DN&B Webdesign
Contactgegevens DN&B Webdesign: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data DN&B Webdesign: address, phone, fax, email, website, opening hours
DN&B Webdesign
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Edgard Tinellaan 9, Aartselaar, BE 2630, België
Telefoon (phone): 3232893996 3232893996
Fax (fax): 3232893996 3232893996
E-Mail: [email protected]
Website: www.dnenb.com
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) DN&B Webdesign: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "DN&B Webdesign"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "DN&B Webdesign"? - Contact us!
We found such data of DN&B Webdesign, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees DN&B Webdesign. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti DN&B Webdesign
Products information DN&B Webdesign
Producten die in DN&B Webdesign zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor DN&B Webdesign Addition kinds of activities for DN&B Webdesign
329100. Schuurproducten | Abrasive products
35370111. Stands, grondverwerkende vliegtuigen | Stands, ground servicing aircraft
35370218. Vrachtwagens: vracht, bagage, enz .: industrieel, met uitzondering van mijnbouw | Trucks: freight, baggage, etc.: industrial, except mining
35449904. Subpressen, metaalbewerking | Subpresses, metalworking
51370202. Lingerie | Lingerie
53999903. Land algemene winkels | Country general stores
59949901. Magazine stand | Magazine stand
Werken bij DN&B Webdesign: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in DN&B Webdesign: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor DN&B Webdesign. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for DN&B Webdesign. Looking for open vacancies in other companies
-
Administratief medewerker sociaal verhuurkantoor Woondienst JOGI (ICHTEGEM)
Regio: ICHTEGEM
Bedrijf: SVK WOONDIENST JOGI
Type: Examen openbaar bestuur (niet SELOR)
Woondienst JOGI is een sociaal verhuurkantoor en heeft als hoofdopdracht het huren van woningen op de private huurmarkt en deze door te verhuren aan gezinnen met beperkte financiële mogelijkheden. SVK Woondienst JOGI verhuurt woningen in Jabbeke, Oudenburg, Gistel, Ichtegem en Torhout. Taakomschrijving: Als administratief medewerker ondersteun je de dienst zodat een optimale interne werking en klantgerichte dienstverlening tot stand komt. Zelfstandig uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden. Administratieve ondersteuning door middel van invoeren administratieve gegevens en controle hiervan, o.a. huuropvolging, facturatie, boekhoudkundige verrichtingen. Instaan voor verzenden, verspreiden, klasseren, archiveren en kopiëren. Uitvoeren van administratieve taken in opdracht van de leidinggevende. Telefonisch onthaal en onthaal aan de balie. Informeren en correct doorverwijzen.
-
Vlotte verkoopmedewerker kledij met ervaring (ERPE-MERE)
Regio: ERPE-MERE
Bedrijf: VIO-Interim
Type: Interim met optie "vast werk"
Je adviseert op een creatieve manier klanten bij het maken van hun keuze. Je hebt affiniteit met sales Je werkt tussen 9.45u en 18.15u Je werkt 1 zondag in de maand Bedrijfsprofiel: Voor een groeiende kledingwinkel die verschillende filialen heeft binnen Vlaanderen, zijn we op zoek naar meerdere verkoopmedewerkers. Ze verkopen er trendy en mooie kledij, schoenen en accessoires.
-
TECHNIEKER/ Technician (ARDOOIE)
Regio: ARDOOIE
Bedrijf: Let's Work
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een bedrijf in Koolskamp is Let\\\'s Work op zoek naar een gemotiveerde technieker. *Je staat in voor de vaststelling van problemen aan verschillende machines in productie en verpakkingsafdeling. *Je staat in voor groot onderhoud van machines samen met het team ‘preventief onderhoud’. *Je doet ook het preventief onderhoud in het distributiecenter. Dit is een vol automatisch magazijn van elf verdiepingen hoog, volledig computer gestuurd. *Je werkt in een team van een 5-tal techniekers om de diagnose van storingen op te sporen. *Je werkt ook samen met het team van ‘preventief onderhoud’. Zij voeren de onderhoudswerken uit en lossen de problemen ook op. *Je kent stap voor stap de technische machines en plannen door en door.
-
HR CONSULTANT KORTRIJK OFFICE (KORTRIJK)
Regio: KORTRIJK
Bedrijf: AGO Jobs & HR
Type: Interim met optie "vast werk"
Levenslustig, doorzetter, people person? Check, check, … en check: jij bent wie wij zoeken. En wat wil het toeval? In ons kantoor in Kortrijk Office staat al een stoel met jouw naam erop. Grijp die kans en solliciteer meteen. Zonder overdrijven: beste team ooit! Wat AGO doet? Met veel woorden: tijdelijke arbeid, selectie & rekrutering, payrolling, testing & assessment, outplacement, … In één woord: mensenwerk. De juiste mensen matchen met de juiste job. En daarin zijn we steengoed. Omdat we luisteren naar onze klanten, praten met onze kandidaten, lachen met elkaar. Dedicated, authentic, optimistic. Daarvan wil jij toch ook deel uitmaken? Je werkdag ziet er zo uit: Telefoontje van een radeloze klant: hij heeft dringend een extra bediende nodig. Jij duikt meteen in je database. In een mum van tijd heb je een veelbelovende shortlist van kandidaten. Je belt ze allemaal even op, pikt er de beste uit en nodigt ze uit voor een babbel op kantoor. Je peilt naar hun motivatie en competenties. Tot je de perfecte match beethebt. Klant dankbaar, kandidaat blij, jij gelukkig. Als administratief talent zorg jij ervoor dat onze vacatures verschijnen op verschillende kanalen, maak je de contracten op en geef je uitzendkrachten advies rond verlof, ziekte, … En de hele tijd voel jij je bij AGO als een vis in het water. Tussen collega’s die er voluit voor gaan, blaken van optimisme, houden van een goeie mix tussen business en pleasure. Net als jij.
-
Huishoudhulp/Poetshulp Wellen (met dienstencheques) (WELLEN)
Regio: WELLEN
Bedrijf: PUUUR SINT-TRUIDEN
Type: Dienstenchequebaan
Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen
-
Jobstudent bakkerij (weekend) (BOUTERSEM)
Regio: BOUTERSEM
Bedrijf: T-INTERIM LEUVEN
Type: Studentenjob
Instaan voor de verkoop van brood en charcuterie Klanten bedienen Bedienen van kassa Winkel op orde houden Gebakjes en taarten presenteren in de toog
-
Jobstudent hulp slagersatelier (KORTEMARK)
Regio: KORTEMARK
Bedrijf: ADECCO TORHOUT
Type: Studentenjob
Ben jij op zoek naar een nieuwe studentenjob? Kun je werken op zaterdagen in regio Kortemark? Werk je graag met vlees? Dan ben jij de jobstudent slagershulp die wij zoeken! Als jobstudent slagershulp sta je in voor volgende zaken: Verpakken van vlees Maken van hamburgers, brochetten, blinde vinken... Je hebt hierbij oog voor hygiëne.
-
Mecanicien (HERENTALS)
Regio: HERENTALS
Bedrijf: IMPACT
Type: Vaste Job
Mecanicien Voor onze klant te Herentals zijn we op zoek naar een Mecanicien; Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud van het wagenpark, bestaande uit kraanwagens, hoogtewerkers, liftwagens,... Zowel klein als groot onderhoud neem je voor je rekening; Je maakt de voertuigen keuringsklaar en bied deze aan bij de keuring ; Je voert herstellingen uit aan de kraan of hoogtewerker, lost olieverlies op door de dichting te vervangen, vervangt hydraulische leidingen,...; Je staat in voor de controle van de voertuigen die binnen staan (bandendruk, verlichting, remmen,...); Je vult werkrapporten in en bezorgt deze aan de juiste afdeling;
-
Medewerker tuinaanleg - verhardingen oprit en terras (KASTER)
Regio: KASTER
Bedrijf: TEMMERMAN BART
Type: Vaste Job
Om ons team uit te breiden zijn wij op zoek naar een gemotiveerde collega voor: algemene tuinaanleg; aanleggen van verhardingen; uitvoeren van allerlei grondbewerkingen.
-
Zelfstandig kinderverzorger/kinderverzorgster (ROESELARE)
Regio: ROESELARE
Bedrijf: SNOEZEL XL
Type: Zelfstandige activiteit
Omdat we permanent nieuwe kindjes opnemen zijn we op zoek naar een extra hulp voor het verzorgen en begeleiden van baby's en peuters (tot 2.5 jaar). Je staat in voor alle taken die een kinderverzorg(st)er zal uitvoeren: onthaal van de kindjes, verzorging, de kindjes eten geven, ...
-
Computer Recruitment Services - Database Modeler with TFS (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
NK 384 Database Modeler; Banking, Brussels Background The department that ensures the support of bank's business strategy with efficiency, reliability and security in mind is looking for an experienced Database Modeler. Role We are seeking a highly motivated individual with strong Data Model Administration skills. You must be self-motivated and have the experience, personality, and passion to support developers and designers. You will be part of the Component and Data Management team who has a transversal role acting as a service desk for the designers and the developers. The team mainly performs configuration and data management activities for projects and maintenances. It also has a gatekeeper role, reviewing all naming convention and databases standards and ensuring they are compliant with configuration management good practices. The Component Management team is spread over 3 locations (Brussels, Paris, and London) with on average 12 team members. This position is based in Brussels. Job description The main focus of the work will be in conducting operational activity, providing data modeling subject matter expertise, and maintenance of a catalogue of the information assets. Generate and deploy DDLs in the respective environments. Insure compliance with established standards, policies, and performance guidelines. Focus on customers. Strives to exceed customer expectations and metrics. Builds strong relationships with customers. Deliver Quality Results Stays focused, overcoming distractions and obstacles to achieve goals Carries out assignments with thoroughness, accuracy and attention to detail. Act Ethically Act in accordance with the bank's values Act as a Team Player Develops and maintains productive working relationships with team members Actively shares information and expertise Support Change and Innovation Maintains a positive attitude in response to change and uncertainty. Effectively handles shifting demands and multiple priorities. Continually looks for ways to streamline processes, reduce costs and accomplish goals. Profile Please note you must have the following in order to be considered: Experience with TFS Experience with software configuration management Be proactive Qualifications: Specific qualifications for the Data Modeler position include: At least 5 years of experience in IT industry Must have professional experience performing logical and physical data modeling, using industry standard tools such as Computer Associate's AllFusion Data Modeler (Erwin), ER studio, or MEGA/HOPEX Must have professional experience with data models and data modeling (Data dictionary, data management standards, and data model best practices) Knowledge of relational databases (DB2, Sybase, and/or SQL Server) with regards to physical data structure design Knowledge of SQL Ability to conduct data modeling sessions with business users and technical staff, which includes conveying complex ideas both verbally and in written form. Nice to have: Experience with Software Development Life Cycle (SDLC) Mainframe background will be a plus (JCL, REXX, Changeman, Endevor...) Experience using Microsoft Office suite including Word, Excel, Access, Etc. Experience using a Service Desk Skills in one of the following... ...
-
PROCESOPERATOR LATEX (EVERGEM)
Regio: EVERGEM
Bedrijf: Vacature.com
Type: Zelfstandige activiteit
Voor een bedrijf in de chemische sector, gelegen te Oudenaarde, zijn wij op zoek naar een OPERATOR. Tot je takenpakket behoren: - Je staat in voor de opvolging van het productieproces via het Delta V systeem. - Je stuurt de productie volgens vastgelegde procedures en recepturen. - Je detecteert in eerste lijn technische defecten aan pompen, kleppen, enz. maar kan uiteraard ook beroep doen op het onderhoudsteam. - Je werkt actief mee aan de verdere verbetering van het productieproces. - Je stuurt een team van 3 arbeiders aan maar springt bij waar nodig. - Je rapporteert aan de supervisor.
Zoek naar antwoorden van DN&B Webdesign in sociale netwerken
Look for responds of DN&B Webdesign in social networks
Lees alle opmerkingen voor DN&B Webdesign. Laat een reactie achter voor DN&B Webdesign. DN&B Webdesign bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for DN&B Webdesign. Leave a respond for DN&B Webdesign. DN&B Webdesign on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie DN&B Webdesign op de google maps. Adres en contacten DN&B Webdesign Location of DN&B Webdesign on the google maps. Address and contacts of DN&B Webdesign
Andere gerelateerde bedrijven als come DN&B Webdesign DN&B Webdesign: Berno NV | KINSOEN F | NEFERTITI | VASCO S.V.C. STOKKEM | LABORATORIA FLANDRIA
Other related companies as DN&B Webdesign: Berno NV | KINSOEN F | NEFERTITI | VASCO S.V.C. STOKKEM | LABORATORIA FLANDRIA
DN&B Webdesign is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is DN&B Webdesign, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02051116943. Het bedrijf DN&B Webdesign bevindt zich op het adres: Edgard Tinellaan 9, Aartselaar, BE 2630. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 991,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 345,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in DN&B Webdesign zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van DN&B Webdesign is Administratie van Milieukwaliteit en Huisvestingsprogramma's, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van DN&B Webdesign is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van DN&B Webdesign, openstaande posities, locatie van DN&B Webdesign op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
DN&B Webdesign is a company, that was registered 2003 in N\A region, Belgium. Full name of company is DN&B Webdesign, company assigned to the tax number BE02051116943. The company DN&B Webdesign is located at the address: Edgard Tinellaan 9, Aartselaar, BE 2630. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 991,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 345,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in DN&B Webdesign were not found.
The main activity of DN&B Webdesign is Administration of Environmental Quality and Housing Programs, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of DN&B Webdesign is not available. You also can look at reviews of DN&B Webdesign, open positions, location of DN&B Webdesign on the map. For more information, write us to email [email protected]