BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS

Particuliere bedrijvenAdministratie van economische programma's • BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS
Private companiesAdministration of Economic Programs • BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS

Contactgegevens BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS: address, phone, fax, email, website, opening hours

BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Av Louise 250/14, BRUSSELS BE, België

Telefoon (phone): 32 2 639 06 06 32 2 639 06 06

Fax (fax): 123 123 1234 (+32-123 123 1234) 123 123 1234 (+32-123 123 1234)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS
Products information BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS

BTW identificatienummer (tax): BE01954711914
Ondernemingsnummer: 7602508544
Hoofdstad (capital): 910,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 794,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1988

Producten die in BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS
(Get full report from official database of BE for BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS)

Aanvulling soorten activiteiten voor BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS
Addition kinds of activities for BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS

025200. Kip eieren | Chicken eggs
07210100. Boomgaard en wijnstok | Orchard tree and vine services
25119905. Nieuwigheden meubels: hout | Novelty furniture: wood
34919904. Gasventielen en onderdelen, industriële | Gas valves and parts, industrial
39440201. Elektronische spelmachines, met uitzondering van munten | Electronic game machines, except coin-operated
73899922. Float decoratie | Float decoration
79999906. Jukebox verhuur | Jukebox rental

Werken bij BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS. Looking for open vacancies in other companies

  • Betonarbeider/Bekister M/V (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Sinds jaar en dag is onze opdrachtgever een begrip in de bouwwereld, als marktleider in de productie van Betonwanden. Ter ondersteuning van het team zijn zij op zoek naar een ervaren bekister/betonarbeider.

  • SERVICE TECHNIEKER REGIO DILBEEK - AALST (DILBEEK)

    Regio: DILBEEK

    Bedrijf: Select HR Groot-Bijgaarden

    Type: Interim met optie "vast werk"

    De vraag naar een optimale dienstverlening wordt groter met de dag. Onze klant streeft er dan ook voortdurend naar om met hun merken een vernieuwende en kwaliteitsvolle service te garanderen. Daarom zijn ze momenteel op zoek naar gemotiveerde, flexibele en klantgerichte collega's die onze afdeling Field Service naar een hoger niveau kunnen brengen en met een op-en-top service onze klanten kan doen verwonderen.   Als Service Technieker herstel je huishoudtoestellen bij de eindconsument aan huis. Je verhelpt storingen bij hun apparaten en je licht het correcte gebruik van onze producten toe. Dankzij jouw technische kennis en jouw positieve en klantgerichte ingesteldheid zorg je dat de klant écht geholpen wordt.   De eerste weken volg je een intensieve opleiding op het hoofdkantoor te Brussel zodat je onze producten beter leert kennen. Daarna werk je zelfstandig vanuit jouw woonplaats. Daarbij krijg je een bestelwagen en het nodige materiaal ter beschikking zodat je zonder zorgen de route kan volgen die de planningsdienst voor jou uitgestippeld heeft. Met hun extra ondersteuning zorg je ervoor dat jouw onderdelenvoorraad steeds in orde is. Indien nodig kan je steeds rekenen op de hulp van collega's uit jouw buurt. Bedrijfsprofiel: Onze klant is een internationale speler actief in de ontwikkeling & productie van huishoudapparaten. Zij zetten in op innovatie en duurzaamheid van hun gamma om zo grenzen te verleggen binnen de kookbeleving en de huishoudkundige taken. Ben jij de geschikte kandidaat voor deze job? Aarzel niet en stuur je CV naar: [email protected]  

  • Afvuller Dagwerk (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een modern en stabiel bedrijf, regio Lokeren, zoeken wij momenteel een afvuller, ter versterking van het productie-team. Als afvuller sta je in voor volgende zaken: -Afvullen van vloeibare reinigingsmiddelen in diverse verpakkingen -Afstellen van verscheidene machines -Productie en afvullen van poeders   Werkuren: Maandag tot donderdag: 8-12u & 12u30 -16u30 (14u30 op vrijdag)  

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO MERELBEKE (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Enthousiaste huishoudhulp te Deinze (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: Plus Home services

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • HUISHOUDHULP DEELTIJDS REGIO ZOTTEGEM (ZOTTEGEM)

    Regio: ZOTTEGEM

    Bedrijf: GREENHOUSE ZOTTEGEM

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit regio Zottegem zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen !

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Kortenaken – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (KORTENAKEN)

    Regio: KORTENAKEN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Huishoudhulp regio Geel (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: t-interim Geel

    Type: Dienstenchequebaan

    Als poetshulp doe jij huishoudelijke taken bij onze klanten thuis. Deze taken bestaan voornamelijk uit het poetsen van de woning en kunnen ook aangevuld worden met wassen, strijken, bereiden van maaltijden en boodschappen doen. Breng je zelf een nieuwe klant aan dan krijg je bovendien een cadeaubon! Dus, zin in een job als poetshulp met dienstencheques? Kom langs en we bespreken jouw opties!

  • Hoger redder (DE PANNE)

    Regio: DE PANNE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant PLOPSAQUA De Panne zijn we op zoek naar redders, dit zowel in vast dienstverband of als extra. Je garandeert de veiligheid van alle bezoekers en bent verantwoordelijk voor de hygiëne, netheid en vlot verloop in het waterpark. Je bent in het bezit van een geldig Hoger Reddersbrevet en bijscholingsattest (of een strandreddersbrevet en bereid een cursus hoger redder te volgen). Je hebt kennis over waterkwaliteitsmetingen en de geldende hygiënevoorschriften in het zwembad.

  • Hoger Redder Sportoase Zwem.com Oudenaarde (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: GROEP SPORTOASE

    Type: Studentenjob

    • Je bent verantwoordelijk voor de veiligheid van bezoekers en personeel in het zwembadgedeelte • Naleven en opvolgen van veiligheidsprocedures en poetsschema’s, met het oog op hygiëne en optimale veiligheid • Verzorgen van animatie bij extra activiteiten • Rapportering aan de zwembadmanager

  • Integration Analyst (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: COLRUYT GROUP

    Type: Vaste Job

    Een integration analyst vertaalt de wensen rond integratie tussen applicaties en services van onze interne en externe klanten naar een win-winoplossing voor iedereen. Dankzij je uitgebreide technische kennis vind je altijd het beste antwoord op – soms – complexe IT-vraagstukken. Na een doorgedreven interne opleiding kom je terecht bij Business Processes & Systems, de globale IT-afdeling van Colruyt Group. Jouw talenten als integration analyst worden dus aangewend in verschillende domeinen: marketing & communicatie, security management, aankoop, supply chain, HR, finance, sales, business intelligence … Maar in welk domein je ook aan de slag gaat, je basisopdracht ziet er hetzelfde uit. Je bouwt sterke interne en externe partnerrelaties op, gaat in dialoog met je klanten en komt samen tot de essentie. Je analyseert de bestaande situatie, overlegt met de betrokken eindgebruikers en stelt vanuit jouw expertise de best mogelijke oplossing voor. Via een spitsvondige behoefteanalyse achterhaal je de functionele en niet-functionele requirements. Je neemt trouwens ook het volledige ownership tijdens de uitrol van jouw oplossing: je ontwerpt, implementeert, test en documenteert de nieuwe situatie. Je werkt tegelijkertijd aan meerdere projecten. Stressbestendig zijn en prioriteiten kunnen stellen, zijn een must. Het leukste aspect van je job is de constante uitdaging: bij een mogelijk probleem krijg je steeds de vrijheid en verantwoordelijkheid om een geschikte oplossing te vinden op maat van de klant. Je werkt in ons hoofdkantoor in Bornem, in onze regionale kantoren (Haasrode, Mechelen, Deinze, Lot, Halle) of op de locatie van de externe klant.

  • EMPLOYé ADMINISTRATIF FRANçAIS - ANGLAIS POUR LES SERVICES COMMANDE ET FACTURATION-EXPEDITION H/F (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: Adecco Personnel Services

    Type: Werfreserve

    Vous recherchez un poste d'Employé administratif dans la région de Mouscron ? Vous êtes polyvalent, autonome, et vous maîtrisez très bien l'anglais ? Voici une fonction d'Employé administratif pour les services Commande et Facturation-expédition h/f susceptible de répondre à vos attentes. Dans le cadre du passage de l'ERP actuel vers SAP, les équipes de notre client seront largement mobilisées pendant plusieurs mois. Vous rejoindrez donc les services Commande et Facturation-expédition h/f durant la durée du projet (minimum jusque fin avril). VOTRE FONCTION : - Vous intervenez en transversal sur 2 services de la SUPPLY CHAIN : le service Commandes, et le service Facturation-Expéditions. - Vous assurez diverses tâches administratives et logistiques telles que : o Encodage : mise à jour des prix, contrôle des commandes en cours lors de la libération de lots par le laboratoire (modification des délais liés aux commandes, …). o Contrôle des factures des transporteurs. o Reporting : suivi des livraisons par la maison-mère ; des délais de livraison vers les clients, des commandes non-confirmées,… o Gestion des expéditions : préparation des picking-lists, préparation des factures, transports express, … - Vous fournissez un service optimal et êtes responsable de l’administration efficace et correcte liée à ces activités. - Vous travaillez avec différents outils informatiques (AS400, Excel, SAP). - Vous êtes en contact régulier avec notre maison-mère en Allemagne à qui vous fournissez un feed-back sur le suivi logistique des commandes à l’expédition. - Vous êtes force de proposition en termes d’amélioration des processus. - Vous faites partie d’une équipe et collaborez avec vos collègues pour assurer la continuité du service client. A ce titre, vous assurez le remplacement ponctuel de vos collègues sur leurs tâches propres.

Zoek naar antwoorden van BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS in sociale netwerken
Look for responds of BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS in social networks

Lees alle opmerkingen voor BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS. Laat een reactie achter voor BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS. BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS. Leave a respond for BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS. BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS op de google maps. Adres en contacten BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS
Location of BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS on the google maps. Address and contacts of BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS

Andere gerelateerde bedrijven als come BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS: DE BACKER | Beschut Wonen | MONSIEUR VANHUYGHEM | De Brauwer R | Moggy's

Other related companies as BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS: DE BACKER | Beschut Wonen | MONSIEUR VANHUYGHEM | De Brauwer R | Moggy's

BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS is een bedrijf dat 1988 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01954711914. Het bedrijf BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS bevindt zich op het adres: Av Louise 250/14, BRUSSELS BE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 910,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 794,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS is Administratie van economische programma's, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS, openstaande posities, locatie van BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS is a company, that was registered 1988 in N\A region, Belgium. Full name of company is BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS, company assigned to the tax number BE01954711914. The company BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS is located at the address: Av Louise 250/14, BRUSSELS BE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 910,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 794,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS were not found.
The main activity of BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS is Administration of Economic Programs, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS is not available. You also can look at reviews of BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS, open positions, location of BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BUREAU VAN DIJK MANAGEMENT CONSULTANTS, employees, financial statistics.