Boekhoudkantoor Marien BVBA

Particuliere bedrijvenGezondheidszorg • Boekhoudkantoor Marien BVBA
Private companiesHealth Services • Boekhoudkantoor Marien BVBA

Contactgegevens Boekhoudkantoor Marien BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Boekhoudkantoor Marien BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Boekhoudkantoor Marien BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Plaslaar 29; 2500; Lier, België

Telefoon (phone): 03 489 11 46 (+32-03 489 11 46) 03 489 11 46 (+32-03 489 11 46)

Fax (fax): 03 489 29 41 (+32-03 489 29 41) 03 489 29 41 (+32-03 489 29 41)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Boekhoudkantoor Marien BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Boekhoudkantoor Marien BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Boekhoudkantoor Marien BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Boekhoudkantoor Marien BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Boekhoudkantoor Marien BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Boekhoudkantoor Marien BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Boekhoudkantoor Marien BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Boekhoudkantoor Marien BVBA
Products information Boekhoudkantoor Marien BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE03424133300
Ondernemingsnummer: 5404693603
Hoofdstad (capital): 311,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 777,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1998

Producten die in Boekhoudkantoor Marien BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Bookkeepers

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Boekhoudkantoor Marien BVBA
(Get full report from official database of BE for Boekhoudkantoor Marien BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Boekhoudkantoor Marien BVBA
Addition kinds of activities for Boekhoudkantoor Marien BVBA

275900. Commercieel drukwerk, nec | Commercial printing, nec
22110900. Bandages, gaas en chirurgische stoffen, katoen | Bandages, gauzes and surgical fabrics, cotton
32690400. Huishoudelijke artikelen van aardewerk, met uitzondering van keukenartikelen | Pottery household articles, except kitchen articles
34420302. Schermen, raam, metaal | Screens, window, metal
38269904. Colorimeters (optische instrumenten) | Colorimeters (optical instruments)
38290701. Temperatuursensoren, behalve industrieel proces en vliegtuigen | Temperature sensors, except industrial process and aircraft
38420500. Bandages en dressings | Bandages and dressings
39440313. Poker fiches | Poker chips

Werken bij Boekhoudkantoor Marien BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Boekhoudkantoor Marien BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Boekhoudkantoor Marien BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Boekhoudkantoor Marien BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Customer Service Representative in Zaventem (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    OfficeTeam is dringend op zoek naar Customer Service Representative (M/V) voor een internationaal farmaceutisch bedrijf. De firma is gelegen in Zaventem. Het gaan om een uitzendopdracht met mogelijkheid tot een vast contract na de interimperiode. Als Customer Service Representative heb je de volgende verantwoordelijkheden: Je bent het aanspreekpunt voor klanten en staat in voor de follow-up; Je volgt de leveringen op; Je stelt kredietnota's en facturen op; In het databasesysteem geef je de orders in en zorg je voor een correcte opvolging. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • Customer operations agent (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: ADECCO VILVOORDE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wil jij werken als customer operations agent voor onze klant in Zaventem? Je staat in voor het beheer van exportdossiers. Je geeft vanuit het beheer intructies door naar de douaneafdeling. Je verifiëert dangerous goods documenten. Je factureert de zendigen op een correctie manier. Je volgt het volledige verloop van exportzendigen op (track& trace). Je zorgt voor een tijdige, klantvriendelijke en correcte informatie uitwisseling met de klant. Je informeert je klant op een pro-actieve manier over eventuele problemen met zendigen. Je registreert klachten en volgt deze op, je neemt de nodige acties om de klachten zo snel mogelijk te verhelpen.

  • Installateur centrale verwarming / sanitair regio Heist o/d Berg (verloning bouw) (Regio Lier-Heist o/d Berg)

    Regio: Regio Lier-Heist o/d Berg

    Bedrijf: RUNTIME BOUW Booischot

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als monteur wordt u ingeschakeld voor de complete installatie van HVAC projecten. U werkt in een team met een aantal andere collega's. Hoe groter het project, hoe groter ook het team waarin u werkt.

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO BEERVELDE (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren.

  • Flexijob zaalmewerker horeca/afwasser (VLEZENBEEK)

    Regio: VLEZENBEEK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor een aantal bedrijven regio Halle zijn wij op zoek naar mensen die interesse hebben om als flexijob aan de slag te gaan. Ben je af en toe beschikbaar op vrijdagen of in het weekend, wil jij graag een centje bijverdienen en heb jij reeds een eerste ervaring in de horeca? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen op 02 360 11 14

  • Elektricien in duurzame energie systemen (Roosendaal)

    Regio: Roosendaal

    Bedrijf: E-POINT ENERGY SYSTEMS

    Type: Vaste Job

    Ervaren, zelfstandige elektricien- zie pdf bestand

  • Management Program - Project Coordinator Continuous Improvement (SCHAARBEEK)

    Regio: SCHAARBEEK

    Bedrijf: Lineas Group

    Type: Vaste Job

    Goederenvervoer per trein wordt elke dag belangrijker. Dat is logisch: het is veel beter voor milieu en mobiliteit dan wegtransport. Bovendien is het spoor veiliger en vaak efficiënter. Lineas is een van de grootste Europese privé-spelers op gebied van goederenvervoer per spoor. We zien het als onze verantwoordelijkheid om bedrijven te overtuigen mee te gaan in de modal shift: weg van de weg, meer goederen op het spoor. Die ambitieuze missie maken we waar met de beste producten, innovatieve diensten, een grote vloot en heel veel passie en inzet voor onze klanten. We willen groeien en echt het verschil maken op internationaal vlak. Doelstellingen van de functie “Continuous Improvement” is de zachte bewoording van hoe het er bij Lineas aan toe gaat. Het gaat hier razendsnel. Elke dag. Permanent staan tientallen change-projecten op de agenda, verspreid over onze hele organisatie. Daarom zijn we vandaag al een veel sterker bedrijf dan een jaar geleden. Maar volgend jaar willen we minstens nog eens met zoveel vooruit gaan. En het jaar daarna nog eens. Wat een Project Coördinator kan komen doen in het midden van al die hectiek? Leren. Heel veel bijleren. Ons bedrijf en onze sector van binnenuit leren kennen en door en door begrijpen. Om er dan met jouw frisse kijk en slimme ideeën tegenaan te gaan zodat we in de juiste richting blijven veranderen. Hoofdtaken Verschillende projecten aanpakken – Je management program duurt 18 tot 24 maanden, en elke vier tot 6 maanden switch je van project. Zo leer je ons hele bedrijf kennen, en krijg je veel zichtbaarheid bij het management. Oneindig veel bijleren – We sturen jou en je collega project coordinators (jullie vormen straks een hechte groep) geregeld samen op training. Maar we geloven dat je veruit het meest leert van je directe collega’s en je managers. Opklimmen – Tijdens je management program krijg je steeds meer verantwoordelijkheden. Waar je bij de start vooral analyses maakt, ben je na een jaar alsmaar meer betrokken bij de volledige leiding van projecten. Aan het eind van je traject ben je klaar om zélf strategische projecten in handen te nemen en je collega’s uit de business te ondersteunen in hun veranderingstrajecten. Dit kan als fulltime project manager of als beloftevol lijnmanager waarbij het continu verbeteren zeer belangrijk is.

  • Meetings and Events Consultant (Regio Mons)

    Regio: Regio Mons

    Bedrijf: HELMSBRISCOE

    Type: Zelfstandige activiteit

    HelmsBriscoe – wereldleider op het gebied van inkopen van kamerblokken en vergadercapaciteiten - zoekt commerciële en ambitieuze meeting professionals voor het verlenen van diensten in 'global meeting site selection'. HelmsBriscoe wordt reeds 26 jaar erkend als intermediair met het grootste inkoopvolume in de vergader- en evenementen-industrie. U werkt als zelfstandig ondernemer van thuis uit. Als contactpersoon voor bedrijven, verenigingen, overheden en VZW's ondersteunt u bij het vinden van de beste locatie en het onderhandelen van de meest voordelige voorwaarden voor hun vergadering, conferentie of incentive, waar dan ook ter wereld. Uw dienstverlening bestaat uit: - Selecteren en presenteren van de meest geschikte hotels en locaties - Ondersteuning van de klant in het beslissingsproces - Onderhandelen van de beste voorwaarden in de markt op basis van de grootste inkoopkracht in de vergadermarkt - Herzien van het contract namens de klant met het hotel of locatie. De klant tekent altijd direct met de geselecteerde locatie. - Aanbeveling van Destination Management Companies, Event Management Companies, Professional Conference Organizers Alle HelmsBriscoe Associates (Independent Contractors) worden gecompenseerd op basis van productie. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht hun Curriculum Vitae te sturen aan Joris Eyck Managing Director Benelux Co-managing Germany [email protected]

  • Financieel adviseur( Hoofd - of bijberoep ) Regio GENK (Regio Genk)

    Regio: Regio Genk

    Bedrijf: GILS CAROLINE

    Type: Zelfstandige activiteit

    Bij ons geloven we in medewerkers die graag hun eigen professioneel pad willen uitstippelen. Zo krijgen onze medewerkers alle vrijheid en vertrouwen om hun eigen talenten maximaal in te zetten. Als zelfstandige adviseur bestaat uw takenpakket vooral uit het uitbouwen en behouden van de verzekeringsportefeuille. Enerzijds doet u aan prospectie van nieuwe klanten, onderhoudt u de diverse klantencontacten en kijkt u uit naar mogelijkheden voor uitbreidingen. Anderzijds biedt u oplossingen op maat van de klant aan. Toekomstgewijs kan u bij ons ook heel makkelijk doorgroeien en is er voor elke persoon wel een mooie carriëre weggelegd. Bij ons kan u starten in bijberoep en doorgroeien tot hoofdberoep.

  • Face-to-Face Interviewer (Regio Asse)

    Regio: Regio Asse

    Bedrijf: Kantar Belgium

    Type: Zelfstandige activiteit

    Werken in je eigen streek– Professionele ondersteuning. Binnen uw eigen regio neemt u enquêtes af. Het merendeel van onze interviews wordt uitgevoerd in opdracht van de overheid en universitaire werkgroepen. U werkt hierbij op basis van een adressenlijst die wij voorzien. U bezoekt deze mensen, U motiveert hen om deel te nemen aan het onderzoek en noteert hun antwoorden zo volledig mogelijk op een tablet.

  • Hoofdverpleegkundige interim revalidatie (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als hoofdverpleegkundige op de dienst revalidatie: - ben je leidinggevende van een twintigtal medewerkers - werk je mee aan het beleid op de dienst - optimaliseer je mede de zorgprocessen die de neurologische patiënten doorlopen - werk je in team met de leidinggevenden van de diensten acute neurologische en neurochirurgische - sta je in voor een efficiënt beheer van logistiek en middelen van de dienst - ...

  • Centric - IT Delivery Manager (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Context IT eDevelopment is a subdepartment of IT Delivery. Its core activity is to develop and maintain different customer-facing communication channels, such as, Customer portal, e-shop, ... At IT eDevelopment, we focus on the customer and search for a perfect balance between flexibility and professionalism, resulting in qualitative deliveries while respecting the deadline. Mission The Delivery Manager is responsible for the operational impact of the IT eDevelopment department . eDevelopment is a combination of several Scrum teams, who are working in sprints of two weeks. The Delivery Manager is responsible for the overall operational coordination and delivery of these teamsn by interacting and engaging with the various Scrum masters and Senior profiles within those teams. Key Roles & Responsibilities Managing delivery, steer cross functional teams towards deliverables. Manage dependencies within different projects and other initiatives. Risk Management Stakeholder management (including change & conflict management, expectation mgmt. & aligment up to LT level) Profile Business Expertise: The Delivery Manager must understand the business, industry and corresponding technology. Besides Telecom knowledge, ICT knowledge is required too as lot of projects need IT adaptations or are dealing with deploying of applications. Knowledge must make it possible: to identify impact and stakeholders in the Telenet organisation, to guide the teams to define and build optimal solutions taking into account different expectations, to challenge each of the impacted teams, solutions & plans, to identify dependencies and conflicts between different teams and projects. Experience of the entire project/application LifeCycle, especially with regard to delivery, testing, default resolution and recognised development methodologies A good understanding of the company's organization and corresponding roles is needed as projects have links and stakeholder involvement with finance, purchasing, business, legal, IT,... Problem Solving Must guide the teams to build possible options and scenario's with respect to business case, technical solutions etc. in situations with: Known technology & business processes Solutions must be build on assumptions, which can change. Many conflicts of interests High time pressure, high expectations to deliver very quickly.Sparring partner for the key experts/professionals in the team ànd stakeholders. Interactions/Interpersonal Skills The following interpersonal skills are key at expert/ professional level: Stakeholder management and perception management Excellent influencing skills & negotiation skills. Ability to align cross functional stakeholders Abillity to build trust, and an open and transparent working climate High “get it done“ & mobilization capabilities

Zoek naar antwoorden van Boekhoudkantoor Marien BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Boekhoudkantoor Marien BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Boekhoudkantoor Marien BVBA. Laat een reactie achter voor Boekhoudkantoor Marien BVBA. Boekhoudkantoor Marien BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Boekhoudkantoor Marien BVBA. Leave a respond for Boekhoudkantoor Marien BVBA. Boekhoudkantoor Marien BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Boekhoudkantoor Marien BVBA op de google maps. Adres en contacten Boekhoudkantoor Marien BVBA
Location of Boekhoudkantoor Marien BVBA on the google maps. Address and contacts of Boekhoudkantoor Marien BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Boekhoudkantoor Marien BVBA Boekhoudkantoor Marien BVBA: DYNAMIT NOBEL AG HERN KLH GB B | FERDY NOEL | All Top Clean NV | M'onyx's | TECHNODEL SPRL.

Other related companies as Boekhoudkantoor Marien BVBA: DYNAMIT NOBEL AG HERN KLH GB B | FERDY NOEL | All Top Clean NV | M'onyx's | TECHNODEL SPRL.

Boekhoudkantoor Marien BVBA is een bedrijf dat 1998 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Boekhoudkantoor Marien BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03424133300. Het bedrijf Boekhoudkantoor Marien BVBA bevindt zich op het adres: Plaslaar 29; 2500; Lier. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 311,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 777,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Bookkeepers. Producten gemaakt in Boekhoudkantoor Marien BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Boekhoudkantoor Marien BVBA is Gezondheidszorg, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Boekhoudkantoor Marien BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Boekhoudkantoor Marien BVBA, openstaande posities, locatie van Boekhoudkantoor Marien BVBA op de kaart.

Boekhoudkantoor Marien BVBA is a company, that was registered 1998 in N\A region, Belgium. Full name of company is Boekhoudkantoor Marien BVBA, company assigned to the tax number BE03424133300. The company Boekhoudkantoor Marien BVBA is located at the address: Plaslaar 29; 2500; Lier. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 311,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 777,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Bookkeepers. Products created in Boekhoudkantoor Marien BVBA were not found.
The main activity of Boekhoudkantoor Marien BVBA is Health Services, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Boekhoudkantoor Marien BVBA is not available. You also can look at reviews of Boekhoudkantoor Marien BVBA, open positions, location of Boekhoudkantoor Marien BVBA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Boekhoudkantoor Marien BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Boekhoudkantoor Marien BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Boekhoudkantoor Marien BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Boekhoudkantoor Marien BVBA, employees, financial statistics.