Administr and Tax Serv NV

Particuliere bedrijvenBedrijfsdiensten • Administr and Tax Serv NV
Private companiesBusiness Services • Administr and Tax Serv NV

Contactgegevens Administr and Tax Serv NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Administr and Tax Serv NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

Administr and Tax Serv NV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Avenue des Gloires Nationales 3; 1081; Bruxelles (Koekelberg), België

Telefoon (phone): 02 420 22 33 (+32-02 420 22 33) 02 420 22 33 (+32-02 420 22 33)

Fax (fax): 02 420 00 21 (+32-02 420 00 21) 02 420 00 21 (+32-02 420 00 21)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Administr and Tax Serv NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Administr and Tax Serv NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Administr and Tax Serv NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Administr and Tax Serv NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Administr and Tax Serv NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Administr and Tax Serv NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Administr and Tax Serv NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Administr and Tax Serv NV
Products information Administr and Tax Serv NV

BTW identificatienummer (tax): BE01385894775
Ondernemingsnummer: 2112915039
Hoofdstad (capital): 196,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 878,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1988

Producten die in Administr and Tax Serv NV zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Bookkeepers

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Administr and Tax Serv NV
(Get full report from official database of BE for Administr and Tax Serv NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor Administr and Tax Serv NV
Addition kinds of activities for Administr and Tax Serv NV

20150800. Turkije verwerken en slachten | Turkey processing and slaughtering
22530102. Strandkleding, breien | Beachwear, knit
36290203. Condensers, vast of variabel | Condensers, fixed or variable
39990101. Stoelen, hydraulische, kapper en schoonheidssalon | Chairs, hydraulic, barber and beauty shop
91990404. Overheid, lokale overheid | General government, local government

Werken bij Administr and Tax Serv NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Administr and Tax Serv NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Administr and Tax Serv NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Administr and Tax Serv NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Ervaren meubelmaker (m/v) (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Jij bent de Geppetto van het bedrijf! Dankzij jou worden er creaties vervaardigd om U tegen te zeggen voor badkamers, livings, slaapkamers, keukens, … Wat de klant ook maar wilt. Je verwerkt dus een ruim gamma aan materialen, voornamelijk in massief hout en werkt dagelijks mee aan de realisatie van totaal interieurs. Jouw takenpakket: - Machinaal hout bewerken - Machinale werkzaamheden voorbereiden - Hout en plaatmateriaal selecteren, controleren en transporteren - Snijgereedschappen aanbrengen en instellen - Houtbewerkingsmachines instellen - Proefbewerking uitvoeren - Bewerkingen uitvoeren met houtbewerkingsmachines - Meubels en interieurbouwproducten monteren, afmonteren, samenstellen en afwerken Maar je staat er niet alleen voor! Als team knallen jullie samen!

  • Naaier/Naaister (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: SYNERGIE INTERIM GENT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Jouw werkzaamheden bestaan uit het stikken, met een industrieel naaimachine, van industriële producten (liner producten). Daarnaast zal het ook voorkomen dat wanneer er minder naaiwerkzaamheden zijn, je meedraait in de productie, bij de inspectie en het snijden van stoffen.

  • ICT HARDWARE SOFTWARE // ONDERHOUD ONTWIKKELING (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: FORUM JOBS TIELT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf regio Tielt actief in de voedingssector zijn wij op zoek naar een ICT VERANTWOORDELIJKE die (1) geen schrik heeft van first line support binnen een firma (2) en zal instaan voor het beheer en onderhoud van de informatica- en telefooninfrastructuur en het oplossen van incidenten, dit voor zowel hard- als software.

  • Hvac Technieker (m/v) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een wereldspeler in het technisch onderhoud gebouwen zoeken we dringend HVAC techniekers. Uw verantwoordelijke staat u in voor het onderhoud en depannage voor zowel ventilatie groepen, elektrische & koeltechnische instalaties U voert de vooropgestelde taken uit binnen de vooropgestelde termijn Waken over uw eigen veiligheid en de veiligheid van uw collega’s is uw eerste prioriteit U maakt deel uit van een ploeg op een vaste werf U voert uw taken uit op een vakbekwame wijze

  • Jobstudent (MIDDELKERKE)

    Regio: MIDDELKERKE

    Bedrijf: Kruidvat

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een dynamische studentenjob met leuke collega’s, afwisselende werkzaamheden en waar geen dag hetzelfde is? Ben jij een student die een extra centje wil bijverdienen en ook nog eens waardevolle ervaring wil opdoen? Word dan Jobstudent bij Kruidvat. Kom jij ons team versterken? Waar vind je dat nog: een studentenjob waar geen dag hetzelfde is? Waar je samen met leuke collega’s iedere werkdag tot een succes maakt? En waar je ook nog een aardig centje verdient? Bij Kruidvat! Van schappen vullen en netjes houden tot klanten helpen en kassa draaien: jij draait je hand daar niet voor om. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de klanten tevreden en met een goed gevulde tas vol Kruidvat-producten de winkel uit lopen! Zo leer je ook nog eens enorm veel. En als het je bevalt, dan blijf je na je studentenjob toch gewoon bij ons werken? Voor enthousiaste initiatiefnemers die graag bijleren, hebben wij altijd plek. Je krijgt bij ons bovendien ook alle mogelijkheden om door te groeien.

  • Gemotiveerde hoofdaankoper elektriciteit + stockbeheer (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: DECAT ENERGY TECHNICS

    Type: Vaste Job

    Als hoofdaankoper zult u elektriciteits-gerelateerde aankoopdossiers behandelen van A tot Z. Dit in samenwerking met de betreffende projectleiders. U analyseert de vragen van de projectleiders, onderzoekt de markt en bekijkt samen welke stappen best genomen worden. U voert onderhandelingen met leveranciers om te komen tot een aankoop tegen de meest gunstige prijs-, leverings-, en servicevoorwaarden. Tijdens deze onderhandelingen koppelt u steeds terug naar de projectleiders alvorens een beslissing te nemen. In het kader van aankoopdossiers, behoudt u ook een zicht op de stockvoorraad en gaat u deze optimaliseren. U beheert de voorraden en stuurt het voorraadbeleid bij waar nodig.

  • ORTHOPEDAGOOG (SINT-KATELIJNE-WAVER)

    Regio: SINT-KATELIJNE-WAVER

    Bedrijf: ZORGBEDRIJF RIVIERENLAND

    Type: Vaste Job

    ORTHOPEDAGOOG (m/v/x) Voltijds of 30,4u/w - contractueel, niveau B1-3 – onbepaalde duur Zorgbedrijf Rivierenland stimuleert gelijke kansen en diversiteit en werft aan op basis van competenties. Woonzorgcentrum St-Elisabeth in Sint-Katelijne-Waver is in beweging! In februari 2019 wordt de gloednieuwe infrastructuur in gebruik genomen op dezelfde site. Gelijktijdig wordt het organisatiemodel innovatieve arbeidsorganisatie geïmplementeerd. In dit veranderingstraject willen we graag de expertise van een orthopedagoog inzetten in de leefgroep voor personen met dementie.. Wil jij mee bouwen aan een warme thuis waar bewoners versterkt worden in de eigen wijze waarop zij zelf hun leven willen leiden? Wil je samen werken en samen be-leven met collega’s die willen groeien en elkaar versterken? Dan ben jij de medewerker die we zoeken! Wat doe je als orthopedagoog? Je ondersteunt en begeleidt bewoners in het dagelijks leven. Je neemt daarbij ook zorgtaken op en levert maatwerk. Hiervoor werk je nauw samen met alle mensen van het interdisciplinair team, familie, vrijwilligers, …. Op een positieve en proactieve manier coach je teamgenoten in het ontwikkelen van een dialooggestuurde basishouding. In het woonzorgcentrum ben je als referentiepersoon dementie eerste aanspreekpunt voor vragen van collega’s en familie over de begeleiding van mensen met dementie. Je adviseert de organisatie rond het ontwikkelen en implementeren van goede dementiezorg.

  • Assistent Productiemanager (Regio Dendermonde-Wetteren)

    Regio: Regio Dendermonde-Wetteren

    Bedrijf: NOHAU

    Type: Vaste Job

    Als rechterhand van de Productie Manager sta je in voor volgende taken; Aansturen, motiveren, coachen en ondersteunen van het team; Samenwerken met kwaliteit en productieverantwoordelijke; Opvolgen en controleren van nieuwe recepten volgens de voorschriften en procedures; Bedenken van oplossingen bij niet geplande stilstanden; Afstemmen met externe partijen voor geplande onderhoud; Rapporteren aan de productieverantwoordelijke.

  • Technieker (BREE)

    Regio: BREE

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Jouw takenpakket bestaat uit: Het verhelpen van storingen en preventief onderhoud, reinigen van machines... Storingen detecteren, verbeteringen aanbrengen,... Opstart van de productie.

  • Zelfstandige Kantoorhouders (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: DERBY LADBROKES

    Type: Zelfstandige activiteit

    Sportliefhebber ? Wordt uw eigen baas bij Ladbrokes ! U staat in voor het beheer en de registratie van de sportweddenschappen voor uw kantoor. ( opleiding voorzien ) In één van onze verkooppunten in meer dan 50 gemeenten van Vlaanderen (Middelkerke, Limburg, Oostende, Knokke, Sint-Truiden, Deinze, Geraarsbergen, Ronse, Oudenaarde, Zottegem...), en in een sympathieke omgeving. U geniet meteen van een bestaand cliënteel, en de volledige ondersteuning van de commerciële en administratieve krachten van Ladbrokes, de nr. 1 in België op gebied van sportweddenschappen. GEEN INVESTERING VEREIST. ATTRACTIEVE COMMISSIES. Welkom in het team !

  • The Business Analysts - Functional Analyst (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben je op zoek naar een boeiende functie binnen een stabiel consultancybureau met naam en faam? Wens je te werken in een team van gedreven collega's binnen een open en aangename sfeer? Wil jij daarnaast deel uitmaken van een groeiend bedrijf? Dan ben jij dé persoon naar wie wij op zoek zijn! Om het team van The Business Analysts (deel van de Cronos Group) te versterken zoeken we een toegewijde en vakkundige Functional Analyst. Onze ideale collega hecht belang aan community-feel en verkiest een open omgeving waarin eigen input gestimuleerd wordt. The Business Analysts is een dynamisch en snelgroeiend bedrijf, gericht op State-Of-The-Art Business oplossingen aan de hand van sterk onderbouwde analysetechnieken, Agile Project Management en een doordachte Enterprise Architectuur. Momenteel bestaat The Business Analysts uit meer dan 60 consultants. Dit maakt dat we over een brede waaier aan ervaring en expertise beschikken. Als groep vormt The Business Analysts een hecht team van consultants die hun job met passie uitoefenen. Jouw job Als onze collega ben je in staat om volgende taken op te nemen Als functionele analist vorm je de brug tussen de operationele kant van de organisatie enerzijds en de IT anderzijds; Je staat in voor de interpretatie van business analyses om zo een deel ervan om te zetten in een functionele analyse; Je gaat op zoek naar de behoeften van de organisatie, eindgebruikers en of stakeholders en vertaalt deze in een functionele analyse. Jouw analyse is vervolgens de aanzet tot de technische analyse; Je verzorgt de link tussen de business en het implementatie team (testers en developers); Je hebt kennis van de behavorial diagrams van UML (use-cases, sequence diagram, activity diagram, ...) en kan deze modelleren met verschillende modelleertools afhankelijk van de voorkeur van de klant; Je hebt ervaring met User stories en kennis van Agile en Scrum binnen de context van bovenvermelde taken. Jouw profiel Je hebt min. 2jaar ervaring als functionele analist; Je bezit een “Can-Do” mentaliteit en je hebt zin voor initiatief; Je hebt sterke analytische vaardigheden, een conceptueel denkvermogen en goede interpersoonlijke skills; Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en je kan prioriteiten stellen, omgaan met deadlines; Je hebt een grondige kennis van het Nederlands, Engels en Frans. Ons aanbod Je wordt lid van een stabiel en dynamisch bedrijf dat openstaat voor jouw input en ideeën. Bovendien vormen jouw collega's een ondersteunend team van kennis en ervaring en krijg je de mogelijkheid om deel te nemen aan interne en externe opleidingen, seminaries en andere knowledge sharing events; Je ontvangt een vast contract met een competitief salaris en een compleet voordelenpakket (bedrijfswagen, tankkaart, laptop, verzekeringen, etc.); Je komt terecht in een no-nonsense omgeving met directe toegang tot het management en je wordt deel van de gerenommeerde Cronos Group, waar aandacht wordt gegeven aan individuele ondersteuning, professionele uitdagingen en je persoonlijke interesses & ambitie. Heb je interesse in deze uitdaging of ken je iemand in jouw netwerk die interesse kan hebben? Stuur je contactgegevens en CV door via de knop hieronder.

  • flexi job (ZUIENKERKE)

    Regio: ZUIENKERKE

    Bedrijf: DE GROTE STOVE

    Type: Flexijob

    poetsen van het restaurant en de feestzaal

Zoek naar antwoorden van Administr and Tax Serv NV in sociale netwerken
Look for responds of Administr and Tax Serv NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor Administr and Tax Serv NV. Laat een reactie achter voor Administr and Tax Serv NV. Administr and Tax Serv NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Administr and Tax Serv NV. Leave a respond for Administr and Tax Serv NV. Administr and Tax Serv NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Administr and Tax Serv NV op de google maps. Adres en contacten Administr and Tax Serv NV
Location of Administr and Tax Serv NV on the google maps. Address and contacts of Administr and Tax Serv NV

Andere gerelateerde bedrijven als come Administr and Tax Serv NV Administr and Tax Serv NV: TOPS-SCHAUT | B.D.C. Demoulin SPRL | FRANK DE RAEDT | Don & Do?a | BEATRICE VAN RENTERGEM

Other related companies as Administr and Tax Serv NV: TOPS-SCHAUT | B.D.C. Demoulin SPRL | FRANK DE RAEDT | Don & Do?a | BEATRICE VAN RENTERGEM

Administr and Tax Serv NV is een bedrijf dat 1988 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Administr and Tax Serv NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01385894775. Het bedrijf Administr and Tax Serv NV bevindt zich op het adres: Avenue des Gloires Nationales 3; 1081; Bruxelles (Koekelberg). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 196,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 878,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Bookkeepers. Producten gemaakt in Administr and Tax Serv NV zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Administr and Tax Serv NV is Bedrijfsdiensten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Administr and Tax Serv NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Administr and Tax Serv NV, openstaande posities, locatie van Administr and Tax Serv NV op de kaart.

Administr and Tax Serv NV is a company, that was registered 1988 in N\A region, Belgium. Full name of company is Administr and Tax Serv NV, company assigned to the tax number BE01385894775. The company Administr and Tax Serv NV is located at the address: Avenue des Gloires Nationales 3; 1081; Bruxelles (Koekelberg). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 196,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 878,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Bookkeepers. Products created in Administr and Tax Serv NV were not found.
The main activity of Administr and Tax Serv NV is Business Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Administr and Tax Serv NV is not available. You also can look at reviews of Administr and Tax Serv NV, open positions, location of Administr and Tax Serv NV on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Administr and Tax Serv NV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Administr and Tax Serv NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Administr and Tax Serv NV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Administr and Tax Serv NV, employees, financial statistics.