Confort du Foyer

Contactgegevens Confort du Foyer: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Confort du Foyer: address, phone, fax, email, website, opening hours

Confort du Foyer

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Quai de Compi猫gne 9; 4500; Huy, België

Telefoon (phone): 085 21 32 81 (+32-085 21 32 81) 085 21 32 81 (+32-085 21 32 81)

Fax (fax): 085 21 75 49 (+32-085 21 75 49) 085 21 75 49 (+32-085 21 75 49)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Confort du Foyer: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Confort du Foyer"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Confort du Foyer"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Confort du Foyer, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Confort du Foyer. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Confort du Foyer, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Confort du Foyer. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Confort du Foyer
Products information Confort du Foyer

BTW identificatienummer (tax): BE09484741210
Ondernemingsnummer: 3697967529
Hoofdstad (capital): 493,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 823,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2013

Producten die in Confort du Foyer zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Furniture - General

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Confort du Foyer
(Get full report from official database of BE for Confort du Foyer)

Aanvulling soorten activiteiten voor Confort du Foyer
Addition kinds of activities for Confort du Foyer

507299. Hardware, nec | Hardware, nec
732300. Kredietrapporteringsdiensten | Credit reporting services
13110303. Tar zand mijnbouw | Tar sands mining
14299900. Gebroken en gebroken steen, nec, nec | Crushed and broken stone, nec, nec
24310302. Mantels, hout | Mantels, wood
25190000. Huishoudelijke meubels, nec | Household furniture, nec
34960000. Diverse vervaardigde draadproducten | Miscellaneous fabricated wire products
47310101. Agenten, verzending | Agents, shipping
65419903. Titel zoek bedrijven | Title search companies
80939903. Rehabilitatiecentrum, poliklinische behandeling | Rehabilitation center, outpatient treatment

Werken bij Confort du Foyer: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Confort du Foyer: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Confort du Foyer. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Confort du Foyer. Looking for open vacancies in other companies

  • Reachtruckchauffeur met eerste ervaring te Olen (OLEN)

    Regio: OLEN

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE SERVICES

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor het gloednieuw distributiecentrum van CASA in Olen, zijn we op zoek naar reachtruckchauffeurs die in een toffe omgeving aan de slag willen. Ben je iemand die nauwkeurig kan werken? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Je kan op verschillende locaties in het magazijn ingezet worden. Je brengt je werkdag door op de reachtruck. Je werkt aan de hand van een scanningsysteem.

  • Telefonist (BERINGEN)

    Regio: BERINGEN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je volgt koude en warme leads telefonisch op met het oog op het uitbreiden van het klantenbestand. Je plant afspraken in met prospects voor de Accountmanagers. Je noteert duidelijk alle communicatie betreffende prospects en afspraken.

  • Junior Marketeer regio Kortrijk (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Interim met optie "vast werk"

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Junior Marketeer (M/V). Dit voor een bedrijf gelegen in Kortrijk. Als Junior Marketeer regio Kortrijk heb je onderstaand takenpakket: je verzorgt de offline communicatie (banners, folders, verpakkingen, …); je bent verantwoordelijk voor het ganse social media gebeuren (Instagram, Pinterest, Facebook, …); je denkt mee met het bedrijf en zoekt naar marketingopportuniteiten. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO OUDENAARDE - RONSE (Regio Oudenaarde-Ronse-Brakel)

    Regio: Regio Oudenaarde-Ronse-Brakel

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt maar geen vereiste.

  • Jobstudent ZEB Oostende (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: t-interim Oostende

    Type: Studentenjob

    Onzewinkels zijn op zoek naar gemotiveerde studenten met een passie voor mode! Samenmet je collega’s zorg je voor een ordelijke en aantrekkelijke winkel waarinklantenservice centraal staat! Verschillende taken (kassawerk, klantenservice,leveringen verwerken, poetsen, enz…) schrikken je niet af en je bent in staatdeze af te werken aan een hoog tempo.

  • STUDENT Kelner (20u/week) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Camping Campina / BVBA Dageraad 16

    Type: Studentenjob

    In onze brasserie, gelegen op de Dageraadplaats, zijn wij op zoek naar een positief en enthousiast persoon om ons team te versterken. Je neemt de bestellingen op, je staat in voor het serveren van de gerechten en dranken. Je ruimt de tafels af en dekt ze in. Je zorgt voor de bediening zowel aan de bar, in de zaal als op het terras.

  • WEEKENDWERK JOBSTUDENT (MALDEGEM)

    Regio: MALDEGEM

    Bedrijf: INTRATUIN MALDEGEM

    Type: Studentenjob

    Wie zijn wij? Intratuin Maldegem is een solvabel bedrijf waar directe communicatie tussen medewerkers en de eigenaar zeer belangrijk is. Dit familiebedrijf met jarenlange ervaring in de tuinbouw, welke nu geleid wordt door de 2de generatie, zit in een groeiflow en blikt vooruit op expansie. Hiervoor zijn we op zoek naar bekwame medewerkers die meehelpen dit proces tot een goed einde te brengen. We zijn toonaangevend in de tuincentrasector. Om de drukte tijdens de vakanties (vakantiejob) en weekends (studentenjob) op te vangen, zijn wij op zoek naar gemotiveerde jobstudenten om bij te springen. Je taken kunnen bestaan uit: - het klantgericht bedienen van de kassa (computer) - helpen bij de snijbloemen, dieren verzorgen, allround meehelpen, ... - rekken opvullen, levelen, producten uitpakken, de winkel onderhouden, ... Gezochte profiel Ben je op zoek naar een leuke bijverdienste in de sociale sector? Kan je de handen uit de mouwen steken en ben je flexibel? Ben je op zoek naar een uitdagende job om jouw ervaring op het werkveld uit te breiden? Aarzel dan niet langer! Wij hebben jou nodig om ons hecht team te versterken tijdens het weekend of tijdens de vakantie. Kom tot bloei in dit familiebedrijf en bouw je CV verder uit door ervaring op te doen in de verkoopsector. Vul zo snel mogelijk een sollicitatieformulier in of kom eens langs in de vestiging. Wil je graag de sfeer opsnuiven en kennis maken met onze enthousiaste medewerkers? Neem een kijkje op onze Facebookpagina en leer jouw toekomstige werkgever kennen! https://nl-nl.facebook.com/intratuin.maldegem/

  • Jobstudent (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: Kruidvat

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een dynamische studentenjob met leuke collega’s, afwisselende werkzaamheden en waar geen dag hetzelfde is? Ben jij een student die een extra centje wil bijverdienen en ook nog eens waardevolle ervaring wil opdoen? Word dan Jobstudent bij Kruidvat. Kom jij ons team versterken? Waar vind je dat nog: een studentenjob waar geen dag hetzelfde is? Waar je samen met leuke collega’s iedere werkdag tot een succes maakt? En waar je ook nog een aardig centje verdient? Bij Kruidvat! Van schappen vullen en netjes houden tot klanten helpen en kassa draaien: jij draait je hand daar niet voor om. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de klanten tevreden en met een goed gevulde tas vol Kruidvat-producten de winkel uit lopen! Zo leer je ook nog eens enorm veel. En als het je bevalt, dan blijf je na je studentenjob toch gewoon bij ons werken? Voor enthousiaste initiatiefnemers die graag bijleren, hebben wij altijd plek. Je krijgt bij ons bovendien ook alle mogelijkheden om door te groeien.

  • HR Business Partner (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: BN60

    Type: Vaste Job

    Voor de verschillende filialen binnen deze regio ben je een volwaardige HR Business Partner. Je verplaatst je dan binnen deze regio en gaat naar het filiaal waar je nodig bent. Je staat in voor: - De interne en externe rekrutering en selectie in het kader van een snelle en kwalitatieve invulling van de vacatures. Hiervoor word je bijgestaan door een recruiter. Je bespreekt eveneens het contract in functie van het budget. - De introductie van nieuwe medewerkers. - Het bekijken van de opleidingsbehoeften van de medewerkers en de uitvoering van het opleidingsplan. - De organisatie en de opvolging van de jaarlijkse prestatiebeoordeling. - Je begrijpt beleidsparameters en kan bedrijfsparameters bepalen en denkt cross-functioneel. - De ondersteuning van managers en medewerkers, conform de doelstellingen en de waarden van het bedrijf. Je bouwt teams, moedigt samenwerking aan en kan conflicten managen. - Via concrete projecten meewerken aan de verdere uitbouw van een professionele HR-organisatie binnen het bedrijf. - In deze functie rapporteert je rechtstreeks aan de HR Director. Je neemt deel aan maandelijkse meetings met het volledige HR team.

  • Management Assistant (m/v) (SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE)

    Regio: SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE

    Bedrijf: RAINBOW RESOURCES GROUP

    Type: Vaste Job

    Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot om de litigatieafdeling te ondersteunen. Als Management Assistant zorg je ervoor dat de organisatie van het team en de administratie binnen het bedrijf soepel verloopt. Je helpt bij alle secretariële taken en staat in contact met klanten. Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden behelzen: De coördinatie van de agenda's van de advocaten, alsook van alle interne en externe vergaderingen en het bijwonen van conferenties en trainingen, zakenlunches en Europese reizen; Correspondentie en het opstellen van van rapporten en meningen, inclusief dicaten; Het handhaven van een zeer efficiënte klantendatabase en archiveringssysteemcorrespondentie; Het voorbereiden van vergaderingen door materiaal (bibliotheek- en internetonderzoek) voor vergaderingen te verzamelingen en PowerPoint-presentaties op te stellen; Het professioneel omgaan met andere administratieve taken en het contact opnemen met onze ondersteuningsmedewerkers: voorbereiden van timesheets, uitgaven, facturering, enz.; Het aanspreekpunt zijn voor klanten en verschillende afdelingen.

  • Testleiders (Vlaanderen)

    Regio: Vlaanderen

    Bedrijf: Pearson Benelux

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als testleider verzamel je Vlaamse normen voor de WPPSI-IV-NL (vanaf heden tot april 2019).Je volgt een training waarbij je kennis maakt met de nieuwe test en oefent met het materiaal. Vervolgens zoek je peuters/kleuters in je omgeving (school, sportclub...) en verzorg je, onder begeleiding van de regiocoördinator, de afnames. Als testleider ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de afnames. Je zal feedback ontvangen van de regiocoördinator over je afnames, waardoor je groeit in het scoren hiervan.

  • Stagiair personeelsdienst (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: BESTSELLER BELGIUM

    Type: Leercontract

    Bestseller is een door waarden gedreven familiebedrijf met een duidelijke visie: we brengen de nieuwste modetrends naar een breed publiek, betaalbaar en van de beste kwaliteit. Met meer dan 3000 shops in 38 landen en zo’n 15000 werknemers, plaatst BESTSELLER zich tussen de leiders binnen de branche. We bieden je een stage aan als Human Resources Assistant in ons kantoor te Antwerpen. Tijdens deze stage zal je alle administratieve aspecten met betrekking tot het personeelsbeheer kunnen ontdekken en dit vanaf de start van een nieuw personeelslid tot de beëindiging van een overeenkomst. Indien gewenst, kunnen alle aspecten doorlopen worden in het Frans en het Nederlands. Er is zeker en vast de mogelijkheid om de taalvaardigheid uit te breiden gedurende de stage.

Zoek naar antwoorden van Confort du Foyer in sociale netwerken
Look for responds of Confort du Foyer in social networks

Lees alle opmerkingen voor Confort du Foyer. Laat een reactie achter voor Confort du Foyer. Confort du Foyer bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Confort du Foyer. Leave a respond for Confort du Foyer. Confort du Foyer on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Confort du Foyer op de google maps. Adres en contacten Confort du Foyer
Location of Confort du Foyer on the google maps. Address and contacts of Confort du Foyer

Andere gerelateerde bedrijven als come Confort du Foyer Confort du Foyer: Crollet | EDDY VANESSE | C.E.S.E. | Das R NV | PH. DERACHE

Other related companies as Confort du Foyer: Crollet | EDDY VANESSE | C.E.S.E. | Das R NV | PH. DERACHE

Confort du Foyer is een bedrijf dat 2013 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Confort du Foyer, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09484741210. Het bedrijf Confort du Foyer bevindt zich op het adres: Quai de Compi猫gne 9; 4500; Huy. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 493,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 823,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Furniture - General. Producten gemaakt in Confort du Foyer zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Confort du Foyer is Justitie, Openbare Orde en Veiligheid, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Confort du Foyer is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Confort du Foyer, openstaande posities, locatie van Confort du Foyer op de kaart.

Confort du Foyer is a company, that was registered 2013 in N\A region, Belgium. Full name of company is Confort du Foyer, company assigned to the tax number BE09484741210. The company Confort du Foyer is located at the address: Quai de Compi猫gne 9; 4500; Huy. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 493,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 823,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Furniture - General. Products created in Confort du Foyer were not found.
The main activity of Confort du Foyer is Justice, Public Order and Safety, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Confort du Foyer is not available. You also can look at reviews of Confort du Foyer, open positions, location of Confort du Foyer on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Confort du Foyer, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Confort du Foyer, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Confort du Foyer, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Confort du Foyer, employees, financial statistics.