WALTER MARCOEN

Particuliere bedrijvenBedrijfsdiensten • WALTER MARCOEN
Private companiesBusiness Services • WALTER MARCOEN

Contactgegevens WALTER MARCOEN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data WALTER MARCOEN: address, phone, fax, email, website, opening hours

WALTER MARCOEN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): GROENSTRAAT 7BA; 3470; KORTENAKEN, België

Telefoon (phone): 11587682 (+32-11587682) 11587682 (+32-11587682)

Fax (fax): +32 (12) 502-45-88 +32 (12) 502-45-88

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) WALTER MARCOEN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "WALTER MARCOEN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "WALTER MARCOEN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van WALTER MARCOEN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen WALTER MARCOEN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of WALTER MARCOEN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees WALTER MARCOEN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti WALTER MARCOEN
Products information WALTER MARCOEN

BTW identificatienummer (tax): BE04582366943
Ondernemingsnummer: 6722229003
Hoofdstad (capital): 232,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 170,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2000

Producten die in WALTER MARCOEN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Fruitteelt

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor WALTER MARCOEN
(Get full report from official database of BE for WALTER MARCOEN)

Aanvulling soorten activiteiten voor WALTER MARCOEN
Addition kinds of activities for WALTER MARCOEN

284199. Zeep en andere wasmiddelen, nec | Soap and other detergents, nec
27310101. Boekclubs: alleen publiceren, niet op de site gedrukt | Book clubs: publishing only, not printed on site
28239904. Paardhaar, kunstmatig: rayon | Horsehair, artificial: rayon
38290314. Transits, landmeter's ' | Transits, surveyors'
38410211. Pelvimeters | Pelvimeters
50949902. Juweliers bevindingen | Jewelers' findings
63319904. Inbraak- en diefstalverzekering | Burglary and theft insurance

Werken bij WALTER MARCOEN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in WALTER MARCOEN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor WALTER MARCOEN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for WALTER MARCOEN. Looking for open vacancies in other companies

  • Logistiek coördinator (m/v) gezocht (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Actief Interim Mechelen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Logistiek zit in jou! Je bent gepassioneerd door deze sector en wenst hierin jouw verdere carriere opbouwen? Ter uitbreiding van zijn team, is onze klant, actief op logistiek vlak, op zoek naar 2 coördinatoren voor onmiddellijke indiensttreding. Als logistieke coördinator ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding en werkzaamheden van jouw team. Je wordt aangestuurd door en legt verantwoording af aan de Operational Manager. In overleg met de medewerkers stel je realistische verbeterdoelstellingen op, en creërt voorwaarden waarbinnen deze gehaald kunnen worden. Je stelt werkplanning en werkvoorbereiding op voor je afdeling. Je stuurt aan, monitort en motiveert jouw team om zo de opgestelde KPI's en SLA's te behalen. Je neemt proactief deel aan de operationele uitvoering (nl het ontvangen, verzendklaar maken en verzenden) van de goederen, en de administratieve opvolging hiervan. Je zorgt voor de verlaging van de interne logistieke kosten en waakt over de kosten en budgetten. Je werkt proactief mee aan de implementaties van de verbeterprocessen. Je bent eveneens verantwoordelijk voor de veiligheid van het pand, de goederen en de medewerkers. Dit takenpakket wordt uitgebreider naarmate je vordert in de firma. Je zal voltijds tewerkgesteld worden, dit in een 5-ploegen systeem.

  • Arbeider Wegenbouw (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant zijn wij op zoek naar wegenbouwarbeiders in de regio Lier  Je staat in voor de afwerking :  Plaatsen van straatkolken  Plaatsen van greppels  Plaatsen van boordstenen  Grondwerken

  • internal sales (KOMEN-WAASTEN)

    Regio: KOMEN-WAASTEN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als internal sales sta je in voor: In overleg met de Sales Manager onderhoud je goede relaties met de klanten/ prospecten. Je bezorgt hen de nodige informatie en je beantwoordt de commerciële en technische vragen. Je biedt ondersteuning op technisch-commercieel vlak m.b.t. klantenbezoeken prijsoffertes overleg ?. Je beheert en plant mee de agenda van de Sales Manager. Actief prospecteren zit in je bloed. Je bent verantwoordelijk voor de volledige voorbereiding van de offertes en je volgt deze offertes proactief op dit steeds in nauwe samenspraak met de Sales Manager. Je zorgt voor een algemene klantentevredenheid. Tenslotte hou je onze website up-to-date en kent sociale media voor jou geen geheimen.

  • Huishoudhulp/poetshulp regio Eke-Nazareth-De Pinte (EKE)

    Regio: EKE

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • Huishoudelijke hulp in Hooglede, Gits - vanaf 10 tot 38u per week (HOOGLEDE)

    Regio: HOOGLEDE

    Bedrijf: HULP IN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hulp in huis is op zoek naar iemand die zeer gemotiveerd is en aan de slag wil als huishoudhulp regio Hooglede en Gits. U neemt met de glimlach alle huishoudelijke taakjes over van uw klanten, u houdt van orde en netheid en bent stipt en klantvriendelijk. U kan bij ons aan de slag vanaf 10uur tot fulltime 38uur per week, met een werkschema aangepast aan jouw levensstijl. Mooie loonvoorwaarden, vaste job, maaltijdcheques, extralegale voordelen, gezinsvriendelijke uren, gratis rijbewijs, verlof vrij te kiezen,...

  • Jobstudenten Catering (M/V) (OOSTDUINKERKE)

    Regio: OOSTDUINKERKE

    Bedrijf: SUNPARKS LEISURE

    Type: Studentenjob

    Wij zijn op zoek naar energieke, enthousiaste studenten om ons team te versterken. Gastvriendelijkheid is een must. Gerechten en dranken opdienen in de zaal. Klaarmaken van bestellingen aan de bar. Je maakt de rekening en rekent af. Je hebt een verzorgd voorkomen, bent flexibel en vindt het niet erg om in het weekend te werken

  • Archivaris – documentalist (m/v/x) (JETTE)

    Regio: JETTE

    Bedrijf: Gemeentebestuur Jette

    Type: Vaste Job

    De verschillende archieflokalen inventariseren alsook de documenten die er bewaard worden. De archieven beheren volgens vastgestelde procedures: Het interne en externe publiek begeleiden in hun informatieverzoeken en hun archiveringsnoden Een geschikt conserveringsbeleid opmaken door de noodzakelijke middelen te evalueren Een waarderingsbeleid van de gemeentelijke archieven invoeren

  • Arbeiders aanleg rails (HAMME)

    Regio: HAMME

    Bedrijf: Synergie Aalst Construct

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant actief binnen spooronderhoud en spooraanleg zoeken wij op heden een spoorarbeider. Als spoorarbeider behoren tot jouw takenpakket: installeren/herstellen/vervangen van treinsporen uitgraven van de koffers aanvullen van steenslag leggen van dwarsliggers of spoorpanelen uitlijnen met behulp van landmeterpunten

  • Planner (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: IMPACT

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant te Herentals zijn we op zoek naar een planner. Je komt te werken op de centrale planning in Herentals en ondersteunt de werfleiders bij het invullen van hun opdrachten bij de klanten. Na een 2-tal jaren kom je te werken op de planning te Antwerpen. Je maakt in samenwerking met de betrokken diensten een zo efficiënt mogelijke planning. Je organiseert de daarvoor benodigde materialen, medewerkers en voertuigen, waarbij je rekening houdt met onverwachte situaties. Daarnaast draag je zorg voor de administratieve ondersteuning en registratie. Je neemt de werkopdrachten aan van zowel onze werfleiding en onderhoudt contact over de reservering en inzet van voertuigen Je maakt werkopdrachten aan in het systeem Je controleert de voorraad en inhuur van de benodigde materialen en zoekt pro-actie naar de juiste invulling en oplossing Je kent de specifieke vereisten per werf en houdt hiermee rekening Je houdt inhuuropdrachten in de gaten en meldt deze tijdig af na afronden van de werkzaamheden Je bereidt de werkopdrachten voor op facturatie Je beantwoordt vragen vanuit de organisatie over beschikbaarheid en mogelijkheden

  • ASSISTENT MANAGER Quick Berchem (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: QUICK BERCHEM

    Type: Vaste Job

    Je zoekt een afwisselende en actieve job met heel wat verantwoordelijkheid? Je steekt met plezier de handen uit de mouwen en geeft graag het goede voorbeeld? Dan is de job als assistant manager bij Quick Berchem je op het lijf geschreven. Als assistant manager bij Quick is geen dag dezelfde. Samen met je team zorg je dag na dag voor de beste ervaring van onze klanten. Je werkt actief mee in het restaurant en staat de manager bij in de administratieve en leidinggevende taken. Jouw job : Jouw team kan op elk moment op je rekenen. Je staat altijd klaar om ze te helpen aan de kassa en de grill. Je volgt je team ook op de voet en geeft hen tips of stuurt bij waar nodig. Door je eigen inzet in het restaurant geef je elke dag opnieuw het goede voorbeeld. Samen met de manager beheer je de inventaris en volg je bestellingen en leveringen op de voet. Het financieel beheer van het restaurant neem je heel serieus. Je kunt zowel ingeschakeld worden in onze filialen gelegen in Kontich, Lier, Berchem en Borsbeek. Wij garanderen 1 weekend op 2 vrij, wat uitzonderlijk is in de horeca

  • zelfstandige logopedist (m/v) (MEEUWEN-GRUITRODE)

    Regio: MEEUWEN-GRUITRODE

    Bedrijf: STEMINA

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je werkt op zelfstandige basis als logopedist binnen een multidisciplinaire praktijk in nauwe samenwerking met de betrokken verwijzers en collega's. Je organiseert individuele logopedische begeleiding van aanmelding tot afronding en kan testgegevens verwerken tot een logopedisch bilan. Je kan de aard van de moeilijkheden vaststellen (leer-, taal en spraakstoornissen, neurologische aandoeningen, ruimere ontwikkelingsmoeilijkheden, ...) en hierbij de gepaste begeleiding bespreekbaar maken.

  • Centric - IT Delivery Manager (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Context IT eDevelopment is a subdepartment of IT Delivery. Its core activity is to develop and maintain different customer-facing communication channels, such as, Customer portal, e-shop, ... At IT eDevelopment, we focus on the customer and search for a perfect balance between flexibility and professionalism, resulting in qualitative deliveries while respecting the deadline. Mission The Delivery Manager is responsible for the operational impact of the IT eDevelopment department . eDevelopment is a combination of several Scrum teams, who are working in sprints of two weeks. The Delivery Manager is responsible for the overall operational coordination and delivery of these teamsn by interacting and engaging with the various Scrum masters and Senior profiles within those teams. Key Roles & Responsibilities Managing delivery, steer cross functional teams towards deliverables. Manage dependencies within different projects and other initiatives. Risk Management Stakeholder management (including change & conflict management, expectation mgmt. & aligment up to LT level) Profile Business Expertise: The Delivery Manager must understand the business, industry and corresponding technology. Besides Telecom knowledge, ICT knowledge is required too as lot of projects need IT adaptations or are dealing with deploying of applications. Knowledge must make it possible: to identify impact and stakeholders in the Telenet organisation, to guide the teams to define and build optimal solutions taking into account different expectations, to challenge each of the impacted teams, solutions & plans, to identify dependencies and conflicts between different teams and projects. Experience of the entire project/application LifeCycle, especially with regard to delivery, testing, default resolution and recognised development methodologies A good understanding of the company's organization and corresponding roles is needed as projects have links and stakeholder involvement with finance, purchasing, business, legal, IT,... Problem Solving Must guide the teams to build possible options and scenario's with respect to business case, technical solutions etc. in situations with: Known technology & business processes Solutions must be build on assumptions, which can change. Many conflicts of interests High time pressure, high expectations to deliver very quickly.Sparring partner for the key experts/professionals in the team ànd stakeholders. Interactions/Interpersonal Skills The following interpersonal skills are key at expert/ professional level: Stakeholder management and perception management Excellent influencing skills & negotiation skills. Ability to align cross functional stakeholders Abillity to build trust, and an open and transparent working climate High “get it done“ & mobilization capabilities

Zoek naar antwoorden van WALTER MARCOEN in sociale netwerken
Look for responds of WALTER MARCOEN in social networks

Lees alle opmerkingen voor WALTER MARCOEN. Laat een reactie achter voor WALTER MARCOEN. WALTER MARCOEN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for WALTER MARCOEN. Leave a respond for WALTER MARCOEN. WALTER MARCOEN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie WALTER MARCOEN op de google maps. Adres en contacten WALTER MARCOEN
Location of WALTER MARCOEN on the google maps. Address and contacts of WALTER MARCOEN

Andere gerelateerde bedrijven als come WALTER MARCOEN WALTER MARCOEN: LA TRATTORIA | Hergon | Agnès (Chez) | ANJETEX | GUIDO DUERINCKX

Other related companies as WALTER MARCOEN: LA TRATTORIA | Hergon | Agnès (Chez) | ANJETEX | GUIDO DUERINCKX

WALTER MARCOEN is een bedrijf dat 2000 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is WALTER MARCOEN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04582366943. Het bedrijf WALTER MARCOEN bevindt zich op het adres: GROENSTRAAT 7BA; 3470; KORTENAKEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 232,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 170,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Fruitteelt. Producten gemaakt in WALTER MARCOEN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van WALTER MARCOEN is Bedrijfsdiensten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van WALTER MARCOEN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van WALTER MARCOEN, openstaande posities, locatie van WALTER MARCOEN op de kaart.

WALTER MARCOEN is a company, that was registered 2000 in N\A region, Belgium. Full name of company is WALTER MARCOEN, company assigned to the tax number BE04582366943. The company WALTER MARCOEN is located at the address: GROENSTRAAT 7BA; 3470; KORTENAKEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 232,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 170,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Fruitteelt. Products created in WALTER MARCOEN were not found.
The main activity of WALTER MARCOEN is Business Services, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of WALTER MARCOEN is not available. You also can look at reviews of WALTER MARCOEN, open positions, location of WALTER MARCOEN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over WALTER MARCOEN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf WALTER MARCOEN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about WALTER MARCOEN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company WALTER MARCOEN, employees, financial statistics.