RENMANS

Contactgegevens RENMANS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data RENMANS: address, phone, fax, email, website, opening hours

RENMANS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): NIEUWPOORTKEIWEG 10; 8630; VEURNE, België

Telefoon (phone): 58315150 (+32-58315150) 58315150 (+32-58315150)

Fax (fax): +32 (58) 720-13-48 +32 (58) 720-13-48

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) RENMANS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "RENMANS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "RENMANS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van RENMANS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen RENMANS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of RENMANS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees RENMANS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti RENMANS
Products information RENMANS

BTW identificatienummer (tax): BE07233367919
Ondernemingsnummer: 8692077636
Hoofdstad (capital): 428,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 652,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2007

Producten die in RENMANS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Boucheries

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor RENMANS
(Get full report from official database of BE for RENMANS)

Aanvulling soorten activiteiten voor RENMANS
Addition kinds of activities for RENMANS

251104. Houten speelkamer meubels | Wood game room furniture
504602. Coin-operated apparatuur | Coin-operated equipment
17990200. Coating, caulking, en weer, water en brandbestendig | Coating, caulking, and weather, water, and fireproofing
23890303. Theatrale kostuums | Theatrical costumes
26310102. Kraft linerboard | Kraft linerboard
30699919. Bakken, rubber | Trays, rubber
36120301. Luchthaven verlichtingstransformatoren | Airport lighting transformers
39499902. Ballen: honkbal, voetbal, basketbal, enz. | Balls: baseball, football, basketball, etc.
40119901. Elektrische spoorwegen | Electric railroads
73360100. Kunstontwerp diensten | Art design services

Werken bij RENMANS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in RENMANS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor RENMANS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for RENMANS. Looking for open vacancies in other companies

  • Procesoperator die de job wil leren m/v (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    In deze functie zal je een interne opleiding krijgen om het goede verloop van het productieproces te controleren. Je zorgt ervoor dat de machines efficiënt blijven draaien. Je controleert hierbij de geautomatiseerde processen vanuit het operatorlokaal en grijpt in bij kleine storingen. Je geeft prioriteit aan veilig werken. Naast het instellen en controleren van het besturingspaneel, werk je als operator zelf fysiek mee aan het tot stand komen van het productieresultaat en sta je in voor de kwaliteitscontrole.

  • Verpleegkundige projectstaffing thuiszorg (ZWIJNAARDE)

    Regio: ZWIJNAARDE

    Bedrijf: Care Talents Kortrijk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    In dit project zal je tewerkgesteld worden in de thuiszorg regio Gent centrum. Je zal de verpleegtechnische taken toepassen die gelinkt zijn aan de thuiszorg (o.m. wondzorg, inspuitingen, medicatie, hygiënische zorg etc.). Een goede overdracht is zeer belangrijk voor een kwalitatieve opvolging van je patiënten op jouw tour. Je zal vooral instaan voor de ochtendshiften, af en toe aangevuld met avondddiensten.  Bedrijfsprofiel: Ben jij een nurse of a new generation? Wil je als verpleegkundige een maximale ervaring opdoen met een sterk bedrijf dat achter jou staat? Dan is projectstaffing beslist iets voor jou! Je komt terecht bij Care Talents in een team van enthousiaste en ervaren verpleegkundigen die allemaal houden van afwisseling en variatie. Elk teamlid heeft er bewust voor gekozen om zijn of haar verpleegkundige carrière anders uit te bouwen. Je zal werken in een aaneenschakeling van projecten en bergen ervaring opdoen! Als projectstaffing verpleegkundige werk je projectmatig in verschillende zorgdomeinen en bouw je alvast een sterk zorgportofolio op. Jouw projecten hebben een looptijd van minimum 2 maanden tot maximum 1 jaar. Je opdrachtgevers liggen alvast in jouw eigen regio en bestaan uit ziekenhuizen, woonzorgcentra en thuisverplegingsorganisaties.  De projecten worden jou toegewezen op basis van jouw profiel en competenties.  Begint het bij jou ook al te kriebelen om ons team te komen versterken?

  • Gemotiveerde monteur bouw! (KOMEN)

    Regio: KOMEN

    Bedrijf: Synergie Kortrijk Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor de montage van prefab elementen, zijn wij op zoek naar mensen die ambitie hebben om als monteur te werken. Denk jij de kandidaat te zijn met de nodige portie goesting om de job aan te leren?

  • Monteur bouwliften met rijbewijs C of CE (DEURNE)

    Regio: DEURNE

    Bedrijf: Xtra Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant zijn wij op zoek naar een monteur van bouwliften met een rijbewijs C of CE Je taken bestaan uit: - Leveren, plaatsen en monteren van liften. - Je werkt met een kraan op de vrachtwagen. - Je levert en plaats in gans België, het aantal uren dat je werkelijk met de vrachtwagen rijdt is beperkt

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Stevoort - Sint-Lambrechts-Herk (STEVOORT)

    Regio: STEVOORT

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Huishoudhulp/Poetshulp, regio Aalter - Nevele (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN EVERGEM

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • Poetshulp Steenokkerzeel (STEENOKKERZEEL)

    Regio: STEENOKKERZEEL

    Bedrijf: PUUUR HAACHT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Inderdaad met drie u’s, want bij ons draait het om u! Puuur biedt huishoudhulp aan via het systeem van dienstencheques. Wij maken deel uit van Ons. We hebben meer dan 2.800 gemotiveerde personeelsleden en 18.000 tevreden klanten. We bieden jobs aan over heel Vlaanderen, dicht bij de woonplaats van ons personeel. Puuur blijft groeien en we zijn ook in jouw regio steeds op zoek naar gemotiveerde huishoudhulpen. Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen... Je doet de wekelijkse schoonmaak van een woning Je doet graag de was en strijk Voor sommige gezinnen ga je naar de winkel of kook je

  • Huishoudhulp Regio Zelzate/Wachtebeke (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Tempo-Team Dienstencheques Evergem

    Type: Dienstenchequebaan

    Zin in een job met flexibele uren en afwisselende taken? Met een aantrekkelijk loon en heel wat voordelen? Ga dan aan de slag als huishoudhulp via Tempo-Team. Wij zijn op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde huishoudhulp voor de regio Zelzate en Wachtebeke Je staat in voor het huishouden bij verschillende gezinnen. Wat zijn je mogelijk taken? - Onderhoud van de keuken, leefruimtes en slaapkamers - Stoffen en stofzuigen - Dweilen en sanitair onderhoud - Wassen en strijken Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt je in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en helpt je bij al jouw vragen.

  • Traineeship Sales – Account Manager (WAVRE)

    Regio: WAVRE

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1676473-inline.html?cid=Partner_VDAB De P&V Groep is een solide Belgische coöperatieve verzekeringsgroep, actief sinds meer dan 100 jaar. We willen ons onderscheiden als betrokken, loyale en nabije partner voor onze klanten, distributiepartners en andere stakeholders. Onze meer dan 1600 medewerkers in Brussel en Antwerpen staan in voor een professionele dienstverlening. Verschillende merken maken deel uit van de Groep: - P&V Verzekeringen werkt met een netwerk van exclusieve agenten; - VIVIUM, ARCES en Piette & Partners verdelen hun producten via makelaars; - Actel Affinity via akkoorden met auto-importeurs. Taken Heb jij een passie voor verkoop en wens jij je talenten verder te ontwikkelen binnen een Belgische, coöperatieve verzekeringsgroep? De P&V groep is voor het merk VIVIUM op zoek naar 3 leergierige (twee voor Vlaanderen en één voor Wallonië) gedreven en enthousiaste Account Managers die hun carrière in Sales in handen willen nemen. Wij geven je de mogelijkheid om een eerste stap te zetten binnen de verzekeringssector en jezelf binnen onze organisatie volledig te ontplooien. Het eerste jaar doorloop je een programma waarbij je gaat werken in verschillende afdelingen en verzekeringstakken van VIVIUM (in de zetels van Antwerpen en Brussel), een ideale manier om de verzekeringen en het reilen en zeilen binnen de organisatie te ontdekken. Ook volg je verschillende opleidingen via onze Business School om je verzekeringskennis te versterken. In de volgende fase ga je mee op de baan met een ervaren Acccount Manager voor een 'training on-the-job'. Na deze periode (18 tot 24 maanden) wordt je ingezet voor een specifieke regio. Taken: Als Account Manager ben je aanspreekpunt voor de makelaars en vertegenwoordig je volgende taken: Je bent de belangrijkste contactpersoon voor de makelaar binnen de toegewezen regio. Je volgt de rentabiliteit van het makelaarskantoor van kortbij op. Tegelijk reik je de makelaar alle middelen aan om de gemeenschappelijke commerciële doelstellingen te realiseren. Je geeft advies omtrent producten en risico's, begeleidt de makelaar bij marketingacties en onderhoudt de dialoog tussen de makelaar en VIVIUM. Je verhoogt de rentabiliteit van de bestaande makelaarsportefeuille door de samenstelling en het beheer ervan bij te sturen. In samenspraak met je regiodirecteur stel je actieplannen op om makelaars in jouw regio te bewerken. Je selecteert makelaars op basis van hun kwaliteit, serviceniveau, rentabiliteit en productiviteit. Op die manier zorg je voor een jaarlijkse rendabele aangroei van het actief makelaarsbestand. Je bezoekt de potentiële nieuwe makelaars en je tracht ze te overtuigen van ons aanbod. De bestaande makelaars begeleid je verder om de relatie uit te diepen. Je bouwt een vertrouwensrelatie op met hen en staat hun  bij in de ontwikkeling van hun activiteiten. Je geeft technisch advies omtrent producten, geeft opleiding waar nodig en ondersteunt makelaars bij het uitbouwen en onderhouden van een eigen netwerk. Kortom, je zorgt ervoor dat hun rendement verhoogt.  Je blijft op de hoogte van onze nieuwe producten door informatie te verzamelen via collega's, via je regiodirecteur of ons hoofdkantoor. Je werkt nauw samen met collega's Account Managers om een complete dienstverlening voor de makelaars te waarborgen. Maandelijks vergader je met je collega's die verantwoordelijk zijn voor de andere regio's. Daarnaast onderhoud je ook goede relaties met de binnendienst.     

  • ZELFSTANDIG GERANT (DESTELBERGEN)

    Regio: DESTELBERGEN

    Bedrijf: HAAGSE TENNISHOEK

    Type: Zelfstandige activiteit

    Openhouden van ons clubhuis + het verder uitbouwen van ons clubhuis

  • Econocom - Database Administrator (VORST)

    Regio: VORST

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are looking for a Database Administrator for an opportunity in Brussels. You will have the chance to evolve in technical environment including: HP Unix, Linux, Windows, VMware,Tomcat, Oracle DB & MS SQL Server.   For the management of the databases of the different systems, we are looking for a DBA whose area of responsibility will be to put the databases continuously, safely and efficiently at the disposal of the users. The consistency of the data between the different databases must therefore be guaranteed.   The majority of the databases are of the Oracle type, the others are of the MS SQL Server type. We are looking for a database specialist with varied interests, able to dive into a technology according to the needs. An interest in server management and Storage is an added value.     Main tasks Service requests & ticketting: You provide second and third line support for database technical service requests & tickets You are in charge of coordinating problem solving, between the various ICT disciplines, and 3rd line support for external suppliers You are responsible for knowledge management through the development of standard procedures for the 1st line Proactif database monitoring: You monitor database performance via standard tools Database backup, recovery & cloning: You are responsible for setup, monitoring & maintenance Change requests: Your mission is to propose and defend realistic improvement initiatives   Required competences You have a bachelor's degree in computer science or equivalent by experience You have at least 3 years of experience as an Oracle Database Administrator You have in-depth knowledge of Hardware, software and related tools for Oracle databases You have in-depth knowledge of Unix & Linux Essentials, Oracle DBA Administration, Dataprotector 9 Knowledge of Oracle Failsafe, Oracle DataGuard, Oracle 12c, Oracle Streams, MS SQL Server in AlwaysOn groups You work solution-oriented and task-oriented You are able to organize your work autonomously In agreement with your colleagues, you are able to develop and defend a vision in order to make the right Hardware and software choices You make decisions for the skills that are assigned to you and are able to estimate when the line of authority should be involved. You are fluent in Dutch, French and English

  • 3D-ICT - Business Architect (Regio Vilvoorde-Zaventem)

    Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Beschrijving team en projecten Als Security Management team bij onze klant werk je nauw samen met het Vakcentrum Informatieveiligheid, als team zijn ze verantwoordelijk voor het implementeren en uitbaten van de nodige tooling, processen en governance die bijdragen tot het realiseren van de beleid -en werkkaders op vlak van informatieveiligheid. In kader daarvan is onze klant opzoek naar: 1 Business Architect Momenteel werken ze aan volgende projecten: Authentication Doel: Implementeren van een future proof oplossing (front-end en back-end) die de klant toelaat om veilig en efficiënt te authentiseren op onze systemen. Scope & output: Implementeren van de nodige technische oplossingen Oplossing voor oa. WebSphere, Drupal, Mainframe, SharePoint, Web services, ... Integratie met legacy logon methodes Onderzoek en positionering van On Premise tov Cloud oplossingen Implementeren van werkinstructies naar software ontwikkelaars Vastleggen van architectuur standaarden Opzetten van centrale governance Electronic Signature Platform Doel: Opzetten van een Electronic Signature Platform, de nodige processen en governance, die het elektronisch tekenen van documenten mogelijk maakt. Scope & output: Selecteren en implementeren van een marktconforme oplossing Uitwerken en implementeren van de nodige processen Opzetten van centrale governance Rapportering Als piloot uitrollen naar een aantal OU's Identity Management Doel: Identity Management is een groepsproject waarbij ze het beheer van de verschillende identiteiten (personeelsleden, leveranciers, zelfstandige ondernemers) willen centraliseren. Daarbij willen ze het concept van Role Based Access Control (RBAC) introduceren zodoende ze eenvoudig de effectieve toegangen van een gebruiker kunnen bepalen en toekennen. In de huidige fase van het project zijn ze bezig met het uitwerken van een delegated management oplossing voor leveranciers en gaan ze starten met de implementatie van rollen en verantwoordelijkheden binnen de business. Scope & output: Uitwerken van een Delegated Management oplossing binnen het Sailpoint IIQ pakket. Migratie van data uit legacy applicaties naar Sailpoint IIQ Opzetten van piloot met een aantal leveranciers en de teams die hiervoor verantwoordelijk zijn Verdere rollout naar alle andere leveranciers Opzetten van processen en werkinstructies voor de ondersteunende diensten. Taakomschrijving Opdracht: Als business Architect zal je: Aan onze business partners ondersteuning en advies geven om processen voortdurend te verbeteren. Samen met de business partners behoeften, ideee?n en problemen (pro)actief scherpstellen. De marktevoluties opvolgen en aan onze business partners strategisch advies geven over (toekomstige) opportuniteiten. Kennis en expertise binnenbrengen binnen het security domein Waken over de uitwerking en realisatie van een oplossing die in lijn ligt met de verwachtingen van de business, de IT-architectuur en de strategische doelstellingen. Samenwerken met solution analisten, IT-architecten, ontwikkelaars... Verwachte output: Uitbouwen van netwerk bij de business partners, zodoende ze noden en opportuniteiten kunnen capteren en kunnen rapporteren over de ...

Zoek naar antwoorden van RENMANS in sociale netwerken
Look for responds of RENMANS in social networks

Lees alle opmerkingen voor RENMANS. Laat een reactie achter voor RENMANS. RENMANS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for RENMANS. Leave a respond for RENMANS. RENMANS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie RENMANS op de google maps. Adres en contacten RENMANS
Location of RENMANS on the google maps. Address and contacts of RENMANS

Andere gerelateerde bedrijven als come RENMANS RENMANS: MARCEL DUCHATEAU | HAUTE COIFFURE BOSMANS | MARCEL DEMOUR ET FILS | RITA DONNE | Ferme Delmée

Other related companies as RENMANS: MARCEL DUCHATEAU | HAUTE COIFFURE BOSMANS | MARCEL DEMOUR ET FILS | RITA DONNE | Ferme Delmée

RENMANS is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is RENMANS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07233367919. Het bedrijf RENMANS bevindt zich op het adres: NIEUWPOORTKEIWEG 10; 8630; VEURNE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 428,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 652,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Boucheries. Producten gemaakt in RENMANS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van RENMANS is Transportuitrusting, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van RENMANS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van RENMANS, openstaande posities, locatie van RENMANS op de kaart.

RENMANS is a company, that was registered 2007 in N\A region, Belgium. Full name of company is RENMANS, company assigned to the tax number BE07233367919. The company RENMANS is located at the address: NIEUWPOORTKEIWEG 10; 8630; VEURNE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 428,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 652,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Boucheries. Products created in RENMANS were not found.
The main activity of RENMANS is Transportation Equipment, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of RENMANS is not available. You also can look at reviews of RENMANS, open positions, location of RENMANS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over RENMANS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf RENMANS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about RENMANS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company RENMANS, employees, financial statistics.