iBi Center

Contactgegevens iBi Center: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data iBi Center: address, phone, fax, email, website, opening hours

iBi Center

Regio (region): N\A, België

Adres (address): 13, Place A. Bosch, Wavre,, 1300, België

Telefoon (phone): 32-10-24.16.05 32-10-24.16.05

Fax (fax): 32-10-24.49.69 32-10-24.49.69

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) iBi Center: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "iBi Center"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "iBi Center"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van iBi Center, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen iBi Center. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of iBi Center, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees iBi Center. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti iBi Center
Products information iBi Center

BTW identificatienummer (tax): BE07784606933
Ondernemingsnummer: 7906280517
Hoofdstad (capital): 135,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 140,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2002

Producten die in iBi Center zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor iBi Center
(Get full report from official database of BE for iBi Center)

Aanvulling soorten activiteiten voor iBi Center
Addition kinds of activities for iBi Center

175102. Installatie van ramen en deuren en erectie | Window and door installation and erection
287399. Stikstofmeststoffen, nec | Nitrogenous fertilizers, nec
22119922. Stretch stoffen, katoen | Stretch fabrics, cotton
23210000. Mannen en jongens meubilair | Men's and boy's furnishings
50720403. Kopspijkers | Tacks
52610100. Gras- en tuinapparatuur | Lawn and garden equipment
72319900. Beauty winkels, nec | Beauty shops, nec

Werken bij iBi Center: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in iBi Center: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor iBi Center. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for iBi Center. Looking for open vacancies in other companies

  • verpleegkundige projectstaffing woonzorgcentrum (KEERBERGEN)

    Regio: KEERBERGEN

    Bedrijf: Care Talents Brussel

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    In dit project kom je terecht in een seniorenresidentie en ben je verantwoordelijk voor de dagdagelijkse verzorging van deze bewoners.  Je staat in voor de verpleegtechnische handelingen zoals wondzorgen, contact met artsen, toedienen van medicatie, en anderen. Een groot hart voor ouderenzorg is een absolute must. Bedrijfsprofiel: Ben jij een nurse of a new generation? Wil je als verpleegkundige een maximale ervaring opdoen met een sterk bedrijf dat achter jou staat? Dan is projectstaffing beslist iets voor jou! Je komt terecht bij Care Talents in een team van enthousiaste en ervaren verpleegkundigen die allemaal houden van afwisseling en variatie. Elk teamlid heeft er bewust voor gekozen om zijn of haar verpleegkundige carrière anders uit te bouwen. Je zal werken in een aaneenschakeling van projecten en bergen ervaring opdoen! Als projectstaffing verpleegkundige werk je projectmatig in verschillende zorgdomeinen en bouw je alvast een sterk zorgportofolio op. Jouw projecten hebben een looptijd van minimum 2 maanden tot maximum 1 jaar. Je opdrachtgevers liggen alvast in jouw eigen regio en bestaan uit ziekenhuizen, woonzorgcentra en thuisverplegingsorganisaties.  De projecten worden jou toegewezen op basis van jouw profiel en voorkeuren.  Begint het bij jou ook al te kriebelen om ons team te komen versterken?

  • Magazijnier / Orderpicker (M/V) VROEGE/LATE (WILLEBROEK)

    Regio: WILLEBROEK

    Bedrijf: ASAP XL FEDERAL MOGUL

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant Federal Mogul, een internationale speler in de distributie van auto- en vrachtwagenonderdelen, zijn wij op zoek naar gemotiveerde en betrouwbare magazijnarbeiders. Ben je fysiek in orde en ben je bereid om te werken in de hoogte? Lees dan snel verder! Het takenpakket kan bestaan uit: - Orders klaar maken, opgegeven door het  computersysteem, manueel of met een verticale orderpicktruck - De binnenkomende zendingen uitpakken en op de door het computersysteem aangegeven locatie in het magazijn plaatsen. - Elke doos een uniek nummer via scanning geven. - Eventueel fysisch overladen in een andere verpakking.

  • Commercieel Bediende (DEURNE)

    Regio: DEURNE

    Bedrijf: Start People Kapellen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ben jij commercieel ingesteld? Spreek je meerdere talen en wil je deze graag gebruiken in je job? Let your light shine! Voor onze klant in Deurne zoeken wij een commercieel bediende. Je werkt ter ondersteuning van de accountmanagers. Wat ga je zoal doen? Je maakt offertes op. Je bereid bezoeken voor. Je volgt contracten op. Je werkt collecties (administratief) uit en volgt deze op. Je werkt aan de planning voor promoties. ... Een zeer diverse job!

  • Meestergast - Technische dienst (OLEN)

    Regio: OLEN

    Bedrijf: ASAP Kempen Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Bent u iemand met technische kennis en die zijn team kan motiveren en coachen ? Dan is deze functie voor u! - Organiseren, coördineren, controleren en sturen van werkzaamheden bij een 15 tal arbeiders op de technische afdeling. - U zorgt ervoor dat de arbeiders in het magazijn, het atelier en buiten, collegiaal, efficiënt en veilig werken - U waakt over de procedures en regelgevingen inzake milieu, veiligheid en ISO - U tekent werfinstallaties uit, zorgt voor de vergunningen - U organiseert het transport, verrekent afval en schade en volgt het onderhoud van de machines op - U registreert keuringen en schrijft werkinstructies - U rapporteert aan de coördinatoren van de materieeldienst - U werkt mee aan projecten i.v.m KVGM - U werkt in een bouwholding en bent bereid binnen de richtlijnen te werken - U lost problemen op en bent de verantwoordelijke voor het eindresultaat

  • Pistoolschilder Natlak (m/v) (HEUSDEN-ZOLDER)

    Regio: HEUSDEN-ZOLDER

    Bedrijf: JOB TALENT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je staat in voor het spuiten van metalen onderdelen. Daarnaast meng je de verfproducten.  en zorg je voor het onderhoud van de spuitcabines, het afstellen van de spuitpistolen en kwaliteitscontrole.

  • POETSHULP ZOMERGEM (ZOMERGEM)

    Regio: ZOMERGEM

    Bedrijf: ADECCO HOME SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen helpen in hun woning. Hen gelukkig maken door de wekelijkse schoonmaak van hen over te nemen. Naast algemene schoonmaak, lap je ook de ramen en strijk je het wasgoed. U kiest uw eigen uurrooster en u werkt dichtbij huis. Voor een gemakkelijke verplaatsing beschik je het best over een eigen wagen.

  • Goedbetaalde huishoudhulp regio Lemberge (LEMBERGE)

    Regio: LEMBERGE

    Bedrijf: PARTENA

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Partena Hulp in huis ga je poetsen bij de mensen thuis, met Dienstencheques. Je levert schitterend werk en doet onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een aantal vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis blinkend achter en bezorgt hen een schitterende thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw uurrooster. De dagen waarop je werkt, kan je zelf bepalen. Je werkt binnen de richturen van Partena (8 - 12u en 13 - 17u), maar deze zijn in overleg met de klant bespreekbaar. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Partena kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. We begeleiden je in het uitbouwen van een strijkpunt. Belangrijk is dat je hiervoor zelf een klantenbestand opbouwt. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp. Een team enthousiaste consulenten waarbij je steeds terechtkan, zorgen voor jouw persoonlijke begeleiding en coaching. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen, schoonmaakster)

  • STUDENT - Customer Service FR/NL (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Talentus Brussel

    Type: Studentenjob

    Controle van de bestellingen die op de websites geplaatst worden Beantwoorden van vragen en klachten van bestaande klanten (restaurants en bestellers) via telefoon, e-mail en social media Vervolledigen van klantdossiers Je soigneert klanten door je klantvriendelijke en oplossingsgerichte aanpak Je beantwoordt vragen m.b.t. facturatie of andere aspecten van het klantendossier Bedrijfsprofiel: Ben je op zoek naar een leuke en boeiende studentenjob, welke je in alle flexibiliteit kan combineren met je studies? Zoek je een werkgever die zich flexibel kan opstellen tegenover jouw lessenrooster alsook examenrooster? Lees dan zeker onderstaande functieomschrijving en solliciteer nu! Voor het kantoor Brussel zoeken wij toffe studenten en/of werknemers om het Customer Service team te versterken. Deze afdeling is 365 dagen/jaar open van 10h tot 22h. Je kan deze functie fulltime uitvoeren, maar ook deeltijds werken is mogelijk volgens jouw eigen beschikbaarheid. Ook vlotte studenten die minstens 3 dagen per week beschikbaar zijn (16h-22h), zijn van harte welkom.

  • Barman - kelner STUDENT of FLEXI JOB (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: DE VAGANT

    Type: Studentenjob

    Zelfstandig bar werk in hét jenevercafé van Antwerpen. Bediening van klanten op het terras, in de zaal en aan de toog. Bereiden van warme en koude dranken aan de toog. Verdere taken bestaan uit afwassen, opruimen, het opendoen of sluiten van het café.

  • Ervaren projectleider (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: BOSSCHAERT

    Type: Vaste Job

    Als projectleider heb je verschillende verantwoordelijkheden en zet je jouw schouders onder verschillende industriebouwprojecten. Een overzicht van jouw taken: je zorgt voor een gedetailleerd voorbereidings- en uitvoeringsplan en maandelijkse vorderingsstaten. Je staat in voor het voorbereiden, opstarten en opvolgen van jouw werven. Je woont de werfvergaderingen bij, stuurt de ploegen (eigen of via onderaannemer) aan, werkt de planning (operationeel en financieel) bij waar nodig, communiceert hierover met alle betrokken partijen en garandeert ten alle tijden de veiligheid. Doel: Het plannen, coördineren en evalueren van activiteiten om de doelstellingen van het industriebouwproject te behalen. Taken: Managen van projectdoelstellingen Tijdig en kwalitatief afleveren van een bouwproject aan onze klant door gedetailleerde voorbereiding en het goed inplannen van de juiste resources Nastreven van klanttevredenheid en vertrouwen gedurende het verloop van het project door realistische planning, tijdige uitvoering en consequente communicatie. We verwachten een pro-actieve communicatie bij het aansturen van alle betrokken interne collega’s. We verwachten dat er samen met onze interne Preventie-Adviseur gedetailleerd en praktisch wordt nagedacht tijdens de voorbereiding van het project over het onder controle houden van de veiligheids- en milieurisico’s inherent aan een bouwproject. Tijdens de uitvoering bent u verantwoordelijk voor de opvolging van het veiligheids- en gezondheidsplan en verwachten we jouw tijdige actie indien een situatie dit vereist. Managen operationele doelstellingen Voorbereiding van project aan de hand van project checklist Opstellen en aanpassen van gedetailleerde dagplanning en langetermijn planning Aansturen van taken van arbeiders, onderaannemers, logistieke ondersteuning van het project Interne dagrapportage Wekelijkse interne vergaderingen met management ter bespreking van planning, status van voorbereiding en uitvoering, behaalde rendementen tijdens uitvoering. Maandelijkse vorderingsstaten opmaken en goedkeuring nastreven bij klant Opvolging van werfvergaderingen Communicatie met de klant, architect, onderaannemers en leveranciers Financiële planning Budgettaire voorbereiding gecombineerd met gedegen inhoudelijke dossierkennis Kosten onder controle houden door het efficiënt inplannen van mensen en middelen en nauwgezette opvolging van uitgaven hiervoor Controle van rendementen en feedback naar calculatie bij afwijkingen. Advies voor corrigerende maatregelen indien nodig naar toekomst toe. Ontwikkeling We verwachten pro-activiteit inzake je persoonlijke ontwikkeling en die van jouw collega’s: volgen van noodzakelijke trainingen, netwerken, (aan)leren van nieuwe zaken (aan) van collega’s, lezen van vakbladen. Verantwoordelijkheid en vertrouwen Van begin tot eind verantwoordelijkheid nemen voor een tijdige en kwalitatieve uitvoering van het project. Je zorgt voor vertrouwen op de werkvloer bij klanten en collega’s.

  • Teamleider schoonmaak (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: AZ Delta

    Type: Vaste Job

    De functie U bent verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van een team medewerkers. Samen met uw team zorgt u ervoor dat de patiënten, familie, bezoekers en medewerkers in een hygiënisch en goed onderhouden ziekenhuis terecht kunnen. U organiseert en coördineert hiervoor de dagelijkse werkzaamheden van uw team en zorgt voor de kwalitatieve uitvoering van de operationele taken van de dienst. Hiervoor zorgt u voor de nodige informatie doorstroming naar medewerkers, collega’s en het diensthoofd. Daarnaast staat u in voor kwaliteitsmetingen op de verschillende campussen. Uw profiel U beschikt over een bachelor diploma, eventueel in een facilitaire richting (of gelijkgesteld door ervaring). U hebt ervaring in het opstellen en coördineren van werkplanningen. U kan zich flexibel opstellen. Werken op verscheidene locaties, een flexibel uurrooster en occasioneel weekendwerk schrikken u niet af. Door uw proactieve opstelling probeert u problemen te voorkomen en stelt u verbeteringen voor. Bij de uitvoering van uw taken houdt u rekening met de belangen van uw klanten, de patiënten, bezoekers en medewerkers. U hecht uitgesproken belang aan kwaliteit en kan die focus ook houden op drukke momenten. Hierbij zorgt u tevens voor de kwaliteitscontrole van uw medewerkers. U bent een ondersteunende leidinggevende die duidelijkheid verschaft aan zijn medewerkers en aandacht heeft voor hun ontwikkeling. U ziet de meerwaarde van een goede samenwerking met al uw collega’s in het ziekenhuis. Verder bent u stressbestendig, klantgericht en hebt u zin voor initiatief. Kennis van de ziekenhuissector, ziekenhuishygiëne, coördinatie van onderhoud en schoonmaak zijn een pluspunt. U bent computervaardig en kan terugvallen op een degelijke basiskennis van courante software toepassingen ( Word, Outlook, Excel, … ). U bezit sterke administratieve vaardigheden. U bent op korte termijn beschikbaar. Aanbod Wij bieden een voltijdse uitdagende job voor onbepaalde duur in een ziekenhuis in volle expansie. U komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur waar het ontplooien van uw talenten wordt aangemoedigd. We bieden u een competitief salaris, afgestemd op de verantwoordelijkheden binnen de functie en uw ervaring. Dit wordt aangevuld met een aantal (extralegale) voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, en een tussenkomst voor woon-werkverkeer. Meer informatie? Voor meer informatie over de functie-inhoud kunt u terecht bij de manager hoteldiensten Suzy Gruyaert op het nummer 051 23 78 31. Met alle andere vragen kunt u terecht bij  Philip Boussauw op het nummer 050 23 26 20. Geïnteresseerd? Solliciteer online! Vergeet uw CV en motivatiebrief niet toe te voegen. De selectie bestaat uit een screening op basis van cv en een selectie-interview. Elke kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk behandeld. AZ Delta stimuleert gelijke kansen en diversiteit. We werven aan op basis van competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap

  • stagiair (e) (Regio Oudenaarde-Ronse-Brakel)

    Regio: Regio Oudenaarde-Ronse-Brakel

    Bedrijf: MANPOWER NV

    Type: Werfreserve

    Je staat in voor het beantwoorden van inkomende telefoons. Tevens ben je verantwoordelijk voor verschillende administratieve taken.

Zoek naar antwoorden van iBi Center in sociale netwerken
Look for responds of iBi Center in social networks

Lees alle opmerkingen voor iBi Center. Laat een reactie achter voor iBi Center. iBi Center bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for iBi Center. Leave a respond for iBi Center. iBi Center on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie iBi Center op de google maps. Adres en contacten iBi Center
Location of iBi Center on the google maps. Address and contacts of iBi Center

Andere gerelateerde bedrijven als come iBi Center iBi Center: LES OLYMPIADES | Van Ballaer H | HUIS DE BAERDEMAEKER | General Paper BVBA | GERRIT BOSTOEN

Other related companies as iBi Center: LES OLYMPIADES | Van Ballaer H | HUIS DE BAERDEMAEKER | General Paper BVBA | GERRIT BOSTOEN

iBi Center is een bedrijf dat 2002 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is iBi Center, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07784606933. Het bedrijf iBi Center bevindt zich op het adres: 13, Place A. Bosch, Wavre,, 1300. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 135,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 140,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Producten gemaakt in iBi Center zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van iBi Center is Lidmaatschapsorganisaties, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van iBi Center is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van iBi Center, openstaande posities, locatie van iBi Center op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

iBi Center is a company, that was registered 2002 in N\A region, Belgium. Full name of company is iBi Center, company assigned to the tax number BE07784606933. The company iBi Center is located at the address: 13, Place A. Bosch, Wavre,, 1300. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 135,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 140,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Partnership. Products created in iBi Center were not found.
The main activity of iBi Center is Membership Organizations, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of iBi Center is not available. You also can look at reviews of iBi Center, open positions, location of iBi Center on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over iBi Center, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf iBi Center, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about iBi Center, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company iBi Center, employees, financial statistics.