Citrus Coolstore NV

Contactgegevens Citrus Coolstore NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Citrus Coolstore NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

Citrus Coolstore NV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Alphonse Sifferdok 99 9000 Gent, België

Telefoon (phone): 9 (+32-9) 9 (+32-9)

Fax (fax): 9 (+32-9) 9 (+32-9)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Citrus Coolstore NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Citrus Coolstore NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Citrus Coolstore NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Citrus Coolstore NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Citrus Coolstore NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Citrus Coolstore NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Citrus Coolstore NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Citrus Coolstore NV
Products information Citrus Coolstore NV

BTW identificatienummer (tax): BE07250396728
Ondernemingsnummer: 8865112304
Hoofdstad (capital): 420,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 290,000,000 EUR
Werknemers (employees): 26 to 39
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2014

Fruit juices and fruit nectars

Product categorie (product category): Fruit Juices And Fruit Nectars

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Citrus Coolstore NV
(Get full report from official database of BE for Citrus Coolstore NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor Citrus Coolstore NV
Addition kinds of activities for Citrus Coolstore NV

25220101. Banken, kantoor: behalve hout | Benches, office: except wood
26730200. Voedselopslag en vuilniszakken (kunststof) | Food storage and trash bags (plastic)
28440503. lipsticks | Lipsticks
34840000. Handvuurwapens | Small arms
35410403. Turret draaibanken | Turret lathes
50830313. Windmachines (vorstbeveiligingsapparatuur) | Wind machines (frost protection equipment)
55510000. Boothandelaars | Boat dealers

Werken bij Citrus Coolstore NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Citrus Coolstore NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Citrus Coolstore NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Citrus Coolstore NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Rioleringswerkers met of zonder ervaring gezocht ! regio Malle of Vorselaar (MALLE)

    Regio: MALLE

    Bedrijf: RANDSTAD CONSTRUCT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een nieuw wegenbouwbedrijf in de kempen; zijn wij op zoek naar rioleringswerkers. Bij voorkeur heeft u reeds een eerste ervaring achter de rug als rioleringswerker, maar gemotiveerde personen die de job willen aanleren zijn ook zeker welkom. U heeft geen problemen met vroeg opstaan, fysiek en vuil werk (rioleringen) schrikt u zeker niet af. In ruil biedt onze klant u loon naar werk, maaltijdcheques en een vast contract na een positieve interimperiode.

  • Chefkok | regio Geel (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als chefkok: ? Sta je samen met je medewerkers/collega?s in voor het voorbereiden klaarmaken en serververen van verzorgende maaltijd aan de klanten en dit op een efficiënte manier. ? Draag je naast het geven van suggesties om de algemene werking van het restaurant te verbeteren ook bij tot een goede afwisseling van maaltijden: samenstellen van dagelijkse menu?s en keuze van speciale maaltijden. ? Bestaat je takenpakket uit het correct en zorgvuldig omgaan met machines werktuigen en materiaal en het schoonmaken opruimen en onderhouden van de geldende voorschriften. ? Sta je in voor de voorraad en de aanvragen van bestellingen. Door zich continue bij te scholen en het bezoeken van vakbeurzen blijf je up-to-date! ? Je staat in voor alle bereidingen in de keuken en voor de planning en organisatie van alle keukenwerkzaamheden: mise-en-place bereiden schikken en garneren van gerechten. ? Je controleert de bereidingstechnieken de presentatie en de hygiëne van de voedingswaren het onderhoud van de keuken en de installaties. ? Je werkt menu's uit helpt mee denken over nieuwe recepten. ? Je past de hygiëne en veiligheidsregels strikt toe en waakt erover dat iedereen dat doet. ? Je draagt gepaste kledij zoals een keukenvest koksmuts veiligheidsschoenen.

  • POETSHULP regio Balegem/ Sint Lievens Houtem (BALEGEM)

    Regio: BALEGEM

    Bedrijf: FIKA

    Type: Dienstenchequebaan

    U wordt tewerkgesteld in het kader van de dienstencheques. U staat in voor het (binnen)onderhoud van particuliere woningen. Enkele taken hierbij zijn; stofzuigen, dweilen, stof afdoen, ramen poetsen, afwas doen... Het is heel belangrijk dat u zelfstandig kan werken (werk zien en aanpakken). Enige kennis over producten en materialen is een vereiste. Indien gewenst worden de uren geleidelijk aan opgebouwd. Aantal uren tussen 10 en 38 u per week. Zowel deeltijdse als voltijdse betrekking mogelijk.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Donk – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (DONK)

    Regio: DONK

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Meise – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (MEISE)

    Regio: MEISE

    Bedrijf: HET POETSBUREAU

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Huishoudhulp voor de thuiszorg - voltijds - regio Ichtegem (ICHTEGEM)

    Regio: ICHTEGEM

    Bedrijf: FAMILIEZORG WEST-VLAANDEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Help je graag mensen? Hou je van orde, netheid en gezelligheid? Zoek je een zinvolle en sociale opdracht waarvoor je veel waardering krijgt? Wil je graag samenwerken met een fijne groep collega's? Vind je het belangrijk dat mensen thuis kunnen (blijven) wonen, ook als ze ziek zijn of een moeilijke tijd doormaken? Familiezorg West-Vlaanderen vzw is op zoek naar enthousiaste huishoudhulpen voor de thuiszorg. Wat kan je doen? Bij hulpbehoevende mensen die thuis wonen: het huis net houden: afstoffen, dweilen, sanitair schoonmaken, ramen wassen, koelkast reinigen... wassen strijken boodschappen doen (af en toe) helpen bij de bereiding van maaltijden (af en toe) Familiezorg West-Vlaanderen vzw is een organisatie met waarden en met een hart voor de mens… ook voor haar medewerkers! Zo won Familiezorg West-Vlaanderen vzw een ADMB Award voor haar persoonsgericht vormingsprogramma voor startende medewerkers. Ook is Familiezorg West-Vlaanderen vzw erkend als Inclusieve Onderneming.

  • Eventmedewerker (LOENHOUT)

    Regio: LOENHOUT

    Bedrijf: XTRA INTERIM GEEL

    Type: Studentenjob

    Wij zijn op zoek naar administratieve eventmedewerkers ( 18+) voor de azencross te Loenhout. Wil jij ook meehelpen aan dit event en er dit jaar weer een succes van maken? - Wat? Eventmedewerker/administratie (in shiften) - Waar? Azencross – Loenhout - Wanneer? 28 december 2018

  • Jobstudent (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: Kruidvat

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een dynamische studentenjob met leuke collega’s, afwisselende werkzaamheden en waar geen dag hetzelfde is? Ben jij een student die een extra centje wil bijverdienen en ook nog eens waardevolle ervaring wil opdoen? Word dan Jobstudent bij Kruidvat. Kom jij ons team versterken? Waar vind je dat nog: een studentenjob waar geen dag hetzelfde is? Waar je samen met leuke collega’s iedere werkdag tot een succes maakt? En waar je ook nog een aardig centje verdient? Bij Kruidvat! Van schappen vullen en netjes houden tot klanten helpen en kassa draaien: jij draait je hand daar niet voor om. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de klanten tevreden en met een goed gevulde tas vol Kruidvat-producten de winkel uit lopen! Zo leer je ook nog eens enorm veel. En als het je bevalt, dan blijf je na je studentenjob toch gewoon bij ons werken? Voor enthousiaste initiatiefnemers die graag bijleren, hebben wij altijd plek. Je krijgt bij ons bovendien ook alle mogelijkheden om door te groeien.

  • Klantenadviseur (OUDERGEM)

    Regio: OUDERGEM

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Een van onze klant, een verzekeraar niet-leven voor particulieren. Hij stelt verzekeringsoplossingen voor bij Brand, Burgerlijke Aansprakelijkheid, Auto, Ongevallen Privéleven, BA familiale en juridische bescherming is op zoek maar een Klantenadviseur ( NL / FR) De Klantenadviseur draagt bij tot de ontwikkeling van de portefeuille van het kantoor door advies te verlenen en standaardproducten te verkopen. Hij of zij antwoordt op vragen van het publiek Hij of zij verzorgt de administratie van de bestaande portefeuille en werkt mee aan prospectieacties. De Klantenadviseur rapporteert aan de Kantoorverantwoordelijke. Activiteiten I. Commercieel - De klanten en prospects ontvangen en bedienen o De klanten hoffelijk ontvangen (in het kantoor en telefonisch) o De courante verrichtingen efficiënt afhandelen o De behoeften van de klant analyseren en passende offertes opstellen o In de dagelijkse praktijk producten en diensten verkopen conform het beleid voor risicoaanvaarding o Het verzoek indien nodig aan een bevoegde collega toevertrouwen De gesprekken voorbereiden en voeren o Het initiatief nemen voor afspraken als reactie op opportuniteiten o De gesprekken voorbereiden met behulp van de beschikbare commerciële tools o De klant een persoonlijk onthaal geven en zijn behoeften leren kennen o Producten en diensten voorstellen die overeenkomen met de behoeften en er de voordelen van uitleggen o Informatie verstrekken met een detailniveau dat aan de verwachtingen van de klant voldoet o Aan het einde van het gesprek de tevredenheid van de klant valideren Standaardproducten verkopen o De vooraf bepaalde doelstellingen respecteren, ook op het vlak van de productspreiding o De uitrusting van de klanten uitbreiden door middel van campagnes voor kruisverkoop en de upgrade van de portefeuille o De verkoop afronden zodra de klant het voorstel aanvaardt; indien niet, de nodige follow-up verzorgen (opnieuw contact zoeken, een afspraak maken...) - De follow-up van de relatie verzekeren o De follow-up en het verdere contact verzekeren na de verzending van offertes o Een goede dienst na verkoop verzekeren o De klant indien nodig naar Constatel doorverwijzen - Prospecteren -Deelnemen aan door de commerciële directie ontwikkelde acties (prospectiebestanden verwerken...) De eigen commerciële activiteit voorbereiden, organiseren en volgen o De eigen resultaten opvolgen en een wekelijks overzicht van de activiteiten opstellen o In het geval van een bestaande klant/prospectrelatie afspraken verkrijgen, plannen en kwalificeren II. Beheer -De administratie van de bestaande portefeuille verzorgen o Na de verkoop de administratieve follow-up van de dossiers verzorgen o De behandeling van de evenementen en andere beheersdaden verzekeren (mails...) De ter beschikking gestelde commerciële tools en met name de contactgegevens gebruiken en updaten

  • Dossierbeheerder verzekeringssector - Brussel Centrum (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Vaste Job

    Je begint je loopbaan met een interne opleiding van enkele maanden zodat je kan kennismaken met onze verschillende producten op het vlak van groepsverzekering. Daarna maak je als klantbeheerder deel uit van een van onze teams. - Je beheert een eigen klantenportefeuille. - Je volgt dossiers op van A tot Z: vanaf aansluiting, over wijzigingen tijdens de loopbaan, tot uitbetaling van pensioenkapitalen van werknemers. - Je waakt over de nauwkeurigheid van de gegevens en controleert de berekeningen van premies en kapitalen. - Je hebt zowel schriftelijke als telefonische contacten met verzekerden, klanten, makelaars en collega’s en je helpt hen verder op je eigen spontane manier. - Samen met je collega’s denk je voortdurend na over verbeteringen aan de dienstverlening van onze klanten.

  • SPONTANE LERAREN VOOR BIJLES WISKUNDE (regio MAASEIK-BREE/LIMBURG) (Regio Maaseik-Bree)

    Regio: Regio Maaseik-Bree

    Bedrijf: STUDIECO VOF DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Bijleskantoor StudieCo is doorlopend op zoek naar gemotiveerde nieuwe krachten! Zoals beschreven op onze websites http://www.studieco.be en http://www.bijles-studiebegeleiding.be is ons doelpubliek de schoolgaande jeugd van alle onderwijsniveaus (basisschool tot en met hogeschool/universiteit). Onze leerkrachten geven zowat alle mogelijke schoolse vakken maar specifiek zijn wiskunde, statistiek, wetenschappen en Frans veel gevraagd door onze klanten. Daarnaast is er ook een grote vraag naar personen die algemene studie- en huiswerkbegeleiding kunnen geven aan leerlingen basisonderwijs en middelbaar onderwijs tot en met de tweede graad. U vult zelfstandig een begeleidingstraject in, u maakt de afspraken met de leerling/student en zijn of haar ouders, etc. U krijgt begeleidingsopdrachten in de directe regio van uw woon-/werkplaats (typisch binnen een straal van 15 km). Er worden dus geen verre verplaatsingen gevraagd. Indien u zelf bereid bent om verdere verplaatsingen te maken, gelieve dit duidelijk te vermelden in uw CV. U plant volgens uw eigen agenda de afspraken in met de ouders/leerlingen en beslist opdracht per opdracht of u deze al dan niet zal opstarten. Naast een aantrekkelijke financiële vergoeding krijgt u ook de inhoudelijke voldoening van de interactie met de leerling/student en zijn of haar ouders. De beperkte verplichtingen die voldaan moeten worden i.v.m. het statuut van zelfstandige in bijberoep alsook de werking van StudieCo worden voor nieuwe leerkrachten toegelicht. Laat u hierdoor zeker niet afschrikken! Eens u de sollicitatieprocedure doorlopen heeft, zal u verder geïnformeerd worden. Gelieve in de titel de referentie van de vacature waarop u reageert duidelijk te vermelden. Deze bestaat steeds uit een lettercode gevolgd door 4 cijfers. Concreet is dit voor deze vacature: MB2018

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van Citrus Coolstore NV in sociale netwerken
Look for responds of Citrus Coolstore NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor Citrus Coolstore NV. Laat een reactie achter voor Citrus Coolstore NV. Citrus Coolstore NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Citrus Coolstore NV. Leave a respond for Citrus Coolstore NV. Citrus Coolstore NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Citrus Coolstore NV op de google maps. Adres en contacten Citrus Coolstore NV
Location of Citrus Coolstore NV on the google maps. Address and contacts of Citrus Coolstore NV

Andere gerelateerde bedrijven als come Citrus Coolstore NV Citrus Coolstore NV: JAN VLAEMINCKX | VEULEMANS-CET | BUREAU LIETAER M.-CHR. | Avanti | Go Internet

Other related companies as Citrus Coolstore NV: JAN VLAEMINCKX | VEULEMANS-CET | BUREAU LIETAER M.-CHR. | Avanti | Go Internet

Citrus Coolstore NV is een bedrijf dat 2014 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Citrus Coolstore NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07250396728. Het bedrijf Citrus Coolstore NV bevindt zich op het adres: Alphonse Sifferdok 99 9000 Gent. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van 26 to 39 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 420,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 290,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Fruit Juices And Fruit Nectars. Lijst met producten zijn Fruit juices and fruit nectars.
De hoofdactiviteit van Citrus Coolstore NV is Building Cnstrctn - General Contractors & Operative Builders, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Citrus Coolstore NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Citrus Coolstore NV, openstaande posities, locatie van Citrus Coolstore NV op de kaart.

Citrus Coolstore NV is a company, that was registered 2014 in N\A region, Belgium. Full name of company is Citrus Coolstore NV, company assigned to the tax number BE07250396728. The company Citrus Coolstore NV is located at the address: Alphonse Sifferdok 99 9000 Gent. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. 26 to 39 employees work in this company. Capital - 420,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 290,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Fruit Juices And Fruit Nectars. List of products are Fruit juices and fruit nectars.
The main activity of Citrus Coolstore NV is Building Cnstrctn - General Contractors & Operative Builders, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Citrus Coolstore NV is not available. You also can look at reviews of Citrus Coolstore NV, open positions, location of Citrus Coolstore NV on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Citrus Coolstore NV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Citrus Coolstore NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Citrus Coolstore NV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Citrus Coolstore NV, employees, financial statistics.