Pandora Theatertechniek

Particuliere bedrijvenLidmaatschapsorganisaties • Pandora Theatertechniek
Private companiesMembership Organizations • Pandora Theatertechniek

Contactgegevens Pandora Theatertechniek: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Pandora Theatertechniek: address, phone, fax, email, website, opening hours

Pandora Theatertechniek

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Everaertsstraat 69, Antwerpen, B-2060 BELGIUM, België

Telefoon (phone): 32 9 265 74 20 32 9 265 74 20

Fax (fax): 32 9 233 48 63 32 9 233 48 63

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Pandora Theatertechniek: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Pandora Theatertechniek"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Pandora Theatertechniek"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Pandora Theatertechniek, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Pandora Theatertechniek. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Pandora Theatertechniek, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Pandora Theatertechniek. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Pandora Theatertechniek
Products information Pandora Theatertechniek

BTW identificatienummer (tax): BE04735076904
Ondernemingsnummer: 2177185058
Hoofdstad (capital): 939,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 126,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1991

Producten die in Pandora Theatertechniek zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Pandora Theatertechniek
(Get full report from official database of BE for Pandora Theatertechniek)

Aanvulling soorten activiteiten voor Pandora Theatertechniek
Addition kinds of activities for Pandora Theatertechniek

308900. Kunststofproducten, nec | Plastics products, nec
344303. Boiler en boiler shop werk | Boiler and boiler shop work
22530101. Badpakken en badpakken, breien | Bathing suits and swimwear, knit
24990703. Reed ware, behalve meubels | Reed ware, except furniture
33550102. Spoelen, draadaluminium: gemaakt in walsen | Coils, wire aluminum: made in rolling mills
50859918. Plastic pallets | Plastic pallets
72510100. Schoenreparatiewinkels | Shoe repair shops

Werken bij Pandora Theatertechniek: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Pandora Theatertechniek: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Pandora Theatertechniek. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Pandora Theatertechniek. Looking for open vacancies in other companies

  • Medewerker Communicatie en Events Technologiecampus Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Als Medewerker Communicatie en Events verzorg je de interne communicatie naar de studenten en het personeel en sta je in voor de externe communicatie en profilering van onze campus en onze opleidingen naar middelbaar onderwijs, bedrijfswereld, alumni en andere betrokkenen. Je werkt hierbij nauw samen met de facultaire en centrale communicatieverantwoordelijken. Je werkt interne, operationele communicatieplannen uit om de interne en externe communicatie van KU Leuven Technologiecampus Gent vlot en doeltreffend te laten verlopen. Hiervoor is nauwe samenwerking met facultaire en centrale communicatieverantwoordelijken van KU Leuven noodzakelijk. Voor de interne en externe communicatie werk je eveneens samen met de hogeschool Odisee die ook actief is op de campus van Gent. Je staat in voor het inhoudelijk en vormelijk verzorgen van de interne en externe communicatie op de campus, onder andere door het onderhouden van de website en het intranet, optimaal benutten van sociale media, voorbereiden van promotiemateriaal en brochures, beheren van foto- en filmmateriaal, opmaken en verspreiden van nieuwsbrieven, initiëren en opmaken van publicaties etc. Daarnaast coördineer je events, zoals infodagen, jobbeurzen, wetenschapsdagen, studiedagen i.v.m. onderzoek etc. en werk je hiervoor nauw samen met de andere medewerkers op de campus Je onderhoudt contacten met de bedrijfswereld, secundaire scholen en alumni Je staat in voor de analyse en de opvolging van de resultaten van de geleverde inspanningen op vlak van communicatie, specifiek voor de campus Je voedt en onderhoudt CRM databanken met betrekking tot alumni, bedrijven, events Je bent lid van de werkgroep Communicatie, voorgezeten door de facultaire Domeincoördinator Communicatie en zorgt voor de implementatie van de genomen beslissingen op onze campus Je werkt mee aan de communicatie van de faculteit FIIW van de KU Leuven die 6 campussen omvat en neemt de verantwoordelijkheid over één specifiek domein m.b.t. communicatie. Bedrijfsprofiel: De KU Leuven Faculteit Industriële Ingenieurswetenschappen organiseert de opleidingen tot academische bachelor en master industriële wetenschappen (industrieel ingenieur) op zes campussen verspreid over Vlaanderen. Naast onderwijs verricht KU Leuven op de technologiecampus in Gent ook onderzoek en dienstverlening in een aantal domeinen.

  • Junior medewerker HR (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: Synergie Overpelt Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant een internationaal bedrijf in de voedingssector zijn we op zoek naar een HR medewerker. Je zal instaan voor de planning van het personeel en gegevens ingeven in het uurregistratiesysteem, verder werk je ondersteunend voor de HR.

  • Chauffeur C met ADR (OPGLABBEEK)

    Regio: OPGLABBEEK

    Bedrijf: TRIXXO Jobs bvba

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een van onze klanten in de regio Opglabbeek zijn wij op zoek naar chauffeur C met ADR. Je takenpakket bestaat uit: - Rijden met verschillende ladingen - Verschillende tussenstops - Ervoor zorgen dat alles reglementaire geladen en gelost wordt

  • MONTEUR (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    U bent flexibel Je werkt graag in team je wil in een ploegenstysteem werken je bent onmiddellijk beschikbaar je hecht belang aan kwaliteitorde netheid

  • Poetsvrouw/Poetsman met de beste loonsvoorwaarden - Regio Borgloon (BORGLOON)

    Regio: BORGLOON

    Bedrijf: Schoonmaakzorg

    Type: Dienstenchequebaan

    Welkom bij Schoonmaakzorg, een dienstenchequebedrijf met reeds 10 jaar ervaring in de schoonmaaksector. Bij ons ligt de nadruk op het menselijk aspect. Onze passie is mensen helpen. Het doet ons deugd mensen aan het werk te zetten met diezelfde passie en te streven naar de perfecte match tussen klant en huishoudhulp! Ons motto: Samen Respect, Samen Sterk! Zit jij te popelen om mensen te helpen, hun zorgen te verlichten door als poetshulp een handje toe te steken in het huishouden? Poetsen, boodschappen doen, al dan niet samen met jouw klant. Wassen en strijken staan jou niet in de weg? Dan ben jij "de geschikte huishoudhulp" die wij zoeken om ons schoonmaak-team te ondersteunen! Aarzel niet en solliciteer nu, want sterk werk blinkt!

  • huishoudhulp Kruibeke (KRUIBEKE)

    Regio: KRUIBEKE

    Bedrijf: DANIKA

    Type: Dienstenchequebaan

    Danika is steeds op zoek naar gemotiveerde medewerkers om deel uit maken van de grootste familie van het Waas –en Denderland. Samen zorgen we voor een dienstverlening op maat waarin medewerkers graag werken en blijven en die een onmisbaar onderdeel van het leefcomfort van de klant vormt. Als huishoudhulp sta je in voor het wekelijkse onderhoud bij klanten thuis. Jouw takenpakket bestaat voornamelijk uit poetsen, maar kan aangevuld worden met licht huishoudelijke taken zoals : strijkwerk, koken en kleine boodschappen. Hou je met andere woorden van een vlekkeloze werkvloer en ben je een opgeruimd en gedreven iemand, dan is dit de job voor jou. Aarzel dus niet om onze collega te worden en geniet bij Danika van een zelf te kiezen urenpakket/werktijden met een juiste verloning, tal van extra voordelen en alle mogelijke ondersteuning om je verder in je job te bekwamen.

  • Huishoudhulp Hoogstraten (HOOGSTRATEN)

    Regio: HOOGSTRATEN

    Bedrijf: t-interim Hoogstraten

    Type: Dienstenchequebaan

    Werken met dienstencheques is weggelegd voor mensen met eengroot verantwoordelijkheidsgevoel en een positieve, zelfstandige instelling.   Het gaat over activiteiten die inspelen op individuele,persoonlijke of familiale behoeften in het kader van het dagelijkse leven. Hulpmet huishoudelijk karakter bij de particulier thuis, namelijk:   Schoonmaken van de woning met inbegrip van ramen Wassen en strijken Kleine naaiwerken Bereiden van maaltijden Boodschappen doen     Bedrijfsprofiel:

  • Huishoudhulp / Poetshulp (met dienstencheques) Aalter (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: PUUUR AALTER

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Nutritioist/kwaliteitsmanager regio Lennik (LENNIK)

    Regio: LENNIK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Vaste Job

    Als Nutritionist ben je verantwoordelijk voor: Een nutritioneel correcte samenstelling van onze voedings- en snackproducten (voor hond, kat, vogel en knaagdier) die ontwikkeld worden door Product Management of gevraagd worden door onze klanten. Kostprijsbewaking is daarbij belangrijk. Het signaleren van markttrends mbt grondstoffen en producten en dit vertalen naar praktische adviezen voor Product Management. Het verder ontwikkelen van de nutritionele kennis van de organisatie. Het bewaken van de juistheid en volledigheid van de etikettering volgens de geldende wetgeving en het opvolgen en toepassen van veranderingen in deze wetgeving. Het helpen ontwikkelen van nieuwe producten en product content, waarbij je de nutritionele USP¿s vertaald naar relevante informatie voor de consument. Hiervoor werk je nauw samen met je collega¿s van Product Management en Sales. Als Kwaliteitsmanager ben je verantwoordelijk voor: Het uitwerken en in de praktijk brengen van het kwaliteitsbeleid van onze eigen productie (mengen en verpakken van graanmengelingen voor vogels en knaagdieren), waaronder het up to date houden van het kwaliteitshandboek (FSSC22000) en dit implementeren op de werkvloer. De controle op de kwaliteit van onze productiegoederen tijdens de verschillende fasen van het productieproces (van binnenkomende grondstoffen tot uitgaande afgewerkte orders). Het voorbereiden, mee implementeren en begeleiden van kwaliteitsaudits. Sensibiliseren, motiveren en opleiden van medewerkers op vlak van kwaliteit, waardoor je het kwaliteitsbewustzijn verbetert en de gevoeligheid voor kwaliteit binnen de organisatie vergroot. Het registreren en behandelen van (interne en externe) klachten, van alle voedingsproducten. Het verder uitwerken en beheren van de kwaliteitsadministratie, zoals het voorhanden maken van de nodige technische fiches en attesten voor verkoop, het creëren en bijhouden van analyses en certificaten van onze eindproducten, etc. ....

  • Productieoperatoren - 3 ploegen (DUFFEL)

    Regio: DUFFEL

    Bedrijf: ALERIS ALUMINUM

    Type: Vaste Job

    Aluminium is het materiaal van de toekomst! Aleris Aluminium Dufel is één van de drie grootste producenten van hoogwaardige walsproducten. Misschien spreken namen als Airbus, Audi of Ferrari meer tot jou verbeelding? Met 950 mensen vervaardigen we in Duffel aluminiumproducten op maat van de toekomst. Hoog tijd om daaraan mee te werken? Je start de werkdag met de juiste PBM's Aan je installatie krijg je een briefing van je collega over de vorige shift Samen met je collega's voer je volgende werkzaamheden uit Je vraagt als voorbereiding de planning op via de PC en bekijkt de technische paspoorten Je stelt het ondersteunend proces in volgens de gevraagde parameters Je verzekert de kwaliteit van de producten door materiaalinspecties uit te voeren Je voert je taken uit op een veilige en correcte wijze Je meldt procesverstoringen aan de hoofdoperator en helpt ze mee op te lossen Je rapporteert procesinformatie van de installatie voor de afdelingsrapportering

  • Contextbegeleider Crescendo (m/v) 100% onbepaalde duur (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: CRESCENDO

    Type: Vaste Job

    Crescendo is een team van 6 contextbegeleid(st)ers, een coördinator en een supervisor. Deze mobiele werkvorm baseert zich op het Intensieve Pedagogische Thuishulp model (IPT). De duurtijd en de intensiteit van de begeleiding is afhankelijk van de doelstellingen van het gezin. De hulpverlening vertrekt vanuit de aanwezige krachten in het gezin en het versterken ervan. Deze dienst werkt nauw samen met de dienst CaH De Matant en NPT dienst Raïdho. Daarnaast is er een ruimer samenwerkingsverband met de begeleidingsdiensten Amarilis, De Compagnie en CBAW dienst Kamino. Als contextbegeleider ben je verantwoordelijk voor het begeleidingsproces van de gezinnen waarin je werkt. Een 100% contextbegeleider begeleidt ongeveer 8 gezinnen (afhankelijk van de intensiteit van de begeleidingen).

  • Veiligheidscoördinator NIV. I (ETTERBEEK)

    Regio: ETTERBEEK

    Bedrijf: Teqoia Antwerpen

    Type: Vaste Job

    De Veiligheidscoördinator dient volgende taken uit te voeren : Hij moet erop toezien dat de bouwdirectie-ontwerp tijdens de ontwerp-, studie- en uitwerkingsfase van het ontwerp, de algemene preventiebeginselen in acht neemt bij de bouwkundige, technische of organisatorische keuzen, in verband met de planning van de verschillende werken of werkfasen die tegelijkertijd of na elkaar plaatsvinden evenals bij de raming van de duur van de verwezenlijking van deze verschillende werken of werkfasen. Hij stelt het veiligheids-, gezondheids- en milieuplan op, en neemt er de keuzen, bedoeld in artikel 17 van de wet in op, alsook de voor de veiligheid en de gezondheid kritieke fasen waarop de coördinator-verwezenlijking tenminste op de bouwplaats aanwezig moet zijn. Hij past het veiligheids-, gezondheids- en milieuplan aan, bij elke wijziging aangebracht aan het ontwerp. Hij maakt de elementen uit het veiligheids-, gezondheids- en milieuplan over aan de tussenkomende partijen voor zover deze elementen hen betreffen. Hij adviseert de opdrachtgevers inzake de overeenstemming van het document gevoegd bij de offerte, bedoeld in artikel 30, tweede lid 1°, met het veiligheids-, gezondheids- en milieuplan en stelt hen in kennis van eventuele niet-overeenstemmingen. Hij opent het coördinatiedagboek en postinterventiedossier, houdt ze bij en vult ze aan Hij draagt het veiligheids-, gezondheids- en milieuplan, het coördinatiedagboek en het postinterventiedossier over aan de opdrachtgevers en stelt die overdracht en het einde van het ontwerp van bouwwerk vast in het coördinatiedagboek en in een afzonderlijk document. Taken veiligheidscoördinator verwezenlijking: Hijcoördineert de tenuitvoerlegging van de algemene preventie- enveiligheidsbeginselen bij de technische of organisatorische keuzen, met het oogop de planning van de verschillende werken of werkfasen die tegelijkertijd ofna elkaar worden uitgevoerd evenals bij de raming van de duur van de uitvoeringvan deze verschillende werken of werkfasen. Hij coördineert de tenuitvoerlegging van de relevantebepalingen om ervoor te zorgen dat de contractanten de algemenepreventiebeginselen en de na te leven beginselen tijdens de verwezenlijkingcoherent toepassen, alsook het veiligheids- en gezondheids- en milieuplantoepassen.  Hij organiseert desamenwerking en de coördinatie van de contractanten die tegelijkertijd of na elkaarop de bouwplaats opvolgen. Hij treft de nodige maatregelen opdat alleenbevoegde personen de bouwplaats kunnen betreden. Hij past het veiligheids-, gezondheids- en milieuplan aanovereenkomstig de bijlage I, deel A, Afdeling II, tweede lid, en maakt deelementen van het aangepaste veiligheids/gezondheids- en milieuplan over aan detussenkomende partijen voor zover deze elementen hen aanbelangen.

Zoek naar antwoorden van Pandora Theatertechniek in sociale netwerken
Look for responds of Pandora Theatertechniek in social networks

Lees alle opmerkingen voor Pandora Theatertechniek. Laat een reactie achter voor Pandora Theatertechniek. Pandora Theatertechniek bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Pandora Theatertechniek. Leave a respond for Pandora Theatertechniek. Pandora Theatertechniek on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Pandora Theatertechniek op de google maps. Adres en contacten Pandora Theatertechniek
Location of Pandora Theatertechniek on the google maps. Address and contacts of Pandora Theatertechniek

Andere gerelateerde bedrijven als come Pandora Theatertechniek Pandora Theatertechniek: Gosin & Fils SPRL | KRACHTSPORT ZELZATE | Panda | Bouckaert Kathy | Alpha Print

Other related companies as Pandora Theatertechniek: Gosin & Fils SPRL | KRACHTSPORT ZELZATE | Panda | Bouckaert Kathy | Alpha Print

Pandora Theatertechniek is een bedrijf dat 1991 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Pandora Theatertechniek, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04735076904. Het bedrijf Pandora Theatertechniek bevindt zich op het adres: Everaertsstraat 69, Antwerpen, B-2060 BELGIUM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 939,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 126,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in Pandora Theatertechniek zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Pandora Theatertechniek is Lidmaatschapsorganisaties, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Pandora Theatertechniek is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Pandora Theatertechniek, openstaande posities, locatie van Pandora Theatertechniek op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Pandora Theatertechniek is a company, that was registered 1991 in N\A region, Belgium. Full name of company is Pandora Theatertechniek, company assigned to the tax number BE04735076904. The company Pandora Theatertechniek is located at the address: Everaertsstraat 69, Antwerpen, B-2060 BELGIUM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 939,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 126,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in Pandora Theatertechniek were not found.
The main activity of Pandora Theatertechniek is Membership Organizations, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Pandora Theatertechniek is not available. You also can look at reviews of Pandora Theatertechniek, open positions, location of Pandora Theatertechniek on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Pandora Theatertechniek, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Pandora Theatertechniek, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Pandora Theatertechniek, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Pandora Theatertechniek, employees, financial statistics.