Marie-France
Contactgegevens Marie-France: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Marie-France: address, phone, fax, email, website, opening hours
Marie-France
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Avenue Houba de Strooper 65; 1020; Bruxelles, België
Telefoon (phone): 02 479 27 14 (+32-02 479 27 14) 02 479 27 14 (+32-02 479 27 14)
Fax (fax): +32 (68) 711-63-28 +32 (68) 711-63-28
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Marie-France: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Marie-France"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Marie-France"? - Contact us!
We found such data of Marie-France, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Marie-France. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Marie-France
Products information Marie-France
Producten die in Marie-France zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Boutiques
Aanvulling soorten activiteiten voor Marie-France Addition kinds of activities for Marie-France
5995. Optische goederen winkels | Optical goods stores
013199. Katoen, Nauw | Cotton, nec
281911. Ammoniumzouten en verbindingen | Ammonium salts and compounds
24991305. Houtmeel | Wood flour
39490300. Oefen materiaal | Exercise equipment
50850803. Bort | Bort
59610301. Boekclub, postorder | Book club, mail order
Werken bij Marie-France: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Marie-France: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Marie-France. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Marie-France. Looking for open vacancies in other companies
-
Chauffeur CE - Afzetcontainer - Kampenhout (KAMPENHOUT)
Regio: KAMPENHOUT
Bedrijf: Randstad
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor onze klant in regio Kampenhout zijn we momenteel op zoek naar een chauffeur met een rijbewijs CE voor het vervoeren van afzetcontainers. Je werkt ongeveer 10 à 11 uur per dag. Tijdens jouw werkdag beleverd je een 9-tal klanten. Dit wil zeggen dat je afzetcontainers ter plaatse brengt en terug gaat ophalen. Er is een optie tot een vaste indienstname na de interimperiode. Kennis van de Nederlandse taal is wel noodzakelijk. Afzetcontainer met haaksysteem Manoeuvreren Aanhangwagen Opligger
-
Tijdelijk Administratief bediende Personeelsdienst (DESTELDONK)
Regio: DESTELDONK
Bedrijf: VIO-Interim
Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)
Voor een belangrijke speler actief in de cosmeticasector is VIO op zoek naar een tijdelijk bediende voor ondersteuning op de Personeelsdienst. De opdracht zal ongeveer 3 maand duren. Kans op verlenging is niet uitgesloten. Je zal instaan voor allerlei administratieve taken die betrekking hebben tot HR. Contracten opstellen, ziektebriefjes, vragen personeel beantwoorden,... Bedrijfsprofiel: VIO HR biedt een totaalconcept inzake selectie en rekrutering van bedienden. Wij hebben contacten met diverse bedrijven en organisaties in jouw regio waardoor we heel wat vacatures op jouw niveau kunnen aanbieden. Het is onze missie om je een job aan te bieden die 100% past bij jouw wensen en ambities. Een job waar je écht gelukkig van wordt! Wij profileren ons als gelukkige werkgever en realiseren dit met een team van gelukkige, gedreven HR Consultants.
-
Winkelmedewerker - Bakkerij Zottegem (ZOTTEGEM)
Regio: ZOTTEGEM
Bedrijf: VIO
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een bakkerij in Zottegem zijn wij op zoek naar een vlotte winkelmedewerker. Als winkelmedewerker ben je verantwoordelijk voor de verkoop, het aanvullen van de winkel en het onderhoud van de winkel. Je kan vlot de klanten bedienen en je kan werken met een kassasysteem of bent bereid dit aan te leren. De bakkerij is elke dag geopend vanaf 6u en sluit om 18u30. Je werkt 38u/w verdeeld over 6 dagen. dinsdag is de vaste sluitingsdag. De ene week werk je in de voormiddag (6u - middag), de andere week werk je in de namiddag (middag - 18u/18u30).
-
HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO LOCHRISTI (Regio Gent)
Regio: Regio Gent
Bedrijf: DOME ASSISTANCE
Type: Dienstenchequebaan
Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.
-
Boekhouder A-Z (ROESELARE)
Regio: ROESELARE
Bedrijf: PARTNERS IN ACCOUNTANCY
Type: Vaste Job
Je wordt verantwoordelijk voor de boekhouding van verschillende entiteiten. Jouw taken en verantwoordelijkheden bestaan uit: * BTW aangifte * Kwartaalafsluiting * Voorbereiden jaarrekening * Inboeken aan -verkoopfacturen * Meewerken aan ad-hoc projecten zoals digitalisering, ... * Uitbouw en ondersteuning bieden ikv interne controle
-
Ontwikkelaar Elektronische Meetapparatuur ( vaste contract ) (Regio Waregem)
Regio: Regio Waregem
Bedrijf: JOB FACTO
Type: Vaste Job
Ontwikkeling van nieuwe systemen en aanpassingen van installaties op maat voor de klanten. U zal deel uit maken van een team dat instaat voor de ontwikkelingen van de meet- en controle systemen voor de auto industrie. U bent hiervoor verantwoordelijk voor : technisch dossier met alle mechanische tekeningen, lay-outs, schema’s, stuklijsten, foto’s, afregelprocedures... vooral in 3D en 2D (Solidworks) elektrische plannen ( E-Plan) opmaak extern technisch dossier voor de klant productie dossier met detail tekeningen opstellen documentatie communicatie met de klant overleg met de sales & productie afdelingen om een project te begeleiden In deze functie maakt u deel uit van het projectbureau en zal u instaan , samen met je collega's voor het volledige uitwerken van de projectdossiers.
-
DYNAMISCHE (AUTO)MECHANIEKER (SINT-NIKLAAS)
Regio: SINT-NIKLAAS
Bedrijf: Yes Talents Sint-Niklaas
Type: Vaste Job
Voor onze klant, een gespecialiseerd garage in Amerikaanse voertuigen in België, zoeken we een multifunctioneel talent U hebt de kwaliteiten om : Montage en herstelling van banden voor personenwagens, bestelwagens en SUV’s uit te voeren Remmen en schokdempers te plaatsten; batterijen en uitlaten te vervangen; voertuigen uit te lijnen en diagnoses uit te voeren Klantvriendelijk te zijn
-
Consultant / Trainer Boekhoudsoftware (SINT-NIKLAAS)
Regio: SINT-NIKLAAS
Bedrijf: AGO Jobs & HR
Type: Vaste Job
AGO Select zoekt samen met SDP Belgium een pragmatische Consultant / Trainer Boekhoudsoftware met een passie voor IT. Als end-to-end ICT partner biedt SDP hun klanten diensten en producten aan zoals netwerkoplossingen, hardware installaties, web-activiteiten en ICT consultancy. De core-business van SDP betreft sinds 1985 echter de ontwikkeling van krachtige, kwalitatief hoogstaande en geïntegreerde softwareoplossingen voor verschillende sectoren zoals retail, logistiek, HR en notariaten. Binnen deze niche-markten kan SDP, en dienst 150 medewerkers in zes landen, zich trotse marktleider noemen. Met een sterke interne R&D afdeling en een opmerkelijke dienstverlening slaagt SDP er in hun platformonafhankelijke pakketten op maat van de klant te ontwikkelen. De wensen en noden van de verschillende klanten worden mede door de Consultant / Trainer Boekhoudsoftware omgevormd tot realiteit. SDP zorgt er voor dat je bij aanvang het softwarepakket aangeleerd krijgt. Doorheen deze opleiding leer je de werking van het pakket kennen en ga je samen met een mentor jouw klantgerichte persoonlijkheid gaan versterken door softwareimplementaties bij nieuwe klanten bij te wonen. Begeleiding, tijd en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling staan hierbij centraal! Na de opleidingsperiode ga je stapsgewijs, met toenemende zelfstandigheid, deze implementaties bij nieuwe klanten op jou nemen. Dit proces begint met een grondige intake waar je een implementatieplan opstelt en vervolgens met jouw aangeleerde kennis van het pakket de juiste parametrages instelt naargelang de wens van de klant. Eens geïmplementeerd sta jij als open en vlotte communicator in voor het opleiden en trainen van de key-users en gebruikers zodat deze vlekkeloos gebruik kunnen maken van het op maat ontwikkelde softwarepakket. De intake, implementatie en training gebeurd on-site! Als consultant ben je m.a.w. voor jouw klanten dé SDP ambassadeur en expert aan huis. Hierbij is het van belang dat de consultant Boekhoudsoftware een toegepaste en bewezen kennis en ervaring heeft opgedaan binnen een boekhoudtechnische functie. De parametrage en support voer je als Consultant voornamelijk uit op het SDP hoofdkantoor te Sint-Niklaas. Tot slot komt jouw communicatieve en ondernemende houding ook tot zijn recht binnen de interne werking van SDP. Suggesties, bugs, feedback en aanpassingen die je samen met je klant kan pin-pointen omtrent het pakket gaan samen met de interne developers, projectverantwoordelijken en analysten worden opgenomen. Zo bouw je ook als Consultant actief mee aan de continue verbetering van de SDP softwarepakketten.
-
Logopedist/ Logopediste (Regio Oostende)
Regio: Regio Oostende
Bedrijf: Vandecasteele, Heidi
Type: Zelfstandige activiteit
We zijn op zoek naar een enthousiaste collega om ons team van 4 logopedisten te versterken. Binnen onze praktijk kunnen zowel kinderen en jongeren terecht met spraak -, taal - en leeproblemen alsook volwassenen met neurologische stoornissen.Je behandelt dan ook deze drie groepen. Je zult verantwoordelijk zijn voor het opstellen en uitvoeren van een behandelplan.
-
Preventieadviseur Freelance (Provincie Vlaams-Brabant)
Regio: Provincie Vlaams-Brabant
Bedrijf: LOGI-TECHNIC INFRA
Type: Zelfstandige activiteit
Als preventieadviseur bij Logi-Technic maak je deel uit van de gemeenschappelijke interne dienst van The House of HR. Door het inplannen van regelmatige overlegmomenten, zorgen we voor nieuwe inzichten en een verruiming van de functie. Je coördineert de veiligheid tussen verschillende belanghebbenden: de medewerker, de klant, Logi-Technic en onze interne preventiedienst. Als preventieadviseur verleen je advies over de veiligheid op de werf van de klant. Je plant werfbezoeken en vergaderingen zelf in, maakt verslagen op en zorgt voor een goede opvolging van de dossiers. Je onderhoudt contacten met de verschillende betrokken partijen en optimaliseert het interne veiligheidsbeleid. Je werkt mee aan een gedragen veiligheidssfeer en gaat creatief om met de veiligheidsaspecten zodat het credo: “safety first” telkens op een originele manier tot bij de medewerkers, hiërarchische lijn en klanten komt. Je hebt een goede kennis van veiligheids-en gezondheidsplannen, risicoanalyses, checklijsten, keuringen, toolboxen, werkplekinspecties,… Je begeleidt onze klanten en medewerkers in de meest ruime zin qua veiligheid tijdens hun dagelijkse activiteit.
-
PRAKTIJKTRAINER TUINAANLEG MET ERVARING (ANTWERPEN) ZELFSTANDIGE BASIS (Regio Turnhout)
Regio: Regio Turnhout
Bedrijf: PCLT
Type: Zelfstandige activiteit
Voor onze drukke winterperiode zoekt het PCLT extra praktijktrainers. U geeft praktijkopleiding in één van volgende groen cursussen: gebruik en basisonderhoud van tuinmachines (kettingzaag, bosmaaier, haagschaar, hakselaar,…); aanplantingen en snoeien; constructies en verhardingen; ... U wordt aangestuurd door een ervaren opleidingscoördinator. Bij succes jaarlijks herhaalbaar.
-
Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...
Zoek naar antwoorden van Marie-France in sociale netwerken
Look for responds of Marie-France in social networks
Lees alle opmerkingen voor Marie-France. Laat een reactie achter voor Marie-France. Marie-France bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Marie-France. Leave a respond for Marie-France. Marie-France on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Marie-France op de google maps. Adres en contacten Marie-France Location of Marie-France on the google maps. Address and contacts of Marie-France
Andere gerelateerde bedrijven als come Marie-France Marie-France: JACQUES SPORTS | BANCONTACT-MISTER CASH | Hessenhuis (Tentoonstellingszaal) | Sales Promotion International NV | Focus Career Services
Other related companies as Marie-France: JACQUES SPORTS | BANCONTACT-MISTER CASH | Hessenhuis (Tentoonstellingszaal) | Sales Promotion International NV | Focus Career Services
Marie-France is een bedrijf dat 2002 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Marie-France, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02641632080. Het bedrijf Marie-France bevindt zich op het adres: Avenue Houba de Strooper 65; 1020; Bruxelles. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 431,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 601,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Boutiques. Producten gemaakt in Marie-France zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Marie-France is Metaalproducten, Met uitzondering van machines en transportmiddelen, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Marie-France is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Marie-France, openstaande posities, locatie van Marie-France op de kaart.
Marie-France is a company, that was registered 2002 in N\A region, Belgium. Full name of company is Marie-France, company assigned to the tax number BE02641632080. The company Marie-France is located at the address: Avenue Houba de Strooper 65; 1020; Bruxelles. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 431,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 601,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Boutiques. Products created in Marie-France were not found.
The main activity of Marie-France is Fabricated Metal Products, Except Machinery & Transport Equipment, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Marie-France is not available. You also can look at reviews of Marie-France, open positions, location of Marie-France on the map.