BEENHOUWERIJ ADRO

Contactgegevens BEENHOUWERIJ ADRO: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BEENHOUWERIJ ADRO: address, phone, fax, email, website, opening hours

BEENHOUWERIJ ADRO

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RINGLAAN 34; 8500; KORTRIJK, België

Telefoon (phone): 56357064 (+32-56357064) 56357064 (+32-56357064)

Fax (fax): +32 (61) 899-92-75 +32 (61) 899-92-75

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BEENHOUWERIJ ADRO: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BEENHOUWERIJ ADRO"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BEENHOUWERIJ ADRO"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BEENHOUWERIJ ADRO, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BEENHOUWERIJ ADRO. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BEENHOUWERIJ ADRO, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BEENHOUWERIJ ADRO. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BEENHOUWERIJ ADRO
Products information BEENHOUWERIJ ADRO

BTW identificatienummer (tax): BE09265014648
Ondernemingsnummer: 1755584716
Hoofdstad (capital): 953,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 691,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1994

Producten die in BEENHOUWERIJ ADRO zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Boucheries

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BEENHOUWERIJ ADRO
(Get full report from official database of BE for BEENHOUWERIJ ADRO)

Aanvulling soorten activiteiten voor BEENHOUWERIJ ADRO
Addition kinds of activities for BEENHOUWERIJ ADRO

0279. Dierspecialiteiten, nec | Animal specialties, nec
357899. Berekenings- en boekhoudapparatuur, niet inbegrepen | Calculating and accounting equipment, nec
30210104. Gaiters, rubber of rubber gesolde stof | Gaiters, rubber or rubber soled fabric
35370110. Skids, metal | Skids, metal
44829903. Intraport vervoer | Intraport transportation
62829901. Futures adviesdienst | Futures advisory service
97219902. Diplomatieke dienst, overheid | Diplomatic service, government

Werken bij BEENHOUWERIJ ADRO: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BEENHOUWERIJ ADRO: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BEENHOUWERIJ ADRO. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BEENHOUWERIJ ADRO. Looking for open vacancies in other companies

  • Elektromonteur / Elektricien (ZWIJNDRECHT)

    Regio: ZWIJNDRECHT

    Bedrijf: IMPACT

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Voor het project van onze klant in Antwerpen (Zwijndrecht B) zoeken we 21 medewerkers om hun team te versterken tijdens de werkzaamheden op de werf. Dit zal in een 3 ploegen systeem verlopen 1 ploeg VROEGE (6.00u tot 14.00u) 1 ploeg DAG (7.30 tot 16.00u) 1 ploeg LATE (14.00u tot 22.00u) De ploegen zullen vast zijn en niet roteren (tenzij planning anders vereist) Taakomschrijving: Onderhouden, herstellen en in werking stellen van elektrische installaties • Monteren van kabelbanen, conduct en ondersteuningen. • Trekken van kabels van verschillende secties. • Aansluiten van verschillende types van kabels. • Installeren en aansluiten van elektriciteitskasten en verdeeldozen. • Uitvoeren van testen op elektrische kringen. • Rapporteren aan de voorman. • Instrument op P&ID's herkennen zoals ventiel, hi valve, standmeting, debietsmeting. • Veiligheid als prioriteit. • Kennis van veilig uitvoeren werkzaamheden volgens AREI vereist. • Reeds werkzaam geweest in de chemie of petrochemie; • Werken met werkvergunningssysteem en veiligheidsprogramma’s. • Maken en monteren secundaire baan • Trekken en aansluiten voedingskabels en signaalkabels • Bedradingen leggen in of tussen borden • Lezen en interpreteren van ISO’s • P&ID (R&I) schema’s kunnen lezen en “asbuilt” maken voor het instrumentatie gedeelte. • In dienstname van instrumenten • Invoeren van kabels in kasten • Monteren van kasten • Bewerken, boren, zagen, schilderen en montage en demontage van kleine constructies, kabelbanen en toebehoren • Montage en demontage van instrumenten en toebehoren • Ontmantelen en aansluiten van elektrische kabels in: elektrische borden, verdeeldozen, apparaten, motoren, • verlichtingsapparatuur, … • Algemene elektrische werkzaamheden in laag - en hoogspanningslokalen onder begeleiding van een • bevoegde (BA5) medewerker • Uitvoeren van noodzakelijke elektrische testen bij uit- en indienstneming van technische installaties • Plaatsen van mechanische onderdelen in field • Plaatsen van instrumenten • Plaatsen van kabelbanen • Plaatsen van ondersteuning van kabelbanen • Werken met Unistrut

  • Metaalarbeiders/sters (LUMMEN)

    Regio: LUMMEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Actief Interim Diest is dringend op zoek naar kandidaten (m/v) om te werken in een metaalbedrijf in Lummen. Je taken zijn: - Het afpakken en/of inpakken van aluminium profielen, het uitvoeren van een visuele controle van het materiaal - Het ophangen van aluminium profielen aan het transportsysteem

  • Dynamisch Quality Manager met Peoplemanegement ervaring (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Konvert Office Antwerpen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ben jij gebeten door kwaliteitsbeleid? Op zoek naar een volgende stap in jouw carrière? Dan heeft Konvert Office Antwerpen jouw droomjob! Voor onze partner, een stabiel en internationale organisatie in centrum Antwerpen, zijn wij op zoek naar een gedreven Quality Manager met people skills. In deze boeiende functie werk je een efficiënt en effectief kwaliteitsbeleid uit, ben je verantwoordelijk voor verschillende certificaten en systemen (ISO, AEO, ...). Hierbij stuur je ook de Quality Advisor aan. Een greep uit jouw takenpakket: • Je analyseert en verbetert het kwaliteitssysteem. • Je controleert en evalueert het kwaliteitsmanagementsysteem door middel van interne en externe audits. • Je analyseert de resultaten regelmatig aan de hand van management meetings • Je implementeert controlesystemen om de certificaten te behouden, verlengen, vernieuwen of uit te breiden. • Je optimaliseert de procedures voor elke afdeling. • Je biedt jouw collega's advies betreffende de formaliteiten waaraan men moet voldoen. • Je rapporteert rechtstreeks aan de directie over de vooruitgang van het kwaliteitsbeleid

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO NEVELE (Regio Aalter-Deinze)

    Regio: Regio Aalter-Deinze

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • ADMINISTRATIEF BEDIENDE DIE VAN WANTEN WEET! (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: STUDIECO VOF DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Studentenjob

    STUDIECO VOF omvat een aantal dienstverlenende activiteiten en is gespecialiseerd in diensten aan huis bij particulieren Ik zoek in het kader van onze lopende werkzaamheden een administratieve kracht die onder meer kan instaan voor volgende taken: - instaan voor de operationele werkzaamheden verbonden met oa www.studieco.be en www.poetsco.be; - werkvoorbereiding in functie van de (overige) TODO's van de zaakvoerder en de technisch administratief bediende; - gegevensverwerking en telefonische contacten (inbound en outbound); - bijdragen leveren aan middellange termijn projecten. Je beschikt in elk geval over een vlotte administratieve aanpak (vooral in en outbound telefoons en mails; geen saaie administratieve communicatie via brief). Excel is een belangrijke tool in ons bedrijf dus ervaring hierin of bereidheid om deze te verwerven op korte termijn is een pluspunt. De concrete invulling en de taken die je voor je rekening neemt, zijn binnen zekere limieten bespreekbaar. Zo kan je het takenpakket maximaal laten aansluiten op jouw competenties en interesses. Mijn ervaring als zaakvoerder leert dat een eerste telefonisch contact van 5 minuten en een daaropvolgend gesprek van 20-40 minuten wederzijds veel kan verduidelijken. Dus solliciteer en waag je kans! Wij streven ernaar elke sollicitatie binnen twee werkdagen verder op te volgen.

  • Jobstudent (AARTSELAAR)

    Regio: AARTSELAAR

    Bedrijf: COLMAR

    Type: Studentenjob

    Je staat in voor het onthaal en het contact met de klant. Je neemt de bestellingen op en verzorgt de dienst in de zaal. Je staat mee in voor de aanvulling van de buffetten en het opdienen van de hoofdgerechten. Je bent voldoende polyvalent volgens de noden van de dienst.

  • Administratief bediende technische orderverwerking (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    Ter versterking van de operationele dienst zijn we op zoek naar een administratief bediende voor de orderwerking.? Jouw dagelijks takenpakket zal bestaan uit: Het aannemen van nieuwe opdrachten per mail en per telefoon en deze administratief verwerken van A tot Z? Het aanmaken van verwerken van werkbonnen? Het vervullen van algemene administratieve taken? ?

  • Voltijdse Receptionist(e) te Zaventem (ZAVENTEM (CORPORATE VILLAGE))

    Regio: ZAVENTEM (CORPORATE VILLAGE)

    Bedrijf: ELIGIO

    Type: Vaste Job

    Voor één van onze klanten in Zaventem (Leonardo Da Vincilaan) zijn we op zoek naar een receptionist(e) die op een professionele manier de volgende klassieke receptietaken beheert: ontvangst van bezoekers telefonische communicaties (in en out) beheer en reservatie van vergaderzalen beheer van post (frankeren, verzenden, inkomende pakjes registreren) beheer van DHL-zendingen aanmaken van badges bestellen van catering (broodjes, dranken) facility coördinatie allerlei administratieve taken Er wordt gemiddeld 38 u per week gewerkt, in vast uurrooster: van 08u30 tot 17:00 u met een middagpauze en op vrijdag tot 16 u.

  • Technisch Calculator/Werkvoorbeider (HAMME)

    Regio: HAMME

    Bedrijf: Solid Talent nv

    Type: Vaste Job

    Heb je een dynamische persoonlijkheid en ben je een echte teamplayer, maar kan je ook zelfstandig werken? Heb je een mechanische achtergrond en kan je bijgevolg goed planlezen? Solliciteer dan nu voor de functie 'Technisch calculator/werkvoorbereider'! Je analyseert mechanische tekeningen die gemaakt worden door engineering en bepaalt op basis hiervan de bewerkingen van de te produceren mechanische maatstukken. Je stelt de werkmethoden, bewerkingsvolgorde en machinetijden op. Je berekent de kostprijs van mechanische maatstukken op basis van technische tekeningen. Je voert nacalculaties van afgelopen projecten uit teneinde een vergelijking te kunnen maken tussen de voorcalculatie en de werkelijke kostprijs met als doel in de toekomst correcte prijscalculatie te kunnen maken op basis van de reële gegevens. Je werkt nauw samen met je collega's van de andere afdelingen binnen de organisatie en in het bijzonder met engineering, productie , procurement en sales.

  • Bewakingsagenten met EXE14 (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: SAFETEC INTERIM

    Type: Vaste Job

    Voor een grote speler op de markt zijn we dringend op zoek naar ervaren bewakingsagenten. Je zal o.a. instaan voor controlerondes, controlekamer, loket in-uit schrijvingen,... Je zal tewerkgesteld worden op een bedrijf te Linkeroever

  • Zelfstandig uitbater Press Shop Menen (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: Ubiway Retail

    Type: Zelfstandige activiteit

    Functieomschrijving Een eigen krantenwinkel uitbaten zonder grote investeringen? Dat kan, bij Press Shop. Sinds de overname van bpost worden onze winkels vernieuwd. Wij verkopen meer dan pers, tabak en loterijproducten. Iets lezen? Wij hebben allerlei magazines, boeken en bestsellers. Een cadeau? Het kaartje, het geschenk en de strik kunnen we je aanbieden. Iets eten of drinken? Neem een broodje of slaatje en geniet ervan in onze coffee corners of onderweg. Een pakketje versturen of ophalen? Kom langs in onze winkels en gebruik de diensten van kariboo of bpost. Zelf een Press Shop-winkel uitbaten? Dat kan, stuur ons jouw cv. De functie Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van de producten Je ontvangt en controleert de leveringen Je vult de producten aan in de winkel Je stuurt de onverkochte (pers-)producten terug en volgt dit op Je beheert de stock Je doet de nodige bestellingen Je maakt dat jouw winkel er proper en netjes uitziet Kortom, je bent verantwoordelijk voor het financieel en commercieel beheer van de winkel. Indien nodig werf je medewerkers aan en stuur je het team aan. De winkel Rijselstraat 39, 8930 Menen Openingsuren van maandag tot vrijdag van 6u00 tot 18u30, op zaterdag van 7u tot 18u, op zondag gesloten Solliciteren Stuur ons je cv en een motivatie door. We nemen contact met je op.

  • Leefstijlcoach How2behealthy (Regio Luik)

    Regio: Regio Luik

    Bedrijf: HOW2BEHEALTHY-CURE4LIFE

    Type: Zelfstandige activiteit

    Consulent(e) van How2behealthy worden? Consulent worden bij How2behealthy? Welvaartszieken en gezondheidszorgkosten exploderen. Wij geloven dat preventieve & natuurlijke gezondheidszorg de toekomst heeft! Binnen deze onnatuurlijke maatschappij bomvol misleidende gezondheidsclaims is ons doel om klanten op natuurlijke wijze in balans te brengen/houden door een eerlijke totaal-aanpak door het versterken van het zelfgenezend vermogen van het lichaam. Wij bieden een volwaardige aanvulling/alternatief op de reguliere gezondheidszorg. How2behealthy is een natuurgeneeskundig franchise formule met als motto: "How2behealthy : The Natural Way!" Waarom bij ons aansluiten? De natuurgeneeskunde is in opkomst. 15% van huidige zorgaanbod is alternatief en dit groeit hard. Helaas is het aanbod erg versnipperd. Veel potentiële klanten die niet (voldoende) geholpen kunnen worden in het reguliere circuit gaan op zoek naar alternatieve behandelmethodes, maar waar te beginnen? Men ziet door de bomen het bos niet meer. How2behealthy vervult deze gidsfunctie! We bieden een breed scala aan natuurgeneeskundige behandelingen en zoeken samenwerkingen met partners. Hun gezondheidsproducten & diensten bieden we in de vorm van partneraanbiedingen aan in onze webshop, uiteraard met een aantrekkelijke korting voor How2behealthy klanten! Een goede therapeut maakt nog geen goede ondernemer: samen staan we sterk en wij bieden gedegen ondersteuning op diverse gebieden. Zo bieden we zowel losse diensten en diverse pakketten aan onze klanten. Aangesloten consulenten ontvangen ondersteunende middelen zoals de Body-Vital-check apparatuur, programma-klappers en ondersteunende documentatie als recepten en productwijzer en diverse templates. Tevens ondersteunen we bij klantenwerving, systemen (zoals een professioneel CRM systeem), marketing, promotiematerialen, eigen webshop & supplementenlijn etc. Wat zoeken wij? How2behealthy is op zoek naar gemotiveerde en gepassioneerde gezondheids- en natuurvoedingsconsulenten die als zelfstandig ondernemer onze klanten willen begeleiden naar een natuurlijke levensstijl en een optimale gezondheid. Wie is de ideale How2behelathy consulent & partner: • HBO werk- en denkniveau; • Opleidingsrichting natuurgeneeskunde (gezondheidstherapeut) of (natuur)voeding: medische basiskennis is een pré. Opleiding nog niet afgerond? Dat hoeft geen probleem te zijn!; • Empathisch vermogen om de cliënt te begeleiden naar diens persoonlijke einddoel; • Enthousiasmerende grondhouding met passie voor de doelgroep en het vakgebied; • Een goede balans tussen inhoud en zakelijkheid; • Bereidheid te investeren in lokale naamsbekendheid en werving van nieuwe cliënten.

Zoek naar antwoorden van BEENHOUWERIJ ADRO in sociale netwerken
Look for responds of BEENHOUWERIJ ADRO in social networks

Lees alle opmerkingen voor BEENHOUWERIJ ADRO. Laat een reactie achter voor BEENHOUWERIJ ADRO. BEENHOUWERIJ ADRO bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BEENHOUWERIJ ADRO. Leave a respond for BEENHOUWERIJ ADRO. BEENHOUWERIJ ADRO on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BEENHOUWERIJ ADRO op de google maps. Adres en contacten BEENHOUWERIJ ADRO
Location of BEENHOUWERIJ ADRO on the google maps. Address and contacts of BEENHOUWERIJ ADRO

Andere gerelateerde bedrijven als come BEENHOUWERIJ ADRO BEENHOUWERIJ ADRO: HOF TER VLIET | Coene Père & Fils SPRL | Van Welden P | PHARMACIE COLINET | Marico F

Other related companies as BEENHOUWERIJ ADRO: HOF TER VLIET | Coene Père & Fils SPRL | Van Welden P | PHARMACIE COLINET | Marico F

BEENHOUWERIJ ADRO is een bedrijf dat 1994 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BEENHOUWERIJ ADRO, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09265014648. Het bedrijf BEENHOUWERIJ ADRO bevindt zich op het adres: RINGLAAN 34; 8500; KORTRIJK. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 953,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 691,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Boucheries. Producten gemaakt in BEENHOUWERIJ ADRO zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BEENHOUWERIJ ADRO is Pijpleidingen, behalve aardgas, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BEENHOUWERIJ ADRO is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BEENHOUWERIJ ADRO, openstaande posities, locatie van BEENHOUWERIJ ADRO op de kaart.

BEENHOUWERIJ ADRO is a company, that was registered 1994 in N\A region, Belgium. Full name of company is BEENHOUWERIJ ADRO, company assigned to the tax number BE09265014648. The company BEENHOUWERIJ ADRO is located at the address: RINGLAAN 34; 8500; KORTRIJK. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 953,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 691,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Boucheries. Products created in BEENHOUWERIJ ADRO were not found.
The main activity of BEENHOUWERIJ ADRO is Pipelines, Except Natural Gas, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of BEENHOUWERIJ ADRO is not available. You also can look at reviews of BEENHOUWERIJ ADRO, open positions, location of BEENHOUWERIJ ADRO on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BEENHOUWERIJ ADRO, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BEENHOUWERIJ ADRO, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BEENHOUWERIJ ADRO, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BEENHOUWERIJ ADRO, employees, financial statistics.