Kavelco BVBA

Contactgegevens Kavelco BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Kavelco BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Kavelco BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Potaardestraat 2 Box 1; 2840; Rumst, België

Telefoon (phone): 015 31 70 57 (+32-015 31 70 57) 015 31 70 57 (+32-015 31 70 57)

Fax (fax): 015 31 08 60 (+32-015 31 08 60) 015 31 08 60 (+32-015 31 08 60)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Kavelco BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Kavelco BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Kavelco BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Kavelco BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Kavelco BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Kavelco BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Kavelco BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Kavelco BVBA
Products information Kavelco BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE07371246337
Ondernemingsnummer: 1383422851
Hoofdstad (capital): 707,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 122,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Producten die in Kavelco BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Bookkeepers

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Kavelco BVBA
(Get full report from official database of BE for Kavelco BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Kavelco BVBA
Addition kinds of activities for Kavelco BVBA

149901. Edelsteen en industriële diamantwinning | Gemstone and industrial diamond mining
20439904. Farina: bereid als ontbijtgranen ontbijt | Farina: prepared as cereal breakfast food
26749905. Papieren zakken: gemaakt van aangekochte materialen | Paper bags: made from purchased materials
35520103. Koolstofapparatuur, wolverwerkingsmachines | Carbonizing equipment, wool processing machinery
35550304. Matten, reclame en krant | Mats, advertising and newspaper
38230409. Draft meters, industrieel proces type | Draft gauges, industrial process type
38250220. Pulse (signaal) generatoren | Pulse (signal) generators
59429902. Boeken, religieus | Books, religious

Werken bij Kavelco BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Kavelco BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Kavelco BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Kavelco BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Medewerker Communicatie en Events Technologiecampus Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Als Medewerker Communicatie en Events verzorg je de interne communicatie naar de studenten en het personeel en sta je in voor de externe communicatie en profilering van onze campus en onze opleidingen naar middelbaar onderwijs, bedrijfswereld, alumni en andere betrokkenen. Je werkt hierbij nauw samen met de facultaire en centrale communicatieverantwoordelijken. Je werkt interne, operationele communicatieplannen uit om de interne en externe communicatie van KU Leuven Technologiecampus Gent vlot en doeltreffend te laten verlopen. Hiervoor is nauwe samenwerking met facultaire en centrale communicatieverantwoordelijken van KU Leuven noodzakelijk. Voor de interne en externe communicatie werk je eveneens samen met de hogeschool Odisee die ook actief is op de campus van Gent. Je staat in voor het inhoudelijk en vormelijk verzorgen van de interne en externe communicatie op de campus, onder andere door het onderhouden van de website en het intranet, optimaal benutten van sociale media, voorbereiden van promotiemateriaal en brochures, beheren van foto- en filmmateriaal, opmaken en verspreiden van nieuwsbrieven, initiëren en opmaken van publicaties etc. Daarnaast coördineer je events, zoals infodagen, jobbeurzen, wetenschapsdagen, studiedagen i.v.m. onderzoek etc. en werk je hiervoor nauw samen met de andere medewerkers op de campus Je onderhoudt contacten met de bedrijfswereld, secundaire scholen en alumni Je staat in voor de analyse en de opvolging van de resultaten van de geleverde inspanningen op vlak van communicatie, specifiek voor de campus Je voedt en onderhoudt CRM databanken met betrekking tot alumni, bedrijven, events Je bent lid van de werkgroep Communicatie, voorgezeten door de facultaire Domeincoördinator Communicatie en zorgt voor de implementatie van de genomen beslissingen op onze campus Je werkt mee aan de communicatie van de faculteit FIIW van de KU Leuven die 6 campussen omvat en neemt de verantwoordelijkheid over één specifiek domein m.b.t. communicatie. Bedrijfsprofiel: De KU Leuven Faculteit Industriële Ingenieurswetenschappen organiseert de opleidingen tot academische bachelor en master industriële wetenschappen (industrieel ingenieur) op zes campussen verspreid over Vlaanderen. Naast onderwijs verricht KU Leuven op de technologiecampus in Gent ook onderzoek en dienstverlening in een aantal domeinen.

  • Verkoopster/Verkoper Kledingzaak (m/v) (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bekende modezaak in Maasmechelen zoeken wij een Shopmanager (M/V) Als toegewijd shopmanager ben je verantwoordelijke voor het commerciële resultaat van de vestiging. Natuurlijk blink je uit in verkoop en het verlenen van service. Je bent actief bezig met het analyseren van de verkoopresultaten en je streeft continue naar verbetering. Als een van de gezichten van onze zaak bevindt jouw rol zich op de voorgrond van de winkel. Hier creëer je samen met je team een unieke winkelervaring voor de consument. Het opbouwen en onderhouden van relaties met klanten is essentieel. Klanten shoppen graag bij jou en je team. Ze komen naar jullie toe met vragen wensen betreffende mode, tips en persoonlijk advies. Belangrijk is dat je als shopmanager je team kan motiveren en begeleiden in hun werkzaamheden en verkoopactiviteiten. Dit alles bereik je door je energieke, positieve en dynamische persoonlijkheid. Het bewerkstellen van een unieke winkelervaring, omgaan met klanten op persoonlijk gebied en het aansturen van een team houdt in dat je waarden als discipline respect, integriteit hoog in het vaandel hebt staan. Takenpakket " Inwerken, opleiden en motiveren van medewerkers en tijdig signalen doorgeven van eventuele problemen of obstakels. " Verantwoordelijk voor een correcte einde dag procedure, kassa afsluiting en het opsporen van eventuele kasverschillen. " Klantencontacten (informeren, adviseren, verkoop, retouren en klachtenafdeling) " Bijhouden van een accuraat en tot op de dag bijgewerkte filiaaladministratie. " Zorg dragen voor een te allen tijde up-to-date verzorgde winkel. " Wekelijks overleg met de commercieel manager om huidige en toekomstige ontwikkelingen, acties en verbetermogelijkheden te bespreken.

  • Schrijnwerker Interieur (m/v) (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Sint-Truiden zijn we op zoek naar een ervaren schrijnwerker met CNC kennis.  Onze klant is gespecialiseerd in het ontwerpen en bouwen van maatwerk keukens en badkamers Werken met particulieren, projectontwikkelaars, architecten en interieurarchitecten

  • HUISHOUDHULP VOOR KAPRIJKE (KAPRIJKE)

    Regio: KAPRIJKE

    Bedrijf: FAMILIEZORG OOST-VLAANDEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Als hoofdtaak sta je in voor het poetsen (95% van de tijd) en bijkomend: wassen, strijken, maaltijden bereiden en kleine naaiwerken uitvoeren bij gezinnen aan huis in omgeving Kaprijke.

  • Werken als huishoudhulp regio Tessenderlo? Kies voor Domestic Services! (TESSENDERLO)

    Regio: TESSENDERLO

    Bedrijf: DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Waarom kies je voor ons? - een correct en eerlijk loon - werken in eigen regio - werkuren vrij te kiezen Zie aanbod voor meer voordelen! Wat verwachten wij van jou? Een betrouwbare en gemotiveerde werkkracht die correct en stipt is en respect toont voor de klant en zijn/haar woning.

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in regio Bree - kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BREE)

    Regio: BREE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Student - Bakkerij Heusden (HEUSDEN)

    Regio: HEUSDEN

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Studentenjob

    Wij zijn op zoek naar een enthousiaste student die in het weekend en/of op woensdagnamiddag kan bijspringen in een bakkerij in Heusden. Je bent verantwoordelijk voor de verkoop, het aanvullen van de winkel en het onderhoud van de winkel. Je kan vlot de klanten bedienen en je kan werken met een kassasysteem of bent bereid dit aan te leren.

  • Jobstudenten zorg voor weekendwerk (WONDELGEM)

    Regio: WONDELGEM

    Bedrijf: VROONSTALLE

    Type: Studentenjob

    Toedienen van toilet- en comfortzorg aan bewoners. Begeleiding bij de maaltijden. Bedden opmaken en kamers netjes achterlaten. Eventueel, onder toezicht van verpleegkundige, toedienen van medicatie. Aandachtig luisteren naar alle (ook de “stille”) bewoners om hun gewoonten, wensen en vragen te kennen. Zorg leveren op maat van de wensen en gewoonten van de bewoners.

  • Credit Collector (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: Essent Belgium

    Type: Vaste Job

    Functieomschrijving Als Credit Collector ben je verantwoordelijk voor de stipte en efficiënte opvolging van de betalingstegoeden en - achterstanden. Samen met het credit collection team zorg je voor een efficiënte en constructieve bijdrage aan de tijdige incasso van de openstaande vorderingen teneinde een positieve bijdrage te leveren aan de cash flow van essent.be. We bieden je een afwisselend takenpakket met tal van verantwoordelijkheden: Je neemt telefonisch contact op met klanten. Je analyseert de financiële situatie van een klant tot in detail en werkt in samenspraak met de klant een realistisch betalingsplan uit. Je zoekt ,samen met de klant, actief naar optimalisaties om de klantbeleving over de betaalachterstanden bij essent.be te verbeteren. Je implementeert de verbeteringen voor de klant en volgt deze ook verder op. Je behandelt klantvragen van A tot Z en zorgt ook voor de terugkoppeling naar de klant. Je denkt, samen met je teamgenoten, na over procesverbeteringen. Je zorgt er samen met je collega's voor dat de operationele teamtargets en doelstellingen behaald worden. Hierover rapporteer je aan je leidinggevende, de teamleader Credit Collection.

  • Machine arbeider in revisiebedrijf (KERMT)

    Regio: KERMT

    Bedrijf: GROSEMANS

    Type: Vaste Job

    Bedienen van metaalbewerkings machines,revisie brandstof motoren Boor en slijp machines Bewerken van cilinderkoppen

  • Controller (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: UZ Brussel

    Type: Vaste Job

    Binnen de afdeling Begroting en Budgetcontrole ben je verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van de controlling activiteiten van de jou toegewezen domeinen, in het bijzonder de niet-medische diensten en het budget van financiële middelen. Daardoor ben je verantwoordelijk voor de controlling van 215 miljoen euro omzet en 210 miljoen euro kosten. Functie: Je draagt actief bij aan de financieel-economische stuurbaarheid van het ziekenhuis door in te staan voor de opmaak en de opvolging van de begroting en specifieke budgetten, door het uitwerken van economische analyses en door het verder ontwikkelen van de rapportering van financiële beleidsinformatie. Je ondersteunt de verantwoordelijken van de niet-medische diensten bij de opmaak van hun begroting en de analyse van hun rekeningen. Je voert de controle van de cijfers uit betreffende juistheid en volledigheid en analyseert de verschillen tussen budget en realiteit, rekening houdend met operationele indicatoren en omgevingsfactoren. Je volgt de wijzigingen in de ziekenhuisfinanciering, de relevante regelgeving en nieuwe trends en ontwikkelingen binnen je domeinen mee op. Je identificeert financiële opportuniteiten en risico’s, formuleert conclusies en biedt ondersteuning in het uitwerken van toekomstgerichte actieplannen. Je werkt mee aan het tijdig en correct afleveren van financiële rapporten. Je bent het aanspreekpunt voor externe en interne audits voor de jou toegewezen domeinen. Je werkt nauw samen met de verantwoordelijken van de niet-medische diensten en de collega’s van de financiële dienst. Je rapporteert aan de manager Begroting en Budgetcontrole.

  • Projectingenieur Infrastructuur (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: Mercor

    Type: Vaste Job

    Voor de opvolging en coördinatie van een aantal grotere infrastructuur projecten in het Antwerpse zijn wij op zoek naar een projectingenieur infrastructuur. Je hebt de verantwoordelijkheid over uiteenlopende projecten in de waterbouw. Je begeleidt de projecten van de ontwikkeling tot en met de realisatie met veelvuldig overleg met allerlei stakeholders. De voorbereidende studies zoals de technische ontwerpen, milieueffectenrapportage, ruimtelijke uitvoeringsplannen en stabiliteitsstudies worden door jou uitgevoerd of gecoördineerd. Je maakt aanbestedingsdossiers op en zorgt voor de aanvraag van de stedenbouwkundige vergunning. Je leidt zowel technisch als administratief de uitvoering van de werken in nauwe samenwerking met de werfleiders.

Zoek naar antwoorden van Kavelco BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Kavelco BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Kavelco BVBA. Laat een reactie achter voor Kavelco BVBA. Kavelco BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Kavelco BVBA. Leave a respond for Kavelco BVBA. Kavelco BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Kavelco BVBA op de google maps. Adres en contacten Kavelco BVBA
Location of Kavelco BVBA on the google maps. Address and contacts of Kavelco BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Kavelco BVBA Kavelco BVBA: MME.MOULINET MARTINE | DE MEULEMEESTER | E. H. MANAGEMENT | AMIRAL CLEAN BELGIUM | BUSINESS PHONE

Other related companies as Kavelco BVBA: MME.MOULINET MARTINE | DE MEULEMEESTER | E. H. MANAGEMENT | AMIRAL CLEAN BELGIUM | BUSINESS PHONE

Kavelco BVBA is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Kavelco BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07371246337. Het bedrijf Kavelco BVBA bevindt zich op het adres: Potaardestraat 2 Box 1; 2840; Rumst. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 707,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 122,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Bookkeepers. Producten gemaakt in Kavelco BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Kavelco BVBA is Zware Cntrctn, Behalve Bouwconstructie - Aannemers, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Kavelco BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Kavelco BVBA, openstaande posities, locatie van Kavelco BVBA op de kaart.

Kavelco BVBA is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is Kavelco BVBA, company assigned to the tax number BE07371246337. The company Kavelco BVBA is located at the address: Potaardestraat 2 Box 1; 2840; Rumst. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 707,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 122,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Bookkeepers. Products created in Kavelco BVBA were not found.
The main activity of Kavelco BVBA is Heavy Cnstrctn, Except Building Construction - Contractors, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Kavelco BVBA is not available. You also can look at reviews of Kavelco BVBA, open positions, location of Kavelco BVBA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Kavelco BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Kavelco BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Kavelco BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Kavelco BVBA, employees, financial statistics.