ETIENNE VAN DE VEN

Contactgegevens ETIENNE VAN DE VEN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ETIENNE VAN DE VEN: address, phone, fax, email, website, opening hours

ETIENNE VAN DE VEN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): SINT-BERNARDSESTEENWEG 352; 2020; ANTWERPEN, België

Telefoon (phone): 32374738 32374738

Fax (fax): +32 (9) 832-38-16 +32 (9) 832-38-16

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ETIENNE VAN DE VEN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ETIENNE VAN DE VEN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ETIENNE VAN DE VEN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ETIENNE VAN DE VEN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ETIENNE VAN DE VEN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ETIENNE VAN DE VEN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ETIENNE VAN DE VEN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ETIENNE VAN DE VEN
Products information ETIENNE VAN DE VEN

BTW identificatienummer (tax): BE05938079833
Ondernemingsnummer: 1336730957
Hoofdstad (capital): 852,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 169,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Producten die in ETIENNE VAN DE VEN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Brood, gebak and snoepgoed

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ETIENNE VAN DE VEN
(Get full report from official database of BE for ETIENNE VAN DE VEN)

Aanvulling soorten activiteiten voor ETIENNE VAN DE VEN
Addition kinds of activities for ETIENNE VAN DE VEN

526100. Detailhandelkwekerijen en tuinwinkels | Retail nurseries and garden stores
566199. Schoenenwinkels, nec | Shoe stores, nec
10990500. Titanium- en zirkoniummalmwinning | Titanium and zirconium ores mining
20489910. Bevroren huisdieren (behalve hond en kat) | Frozen pet food (except dog and cat)
26219901. Fijn papier | Fine paper
31619904. Gevallen, draagbaar, nec | Cases, carrying, nec
37140305. Stuurinrichting, motorvoertuig | Steering mechanisms, motor vehicle
38279901. Aiming circles (brandbeheersapparatuur) | Aiming circles (fire control equipment)
82999906. Dressmaking school | Dressmaking school
96319903. Licentie en inspectie van nutsbedrijven, overheid | Licensing and inspection of utilities, government

Werken bij ETIENNE VAN DE VEN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ETIENNE VAN DE VEN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ETIENNE VAN DE VEN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ETIENNE VAN DE VEN. Looking for open vacancies in other companies

  • Maritieme Verpakker (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Konvert Interim Merksem

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een zeer gekend bedrijf in de Antwerpse Haven zijn wij op zoek naar een maritieme verpakker. Hierbij zal je in staan voor het verpakken van allerlei soorten goederen in houten kisten die wereldwijd verscheept zullen worden. Heb jij ervaring als maritieme verpakker en een affiniteit met hout? Dan zijn we op zoek naar jou!

  • Polyvalent bediende M/V (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Telefonisch contact met klanten (doorgeven van informatie – opnemen van bestellingen – doorverwijzen naar andere diensten – opnemen en doorspelen van klachten …) Input van order gegevens in files Plannen van ritten van de chauffeurs Ondersteunend naar back office in periodes van afwezigheid - Je beschikt minstens over een A2-diploma in een administratieve richting of bent gelijkwaardig door ervaring Je kan jezelf zeer vlot uitdrukken in het Nederlands & Frans (zowel gesproken als geschreven) Je beschikt over een goede kennis van MS Office en leert snel nieuwe software aan Je bent multi-inzetbaar, klantvriendelijk, nauwkeurig en flexibel ingesteld. Jij durft out of the box te denken, bent leergierig en durft zaken in vraag te stellen. Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren. Administratieve dossiers samenstellen Pluspunt is een kennis van het software programma AX Dynamics

  • Huishoudhulp regio Aarschot (AARSCHOT)

    Regio: AARSCHOT

    Bedrijf: t-interim Aarschot

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou je van poetsen? Werk je graag in het huishouden? Dan ben je bij t-dienstencheques aan het juiste adres! Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde huishoudhulp of poetshulp in de regio Nieuwrode. Als poetshulp doe jij huishoudelijke taken bij onze klanten thuis. Deze taken zijn voornamelijk poetsen van de woning en kunnen ook aangevuld worden met wassen, strijken, bereiden van maaltijden en boodschappen doen.

  • Afwasser (30u/week) (MOL)

    Regio: MOL

    Bedrijf: TEMPO-TEAM

    Type: Studentenjob

    Voor een klant in Mol is Tempo-Team op zoek naar een medewerker voor de afwas. Dit mag zowel een student / flexijob of vaste medewerker zijn. Je gaat minimum 30 uren per week werken, dit zowel voor in het weekend, als door de week.

  • customer service (AARTSELAAR)

    Regio: AARTSELAAR

    Bedrijf: SIEVERT

    Type: Vaste Job

    -Telefoon en mails beantwoorden van klanten ivm orders, levertijden , prijzen , eenvoudige technische vragen, problemen , .... -Ingeven van orders -Verzenden van mailings (per post en email) -Contact met het hoofdkantoor in Zweden voor extra informatie -Voorbereiden van dossiers voor het salesteam -U houdt uw administratie/klassement op dagelijkse basis in orde -U bent de back up voor uw 2 collega’s , zoals zij voor u back up zulen zijn bij afwezigheid .Dwz dat u soms taken uitvoert die niet perse de uwen zijn . -U bent bereid de vertegenwoordigers te assisteren op beurzen in Belgie en Nederland (maximum 3 x per jaar met een maximum van 5 dagen )

  • Chauffeurs C + CE (LANDEN)

    Regio: LANDEN

    Bedrijf: V.T.V.

    Type: Vaste Job

    Wij zijn op zoek naar enthousiaste chauffeurs (Nationaal / Internationaal). De lading die je vervoert is zeer gevarieerd, je staat naast het vervoer ook in voor het laden en lossen. Je vertrekt en eindigt je rit steeds op ons bedrijventerrein te Landen.

  • Bedelers gezocht voor de huis-aan-huisbedeling in de regio AVELGEM (AVELGEM)

    Regio: AVELGEM

    Bedrijf: BD MYSHOPI

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij zoeken gemotiveerde mensen die zich enkele uren per week kunnen vrijmaken om in bijberoep de huis-aan-huisbedeling te verzorgen in jullie streek.

  • Psycholoog / Psychologe (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: VITRUVIUS

    Type: Zelfstandige activiteit

    In onze lichtrijke praktijk zal je consultaties verzorgen van cliënten waarbij zowel fysieke klachten als psychische klachten zich voordoen. Je geeft ook therapie voor: burnout-opvolging angststoornissen hoogsensitiviteit depressie ...

  • Zelfstandige uitbater (UKKEL)

    Regio: UKKEL

    Bedrijf: Ladbrokes

    Type: Zelfstandige activiteit

    WELKOM IN HET TEAM WORD ZELFSTANDIGE UITBATER VAN EEN LADBROKESKANTOOR (M/V) Beheert een Ladbrokes kantoor in uw regio. Geniet meteen van een bestaand, trouw en gepassioneerd cliënteel.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Stage Werving & Selectie (AARTSELAAR)

    Regio: AARTSELAAR

    Bedrijf: HUMANUS SOLUTIONS

    Type: Leercontract

    Het werk als recruiter. Op ons kantoor te Antwerpen mogen wij een leuke en dynamische werkplek aanbieden. Je bent tijdens je stageperiode betrokken bij het werving- en selectietraject welke wij voeren voor het kantoor. Je werkt met de zelfstandig om de groei van het bestaande salesteam te optimaliseren. Dagelijks houd jij je bezig met het maken van een voorselectie van potentiële kandidaten en het telefonisch interviewen van kandidaten. De Manager ontvangt dagelijks de kandidaten en voert de persoonlijke gesprekken. Je zult de kans krijgen deze bij te wonen, om hieruit te leren op welke manier gesprekken worden gevoerd.

  • Flexijob keukenmedewerker/afwasser (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: BELGE

    Type: Flexijob

    Een job voor één of meerdere avonden per week als bijverdienste. Daguren zijn ook mogelijk .Zowel studenten als flexijobbers komen in aanmerking. Hulp bieden aan het keukenteam tijdens de service

Zoek naar antwoorden van ETIENNE VAN DE VEN in sociale netwerken
Look for responds of ETIENNE VAN DE VEN in social networks

Lees alle opmerkingen voor ETIENNE VAN DE VEN. Laat een reactie achter voor ETIENNE VAN DE VEN. ETIENNE VAN DE VEN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ETIENNE VAN DE VEN. Leave a respond for ETIENNE VAN DE VEN. ETIENNE VAN DE VEN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ETIENNE VAN DE VEN op de google maps. Adres en contacten ETIENNE VAN DE VEN
Location of ETIENNE VAN DE VEN on the google maps. Address and contacts of ETIENNE VAN DE VEN

Andere gerelateerde bedrijven als come ETIENNE VAN DE VEN ETIENNE VAN DE VEN: KBC | FA. POPPE F. | SHOWVER. AMBIORIX | PATRICIA DELBEKE | PHILIPPE STOCK

Other related companies as ETIENNE VAN DE VEN: KBC | FA. POPPE F. | SHOWVER. AMBIORIX | PATRICIA DELBEKE | PHILIPPE STOCK

ETIENNE VAN DE VEN is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ETIENNE VAN DE VEN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05938079833. Het bedrijf ETIENNE VAN DE VEN bevindt zich op het adres: SINT-BERNARDSESTEENWEG 352; 2020; ANTWERPEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 852,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 169,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Brood, gebak and snoepgoed. Producten gemaakt in ETIENNE VAN DE VEN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ETIENNE VAN DE VEN is Zware Cntrctn, Behalve Bouwconstructie - Aannemers, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ETIENNE VAN DE VEN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ETIENNE VAN DE VEN, openstaande posities, locatie van ETIENNE VAN DE VEN op de kaart.

ETIENNE VAN DE VEN is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is ETIENNE VAN DE VEN, company assigned to the tax number BE05938079833. The company ETIENNE VAN DE VEN is located at the address: SINT-BERNARDSESTEENWEG 352; 2020; ANTWERPEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 852,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 169,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Brood, gebak and snoepgoed. Products created in ETIENNE VAN DE VEN were not found.
The main activity of ETIENNE VAN DE VEN is Heavy Cnstrctn, Except Building Construction - Contractors, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of ETIENNE VAN DE VEN is not available. You also can look at reviews of ETIENNE VAN DE VEN, open positions, location of ETIENNE VAN DE VEN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ETIENNE VAN DE VEN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ETIENNE VAN DE VEN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ETIENNE VAN DE VEN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ETIENNE VAN DE VEN, employees, financial statistics.