OFMAN, SUNZ

Contactgegevens OFMAN, SUNZ: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data OFMAN, SUNZ: address, phone, fax, email, website, opening hours

OFMAN, SUNZ

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Verhoevenlei 37 BRASSCHAAT, ANTWERP 2930, België

Telefoon (phone): 3275604106 3275604106

Fax (fax): 3236514863 3236514863

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) OFMAN, SUNZ: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "OFMAN, SUNZ"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "OFMAN, SUNZ"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van OFMAN, SUNZ, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen OFMAN, SUNZ. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of OFMAN, SUNZ, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees OFMAN, SUNZ. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti OFMAN, SUNZ
Products information OFMAN, SUNZ

BTW identificatienummer (tax): BE03053619384
Ondernemingsnummer: 6865600585
Hoofdstad (capital): 919,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 648,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2018

Producten die in OFMAN, SUNZ zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor OFMAN, SUNZ
(Get full report from official database of BE for OFMAN, SUNZ)

Aanvulling soorten activiteiten voor OFMAN, SUNZ
Addition kinds of activities for OFMAN, SUNZ

382502. Testapparatuur voor elektronische en elektrische meting | Test equipment for electronic and electric measurement
20139905. Gehakt vlees, van gekocht vlees | Cured meats, from purchased meat
23390307. Ski jassen en broek: vrouwen, misses 'en junioren' | Ski jackets and pants: women's, misses', and juniors'
33669902. Bronsgieterij, nec | Bronze foundry, nec
35679912. Rubberhardende ovens | Rubber curing ovens
42210101. Bonen lift | Bean elevator
50230200. Linnengoed en handdoeken | Linens and towels

Werken bij OFMAN, SUNZ: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in OFMAN, SUNZ: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor OFMAN, SUNZ. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for OFMAN, SUNZ. Looking for open vacancies in other companies

  • Gemotiveerde huishoudhulp in de regio Boechout (BOECHOUT)

    Regio: BOECHOUT

    Bedrijf: DIENSTENTHUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij: - Graag bezig met huishoudelijk werk? - Verantwoordelijk? - Klantvriendelijk? - Eerlijk en betrouwbaar? - Beschik je over een eigen wagen of brommer? Dan ben jij de persoon die we zoeken!

  • Poetshulp Merchtem (MERCHTEM)

    Regio: MERCHTEM

    Bedrijf: PUUUR PUURS

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Inderdaad met drie u’s, want bij ons draait het om u ! Puuur biedt huishoudhulp aan via het systeem van dienstencheques. Wij maken deel uit van Ons. We hebben meer dan 2.800 gemotiveerde personeelsleden en 15.000 tevreden klanten. We bieden jobs aan over heel Vlaanderen, dicht bij huis van ons personeel zodat dit gemakkelijk combineerbaar is met je gezinsleven. Door de voortdurende groei van ons bedrijf zijn we ook in jouw regio steeds op zoek naar gemotiveerde huishoudhulpen om te poetsen bij particulieren in het systeem van de dienstencheques.

  • Student Horeca Beurs (M/V) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ACTIEF GENT

    Type: Studentenjob

    Volg je een opleiding of heb je ervaring met koken? Ben je vlot in de omgang? Kan je je vrijmaken van 18/11 tot 22/11? Dan is dit iets voor jou! Voor een klant zoeken we een student om op de Horeca Beurs aan hun standje te helpen met koken, dresseren van borden en serveren van gerechten. Daarnaast zal je ook mensen aanspreken om te proeven van de creaties. Je werkt van 18/11 tem 22/11 in Flanders Expo in Gent.

  • orderpicker jobstudent (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: SHOPWEDO

    Type: Studentenjob

    Shopwedo is gespecialiseerd in het verlenen van e-fulfilment diensten voor webshops. Wij zorgen ervoor dat de afhandeling van webshop bestellingen snel, goedkoop en efficiënt gebeuren. Wij stockeren de goederen in ons magazijn, wij controleren de kwaliteit en kwantiteit van de geleverde goederen, wij picken en packen de goederen waarna deze verzonden worden binnen heel Europa.

  • Kinderoppas (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: A. SCHOOFS

    Type: Studentenjob

    In het gezin zal je instaan voor volgende taken: opvang van een jongen van 10 jaar (vb: brengen en afhalen aan school, hobby's begeleiden, ...). Bent u op zoek naar een bijverdienste? Aarzel dan niet en solliciteer.

  • JOBSTUDENT VERKOOP BAKKERIJ regio Koksijde (KOKSIJDE)

    Regio: KOKSIJDE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    Voor een bakkerij regio Koksijde zijn wij op zoek naar gemotiveerde jobstudenten die zich willen engageren om op zaterdag en/of zondag te werken, alsook tijdens de schoolvakanties. Dagen en uren zijn bespreekbaar.

  • HEAD OF HR OPERATIONS (BE769604) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: TUI

    Type: Vaste Job

    Onze klant TUI België (www.tui.be), met kantoren te Oostende en Zaventem, maakt deel uit van de internationale TUI Group. TUI België is de grootste Belgische toerismegroep en typeert zich als een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Samen met een team van 2.000 gedreven collega’s maken zij hun belofte 'Discover your smile' elke dag opnieuw waar. Momenteel zijn wij voor de corporate HR-afdeling (Oostende en Zaventem) op zoek naar een (m/v): HEAD OF HR OPERATIONS Gedreven implementator van HR-systemen & -processen met oog voor continue optimalisering en sterke interpersoonlijke vaardigheden Functie Je bent de eindverantwoordelijke voor een gestructureerde, efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de salaris- en personeelsadministratie. Je staat in en zorgt voor een effectieve HR-administratie & -optimalisering van payroll en HR-processen teneinde een correcte uitvoering van de dagelijkse payroll. Je zorgt voor het implementeren en continu optimaliseren van de HR-systemen en -processen die bijdragen aan een efficiënte organisatie voor zowel HR, leidinggevenden als medewerkers. Je maakt voorstellen en werkt ideeën uit rond de optimalisering en harmonisatie van de dienstverlening aangaande personeelsadministratie en dit ook op termijn voor de TUI Employee Self Service en Manager Self Service. Je zorgt voor het managen van de externe partners zoals het sociaal secretariaat en verzekeringsmaatschappijen teneinde tot een hecht partnership en een win-winsituatie te komen voor alle entiteiten binnen TUI België. Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse communicatie en operationele verwerking van het cafetariaplan, oneShare-aandelenplan en bent ook verantwoordelijk voor het managen van externe relaties zoals bv. de Sociale Inspectie. Je ondersteunt je HR Business Partner- en Social Legal-collega’s met betrekking tot het sociaal overleg met de ondernemingsraad en vakorganisaties. Je zorgt voor het aanleveren van juiste en tijdige relevante informatie aan de organisatie en het HR-team en adviseert het management en de directie bij de analyse van de HR-KPI's en bij het nemen van de juiste acties. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van je team (12-tal medewerkers op 2 locaties). Je houdt je kennis up-to-date met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen en weet deze optimaal binnen de organisatie toe te passen. Je rapporteert aan de HR Director BeNe.

  • Meewerkend chauffeur rijbewijs C (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: STEICON PLUS

    Type: Vaste Job

    Je zal instaan voor het vervoer van materiaal met de vrachtwagen van en naar verschillende werven. Op de werf zal je meehelpen met het monteren en demonteren van stellingen. Ook het werken met de autokraan zal tot je takenpakket behoren.

  • BIJLESLEERKRACHTEN WISKUNDE (regio ROESELARE-IZEGEM/WEST-VLAANDEREN) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: STUDIECO VOF DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Bijleskantoor StudieCo is doorlopend op zoek naar gemotiveerde nieuwe krachten! Zoals beschreven op onze websites http://www.studieco.be en http://www.bijles-studiebegeleiding.be is ons doelpubliek de schoolgaande jeugd van alle onderwijsniveaus (basisschool tot en met hogeschool/universiteit). Onze leerkrachten geven zowat alle mogelijke schoolse vakken maar specifiek zijn wiskunde, statistiek, wetenschappen en Frans veel gevraagd door onze klanten. Daarnaast is er ook een grote vraag naar personen die algemene studie- en huiswerkbegeleiding kunnen geven aan leerlingen basisonderwijs en middelbaar onderwijs tot en met de tweede graad. U vult zelfstandig een begeleidingstraject in, u maakt de afspraken met de leerling/student en zijn of haar ouders, etc. U krijgt begeleidingsopdrachten in de directe regio van uw woon-/werkplaats (typisch binnen een straal van 15 km). Er worden dus geen verre verplaatsingen gevraagd. Indien u zelf bereid bent om verdere verplaatsingen te maken, gelieve dit duidelijk te vermelden in uw CV. U plant volgens uw eigen agenda de afspraken in met de ouders/leerlingen en beslist opdracht per opdracht of u deze al dan niet zal opstarten. Naast een aantrekkelijke financiële vergoeding krijgt u ook de inhoudelijke voldoening van de interactie met de leerling/student en zijn of haar ouders. De beperkte verplichtingen die voldaan moeten worden i.v.m. het statuut van zelfstandige in bijberoep alsook de werking van StudieCo worden voor nieuwe leerkrachten toegelicht. Laat u hierdoor zeker niet afschrikken! Eens u de sollicitatieprocedure doorlopen heeft, zal u verder geïnformeerd worden. Gelieve in de titel de referentie van de vacature waarop u reageert duidelijk te vermelden. Deze bestaat steeds uit een lettercode gevolgd door 4 cijfers. Concreet is dit voor deze vacature: RI2018

  • Werkvoorbereider Elektriciteit regio Antwerpen Linkeroever (Vast of Freelance) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: PEOPLE FOR PROJECTS

    Type: Zelfstandige activiteit

    P4P zoekt verschillende Werkvoorbereiders Elektricitiet in de regio Antwerpen Linkeroever. Functiebeschrijving: Als Werkvoorbereider Elektriciteit ben je verantwoordelijk voor de technische en administratieve voorbereiding van de werken. Taken en verantwoordelijkheden: Het instaan voor de voorbereiding, opvolging en afhandeling van dagdagelijks en revisie gebonden onderhoud preventief onderhoud (inspecties en kalibraties, periodieke vervanging van onderdelen, …) correctief onderhoud (nl. diagnose, nazicht en herstelling of vervanging van defecte apparatuur) Het bieden van ondersteuning bij de voorbereiding en realisatie van projecten en installatiewijzigingen De effectieve uitvoering van de desbetreffende werken behoren niet tot het takenpakket.

  • Misck - IT Director (DWH / Data Analytics...) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    De IT-Directeur genereert de optimale balans tussen klantgerichtheid en efficiëntie, en neemt binnen de organisatie een sturende rol op voor alle IT oplossingen door middel van projecten ( IT-gerelateerde componenten voor de interne klant en IT-infrastructuur) teneinde de strategische bedrijfsdoelstellingen en kerndoelen te realiseren.     Activiteiten Eindverantwoordelijk voor het vastleggen van de visie en strategie (maken van een IT-strategisch plan) voor de directie Binnen het IT-MT sturen/verdedigen m.b.t. middelen voor het eigen domein met respect voor de andere domeinen teneinde een optimale bijdrage te kunnen leveren aan de IT en bedrijfsstrategie. Organiseren van de verantwoordelijkheidsdomeinen van de directie, het plannen van de activiteiten, en het toezien op de correcte samenwerking van de teams binnen de directie Optimale staffing - juiste M/V met juiste competenties en vaardigheden op juiste positie - binnen de directie garanderen Vertalen, inspirerend uitdragen, opvolgen en sturen van de kerndoelen naar de doelstellingen van de afdeling en de medewerkers teneinde een gedragen strategie te krijgen en te kunnen realiseren Coachen van medewerkers in eigen directie met het oog op groei en ontwikkeling, zowel van de individuen als van de teams Voeren van plannings- en waarderingsgesprekken, geven van continue feedback aan de medewerkers op hun functioneren individueel en als team Directie-overschrijdende samenwerkingsverbanden initiëren, stimuleren en ondersteunen Toepassen van verandermanagement binnen de eigen directie (inspireren, omgaan met weerstand, realiseren,...) Veranderingsagent; stimuleren en uitdragen van de veranderingsbereidheid vs stabiliteit en continuïteit teneinde de juiste balans te creëren van deze 2 belangrijke perspectieven/objectieven in lijn met de IT en bedrijfsstrategie. Klaarstomen van de directie voor de nieuwe (digitale) uitdagingen en opportuniteiten: Nieuwe business modellen Nieuwe technologieën Nieuwe werkwijzen Opbouwen en onderhouden van gezonde relaties en constructief overleg met de interne en externe stakeholders/partners om samen de doelstellingen te halen en de vernieuwde processen en afspraken ingang te doen krijgen binnen de verschillende IT-directies en externe partijen Helder en transparant de veranderingen en vernieuwingen vertalen en communiceren naar de rest van de organisatie Stimuleren en uitdragen van het veranderingsbeleid vs stabiliteit en continuïteit. Begeleiden van de uitvoering van audits, en bewaken van de uitvoering van de daaruit voortkomende acties. Identificeren van knelpunten en optimalisatie van opportuniteiten binnen de afdelingen en competentiecenters met oog op een efficiëntere en effectievere organisatie Eindverantwoordelijk voor en ondersteunen van betrokkenen (procesbeheer/procesowners/...) bij: ontwerp van processen, omzetten in werkinstructies, kwaliteit en governance van de processen. Zorgen voor aansturen van projecten in stuurgroepen In samenwerking met procurement, sluiten van strategische contract negotiaties en zorgen dat optimaal overgedragen wordt naar de run organisatie Opzetten, structureren en organiseren van de directie. Bepalen en communiceren van de rollen en verantwoordelijkheden binnen en tussen de teams Opbouwen van relaties met stakeholders zoals interne klanten, vendors, procurement, finance, legal,.. in kader van staffing en uitvoeren van projecten teneinde snel en gepast de objectieven te bereiken Zetelen in strategische stuurgroepen met leveranciers teneinde te garanderen dat de sourcing strategie optimaal wordt ingevuld in... ...

  • FLEXI JOB / VERKOPER (LOVENDEGEM)

    Regio: LOVENDEGEM

    Bedrijf: INTRATUIN LOVENDEGEM

    Type: Flexijob

    Wie zijn wij? Intratuin Lovendegem is een solvabel bedrijf waar directe communicatie tussen medewerkers en de eigenaar zeer belangrijk is. Dit familiebedrijf met jarenlange ervaring in de tuinbouw, welke nu geleid wordt door de 2de generatie, zit in een groeiflow en blikt vooruit op expansie. Hiervoor zijn we op zoek naar bekwame winkelmedewerkers die meehelpen dit proces tot een goed einde te brengen. Momenteel zijn we toonaangevend in de tuincentrasector. Verder kom je terecht in een professioneel team waar plezier in het werk en klantencontact op de eerste plaats komen. De functie Extra bijverdienen zonder belastingen of RSZ te betalen? Dat kan! Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde verkoper / flexijob die: •klanten op een correcte en klantvriendelijke manier verder helpt en zorgt dat de klanten met een goed gevoel de winkel verlaten. •klanten ondersteunt met deskundig advies. •een gevarieerd takenpakket ziet zitten: tuinmeubelen uitstallen, BBQ uitstallen, stock bijhouden, koppelverkoop stimuleren, onderhoud en netheid afdeling, in de winter kerstafdeling verzorgen •inspringt bij collega's en openstaat voor hulp en een vlotte samenwerking. •graag drukte om zich heen heeft. Wil je graag de sfeer opsnuiven en kennis maken met onze enthousiaste medewerkers? Neem een kijkje op onze Facebookpagina en leer jouw toekomstige werkgever kennen. http://www.facebook.com/intratuin.lovendegem/

Zoek naar antwoorden van OFMAN, SUNZ in sociale netwerken
Look for responds of OFMAN, SUNZ in social networks

Lees alle opmerkingen voor OFMAN, SUNZ. Laat een reactie achter voor OFMAN, SUNZ. OFMAN, SUNZ bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for OFMAN, SUNZ. Leave a respond for OFMAN, SUNZ. OFMAN, SUNZ on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie OFMAN, SUNZ op de google maps. Adres en contacten OFMAN, SUNZ
Location of OFMAN, SUNZ on the google maps. Address and contacts of OFMAN, SUNZ

Andere gerelateerde bedrijven als come OFMAN, SUNZ OFMAN, SUNZ: PRESENT | 'T KOFFIEHUIS | MICHEL HALTER | GARAGE MINERVA | KARBONKELTJE

Other related companies as OFMAN, SUNZ: PRESENT | 'T KOFFIEHUIS | MICHEL HALTER | GARAGE MINERVA | KARBONKELTJE

OFMAN, SUNZ is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is OFMAN, SUNZ, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03053619384. Het bedrijf OFMAN, SUNZ bevindt zich op het adres: Verhoevenlei 37 BRASSCHAAT, ANTWERP 2930. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 919,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 648,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Producten gemaakt in OFMAN, SUNZ zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van OFMAN, SUNZ is Groothandel - Duurzame Goederen, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van OFMAN, SUNZ is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van OFMAN, SUNZ, openstaande posities, locatie van OFMAN, SUNZ op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

OFMAN, SUNZ is a company, that was registered 2018 in N\A region, Belgium. Full name of company is OFMAN, SUNZ, company assigned to the tax number BE03053619384. The company OFMAN, SUNZ is located at the address: Verhoevenlei 37 BRASSCHAAT, ANTWERP 2930. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 919,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 648,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Co-operative. Products created in OFMAN, SUNZ were not found.
The main activity of OFMAN, SUNZ is Wholesale Trade - Durable Goods, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of OFMAN, SUNZ is not available. You also can look at reviews of OFMAN, SUNZ, open positions, location of OFMAN, SUNZ on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over OFMAN, SUNZ, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf OFMAN, SUNZ, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about OFMAN, SUNZ, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company OFMAN, SUNZ, employees, financial statistics.