Magnet

Contactgegevens Magnet: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Magnet: address, phone, fax, email, website, opening hours

Magnet

Regio (region): N\A, België

Adres (address): 2b Dreve de Bonne Odeur, Bruxelles, 1170, België

Telefoon (phone): 32 4 9652 3947 32 4 9652 3947

Fax (fax): 32 2 646 5388 32 2 646 5388

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Magnet: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Magnet"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Magnet"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Magnet, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Magnet. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Magnet, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Magnet. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Magnet
Products information Magnet

BTW identificatienummer (tax): BE06144897460
Ondernemingsnummer: 8373748779
Hoofdstad (capital): 820,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 576,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1995

Producten die in Magnet zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Magnet
(Get full report from official database of BE for Magnet)

Aanvulling soorten activiteiten voor Magnet
Addition kinds of activities for Magnet

226203. Decoratieve afwerking van kunstmatige breedgeweven stoffen | Decorative finishing of manmade broadwoven fabrics
33650102. Ziekenhuisgereedschap, gegoten aluminium | Hospital utensils, cast aluminum
47310100. Transportagenten en makelaars | Transportation agents and brokers
47319906. Transport clearinghouse | Transport clearinghouse
54510000. Zuivelproducten winkels | Dairy products stores
59990604. Facsimile apparatuur | Facsimile equipment
72990504. Trouwconsultant | Wedding consultant

Werken bij Magnet: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Magnet: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Magnet. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Magnet. Looking for open vacancies in other companies

  • Verkoper interieurwinkel Maldegem (MALDEGEM)

    Regio: MALDEGEM

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben jij een gemotiveerde, goedlachse verkoper/verkoopster die echt het verkopen in zich heeft en heb je zelfvertrouwen in je kunnen? Lees dan zeker even verder. We zijn op zoek naar iemand die klaar is voor een uitdaging en waarin verkopen centraal staat in het leven. Je hoeft geen kennis te hebben van meubels, want zij bieden namelijk een opleiding on the job waarin je de kans krijgt om de zaak te leren kennen. Je hebt daarnaast een passie om mensen te overtuigen om van jou te kopen en staat klaar om mensen raad te geven bij hun keuze. Jouw taken: verkopen van de meubels klanten ontvangen, helpen en overtuigen meegaan naar mensen thuis om te helpen bij het interieur administratief werk (facturen opmaken, ..) Wat bieden wij? opleiding on the job groeimogelijkheden qua verloning kans op bedrijfswagen op lange termijn mits positieve evaluatie flexibele omgang Uurrooster: Ma: 9u30 - 18u Di: 9u30- 18u Woe: gesloten Do: 9u30 - 18u Vrij: 9u30 - 18u Za: 13u30 - 18u Zo: 13u30 - 18u Je bent vrij op woensdag, zaterdag- en zondagochend. Je kan in samenspraak nog een extra dag vrij krijgen in de week.

  • Tijdelijke Poetshulp - deeltijds (SEMMERZAKE)

    Regio: SEMMERZAKE

    Bedrijf: Konvert Interim Deinze

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een groothandel in Semmerzake zijn we op zoek naar een poetshulp voor 2 dagen per week. Dit voor het schoonmaken van de winkel, het magazijn en vrachtwagens. Dit is voor een vervanging van een zieke medewerker (ongeveer 2 maand).

  • Kassamedewerker Voltijds (BRAKEL)

    Regio: BRAKEL

    Bedrijf: ASAP OUDENAARDE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant gelegen te Brakel zijn wij op zoek naar een kassamedewerker.

  • Analyste Hypothecaire kredieten (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Start People Banking & Insurance Brussel

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wat zijn uw taken ? • Screening van de haalbaarheid van het kredietdossier op basis van de encodage van de makelaar • Controle van de documenten van het kredietdossier • Analyse van het kredietdossier: 1) Inschatten van de geboden waarborgen 2) Inschatten van de terugbetalingscapaciteit 3) Controle van het doel van het krediet 4) Nazicht van het kredietprofiel van de kredietnemers Toetsen van bovenvermelde elementen aan het acceptatiebeleid en erover waken dat de wettelijke bepalingen worden gerespecteerd, alsook de fraude en compliance voorschriften. • Beslissen van het kredietdossier binnen de grenzen van de toegestane beslissingsvolmacht. • Indien het gaat om een kredietdossier buiten eigen beslissingsvolmacht: verlenen van een gemotiveerd advies door de positieve en negatieve elementen in het dossier tegen elkaar af te wegen. • Het meedelen en toelichten van de beslissing aan de makelaar en de commerciële lijn, en dit op een constructieve en commerciële wijze. • Oplossingsgericht zijn door maximaal te zoeken naar mogelijke oplossingen om een kredietaanvraag te kunnen realiseren. • Het verwerken van de beslissing in de informaticatool. • Bij aanvaarding: opmaak van de akkoordbrief en versturen van de documenten naar de notaris via de informaticatool. • Telefonische contacten met de makelaars en de commerciële lijn in het kader van de behandeling van hun ingediend kredietdossier. • Op termijn polyvalentie naar het analyseren en beslissen van consumentenkredieten ingediend door makelaars, vendors & garages, alsook analyseren en beslissen van gemengde kredieten en niet-wet kredieten ingediend door makelaars.

  • OPERATOR MET ERVARING HEFTRUCK - NIEL (NIEL)

    Regio: NIEL

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een internationaal bedrijf in Niel zoeken wij een productieoperator met ervaring. Vanuit de controle kamer bedien je het modern computergestuurd machinepark voor de volautomatische productie van elementen in beton. Daarnaast rij je ook de producten af met de heftruck (kan aangeleerd worden), maar ervaring is zeker een pluspunt. Deze job zorgt voor een veelzijdig takenpakket,waardoor je veel ervaring kan op doen. Taken: - Je zorgt voor de correcte uitvoering van de technische richtlijnen. - Je hebt verantwoordelijkheidszin en je respecteert de veiligheidsregels. - In samenspraak met het labo controleer je de kwaliteit van de geproduceerde producten. - Je werkt in twee ploegen.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Haasdonk – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (HAASDONK)

    Regio: HAASDONK

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw /kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Studentenjob - orderpicker - Beveren-Leie (BEVEREN-LEIE)

    Regio: BEVEREN-LEIE

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Studentenjob

    Voor een logistiek bedrijf in regio Waregem ben ik op zoek naar enthousiaste, gemotiveerde studenten die willen werken als orderpicker tijdens de herfstvakantie en/of kerstvakantie. Volgende taken worden door jou uitgevoerd: Je maakt de bestellingen klaar aan de hand van picklijsten met behulp van een scanner. Werkuren: 8u30 tot 16u18!  Loon: 11.3409 Tewerkstelling vindt plaats in Waregem. Interesse? Ik ontvang graag jouw CV en jouw data van beschikbaarheid op het volgende mailadres: [email protected]   Bedrijfsprofiel: Onze klant heeft meer dan 150 jaar ervaring in logistieke opslag en transport. De firma stockeert voornamelijk kledij en toebehoren. In West-Vlaanderen hebben zij twee vestigingen; Beveren-Leie en Kruishoutem. Hun andere vestigingen situeren zich over de hele wereld. 

  • STUDENT horeca (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: STUSEND

    Type: Studentenjob

    Wij zoeken een gemotiveerde en ervaren horeca-medewerker! Zie jij jezelf een twee sterren restaurant werken? FUNCTIEOMSCHRIJVING: Hij/zij zal instaan voor het ontvangen van de klanten en deze naar het restaurant te leiden. Nadien krijg je ondersteunende taken: glazen, borden etc op hun plaats zetten. U kan enkele dagen werken van ma - vrijdag (avond of dagshift 12:00 - 18:00 / 18:00 - 00:00) U spreekt zeer goed Nederlands, andere talen zijn een pluspunt. U presteert goed onder druk en kan goed multitasken. Je hebt er zin in. Je ziet het elke dag weer als een mooie uitdaging om elke gast met een wow gevoel te deur uit te laten gaan. Herkent u zich in dit profiel? Solliciteer dan snel, vergeet niet uw CV volledig in te vullen met gsm nummer, adres, opgedane ervaring...

  • STUDENTENJOB WINKELINVENTARIS - MA AVOND 15 OKT (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: MANPOWER BELGIUM

    Type: Studentenjob

    Samen met een team van 8 medewerkers zal je worden ingezet voor het inventariseren van de aanwezige kledingsstukken en accessoires Met behulp van een handscannertje scan je de barcodes in Dit is eenvoudig en repititief werk en gebeurt onderbegeleiding van een winkelverantwoordelijke

  • Onderhoudstechnieker Liften Regio West-Vlaanderen (LOPPEM)

    Regio: LOPPEM

    Bedrijf: KONE BELGIUM

    Type: Vaste Job

    KONE levert innovatieve oplossingen voor liften, roltrappen en automatische toegangssystemen en uitgebreide onderhouds- en modernisatiediensten. KONE stelt ongeveer 50 000 werknemers tewerk verspreid over 60 landen, waarvan 700 in België & Luxemburg. Bij het leveren van deze diensten hecht KONE groot belang aan het welzijn van zijn personeel. Hierdoor werden we voor het 2e jaar op rij gecertificeerd als Top Employer in België. Onderhoudstechnieker Als onderhoudstechnieker zorg je voor het onderhoud en kleine herstellingen en je neemt deel aan depannages in jouw regio. Taken: Je bent verantwoordelijk voor een correcte rapportage over het uitgevoerde werk Je bent verantwoordelijk voor de veiligheid en juiste werking van de installaties Je staat in voor de orde en netheid van de werkplek en werkomgeving tijdens de uitvoering van de onderhoudswerkzaamheden Je communiceert met de klant of eindgebruikers die aanwezig zijn op de werkplek

  • Teamverantwoordelijke OPST (M/V), Campus Aalst (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: OLV Ziekenhuis Campus Aalst-Asse-Ninove

    Type: Vaste Job

    Voor het oncologisch psychosociaal support team (OPST) zijn we op zoek naar een teamverantwoordelijke die de aansturing van een multidisciplinair team op zich kan nemen. Het OPST staat in voor het organiseren en implementeren van optimale en uniforme psychosociale oncologische zorg binnen de Oncologie. Het team bestaat uit 5 klinisch psychologen, 5 sociaal verpleegkundigen/maatschappelijk werkers en 8 verpleegkundig consulenten/specialisten. Er wordt MOC overschrijdend gewerkt met aandacht voor de specifieke noden van de patiënten en hun naasten binnen de diverse pathologieën. Taakomschrijving Je organiseert en beheert de zorgverlening binnen het Oncologisch Psychosociaal Support Team met de betrachting een kwalitatief hoogstaande service te leveren aan patiënten, verwijzende artsen en collega’s. Je zorgt voor een inhoudelijke en vormelijke ondersteuning van het programma oncologie voor wat betreft de psychosociale zorg. Je schept en bewaakt de voorwaarden zodat iedere patiënt kwalitatief hoogwaardige zorg ontvangt die op een éénduidige wijze wordt verleend. Je volgt tendensen in de zorg, ontwikkelt, vertaalt, implementeert en bewaakt de kwaliteit van zorg. Je zorgt voor continuïteit van de zorg door een correcte personeels- en werkplanning. Je stelt hiervoor de nodige procedures op en zorgt voor correcte afspraken en een goede communicatiestructuur. Je bewerkstelligt en bewaakt een personeelskader waarin het team optimaal kan functioneren. Je stimuleert maximale ontplooiing van elke werknemer. Je onderhoudt contacten en relaties met andere medewerkers uit hetzelfde of andere departementen. Je staat in voor ziekenhuis brede opdrachten gelinkt aan de oncologische zorg. Je organiseert en werkt mee aan functioneel overleg omtrent de zorgorganisatie en samenwerking met externe organisaties die actief zijn op het terrein van (psychosociale) oncologie. Je staat in voor de eigen beroepsontwikkeling en het onderhouden en aanleren van de voor de functie relevante vaardigheden.

  • Administratief medewerker (M/V) - wervingsreserve (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ORDE VAN ARCHITECTEN

    Type: Werfreserve

    Als administratief medewerker van de Orde van Architecten sta je o.a. in voor de organisatie en verslaggeving van vergaderingen, de opvolging van beslissingen en zorg je voor goede informatiedoorstroming. Volgende taken worden toegeschreven aan de administratief medewerker: Dossierbeheer: opvolgen en afhandelen, voorbereiden dossiers voor bespreking op vergaderingen; Administratieve verwerking van beslissingen (brieven opstellen, beheer database, afspraken maken,...); Klassement en documentenbeheer; Algemene administratieve taken (zoals bijv. bijhouden en ingeven prestaties mandatarissen, bijhouden uitgaven in het kader van de werking); Op vlotte en correcte wijze bezoekers (stagiairs, architecten, mandatarissen) ontvangen en te woord staan; Op vlotte en correcte wijze informatie verstrekken, zowel aan de balie, telefonisch als via e-mail; Occassioneel assisteren bij de organisatie van evenementen (zoals bijv. beursdeelnames); ... Voor de job van administratief medewerker, werk je nauw samen met zowel collega's als mandatarissen. De taken worden voornamelijk uitgevoerd op de zetel van de provinciale raad. In het kader van de gecentraliseerde administratieve werking, worden taken uitgevoerd in teamverband op de zetel van de Vlaamse Raad (Tour & Taxis, te 1000 Brussel). Deze teammeetings vinden gemiddeld wekelijks plaats.

Zoek naar antwoorden van Magnet in sociale netwerken
Look for responds of Magnet in social networks

Lees alle opmerkingen voor Magnet. Laat een reactie achter voor Magnet. Magnet bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Magnet. Leave a respond for Magnet. Magnet on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Magnet op de google maps. Adres en contacten Magnet
Location of Magnet on the google maps. Address and contacts of Magnet

Andere gerelateerde bedrijven als come Magnet Magnet: Geerts Patrick BVBA | A.G.B.B. BVBA | Verbond van Sociale Ondernemingen | MAGIC EVENTS | W. GROSZ

Other related companies as Magnet: Geerts Patrick BVBA | A.G.B.B. BVBA | Verbond van Sociale Ondernemingen | MAGIC EVENTS | W. GROSZ

Magnet is een bedrijf dat 1995 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Magnet, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06144897460. Het bedrijf Magnet bevindt zich op het adres: 2b Dreve de Bonne Odeur, Bruxelles, 1170. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 820,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 576,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Producten gemaakt in Magnet zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Magnet is Elektronische, elektrische apparatuur en onderdelen, met uitzondering van computerapparatuur, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Magnet is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Magnet, openstaande posities, locatie van Magnet op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Magnet is a company, that was registered 1995 in N\A region, Belgium. Full name of company is Magnet, company assigned to the tax number BE06144897460. The company Magnet is located at the address: 2b Dreve de Bonne Odeur, Bruxelles, 1170. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 820,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 576,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Products created in Magnet were not found.
The main activity of Magnet is Electronic, Electrical Equipment & Components, Except Computer Equipment, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Magnet is not available. You also can look at reviews of Magnet, open positions, location of Magnet on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Magnet, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Magnet, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Magnet, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Magnet, employees, financial statistics.