Dennis Landsbert-Noon

Particuliere bedrijvenDiversen Detailhandel • Dennis Landsbert-Noon
Private companiesMiscellaneous Retail • Dennis Landsbert-Noon

Contactgegevens Dennis Landsbert-Noon: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Dennis Landsbert-Noon: address, phone, fax, email, website, opening hours

Dennis Landsbert-Noon

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Oppemstraat 32, Brussels, B-3080 BE, België

Telefoon (phone): 26728909 (+32-26728909) 26728909 (+32-26728909)

Fax (fax): +32 (59) 153-98-22 +32 (59) 153-98-22

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Dennis Landsbert-Noon: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Dennis Landsbert-Noon"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Dennis Landsbert-Noon"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Dennis Landsbert-Noon, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Dennis Landsbert-Noon. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Dennis Landsbert-Noon, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Dennis Landsbert-Noon. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Dennis Landsbert-Noon
Products information Dennis Landsbert-Noon

BTW identificatienummer (tax): BE03724334716
Ondernemingsnummer: 5842224121
Hoofdstad (capital): 173,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 799,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1990

Producten die in Dennis Landsbert-Noon zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Dennis Landsbert-Noon
(Get full report from official database of BE for Dennis Landsbert-Noon)

Aanvulling soorten activiteiten voor Dennis Landsbert-Noon
Addition kinds of activities for Dennis Landsbert-Noon

5451. Zuivelproducten winkels | Dairy products stores
5551. Boothandelaars | Boat dealers
01799906. Kiwi boerderij | Kiwi farm
28359902. Bloedderivaat diagnostische middelen | Blood derivative diagnostic agents
38299907. Hydrometers, behalve industriële procestype | Hydrometers, except industrial process type
51420201. Vissen, bevroren: verpakt | Fish, frozen: packaged

Werken bij Dennis Landsbert-Noon: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Dennis Landsbert-Noon: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Dennis Landsbert-Noon. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Dennis Landsbert-Noon. Looking for open vacancies in other companies

  • Wever (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Synergie Wetteren Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant is een textielbedrijf te Lokeren. Voor hun weverij, zijn zij op zoek naar een ervaren operator weverij. Als operator weverij maak je verschillende types geweven doeken die door hun klanten gebruikt worden in bouw, landbouw, tuinbouw en industriële toepassingen. Je werkt samen met collega's die de weefgetouwen klaar zetten. Op het moment dat de machines aangezet worden is het aan de operator weverij om het productieverloop op te volgen. Over een blok van 18 getouwen patrouilleren de operatoren weverij om de kwaliteit van de producten te controleren en na te kijken of er geen machines stilvallen. Bij kleinere technische problemen zoek je zelf naar een oplossing en start je de machine weer op. Bij grotere problemen komt een collega even helpen. Op een volledige werkdag leg je te voet heel wat kilometers af.

  • Finance Controller (ASSENEDE)

    Regio: ASSENEDE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Adient te Assende werft een tijdelijke Finance Controller aan. Op vlak van productie van autozetels is Adient een wereldwijde speler en leveren zij aan diverse grote automerken. Ben jij de persoon die achter de ambacht kan zorgen voor de juiste cijfers? Adient verwacht een correcte financiële managementrapportering en je verzekert de juistheid van de financiële informatie van de plant. Je voert zelfstandige financiële analyses uit en stelt analyserapporten op. In samenwerking met de Finance manager stel je budgetten en forecasts op.

  • Lifttechnieker (ZEDELGEM)

    Regio: ZEDELGEM

    Bedrijf: SYNERGIE BRUGGE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud, reparatie en montage van de lift Je maakt een verslag op van de gemaakte reparaties en de nog uit te voeren reparaties Je voert mechanische reparaties uit Je houdt je aan de vooropgestelde veiligheidsvoorschriften

  • Goedbetaalde huishoudhulp regio Schelderode (SCHELDERODE)

    Regio: SCHELDERODE

    Bedrijf: PARTENA

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Partena Hulp in huis ga je poetsen bij de mensen thuis, met Dienstencheques. Je levert schitterend werk en doet onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een aantal vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis blinkend achter en bezorgt hen een schitterende thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw uurrooster. De dagen waarop je werkt, kan je zelf bepalen. Je werkt binnen de richturen van Partena (8 - 12u en 13 - 17u), maar deze zijn in overleg met de klant bespreekbaar. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Partena kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. We begeleiden je in het uitbouwen van een strijkpunt. Belangrijk is dat je hiervoor zelf een klantenbestand opbouwt. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp. Een team enthousiaste consulenten waarbij je steeds terechtkan, zorgen voor jouw persoonlijke begeleiding en coaching. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen, schoonmaakster)

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in Beerse/Vosselaar– kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BEERSE)

    Regio: BEERSE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Huishoudhulp/Poetshulp Wortel (HOOGSTRATEN)

    Regio: HOOGSTRATEN

    Bedrijf: PUUUR HOOGSTRATEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dicht bij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dicht bij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,... Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema's. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra's Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap,... Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen ... Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Jobstudent verkoop (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: ASAP TONGEREN

    Type: Studentenjob

    Je bent verantwoordelijk voor het draaiende houden van de winkel. Bedienen van klanten, kassaverrichtingen en aanvullen van de rekken horen onder andere tot het takenpakket.

  • Koerier/staalnemer (SINT-ANDRIES)

    Regio: SINT-ANDRIES

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Studentenjob

    koerier/ staalnemer m/v sta je in voor volgende taken: - Je gaat met een eigenbedrijfswagen de stalen ophalen bij slagers, dit in Oost - West Vlaanderen. ( gans Vlaanderen) - Je gaat de dag zelf nog de stalen terug afleveren in het bedrijf te Brugge

  • Administratief Medewerker Back-Office (BRAINE-L'ALLEUD)

    Regio: BRAINE-L'ALLEUD

    Bedrijf: KREA SALES CPM BELGIUM

    Type: Vaste Job

    Als Back Office Medewerker ben je de administratieve steun en toeverlaat van onze Field Sales Manager en Sales Director. Door je administratie piekfijn op orde te houden, zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt voor onze verschillende verkoopteams op de baan. Je volgt samen met de vertegenwoordigers hun commerciële administratie op, houdt de CRM-systemen mee up to date en beheert een aantal logistieke taken. De belangrijkste taken van de Back Office Medewerker zijn : Je staat in voor de dagelijkse opvolging van de administratieve flow van de vertegenwoordigers (bestelbonnen nakijken, …). Je geeft de bestellingen door aan onze klanten en volgt de hele logistieke flow op. Je zorgt ervoor dat de stocks niet te groot en correct zijn en dat de fysieke stock overeenkomt met de systeemstock. Je zorgt voor de verschillende reportings naar de Field Sales Manager en klanten toe. Je beheert de retour- & leverbonnen. Je beheert de processen van cash betalingen door de klanten van onze verschillende teams en zorgt voor een correcte opvolging door elke vertegenwoordiger. Je houdt de productoverzichten en prijslijsten van de groothandels up to date. Je volgt, samen met de vertegenwoordigers, de commerciële administratie op. Aan het einde van een commerciële actie zorg je voor een correcte afsluiting (bonnen opsturen naar de fabrikanten, facturatie nakijken, …). Je houdt de CRM-systemen up to date (nieuwe producten, promoties, vragenlijsten,… toevoegen). Je bent back-up voor de andere back office collega's indien nodig.

  • Grondwerker (DOEL)

    Regio: DOEL

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Vaste Job

    Voor een bedrijf regio Verrebroek zijn we op zoek naar een grondwerker TAKEN: - Je graaft en dicht putten en sleuven - Je legt klinkers en boordstenen

  • Misck - IT Director (DWH / Data Analytics...) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    De IT-Directeur genereert de optimale balans tussen klantgerichtheid en efficiëntie, en neemt binnen de organisatie een sturende rol op voor alle IT oplossingen door middel van projecten ( IT-gerelateerde componenten voor de interne klant en IT-infrastructuur) teneinde de strategische bedrijfsdoelstellingen en kerndoelen te realiseren.     Activiteiten Eindverantwoordelijk voor het vastleggen van de visie en strategie (maken van een IT-strategisch plan) voor de directie Binnen het IT-MT sturen/verdedigen m.b.t. middelen voor het eigen domein met respect voor de andere domeinen teneinde een optimale bijdrage te kunnen leveren aan de IT en bedrijfsstrategie. Organiseren van de verantwoordelijkheidsdomeinen van de directie, het plannen van de activiteiten, en het toezien op de correcte samenwerking van de teams binnen de directie Optimale staffing - juiste M/V met juiste competenties en vaardigheden op juiste positie - binnen de directie garanderen Vertalen, inspirerend uitdragen, opvolgen en sturen van de kerndoelen naar de doelstellingen van de afdeling en de medewerkers teneinde een gedragen strategie te krijgen en te kunnen realiseren Coachen van medewerkers in eigen directie met het oog op groei en ontwikkeling, zowel van de individuen als van de teams Voeren van plannings- en waarderingsgesprekken, geven van continue feedback aan de medewerkers op hun functioneren individueel en als team Directie-overschrijdende samenwerkingsverbanden initiëren, stimuleren en ondersteunen Toepassen van verandermanagement binnen de eigen directie (inspireren, omgaan met weerstand, realiseren,...) Veranderingsagent; stimuleren en uitdragen van de veranderingsbereidheid vs stabiliteit en continuïteit teneinde de juiste balans te creëren van deze 2 belangrijke perspectieven/objectieven in lijn met de IT en bedrijfsstrategie. Klaarstomen van de directie voor de nieuwe (digitale) uitdagingen en opportuniteiten: Nieuwe business modellen Nieuwe technologieën Nieuwe werkwijzen Opbouwen en onderhouden van gezonde relaties en constructief overleg met de interne en externe stakeholders/partners om samen de doelstellingen te halen en de vernieuwde processen en afspraken ingang te doen krijgen binnen de verschillende IT-directies en externe partijen Helder en transparant de veranderingen en vernieuwingen vertalen en communiceren naar de rest van de organisatie Stimuleren en uitdragen van het veranderingsbeleid vs stabiliteit en continuïteit. Begeleiden van de uitvoering van audits, en bewaken van de uitvoering van de daaruit voortkomende acties. Identificeren van knelpunten en optimalisatie van opportuniteiten binnen de afdelingen en competentiecenters met oog op een efficiëntere en effectievere organisatie Eindverantwoordelijk voor en ondersteunen van betrokkenen (procesbeheer/procesowners/...) bij: ontwerp van processen, omzetten in werkinstructies, kwaliteit en governance van de processen. Zorgen voor aansturen van projecten in stuurgroepen In samenwerking met procurement, sluiten van strategische contract negotiaties en zorgen dat optimaal overgedragen wordt naar de run organisatie Opzetten, structureren en organiseren van de directie. Bepalen en communiceren van de rollen en verantwoordelijkheden binnen en tussen de teams Opbouwen van relaties met stakeholders zoals interne klanten, vendors, procurement, finance, legal,.. in kader van staffing en uitvoeren van projecten teneinde snel en gepast de objectieven te bereiken Zetelen in strategische stuurgroepen met leveranciers teneinde te garanderen dat de sourcing strategie optimaal wordt ingevuld in... ...

  • Restaurantmedewerker FLEXI (SINT-AMANDSBERG)

    Regio: SINT-AMANDSBERG

    Bedrijf: QUICK OOSTAKKER

    Type: Flexijob

    Als medewerker (kassa/keuken) ben je verantwoordelijk voor het aangename onthaal en de smakelijke ervaring van ons gamma Burgers.

Zoek naar antwoorden van Dennis Landsbert-Noon in sociale netwerken
Look for responds of Dennis Landsbert-Noon in social networks

Lees alle opmerkingen voor Dennis Landsbert-Noon. Laat een reactie achter voor Dennis Landsbert-Noon. Dennis Landsbert-Noon bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Dennis Landsbert-Noon. Leave a respond for Dennis Landsbert-Noon. Dennis Landsbert-Noon on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Dennis Landsbert-Noon op de google maps. Adres en contacten Dennis Landsbert-Noon
Location of Dennis Landsbert-Noon on the google maps. Address and contacts of Dennis Landsbert-Noon

Andere gerelateerde bedrijven als come Dennis Landsbert-Noon Dennis Landsbert-Noon: ACO - BOUWTEAM | Pro-Garden | K.I.T.O. | PAUL DE HERT | Mig Service

Other related companies as Dennis Landsbert-Noon: ACO - BOUWTEAM | Pro-Garden | K.I.T.O. | PAUL DE HERT | Mig Service

Dennis Landsbert-Noon is een bedrijf dat 1990 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Dennis Landsbert-Noon, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03724334716. Het bedrijf Dennis Landsbert-Noon bevindt zich op het adres: Oppemstraat 32, Brussels, B-3080 BE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 173,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 799,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Producten gemaakt in Dennis Landsbert-Noon zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Dennis Landsbert-Noon is Diversen Detailhandel, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Dennis Landsbert-Noon is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Dennis Landsbert-Noon, openstaande posities, locatie van Dennis Landsbert-Noon op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Dennis Landsbert-Noon is a company, that was registered 1990 in N\A region, Belgium. Full name of company is Dennis Landsbert-Noon, company assigned to the tax number BE03724334716. The company Dennis Landsbert-Noon is located at the address: Oppemstraat 32, Brussels, B-3080 BE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 173,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 799,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Products created in Dennis Landsbert-Noon were not found.
The main activity of Dennis Landsbert-Noon is Miscellaneous Retail, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of Dennis Landsbert-Noon is not available. You also can look at reviews of Dennis Landsbert-Noon, open positions, location of Dennis Landsbert-Noon on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Dennis Landsbert-Noon, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Dennis Landsbert-Noon, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Dennis Landsbert-Noon, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Dennis Landsbert-Noon, employees, financial statistics.