen schrik van Avond- en weekendwerk. U hebt reeds enige ervaring in de vastgoedwereld, u bent stipt, en u hecht zeer veel waarde aan een persoonlijk gesprek. U weet ook dat het belangrijk is om verantwoordelijk te werken met uw klanten, het gaat immers over een zeer belangrijke transactie. Wij begeleiden u waar nodig en u krijgt een eigen ruime regio toegewezen. U doet de verhuur in uw eigen regio alsook de 'inkoop' en 'verkoop' van diverse panden. U kan werken vanuit ons kantoor te Buggenhout, maar meestal bent u buitenshuis aan het werk. Bij voorkeur reeds een eerste ervaring in de sector. U woont in de regio. U bent flexibel en zowel avond- werk als weekendwerk schrikken u niet af. U bent in het bezit van een eigen wagen. Een commerciële ingesteldheid met een grote dosis empathie is een must. Verzorgd voorkomen is vanzelfsprekend. Jobgerelateerde competenties De vastgoedtransactie onderhandelen en afsluiten Informatie en documenten verzamelen (inkomsten, mandaten, ...) De noden van de klant bepalen (prijs, oppervlakte, locatie, ...) en de aanvraag formaliseren Vastgoed en terreinen zoeken Klanten prospecteren De vastgoedmarkt volgen en analyseren De klant assisteren en adviseren tot de transactie afgerond is (financieringsplan, verwerving van administratieve documenten, ...) De waarde van een onroerend goed schatten De klant adviseren over aanpassingswerken en wettelijke verplichtingen Administratieve documenten van de activiteiten opvolgen en invullen De plaatsbeschrijving en waardering van het onroerend goed uitvoeren (plan, foto's, ...) Commerciële promotieacties voeren Een onroerend goed aan een klant voorstellen De klant over de aankoopvoorwaarden informeren Persoonsgebonden competenties Resultaatgerichtheid Samenwerken in een team Commercieel zijn Zelfstandig werken Omgaan met stress Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit) Klantgerichtheid Plannen (= ordenen) Solliciteer nu Vereiste studies Prof. bach. vastgoed - makelaardij BIV vastgoedmakelaars ( M/V ) Talenkennis Engels (goed) Frans (goed) Nederlands (zeer goed) Werkervaring Minstens 2 jaar ervaring Rijbewijs B Contract Vaste Job Contract van onbepaalde duur Voltijds

  • Vertegenwoordiger op zelfstandige basis (België)

    Regio: België

    Bedrijf: La Confiance

    Type: Zelfstandige activiteit

    We zijn op zoek naar commerciële talenten die op zelfstandige basis ons bestaande klantenbestand uitbouwen en dit voor verschillende regio's (Vlaanderen, Brussel of Wallonië). Je staat in voor het beheer en de uitbouw van het bestaande klantenbestand (F1 en F2 kanalen) door middel van actieve en gerichte prospectie in jouw regio Je introduceert nieuwe producten bij klanten en je spoort hen aan tot uitbreiding van het bestaande assortiment Je dringt er bij de winkelverantwoordelijke op aan om de producten in de juiste rayon te plaatsen Je zorgt ook steeds voor een verzorgde presentatie van onze producten in het rek, met optimaal gebruik van het voorziene promomateriaal en dit steeds in samenspraak met de winkelverantwoordelijke Je brengt nieuwe klanten in contact met de juiste distributeur Je bent het aanspreekpunt voor het bestaande cliënteel en de contactpersoon tussen klant en distributeur in geval van eventuele vragen of opmerkingen op het domein van kwaliteit, assortiment-keuze en service Je maximaliseert de omzet en de rentabiliteit volgens de vooropgestelde doelstellingen Je vertegenwoordigt het bedrijf op professionele beurzen Je bent eventueel bereid om tastings te organiseren om de consument in de supermarkt te overtuigen van onze producten Je rapporteert op wekelijkse basis over de behaalde resultaten aan de zaakvoerder en je staat zelf in voor je eigen administratie

Zoek naar antwoorden van AMBASSADE VAN OOSTENRIJK in sociale netwerken
Look for responds of AMBASSADE VAN OOSTENRIJK in social networks

Lees alle opmerkingen voor AMBASSADE VAN OOSTENRIJK. Laat een reactie achter voor AMBASSADE VAN OOSTENRIJK. AMBASSADE VAN OOSTENRIJK bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for AMBASSADE VAN OOSTENRIJK. Leave a respond for AMBASSADE VAN OOSTENRIJK. AMBASSADE VAN OOSTENRIJK on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie AMBASSADE VAN OOSTENRIJK op de google maps. Adres en contacten AMBASSADE VAN OOSTENRIJK
Location of AMBASSADE VAN OOSTENRIJK on the google maps. Address and contacts of AMBASSADE VAN OOSTENRIJK

Andere gerelateerde bedrijven als come AMBASSADE VAN OOSTENRIJK AMBASSADE VAN OOSTENRIJK: DAMMAN BOUWONDERNEMING NV | MAN?GE DU QUESNOY | BRASSEUR VOYAGES | Janczyk Z | FA. BONNE-VERSLUYS

Other related companies as AMBASSADE VAN OOSTENRIJK: DAMMAN BOUWONDERNEMING NV | MAN?GE DU QUESNOY | BRASSEUR VOYAGES | Janczyk Z | FA. BONNE-VERSLUYS

AMBASSADE VAN OOSTENRIJK is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is AMBASSADE VAN OOSTENRIJK, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02872894287. Het bedrijf AMBASSADE VAN OOSTENRIJK bevindt zich op het adres: Place Du Champ De Mars 5 /5 1050 Bruxelles. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van 40188 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 604,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 487,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Business advice and other services; Professional bodies. Lijst met producten zijn Embassies.
De hoofdactiviteit van AMBASSADE VAN OOSTENRIJK is Landbouwdiensten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van AMBASSADE VAN OOSTENRIJK is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van AMBASSADE VAN OOSTENRIJK, openstaande posities, locatie van AMBASSADE VAN OOSTENRIJK op de kaart.

AMBASSADE VAN OOSTENRIJK is a company, that was registered 2003 in N\A region, Belgium. Full name of company is AMBASSADE VAN OOSTENRIJK, company assigned to the tax number BE02872894287. The company AMBASSADE VAN OOSTENRIJK is located at the address: Place Du Champ De Mars 5 /5 1050 Bruxelles. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. 40188 employees work in this company. Capital - 604,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 487,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Business advice and other services; Professional bodies. List of products are Embassies.
The main activity of AMBASSADE VAN OOSTENRIJK is Agricultural Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of AMBASSADE VAN OOSTENRIJK is not available. You also can look at reviews of AMBASSADE VAN OOSTENRIJK, open positions, location of AMBASSADE VAN OOSTENRIJK on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over AMBASSADE VAN OOSTENRIJK, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf AMBASSADE VAN OOSTENRIJK, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about AMBASSADE VAN OOSTENRIJK, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company AMBASSADE VAN OOSTENRIJK, employees, financial statistics.