FSP Compta SPRL
Contactgegevens FSP Compta SPRL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FSP Compta SPRL: address, phone, fax, email, website, opening hours
FSP Compta SPRL
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Avenue Josse Goffin 91; 1082; Bruxelles (Berchem-Sainte-Agathe), België
Telefoon (phone): 02 465 74 82 (+32-02 465 74 82) 02 465 74 82 (+32-02 465 74 82)
Fax (fax): 02 465 77 24 (+32-02 465 77 24) 02 465 77 24 (+32-02 465 77 24)
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FSP Compta SPRL: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FSP Compta SPRL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FSP Compta SPRL"? - Contact us!
We found such data of FSP Compta SPRL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FSP Compta SPRL. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti FSP Compta SPRL
Products information FSP Compta SPRL
Producten die in FSP Compta SPRL zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Bookkeepers
Aanvulling soorten activiteiten voor FSP Compta SPRL Addition kinds of activities for FSP Compta SPRL
352402. Tuinmaaiers en toebehoren | Lawn and garden mowers and accessories
25110302. Kribben: hout | Cribs: wood
35499905. Schroef downs en dozen | Screw downs and boxes
79991410. Zeilbootverhuur | Sailboard rental
79991506. Go-cart raceway operatie en verhuur | Go-cart raceway operation and rentals
Werken bij FSP Compta SPRL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FSP Compta SPRL: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FSP Compta SPRL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FSP Compta SPRL. Looking for open vacancies in other companies
-
Hulpmecanicien (LEUVEN)
Regio: LEUVEN
Bedrijf: KU Leuven
Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)
Samen met een collega van de Werkplaats HVAC en Sanitair zorg je mee voor de optimale werking van HVAC-installaties in de gebouwen van de KU Leuven. Je biedt ondersteuning bij het mechanisch onderhoud aan HVAC-installaties. Dat houdt in: filters vervangen ventilatiegroepen reinigen lagers smeren riemen en lagers vervangen Je biedt ondersteuning bij het mechanisch accidenteel onderhoud aan HVAC-installaties. Bedrijfsprofiel: Bij de Technische Diensten beheren meer dan 400 collega's het patrimonium van KU Leuven. We verzorgen het onderhoud van honderden gebouwen en werken mee aan de ontwikkeling van nieuwe sites. Zo werken we een dag in een historische bibliotheek en de volgende in een hypermodern labo. De Facilitaire Diensten (afdeling van de Technische Diensten) garanderen een kwaliteitsvolle, competitieve en professionele ondersteunende dienstverlening zowel op technisch vlak als op logistiek vlak, ter ondersteuning van de kerntaken van de universiteit.
-
Medewerker - Containerafdeling (m/v) (ZEEBRUGGE)
Regio: ZEEBRUGGE
Bedrijf: SYNERGIE BRUGGE
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een bedrijf in Zeebrugge zijn wij op zoek naar een medewerker voor de containerafdeling. Daar sta je in voor de herstellingen van containers.
-
Mechanieker bestelwagens/kranen regio Meerhout voor onmiddellijke opstart (M/V)! (MEERHOUT)
Regio: MEERHOUT
Bedrijf: TRIXXO JOBS HAM
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant regio Meerhout zijn wij op zoek naar een ervaren mechanieker bestelwagens/kranen voor onmiddellijke opstart(M/V)! *Je gaat herstellingen uitvoeren aan bestelwagens en kranen *Je hebt de nodige technische kennis *Je kan zelfstandig werken *Je bent een teamplayer!
-
Storingstechnieker St Katelijne Waver (SINT-KATELIJNE-WAVER)
Regio: SINT-KATELIJNE-WAVER
Bedrijf: IMPACT NV
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant met hoofdzetel te Kempen zijn we op zoek naar storingstechniekers voor de regio St Katelijne Waver Uitvoeren van mechanisch en elektrisch onderhoud aan machines Oplossen van storingen, zowel elektrisch als mechanisch Kennis van reductiekasten, lageringen, sensoren, motoren
-
HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO AALTER (Regio Aalter-Deinze)
Regio: Regio Aalter-Deinze
Bedrijf: DOME ASSISTANCE
Type: Dienstenchequebaan
Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.
-
Huishoudhulp met dienstencheques regio Genk (GENK)
Regio: GENK
Bedrijf: BELLA!HUISHOUDHULP
Type: Dienstenchequebaan
Ik ben op zoek naar een huishoudhulp voor mijn klanten in Genk - Boxberg - Zutendaal -Zonhoven en omgeving (Houthalen- Genk - Hasselt naar keuze) Je staat in voor alle huishoudelijke taken : Het schoonmaken van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen),lappen van de ramen,soms de was doen,strijken enz... Rooster en werkuren zijn samen te bespreken! Het kan parttime zijn en groeien tot fulltime indien gewenst.
-
Jobstudent - America Today Nieuwpoort (NIEUWPOORT)
Regio: NIEUWPOORT
Bedrijf: AMERICA TODAY BELGIUM
Type: Studentenjob
COOL PEOPLE WANTED! Jobstudent America Today Ben jij spontaan, heb jij inlevingsvermogen in onze klant en durf je vol enthousiasme het verkoopgesprek aan te gaan? Wil je daarnaast een extra zakcentje verdienen in het weekend en/of tijdens je schoolvakanties? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze store in Nieuwpoort zijn wij op zoek naar dé VAKANTIE- / WEEKENDKRACHT die ons team komt versterken! A day @ America Today Je kan natuurlijk niet wachten om weer te beginnen aan een nieuwe werkdag. Na een warm welkom van je crew begin je de dag weer vol energie! Tijdens de ‘dag-opstart’ worden de targets besproken. De hele dag door assisteer je jouw collega’s bij verschillende werkzaamheden. Uiteraard staat de klant hierbij centraal. Je begroet iedere klant die binnen komt en je bent daar waar nodig, of dat nu bij de kassa is of bij de paskamers. Je helpt met de binnengekomen vracht en je helpt ervoor te zorgen de store zo netjes en aantrekkelijk mogelijk te houden.
-
Technical Support – Planner M/V (KONTICH)
Regio: KONTICH
Bedrijf: TIM SECURITY Bvba
Type: Vaste Job
Kijk je uit naar een interne functie op kantoor? En niet zomaar een functie, maar een functie als spilfiguur in een jong, ambitieus en toekomstgericht beveiligingsbedrijf? Zie je het zitten om telefonisch uiteenlopende problemen van klanten op te lossen? En daarnaast het werk van je collega’s in te plannen? Werk je stressbestendig en gestructureerd? Alle vragen positief beantwoord? In dat geval bieden we je een interessante functie aan. Tim Security is dringend op zoek naar een voltijdse Technical Support – Planner Tim Security uit Kontich heeft al meer dan 25 jaar ervaring op het vlak van elektronische beveiligingssystemen. We specialiseren ons in het plaatsen en onderhouden van alarm- en brandsystemen, camerabewaking, inbraakbeveiliging, toegangscontrole en videofonie. We richten ons zowel naar de particuliere eindgebruiker als de professionele markt. Word jij onze nieuwe collega? Wat doet een Technical Support – Planner? In het kort komt het hierop neer: je bent het middelpunt, de spilfiguur en het doorgeefluik van de firma. Je coördineert de projecten van de verkopers, spreekt een uitvoerdatum af met de klant en plant alles gestructureerd in. Je bereidt het werk van de techniekers technisch voor op basis van de feedback van de accountmanagers. Verder geef je technische ondersteuning aan klanten die bellen met een probleem of vraag. Dat kan van alles zijn: “Hoe moet ik een code aanmaken? Hoe installeer ik een app op mijn smartphone? De contactpersoon in de meldkamer verandert, hoe regel ik dat?” Voor hen ben je de eerste contactpersoon, je probeert hun probleem snel en klantvriendelijk op te lossen. Wat is het ideale profiel van onze toekomstige Technical support – Planner? • Je hebt een technische achtergrond met het liefst 2 à 3 jaar ervaring in de sector • Je luistert goed en gaat technisch-analytisch te werk • Je bent een stressbestendige multitasker en blijft kalm en rustig in alle omstandigheden • Je bent sociaalvaardig en gebeten om mensen verder te helpen als ze een probleem hebben • Je werkt zeer gestructureerd en volgt alle taken op die gekoppeld zijn aan de verschillende projecten • Je bent contactvaardig, drukt je uitstekend uit in het Nederlands, vlot Engels, noties Frans • Je woont in de omgeving van Groot-Antwerpen
-
Keukenmedewerker (MECHELEN)
Regio: MECHELEN
Bedrijf: POULE & POULETTE
Type: Vaste Job
Het maken van de keuken mis en place volgens de Poule & Poulette normen Werken met het keukenmateriaal volgens de technische fiches Het maken van warme en koude gerechten volgens de technische fiches Ontvangen en controleren van levering ( HACCP) en FIFO stockeren Kuisen van de keuken tijdesn en na de shift met de juiste kuis producten
-
Productieverantwoordelijke met technische kennis (LOKEREN)
Regio: LOKEREN
Bedrijf: Konvert Office Aalst
Type: Vaste Job
- Je bent verantwoordelijk voor de organisatie en het operationeel beheer op onze productiesite in Lokeren. (productie van kleinbrood, opslag in diepvriesmagazijn) - Je maakt een efficiënte productieplanning op en volgt de producten op van grondstof tot het vertrek naar de klant - Je houdt je bezig met de continuïteit van de productie en een optimalisatie van de productieprocessen. - Je bent de spilfiguur van de site. Je stuurt de teams van productie, inpak, techniek en magazijn aan (40/50 medewerkers) met oog voor de (voedsel)veiligheidsprocedures, je ben zelf vaak aanwezig op de werkvloer. Je werkt nauw samen met de kwaliteitsdienst, logistieke medewerkers, productontwikkeling, het salesteam en andere algemene diensten. - Je rapporteert rechtstreeks aan de directie.
-
Business Development Manager HR Services (HERENT)
Regio: HERENT
Bedrijf: Sales Talents Brussel
Type: Vaste Job
Als Business Development Manager ben je verantwoordelijk voor het genereren van new business en projecten via actieve prospectie. Daarna onderhoud je sterke relaties met je klanten via relatiemanagement. In deze uitdagende functie voor je onderhandelingen met C-level niveau en/ of direct leidinggevenden binnen life sciences en pharma (hoofdverpleegkundigen, artsen, quality manager, managing director,...) Je analyseert de behoeften van de prospect/ klant en je stelt een gepaste oplossing voor om. Je werkt nauw samen met het intern HR team van onze partner om een efficiënt resultaat te bekomen. Je rapporteert rechtstreeks aan de Managing Director. Bedrijfsprofiel: Onze partner is gespecialiseerd in staffing solutions in life sciences & pharma en stelt 75 consultants te werk. Om hun sales team uit te breiden zijn ze op zoek naar een Business Development Manager (m/v). Geboren Business Development Manager met de nodige ervaring binnen (HR) services en/ of life sciences & pharma? Lees dan zeker verder!
-
Brainbridge - ICT-Architect (MECHELEN)
Regio: MECHELEN
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Description Het hoofddoel van deze opdracht is het ontwerpen en documenteren van de detail applicatie architectuur voor onze digitale consumer channels Web en app. Je begeleidt keuzes in architectuur en technische platformen in overleg met de enterprise Architect. De klant wenst zijn digitale capabilities uitbreiden in volgende areas: uitbouwen van een selfcare portaal en verbeteringen in online care channels uitbouwen van mobile friendly eCare portalen en seamless payments solutions opbouwen en exploiteren van de customer intelligence in customer experiences (consuming intel, ingestion van data) Verbeteringen in uptime en robustheid van de channels Ontkoppelingen van front end en CMS en backend en meer evolueren naar MicroServices,headless CMS, API mgmt Reuse van code en ervaringen tussen Web en app development React; React-native Exposen van services zoals tickets en service via open data ecosysteem , NetEx, GTFS Industrialiseren van mass personalization Responsibilities Je opdracht bestaat erin om mee te bepalen welke technische capabilities we hiervoor moeten opbouwen en de uitrol hiervan te begeleiden/uit te voeren. Als solution Architect heb je een technische focus, maar ook toch een functionele voeling met de materie. Samen met specifieke platform experten eg (de data platform Architect en data engineer) werk je de technische Web en app roadmap uit om de gewenste experience te kunnen leveren tot bij de eindklant via diverse kanalen Web en app. Identificeert de technische risico's Bijv. mogelijke performance issues, externe afhankelijkheden, beschikbaarheid... Je bewaakt de technische integriteit en de consistentie van de uiteindelijke oplossing van concept, design,implementatie tot overdracht naar beheer Profile Technical skills: Aantoonbare ervaring als solution-Architect in een specifiek domein (applicatie-architectuur, Web en app technologieën HTML5/JavaScript, performante, schaalbare en betrouwbare Web oplossingen, API gedreven ecosystemen, Identificatie oplossingen, Marketing Automation oplossingen, Customer Data Platform oplossingen, Content Management oplossingen, Verkoop en betaling oplossingen, Case management en CRM oplossingen, Hybrid Cloud/On Premise infrastructure ...). Je kunt je ervaring uit vorige relevante make, rent, buy beslissingen meenemen om ons te versnellen. Hogere opleiding (Master of Bachelor) met technische/engineering of bedrijfseconomische achtergrond. Communicatievaardigheden en ervaring met teamwork en projectgericht werken. Kennis van bedrijfsprocessen in het algemeen en van deze van de Vlaamse overheid in het bijzonder (na inwerkperiode) Minimaal 5 jaar ervaring in algemene bedrijfsvoering met toepassing op ICT gebied. Sterk communicatie- en analysegericht. Sterk abstractievermogen Architecturaal conceptueel vaardig en ervaren. Enterprise-Architect ofwel specialist-Architect in een specifiek domein (netwerking, veiligeheid, serverinfratsructuur, applicatie-architectuur, ERP, ECM platformen, Datawarehouse en BI, ...). MET CERTIFICATIE. taalvereiste: Nederlandstalig op Europees CEFR-niveau C2. Grondige Kennis van alle domeinen plus bewezen specialist-Architect in minstens 1 specialistisch domeinen (zie vereisten). Kennis MS Office Pakketten Kennis van de verschillende Project Management facetten (kosten, timing, coördinatie, planning, schattingen) Grondige Kennis van Business Engineering; Kunnen voorstellen van business oplossingen die een goed samenspel zijn tussen Business en... ...
Zoek naar antwoorden van FSP Compta SPRL in sociale netwerken
Look for responds of FSP Compta SPRL in social networks
Lees alle opmerkingen voor FSP Compta SPRL. Laat een reactie achter voor FSP Compta SPRL. FSP Compta SPRL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FSP Compta SPRL. Leave a respond for FSP Compta SPRL. FSP Compta SPRL on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie FSP Compta SPRL op de google maps. Adres en contacten FSP Compta SPRL Location of FSP Compta SPRL on the google maps. Address and contacts of FSP Compta SPRL
Andere gerelateerde bedrijven als come FSP Compta SPRL FSP Compta SPRL: Heinrich Walgraeve | DEWINTER | ALFONS VAN AERT | WILLY WUESTENBERGHS | C.D.R. - C.R.D. sprl
Other related companies as FSP Compta SPRL: Heinrich Walgraeve | DEWINTER | ALFONS VAN AERT | WILLY WUESTENBERGHS | C.D.R. - C.R.D. sprl
FSP Compta SPRL is een bedrijf dat 1999 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FSP Compta SPRL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02496337890. Het bedrijf FSP Compta SPRL bevindt zich op het adres: Avenue Josse Goffin 91; 1082; Bruxelles (Berchem-Sainte-Agathe). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 839,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 487,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Bookkeepers. Producten gemaakt in FSP Compta SPRL zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van FSP Compta SPRL is Holding and Other Investment Offices, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FSP Compta SPRL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FSP Compta SPRL, openstaande posities, locatie van FSP Compta SPRL op de kaart.
FSP Compta SPRL is a company, that was registered 1999 in N\A region, Belgium. Full name of company is FSP Compta SPRL, company assigned to the tax number BE02496337890. The company FSP Compta SPRL is located at the address: Avenue Josse Goffin 91; 1082; Bruxelles (Berchem-Sainte-Agathe). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 839,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 487,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Bookkeepers. Products created in FSP Compta SPRL were not found.
The main activity of FSP Compta SPRL is Holding and Other Investment Offices, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of FSP Compta SPRL is not available. You also can look at reviews of FSP Compta SPRL, open positions, location of FSP Compta SPRL on the map.