Atlantic's Cafe

Contactgegevens Atlantic's Cafe: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Atlantic's Cafe: address, phone, fax, email, website, opening hours

Atlantic's Cafe

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Kaaiplein 3; 9220; Hamme, België

Telefoon (phone): 052 47 88 07 (+32-052 47 88 07) 052 47 88 07 (+32-052 47 88 07)

Fax (fax): +32 (13) 309-35-52 +32 (13) 309-35-52

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Atlantic's Cafe: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Atlantic's Cafe"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Atlantic's Cafe"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Atlantic's Cafe, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Atlantic's Cafe. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Atlantic's Cafe, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Atlantic's Cafe. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Atlantic's Cafe
Products information Atlantic's Cafe

BTW identificatienummer (tax): BE08722290039
Ondernemingsnummer: 2627899169
Hoofdstad (capital): 792,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 220,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1985

Producten die in Atlantic's Cafe zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Pubs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Atlantic's Cafe
(Get full report from official database of BE for Atlantic's Cafe)

Aanvulling soorten activiteiten voor Atlantic's Cafe
Addition kinds of activities for Atlantic's Cafe

225299. Hosiery, nec, nec | Hosiery, nec, nec
621103. Minerale, olie- en gasleasing- en royalty-dealers | Mineral, oil, and gas leasing and royalty dealers
799904. Tafel sport parkeerplaats operatie | Table sports parlor operation
922201. Vervolgende partijen | Prosecuting parties
09710000. Jagen, vangst, spelvermeerdering | Hunting, trapping, game propagation
28369901. Veterinaire biologische producten | Veterinary biological products

Werken bij Atlantic's Cafe: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Atlantic's Cafe: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Atlantic's Cafe. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Atlantic's Cafe. Looking for open vacancies in other companies

  • Operator zaagmachine metaalsector (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: TEMPO-TEAM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een onze klant te Gullegem zijn wij op zoek naar een zaagoperator. Dankzij je inzicht kan je de zaagmachines correct instellen volgens de richtlijnen naar vorm, profiel, hoek en lengte Gezaagde profielen ga je per bon stapelen op de voorziene plaatsen Je gaat organisatorisch te werk en plant correct volgens de doorgegeven bonnen Je bent bewust van veiligheidsnormen en kwaliteitsvereisten Je bent flexibel om in te springen waar nodig Werkuren van 8 tot 12 en van 12.30 tot 16.30h, op vrijdag tot 15.30h Aanbod : Je komt terecht in een groeiend bedrijf Aantrekkelijk loon Kans op optie vast

  • Administratief bediende * tijdelijk (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: ADECCO EXPERTS BRUGGE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben je op zoek naar een tijdelijke opdracht? Adecco Experts is op zoek naar een administratief commercieel bediende voor een bedrijf uit Brugge. Een tijdelijke opdracht voor telecom registraties, activaties en uitbetalingen. Telefonische begeleiding aanbieden om de winkels te helpen om de registraties te vervolledigen. Voor de uitbetalingen moeten de bedragen opgelijst worden, afgepunt worden en vervolgens in excel uitbetaald worden.

  • Administratief Bediende Kredieten (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Start People Zaventem GT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Klaar voor een nieuwe administratieve uitdaging te Brussel? Missie: Binnen het departement « Kredieten », bestaat uw missie er in om een administratieve bijstand te bieden aan de kredietanalysten en de dossierbeheerders. Sleuteltaken: Polyvalente administratieve ondersteuning aan de teams die de aanvragen voor kredieten behandelen: Concreet betekent dit : Voorbereiding van de dossiers voor de analysten en opvolging van de onvolledige dossiers Encodage van de dossiers die via bpost werden ingediend Opvolging van verscheidene mailboxen Registratie van contracten bij de Nationale Bank Behandelen en scannen van de briefwisseling voor het departement Archivering van documenten Telefonische contacten Andere ad hoc taken in functie van het volume en behoeften van de dienst

  • Trafficer | Voltijds | Sint-Truiden (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: SYNERGIE LIMBURG CAREERS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Trafficer zijn je taken: Je monitort voortdurend het bereik in een outbound project en/of de bereikbaarheid in een inbound project. Daarnaast bestudeer je de optimale bezettingsgraad t.o.v. de hoogste productiviteit om zo kost efficiënt te werk te gaan. Verder stuur je ook je team aan zodoende dat zij zich houden aan de voorgestelde uurroosters en planningen. Bij vragen en opmerkingen sta je zowel hen als de klant te woord. Je rapporteert jouw resultaten en genomen maatregelen aan jouw verantwoordelijke en aan klant en management. Op permanente basis monitor je de resources en de taken. Je bekijkt deze in functie van de opgemaakte planning en indien nodig stuur je bij. In geval van ernstige overschrijding van bepaalde parameters of gebrek aan mogelijke maatregelen, escaleer je tijdig aan de operations manager. Verder ga je ook proactief voorstellen doen bij terugkerende problemen op vlak van bezetting. Op dagdagelijkse basis analyseer je de resultaten en geef je je feedback aan het planningsdepartement. Je staat voortdurend in contact met de operations manager en rapporteert aan hem/haar omtrent bereik, bereikbaarheid en behaalde aantallen. In samenspraak met het workforce management volg je de realisatie op van de financiële forecast en het budget en zet je deze af versus de actuals. Je staat in nauw contact met het team van agenten en voert met hen een constructieve communicatie omtrent uurroosters, planning, voorkeuren, aanvragen, ... Het sensibiliseren van de medewerkers tot het respecteren van de planning en het takenpakket is ook een belangrijk onderdeel van jouw dagdagelijks takenpakket. Tenslotte sta je ook in voor diverse projectopdrachten en de tijdige en succesvolle realisatie hiervan.

  • Huishoudhulp regio Roeselare - Beveren (BEVEREN-ROESELARE)

    Regio: BEVEREN-ROESELARE

    Bedrijf: A.C.C.DIENSTENCHEQUES DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Bent u iemand die graag anderen helpt? Iemand die houdt van orde en netheid? Gemotiveerd, plichtsbewust en enthousiast? Dan zijn wij op zoek naar jou! U staat in voor huishoudelijke taken bij onze klanten meer bepaald afstoffen, stofzuigen, ramen poetsen, dweilen, strijken, ... Neem vrijblijvend contact met ons op en wij bekijken wat het best bij u past.

  • Huishoudhulp / Poetshulp (met dienstencheques) De Pinte (DE PINTE)

    Regio: DE PINTE

    Bedrijf: PUUUR AALTER

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren. Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Huishoudhulp regio Zoutleeuw-Landen (ZOUTLEEUW)

    Regio: ZOUTLEEUW

    Bedrijf: THUISHULP BRABANT

    Type: Dienstenchequebaan

    U staat in voor hulp bij cliënten aan huis in regio Zoutleeuw-Landen Dit betekent onder andere poetsen, strijken en maaltijden bereiden.

  • Student installatie zonnepanelen (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: ASAP SINT-TRUIDEN

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant, een expert in zonnepanelen, zijn we op zoek naar een student die extra ondersteuning kan bieden. Jouw taken bestaan onder andere uit het reinigen van de panelen, alsook helpen bij de montage en installatie. Wil je graag een centje bijverdienen? We zijn op zoek naar een vaste student dus hopen vaak met jou samen te werken!

  • Student keukenmedewerker - Pizza Hut Brugge St-Michiels (SINT-MICHIELS)

    Regio: SINT-MICHIELS

    Bedrijf: Pizza Hut België

    Type: Studentenjob

    Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden in de keuken: Je bent in staat om de bereiding van de voorgerechten, de pizza’s, pasta’s en de salades uit te voeren. Je bent verantwoordelijk voor de bevoorrading van de werkstations. Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en de schoonmaak van de keuken. Je bent verantwoordelijk voor de opening en de sluiting van de keuken.

  • Snoeier Tuinaanleg (HAALTERT)

    Regio: HAALTERT

    Bedrijf: TUINEN PERREMAN

    Type: Vaste Job

    Je voert het tuinonderhoud uit voor zowel particuliere als professionele klanten. - Snoeien van bomen, planten,... - Maaien van gazon - Onkruidvrij maken van verhardingen - ...

  • Teamleider schoonmaak (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: AZ Delta

    Type: Vaste Job

    De functie U bent verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van een team medewerkers. Samen met uw team zorgt u ervoor dat de patiënten, familie, bezoekers en medewerkers in een hygiënisch en goed onderhouden ziekenhuis terecht kunnen. U organiseert en coördineert hiervoor de dagelijkse werkzaamheden van uw team en zorgt voor de kwalitatieve uitvoering van de operationele taken van de dienst. Hiervoor zorgt u voor de nodige informatie doorstroming naar medewerkers, collega’s en het diensthoofd. Daarnaast staat u in voor kwaliteitsmetingen op de verschillende campussen. Uw profiel U beschikt over een bachelor diploma, eventueel in een facilitaire richting (of gelijkgesteld door ervaring). U hebt ervaring in het opstellen en coördineren van werkplanningen. U kan zich flexibel opstellen. Werken op verscheidene locaties, een flexibel uurrooster en occasioneel weekendwerk schrikken u niet af. Door uw proactieve opstelling probeert u problemen te voorkomen en stelt u verbeteringen voor. Bij de uitvoering van uw taken houdt u rekening met de belangen van uw klanten, de patiënten, bezoekers en medewerkers. U hecht uitgesproken belang aan kwaliteit en kan die focus ook houden op drukke momenten. Hierbij zorgt u tevens voor de kwaliteitscontrole van uw medewerkers. U bent een ondersteunende leidinggevende die duidelijkheid verschaft aan zijn medewerkers en aandacht heeft voor hun ontwikkeling. U ziet de meerwaarde van een goede samenwerking met al uw collega’s in het ziekenhuis. Verder bent u stressbestendig, klantgericht en hebt u zin voor initiatief. Kennis van de ziekenhuissector, ziekenhuishygiëne, coördinatie van onderhoud en schoonmaak zijn een pluspunt. U bent computervaardig en kan terugvallen op een degelijke basiskennis van courante software toepassingen ( Word, Outlook, Excel, … ). U bezit sterke administratieve vaardigheden. U bent op korte termijn beschikbaar. Aanbod Wij bieden een voltijdse uitdagende job voor onbepaalde duur in een ziekenhuis in volle expansie. U komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur waar het ontplooien van uw talenten wordt aangemoedigd. We bieden u een competitief salaris, afgestemd op de verantwoordelijkheden binnen de functie en uw ervaring. Dit wordt aangevuld met een aantal (extralegale) voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, en een tussenkomst voor woon-werkverkeer. Meer informatie? Voor meer informatie over de functie-inhoud kunt u terecht bij de manager hoteldiensten Suzy Gruyaert op het nummer 051 23 78 31. Met alle andere vragen kunt u terecht bij  Philip Boussauw op het nummer 050 23 26 20. Geïnteresseerd? Solliciteer online! Vergeet uw CV en motivatiebrief niet toe te voegen. De selectie bestaat uit een screening op basis van cv en een selectie-interview. Elke kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk behandeld. AZ Delta stimuleert gelijke kansen en diversiteit. We werven aan op basis van competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap

  • Hulpboekhouder (GISTEL)

    Regio: GISTEL

    Bedrijf: Talentus Oostende

    Type: Vaste Job

    Je zorgt steeds voor een feilloze input en controle van de aankoopfacturen; Je verwerkt dagelijks de bankverrichtingen; Je zorgt ervoor dat het debiteurenbeheer wordt uitgevoerd via interne systemen; Je zorgt ervoor dat de credit control vlot verloopt; Uiteraard is het controleren van facturen ook één van je taken; Je zorgt telkens voor een correcte administratieve afhandeling van je takenpakket. Bedrijfsprofiel: Bijna 30 jaar levert dit bedrijf innovatieve producten aan hun klanten.

Zoek naar antwoorden van Atlantic's Cafe in sociale netwerken
Look for responds of Atlantic's Cafe in social networks

Lees alle opmerkingen voor Atlantic's Cafe. Laat een reactie achter voor Atlantic's Cafe. Atlantic's Cafe bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Atlantic's Cafe. Leave a respond for Atlantic's Cafe. Atlantic's Cafe on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Atlantic's Cafe op de google maps. Adres en contacten Atlantic's Cafe
Location of Atlantic's Cafe on the google maps. Address and contacts of Atlantic's Cafe

Andere gerelateerde bedrijven als come Atlantic's Cafe Atlantic's Cafe: TH. VAN AVONDT & CO | MARCEL SOENEN | Bob Software S.A. | VEVA BIMS VERHAVERBEKE | IMMO TREBEL

Other related companies as Atlantic's Cafe: TH. VAN AVONDT & CO | MARCEL SOENEN | Bob Software S.A. | VEVA BIMS VERHAVERBEKE | IMMO TREBEL

Atlantic's Cafe is een bedrijf dat 1985 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Atlantic's Cafe, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08722290039. Het bedrijf Atlantic's Cafe bevindt zich op het adres: Kaaiplein 3; 9220; Hamme. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 792,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 220,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Pubs. Producten gemaakt in Atlantic's Cafe zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Atlantic's Cafe is Kleding en accessoires, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Atlantic's Cafe is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Atlantic's Cafe, openstaande posities, locatie van Atlantic's Cafe op de kaart.

Atlantic's Cafe is a company, that was registered 1985 in N\A region, Belgium. Full name of company is Atlantic's Cafe, company assigned to the tax number BE08722290039. The company Atlantic's Cafe is located at the address: Kaaiplein 3; 9220; Hamme. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 792,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 220,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Pubs. Products created in Atlantic's Cafe were not found.
The main activity of Atlantic's Cafe is Apparel and Accessory Stores, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of Atlantic's Cafe is not available. You also can look at reviews of Atlantic's Cafe, open positions, location of Atlantic's Cafe on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Atlantic's Cafe, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Atlantic's Cafe, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Atlantic's Cafe, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Atlantic's Cafe, employees, financial statistics.