Jeffrey Baumgartner

Particuliere bedrijvenLidmaatschapsorganisaties • Jeffrey Baumgartner
Private companiesMembership Organizations • Jeffrey Baumgartner

Contactgegevens Jeffrey Baumgartner: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Jeffrey Baumgartner: address, phone, fax, email, website, opening hours

Jeffrey Baumgartner

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Av de l'Aquilon 5, Brussels, 1200, België

Telefoon (phone): 32 2 772 6966 259 7058 32 2 772 6966 259 7058

Fax (fax): 66 2 261 6679 (+32-66 2 261 6679) 66 2 261 6679 (+32-66 2 261 6679)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Jeffrey Baumgartner: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Jeffrey Baumgartner"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Jeffrey Baumgartner"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Jeffrey Baumgartner, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Jeffrey Baumgartner. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Jeffrey Baumgartner, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Jeffrey Baumgartner. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Jeffrey Baumgartner
Products information Jeffrey Baumgartner

BTW identificatienummer (tax): BE09407287597
Ondernemingsnummer: 7265777587
Hoofdstad (capital): 358,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 868,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2002

Producten die in Jeffrey Baumgartner zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Jeffrey Baumgartner
(Get full report from official database of BE for Jeffrey Baumgartner)

Aanvulling soorten activiteiten voor Jeffrey Baumgartner
Addition kinds of activities for Jeffrey Baumgartner

244103. Kisten en koffers, hout | Chests and trunks, wood
701100. Hotels en motels | Hotels and motels
20340101. Soep mengt | Soup mixes
20799906. Olijfolie | Olive oil
32720100. Vloeistofvangbakken, tanks en deksels: beton | Liquid catch basins, tanks, and covers: concrete
34329904. Koperartikelen van loodgieters: afvoerkranen, kranen, spijkers, enz. | Plumbers' brass goods: drain cocks, faucets, spigots, etc.
36790503. Video triggers, met uitzondering van afstandsbediening tv apparaten | Video triggers, except remote control tv devices
38290104. Brandstofsysteem instrumenten, vliegtuigen | Fuel system instruments, aircraft
80930200. Respiratoire gezondheidskliniek | Respiratory health clinic
92220000. Juridische raad en vervolging | Legal counsel and prosecution

Werken bij Jeffrey Baumgartner: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Jeffrey Baumgartner: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Jeffrey Baumgartner. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Jeffrey Baumgartner. Looking for open vacancies in other companies

  • Enthousiaste Management Assistant - Tijdelijke functie (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: VIO-HR

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Als Management Assistant ben jij verantwoordelijk voor volgende taken:  Het administratief ondersteunen van 1-3 directieleden binnen een HR-bedrijf  Het beheren van de agenda's van meerdere managementleden  Het opstellen van documenten, Powerpoints, etc. Het ontvangen van telefonisch- en mailverkeer Bedrijfsprofiel: Voor het bekende SD Worx - ons moederbedrijf - zijn we op zoek naar een enthousiaste Management Assistant die bereid is om voornamelijk vanuit het hoofdkantoor in Antwerpen te werken. Het betreft een tijdelijke opdracht die tot minstens het einde van het jaar zal lopen. Daarna wordt bekeken of de opdracht nog verlengd kan worden.

  • Order processing officer/export (M/V) te Zaventem (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Synergie Brussel Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een klant in Zaventem die leverancier is voor producten voor verwarming, ventilatie en airconditioning zijn wij op zoek n aar een order processing officer/export. De functieomschrijving: De dienst orderverwerking ondersteunen Administratieve verwerking via het ERP-systeem Opvolging en afhandeling van de orders Klanten telefonisch als aan de balie helpen Opvolging van de klachten

  • Heftruckchauffeur 16-20 ton (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: Talentus Sint-Truiden

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Je controleert de losopdrachten en lost vrachtwagens met een 16 ton heftruck;  Je pikt orders en laadt vrachtwagens; Je bespreekt afwijkingen met de planners; Je staat in voor de bediening van de weegbrug. Bediening van de weegbrug en het opvragen van weeglijsten. Inkomende vrachten controleren en doorgeven waar deze moeten gedeponeerd worden. Bedrijfsprofiel: Voor een van onze klanten zijn we op zoek naar een ervaren heftruckchauffeur met CE rijbewijs. 

  • Vertegenwoordiger B2B regio Limburg (LIMBOURG)

    Regio: LIMBOURG

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant is op zoek naar gemotiveerd en gedreven commercieel talent. Je kan zelfstandig werken en maakt geen misbruik van de vrijheden die de functie jou biedt. Je bent zeer plichtsbewust ingesteld. Je weet klanten als geen ander te overtuigen van jouw product. Targets geven jou een extra boost en je gaat deze uitdaging dan ook elke maand met veel plezier aan. Je bent bereid om je flexibel op te stellen op het vlak van werkuren. Kennis van de telecomsector is een pluspunt.

  • Microsoft Web Developer (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Mr

    Type: Vaste Job

    We zoeken iemand om het technische team te versterken voor: Het implementeren van onze custom toolbox voor e-HR technologieën op maat van de klant en je bent in staat hiervoor de nodige analyses en kritische bevraging te doen Het ontwikkelen van uitbreidingen en custom oplossingen die interageren met de toolbox of met bestaande databases, maar steeds met een visie op de toekomst of mogelijke verdere groei van het project of het product Het helpen verder vorm geven aan onze SaaS-toepassing Het meehelpen aan en sturen van analyse, specificaties, ontwikkeling, testing, documentatie en oplevering Het deelnemen aan de Scrum teamvergaderingen ter ondersteuning van het bovenvermelde

  • Logopedist met specialisatie Stottertherapie - Senses Praktijkhuis Mortsel (MORTSEL)

    Regio: MORTSEL

    Bedrijf: SENSES PRAKTIJKHUIS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij zoeken voor Senses Praktijkhuis in Mortsel een zelfstandig logopedist met specialisatie Stottertherapie. Senses Praktijkhuis bestaat uit een divers team van psychologen en psychotherapeuten, seksuologen, loopbaancoaches, echtscheidings- en ouderschapsbemiddeling, studiecoaches, logopedisten, diëtisten, osteopaten, kinesist, chiropractor, relaxatietherapeuten, enz. Wij gaan voor een zo breed en gevarieerd mogelijk aanbod, dat erop gericht is om het welzijn van zowel lichaam als geest te bevorderen. Senses bestaat uit een uitgebreid team waarbinnen iedereen zijn eigen specialisatie heeft. Ben je op zoek naar een fijne werkplek om je praktijk uit te bouwen en doe je dit graag in een groepspraktijk waar allerlei andere disciplines aanwezig zijn, dan is dit een unieke kans voor jou. Indien interesse, kan je deze deeltijdse job uitbreiden naar een voltijdse job door ook op onze tweede locatie in Lier te gaan werken. Meer informatie over onze groepspraktijk kan je vinden op www.sensespraktijkhuis.be

  • Enthousiaste taaltrainers Nederlands - Oost-Vlaanderen/Gent (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: TinC

    Type: Zelfstandige activiteit

    TinC is een taalbureau dat kwalitatieve taalcoachings aanbiedt aan bedrijven in heel Vlaanderen. Voor de uitbreiding van het team van taalcoaches zijn we op zoek naar enthousiaste taaltrainers Nederlands in regio Oost-Vlaanderen/Gent. Naar wie zijn we op zoek? Native speakers die: - Meedenken met de klant - Zowel graag op individueel niveau als met kleine groepen werken - Flexibel ingesteld zijn - Oog voor detail hebben en graag maatwerk leveren - Goede communicatie hoog in het vaandel dragen - In bezit zijn van rijbewijs B en wagen

  • Dierenoppassers - Dogwalkers (Regio Ninove-Geraardsbergen-Zottegem)

    Regio: Regio Ninove-Geraardsbergen-Zottegem

    Bedrijf: ANIMALICIOUS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij een grote dierenvriend? Ben je betrouwbaar en kan je nauwkeurig werken? Kunnen mensen écht op jou rekenen en zoek je een toffe bijverdienste? Lees dan snel verder! Cat-Alicious dierenoppas aan huis is België 's grootste onderneming die een dienstverleningsconcept voor de 'huis-aan-huis’ verzorging van huisdieren aanbiedt, tijdens de afwezigheid van de bewoners. Cat-Alicious kan worden ingeschakeld wanneer de bewoners op vakantie gaan, maar ook wanneer het huis als gevolg van een ziekenhuisopname of zakenreis onbeheerd moet achtergelaten worden.Voor deze situaties heeft Cat-Alicious een pakket ‘services aan huis” ontwikkeld, waardoor de bewoner niet meer op de goodwill van buren, vrienden of familie moet rekenen. Verder kunnen de huisdieren ook in hun eigen vertrouwde omgeving blijven, wat wetenschappelijk bewezen beter is voor het dier zelf, daar vele dieren stress ervaren als ze in een dierenpensions of vreemde omgeving moeten verblijven. Cat-Alicious bezoekt naar gelang de wensen van de klant de dieren 1 of meerdere keren per dag. Zo maakt de woning van de klant een bewoonde indruk wat eventuele inbrekers dan weer kan afschrikken. Wij voederen de dieren, maken hun sanitaire ruimte schoon en geven de dieren aandacht, liefde en knuffels. Toedienen van medicatie, legen van de postbus, plantjes water geven e.d. zit ook in ons takenpakket. Naast de dierenoppasdienst bestaat Cat-Alicious ook uit een uitlaatdienst voor honden. Klanten die overdag zich niet kunnen vrijmaken, schakelen ons in om de honden uit te laten voor een fijne wandeling. Voor de verdere uitbouw van ons groeiende bedrijf zijn wij op zoek naar enthousiaste dierenverzorgers met een passie voor dieren!

  • Centric - BI Reporting & Visualization Expert (Cognos / Qlik) (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    The team The Business Intelligence team ensures that the different business units have the right insights deducted from raw data. The team provides these insights via standard Cognos reports & dashboards, Qlik Sense self-service cubes, ad-hoc deep-dive data analysis and advanced analytics (e.g. predictive models). The team assist management in making the right tactical & strategic decisions based on data to improve the customer product & service experience. To strengthen the team, we are looking for a BI reporting & visualization expert.   Job description In one sentence: you make data accessible, understandable and usable in an appealing way to your business stakeholders.  Concretely this means that you: understand the KPI's & other metrics business is steering on setup reports & dashboards, knowing what visualization works best for a specific purpose are able to capture, describe & validate the reporting requirements with your business stakeholders (e.g. by generating mock-ups) AND are able to deduct what data needs you have in case data is structurally missing in the BI environment keep up with new trends & capabilities of the BI & analytics platforms maintain & improve standard, guidelines & templates with regards to reporting & visualization provide training towards report consumers and business analysts to increase their BI self-service capabilities Besides your main stakeholders within business, you work very closely together with your colleagues BI business analysts, both in an Agile Scrum project as in a business as usual context. Their focus is on providing you the right & accurate data sets to work on, while your core skill is to turn this data into actionable insights.   Required skills & experience You have a Master degree Commercial/Civil Engineer, Applied Economics, Computer Sciences, Information Management or equal in experience. You have at least 2 years of experience working with Cognos and/or Qlik as BI tool. You can challenge the business needs & see the 'bigger picture' You can define (& preferably design) a star data model of facts & dimensions that meets the business requirements and which is optimized for reporting development (with focus on KPI's and derived metrics). Having Telecom industry experience is a plus. You have a very good knowledge of (Oracle) SQL and MS Excel. You are familiar with the Agile Scrum project methodology. A project management certificate is a plus. You have a very good knowledge of Dutch & English. French is a plus.   Your profile You combine a strong business affinity with a great interest in data crunching. You have great communication & presentation skills and know how to convince people You are eager to learn and you do not avoid any challenge You can manage your own planning & priorities and can align with stakeholders of every level to come to the desired result You have a good portion of assertiveness and you dare to challenge your stakeholders where needed You are flexible and love to work in a very dynamic & changing environment You understand what it takes to work with confidential corporate data   What we offer Showing creativity and taking initiative is highly appreciated Young and dynamic team Flexible hours,... ...

  • HR Officer (Provincie Oost-Vlaanderen)

    Regio: Provincie Oost-Vlaanderen

    Bedrijf: FORENSISCH PSYCHIATRISCH CENTRUM

    Type: Leercontract

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Als HR-officer binnen FPC Gent zet je de HR-strategie, bepaald door de directie, om in de praktijk. Je bent een luisterend oor voor de medewerkers van FPC Gent, beheert de rekruteringen, zoekt en biedt opleidingen aan naargelang de noden, beheert het performance management, Kortom een zeer breed takenpakket binnen HR. Jouw belangrijkste taken zijn: o Je beheert de inkomende kandidaturen en ontmoet potentiële kandidaten voor allerhande functies. In samenspraak met de afdelingshoofden rekruteer je de juiste talenten; o Samen met de andere HR-officer ben je verantwoordelijk voor de opmaak van contractvoorstellen en contractopmaak in het algemeen. o Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers binnen de organisatie omtrent allerhande HR-topics. o Je waakt erover dat de integratie procedure van nieuwe medewerkers wordt gerespecteerd en verzorgt het onthaal en de rondleidingen van nieuwe medewerkers. o Je volgt eventuele uitstroom van medewerkers op en handelt hierrond alle praktische en administratieve zaken af. o Je verzorgt de organisatie en de opvolging van de jaargesprekken. o Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van contracten bepaalde duur en de verlengingen hiervan. o Je werkt mee aan het op punt stellen van verschillende HR processen en procedures. o Je participeert actief mee bij het in kaart brengen van HR projecten en zet de schouders onder de effectieve uitvoering. o Je volgt de sociale wetgeving op en zet deze om in de organisatie. PROFIEL o Je beschikt minimum over een bachelordiploma in Human Resources en/of je hebt minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie; o Ervaring in de sociale sector of de zorgsector is een pluspunt o Je beschikt over uitstekende communicatieve, diplomatische en relationele vaardigheden; o Je handelt integer, bent discreet en respecteert de vertrouwelijkheid o Jouw zin voor vooruitgang, dienstverlening en teamspirit typeren jou o Je bent goed georganiseerd, nauwkeurig, je kunt autonoom werken en stresssituaties beheren; o Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands; o Je beheerst vlot MS Office (Word, Excel, PowerPoint). WIJ BIEDEN o Je komt terecht in een dynamische en gezonde organisatie, waar teamwork centraal staat; o Je oefent deze boeiende functie voltijds uit in een aangename, moderne werkomgeving; o Je hebt goede opleidingsmogelijkheden; o Je krijgt een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen; o Jouw werkplaats is gevestigd in Gent (Wondelgem).

  • Flexi-job medewerkers zaal en keuken (NOORDERWIJK)

    Regio: NOORDERWIJK

    Bedrijf: 'T ZUIDERHUIS

    Type: Flexijob

    Flexi-job medewerkers voor keuken en zaal voor inzet in het weekend.

  • Flexijob / weekendmedewerkers (OUD-TURNHOUT)

    Regio: OUD-TURNHOUT

    Bedrijf: SEGERS

    Type: Flexijob

    Wij zoeken nog flexijob /weekendmedewerkers . Uren weeken zijn bespreekbaar , liefst 1 a 2 keer per maand minimum . Wij zijn een bakkerij met charcuterietoog , ervaring is niet verplicht .

Zoek naar antwoorden van Jeffrey Baumgartner in sociale netwerken
Look for responds of Jeffrey Baumgartner in social networks

Lees alle opmerkingen voor Jeffrey Baumgartner. Laat een reactie achter voor Jeffrey Baumgartner. Jeffrey Baumgartner bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Jeffrey Baumgartner. Leave a respond for Jeffrey Baumgartner. Jeffrey Baumgartner on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Jeffrey Baumgartner op de google maps. Adres en contacten Jeffrey Baumgartner
Location of Jeffrey Baumgartner on the google maps. Address and contacts of Jeffrey Baumgartner

Andere gerelateerde bedrijven als come Jeffrey Baumgartner Jeffrey Baumgartner: ARALCO | COIFFURE RONNERO | Ciné-Clap | DE LINDE | PETER DE RYCK

Other related companies as Jeffrey Baumgartner: ARALCO | COIFFURE RONNERO | Ciné-Clap | DE LINDE | PETER DE RYCK

Jeffrey Baumgartner is een bedrijf dat 2002 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Jeffrey Baumgartner, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09407287597. Het bedrijf Jeffrey Baumgartner bevindt zich op het adres: Av de l'Aquilon 5, Brussels, 1200. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 358,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 868,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in Jeffrey Baumgartner zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Jeffrey Baumgartner is Lidmaatschapsorganisaties, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Jeffrey Baumgartner is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Jeffrey Baumgartner, openstaande posities, locatie van Jeffrey Baumgartner op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Jeffrey Baumgartner is a company, that was registered 2002 in N\A region, Belgium. Full name of company is Jeffrey Baumgartner, company assigned to the tax number BE09407287597. The company Jeffrey Baumgartner is located at the address: Av de l'Aquilon 5, Brussels, 1200. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 358,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 868,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in Jeffrey Baumgartner were not found.
The main activity of Jeffrey Baumgartner is Membership Organizations, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Jeffrey Baumgartner is not available. You also can look at reviews of Jeffrey Baumgartner, open positions, location of Jeffrey Baumgartner on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Jeffrey Baumgartner, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Jeffrey Baumgartner, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Jeffrey Baumgartner, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Jeffrey Baumgartner, employees, financial statistics.