Fidu-Consult SC

Contactgegevens Fidu-Consult SC: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Fidu-Consult SC: address, phone, fax, email, website, opening hours

Fidu-Consult SC

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Grand Rue du Double Ecot 11; 1380; Lasne (Couture-Saint-Germain), België

Telefoon (phone): 02 633 17 34 (+32-02 633 17 34) 02 633 17 34 (+32-02 633 17 34)

Fax (fax): 02 633 17 34 (+32-02 633 17 34) 02 633 17 34 (+32-02 633 17 34)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Fidu-Consult SC: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Fidu-Consult SC"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Fidu-Consult SC"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Fidu-Consult SC, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Fidu-Consult SC. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Fidu-Consult SC, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Fidu-Consult SC. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Fidu-Consult SC
Products information Fidu-Consult SC

BTW identificatienummer (tax): BE02403503417
Ondernemingsnummer: 7227325439
Hoofdstad (capital): 160,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 860,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2012

Producten die in Fidu-Consult SC zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Bookkeepers

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Fidu-Consult SC
(Get full report from official database of BE for Fidu-Consult SC)

Aanvulling soorten activiteiten voor Fidu-Consult SC
Addition kinds of activities for Fidu-Consult SC

207902. Verkorting en andere vaste eetbare vetten | Shortening and other solid edible fats
965199. Regeling, diverse commerciële sectoren, nv | Regulation, miscellaneous commercial sectors, nec
28359906. Hemotologie diagnostische middelen | Hemotology diagnostic agents
38229912. Limietcontroles, residentiële en commerciële verwarmingssoorten | Limit controls, residential and commercial heating types
44249903. Watervervoer naar niet-vastgebonden gebieden, vracht | Water transportation to noncontiguous territories, freight
58129905. Commissary restaurant | Commissary restaurant
83999904. Fondsverhogende organisatie, zonder kosten | Fund raising organization, non-fee basis

Werken bij Fidu-Consult SC: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Fidu-Consult SC: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Fidu-Consult SC. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Fidu-Consult SC. Looking for open vacancies in other companies

  • Administratief bediende debiteuren (ELSENE)

    Regio: ELSENE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als administratief bediende debiteuren ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket: Je verzorgt het dagelijks beheer van de invorderingsportefeuille in collectieve schuldenregeling Je contacteert bemiddelaars en andere partijen Je zorgt voor een correcte afhandeling en opvolging van het verloop van een dossier Je staat in voor de invordering van de nog openstaande bedragen, analyse van de voorstellen en het afsluiten van de dossiers

  • Operator (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: SYNERGIE BRUGGE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Instellen van de machines Afhalen van juiste recepten in samenspraak met je teamleider Je krijgt de volledige controle over je lijn Je voert regelmatig controles uit Je grijpt in wanneer er iets fout gaat Je communiceert met alle posten op de lijn Je doet kwaliteitscontrole op verschillende delen van de lijn

  • isolateur (KAMPENHOUT)

    Regio: KAMPENHOUT

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    je zal samen met je collega's isolatiemortel gaan plaatsten op verschillende werven

  • Operator 3-ploegen (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: Let's Work

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een sterke firma te Eeklo is Let\\\'s Work Aalter op zoek naar technisch onderlegde operatoren die in 3 ploegen kunnen werken. In deze functie krijg je volgende taken: - Je bent verantwoordelijk voor het correct produceren van een product. - Je controleert/stelt bij en optimaliseert jouw productielijn. - Je geeft leiding over een kleine groep medewerkers. - Je geeft ondersteuning bij defecten. - Je rapporteert aan jouw ploegbaas.

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) 12 u bij 1 gezin te Moorslede! (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: HOME MAID

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) die graag van afwisseling houd.Netheid en orde is voor jouw een must en voelt natuurlijk aan.Je bent een huiselijk type die graag het volledig huishouden onder haar hoede neemt, dan ben je bij ons aan het juiste adres!Je komt terecht in een kindvriendelijke omgeving , waar Nederlands geen must is.De uren die u zal werken zijn; Ma: 8u Di: 8u en de vrijdagvoormiddag 4u. Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een leefloon worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Student verkoop op vrijdag (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor een nieuwe winkel in hartje Leuven zijn we op zoek naar een jobstudent die elke vrijdag kan werken. Heb je affiniteit met interieur-fashion-juwelen? Dan is dit de geknipte bijverdienste voor jou. Je zal leveringen uitpakken, klanten helpen en geschenken inpakken. Je kan rekenen op een vaste studentenjob tot januari.

  • iCT SUPPORT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: AG REAL ESTATE

    Type: Vaste Job

    Teneinde de continue werking van het informaticanetwerk binnen onze organisatie te verzekeren, werk je met de gebruikers en de service desk van AG Insurance en zal je er over waken dat de dagelijkse operationele taken correct worden uitgevoerd: Je superviseert de installatie van hard- en software, met inbegrip van “master upgrades” geleverd door onze dienstverlener. Je superviseert en coördineert aanpassingen aan het “thin client” programma voor de gebruikers in onze winkelcentra. Je coördineert het verwelkomingsproces op IT-niveau voor nieuwe medewerkers. Je staat in voor de invoer en de opvolging van de procedures voor de uitbating van de infrastructuur alsook de updates van deze procedures. Je identificeert, kwalificeert en lost eenvoudige problemen verbonden aan de infrastructuur (die geen gebruik vereisen van een administrator account) op. Je biedt ondersteuning aan de eindgebruikers in geval van technische informatica problemen, in geval van meer complexe problemen overdracht aan de betrokken personen en update via de ticketing applicatie. Je staat in voor het beheer van de systemen - controle van de toepassing van de regels in verband met paswoorden, bijhouden van de toelatingsmatrix en de SAP print queues en update van gebruikersaccounts, beheer van de configuratie van Office 365 voor de gebruikers van onze winkelcentra. Je bent SPOC van de internet site voor de ontwikkelaars, de hosts en uitvoering van de backup procedures.

  • Werfleider openbare verlichting en laagspanning (Herentals) (Regio Herentals-Westerlo)

    Regio: Regio Herentals-Westerlo

    Bedrijf: K. Verstraete & Zoon nv

    Type: Vaste Job

    Verstraete Enterprises is marktleider in de bouw en het onderhoud van elektrische installaties, openbare verlichting, telecom en hoogspanning. Als steeds verder groeiende familiale onderneming dragen we kwaliteit, veiligheid en teamwerk hoog in het vaandel. Taken: - Je ontvang en analyseert werkopdrachten en plant ze in. Je maakt de nodige afspraken en onderhoudt goede contacten met de klant - Je reserveert het nodige materiaal en de nodige mankracht. Je motiveert en informeert de ploeg en stuurt bij waar nodig - Als spilfiguur woon je werkvergaderingen bij, voer je werkplekinspecties uit en volg je de werfadministratie op. Ook het opvolgen van de kosten en een efficiënte rendementscontrole behoren tot jouw takenpakket - Incidenten, onveilige handelingen en situaties, ongevallen en schadegevallen meld je meteen aan de preventieadviseur. Je onderneemt eveneens preventieve acties - Je ziet toe op het gebruik van PBM'S en het correct gebruik van het juiste en gekeurde gereedschap

  • Product Engineer (m/v) (KAMPENHOUT)

    Regio: KAMPENHOUT

    Bedrijf: CONNECT SYSTEMS N.V.

    Type: Vaste Job

    Functie - Je bent verantwoordelijk voor projecten waarbij je klantendossiers vertaalt naar productiedossiers - Je kan een juiste keuze maken van materialen en componenten in functie van het productieproces - Je bent het technisch aanspreekpunt voor onze sales medewerkers, productieverantwoordelijken en project engineers - Je ondersteunt de sales afdeling bij het aanmaken van offertes - Je maakt deel uit van een team Product Engineers - Je rapporteert aan de Product Engineering Manager - Je kan admistratieve taken combineren met je technische competentie.

  • Logopedist(e) (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: Motion Center

    Type: Zelfstandige activiteit

    Motion Center is een multidisciplinaire groepspraktijk in hartje Tienen. Onze visie is "een gezonde geest in een gezond lichaam", we werken met de combinatie beweging, voeding en mentaal. Het team bestaat uit kinesitherapeuten, personal trainers, voedingsdeskundigen, psychotherapeuten en logopedisten. We bieden zowel begeleiding aan volwassenen en kinderen Wegens sterke groei van onze patiëntenbestand zijn we opzoek naar een gemotiveerde collega Logopedist(e) ter versterking van ons team. Als logopedist(e) werk je voornamelijk in de praktijk zelf maar in functie van de noden van de patiënt kan dit ook aan huis of op de school van de patiënt zijn. We werken nauw samen met scholen, CLB en andere hulpverleners om de beste dienstverlening te kunnen geven. Heb jij een Bachelor of Master diploma in de logopedische wetenschappen en heb je het zelfstandig statuut? Ben je flexibel en gemotiveerd? Kan je vlot communiceren en werk je graag samen als een hecht team? Spreek je bovendien naast de Nederlands taal ook een aardig woordje Frans? Dan ben jij misschien de persoon die wij zoeken. Wij bieden jou: - Een zelfstandige activiteit in het hartje van Tienen - De mogelijkheid om je werkuren zelf te bepalen in samenspraak met het team en de patiënt - Je komt terecht in een jong en dynamisch team met toffe collega’s - Pas afgestudeerden zijn ook welkom Heb jij interesse: stuur dan je CV naar [email protected] .

  • Logistiek en Technisch Medewerker Zelfstandig (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: Mazouttanks Bollaert

    Type: Zelfstandige activiteit

    - Je bent verantwoordelijk voor het magazijnbeheer en het wagenpark. Orde en netheid zijn dus belangrijk. - Je monteert pompen op nieuwe mazouttanks (geen ervaring vereist). Algemene technische vaardigheden zijn belangrijk. - Je kunt vlot met een heftruck rijden om de vrachtwagen dagelijks te laden - Je begeleidt klanten die onze producten ter plaatse komen bekijken. - Bekijk even onze websites: www.mazouttank.be, www.regenwaterput.com, www.tankkopen.be, www.cuve-shop.fr...

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van Fidu-Consult SC in sociale netwerken
Look for responds of Fidu-Consult SC in social networks

Lees alle opmerkingen voor Fidu-Consult SC. Laat een reactie achter voor Fidu-Consult SC. Fidu-Consult SC bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Fidu-Consult SC. Leave a respond for Fidu-Consult SC. Fidu-Consult SC on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Fidu-Consult SC op de google maps. Adres en contacten Fidu-Consult SC
Location of Fidu-Consult SC on the google maps. Address and contacts of Fidu-Consult SC

Andere gerelateerde bedrijven als come Fidu-Consult SC Fidu-Consult SC: DANNY PLATTI | DYTRICKO | ARTIBAT | CR - AUTO SERVICE DOMI | P. HERTSENS

Other related companies as Fidu-Consult SC: DANNY PLATTI | DYTRICKO | ARTIBAT | CR - AUTO SERVICE DOMI | P. HERTSENS

Fidu-Consult SC is een bedrijf dat 2012 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Fidu-Consult SC, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02403503417. Het bedrijf Fidu-Consult SC bevindt zich op het adres: Grand Rue du Double Ecot 11; 1380; Lasne (Couture-Saint-Germain). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 160,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 860,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Bookkeepers. Producten gemaakt in Fidu-Consult SC zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Fidu-Consult SC is Openbare Financiën, Belasting en Monetair Beleid, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Fidu-Consult SC is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Fidu-Consult SC, openstaande posities, locatie van Fidu-Consult SC op de kaart.

Fidu-Consult SC is a company, that was registered 2012 in N\A region, Belgium. Full name of company is Fidu-Consult SC, company assigned to the tax number BE02403503417. The company Fidu-Consult SC is located at the address: Grand Rue du Double Ecot 11; 1380; Lasne (Couture-Saint-Germain). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 160,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 860,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Bookkeepers. Products created in Fidu-Consult SC were not found.
The main activity of Fidu-Consult SC is Public Finance, Taxation and Monetary Policy, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Fidu-Consult SC is not available. You also can look at reviews of Fidu-Consult SC, open positions, location of Fidu-Consult SC on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Fidu-Consult SC, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Fidu-Consult SC, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Fidu-Consult SC, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Fidu-Consult SC, employees, financial statistics.