Gerico NV

Contactgegevens Gerico NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Gerico NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

Gerico NV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Quai des Usines 112-154; 1000; Bruxelles, België

Telefoon (phone): 02 242 99 18 (+32-02 242 99 18) 02 242 99 18 (+32-02 242 99 18)

Fax (fax): 02 242 32 32 (+32-02 242 32 32) 02 242 32 32 (+32-02 242 32 32)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Gerico NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Gerico NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Gerico NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Gerico NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Gerico NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Gerico NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Gerico NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Gerico NV
Products information Gerico NV

BTW identificatienummer (tax): BE01490539550
Ondernemingsnummer: 8111724853
Hoofdstad (capital): 216,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 255,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Producten die in Gerico NV zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Fruit and vegetables - Whol.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Gerico NV
(Get full report from official database of BE for Gerico NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor Gerico NV
Addition kinds of activities for Gerico NV

14220101. Landbouwkalksteen, grond | Agricultural limestone, ground
23919903. Draperies, plastic en textiel: uit gekochte materialen | Draperies, plastic and textile: from purchased materials
34439908. Ladle bails | Ladle bails
39449903. Boeken, speelgoed: foto en uitsnijding | Books, toy: picture and cutout
80939904. Spraakgebrek kliniek | Speech defect clinic

Werken bij Gerico NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Gerico NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Gerico NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Gerico NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Facility Coördinator (m/v) (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Je fungeert als aanspreekpunt voor gebouwbeheerders en doet gericht voorstellen om technische en facilitaire problemen op te lossen - Na een plaatsbezoek stel je een plan van aanpak op in overleg met de leidinggevende - Je begeleidt eigen medewerkers en onderaannemers bij opstart van de werkzaamheden, en je volgt verder het project van kortbij op - Je werkt steeds binnen de contractuele afspraken en in goed overleg met de opdrachtgever/klant - Je rapporteert aan de Project- of Onderhoudscoördinator van de opdrachtgever/klant

  • Commercieel medewerker (BEVEREN-LEIE)

    Regio: BEVEREN-LEIE

    Bedrijf: Konvert Construct Kortrijk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant aannemer/woningbouw gevestigd in Beveren-Leie (Waregem), zoeken wij een commercieel medewerker! - je bent administratief en commercieel vaardig - je staat in voor de klantenontvangst en-opvolging - alsook voor de administratieve follow-up van de verkochte projecten. - je ontvangt de particulieren in de burelen en verstrekt informatie over de woningen. - je maakt de nodige afspraken ivm specifieke bouwwensen. - je staat de verkoop ook op administratief vlak bij.

  • MAGAZIJNMEDEWERKER MET INTERESSE VOOR TEXTIEL & TECHNIEK! (BURCHT)

    Regio: BURCHT

    Bedrijf: MANPOWER INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant in Zwijndrecht is wereldwijd een marktleider in verkoop en verhuur van textiel en techniek voor de theater- en eventsector. Zij zoeken een dynamische, zelfstandige MAGAZIJNMEDEWERKER! Als MAGAZIJNMEDEWERKER kom je terecht in een klein, gemotiveerd, hecht team dat zich elke dag ten volle inzet om het magazijn vlot te laten draaien. Samen met deze collega's zorg je voor de voorbereiding van de bestellingen! Daarbij zorg je ook voor een correcte administratieve afhandeling (zodat je collega's van sales altijd een correct overzicht van de stock hebben). Je plaatst binnenkomende goederen (technische componenten, textiel,..) in de stock.

  • Huishoudhulp Loppem/Zedelgem gezocht! Uurrooster op maat! (LOPPEM)

    Regio: LOPPEM

    Bedrijf: EASY LIFE OOSTKAMP

    Type: Dienstenchequebaan

    Easy Life zoekt nieuwe superhelden voor het huishouden! Easy Life Oostkamp is dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor haar klanten in de regio Loppem/Zedelgem Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easy Life zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen.

  • Huishoudhulp regio Begijnendijk (BEGIJNENDIJK)

    Regio: BEGIJNENDIJK

    Bedrijf: RUNTIME SERVICES (VG.479/BUOS)

    Type: Dienstenchequebaan

    Voor ons team van 280 huishoudhulpen zoeken we een vlotte en energieke persoon die het huishouden mee kan beredderen. Je zal van a tot z instaan tot het zelf indelen van je taken die bestaan uit oa poetsen, wassen, strijken, bedden opdekken... En alle andere taken die minder vaak zullen voorkomen, maar wel tot algemene huishoudelijke taken behoren. Je zal tewerkgesteld worden bij verschillende vaste gezinnen. Je werkt als huishoudhulp met dienstencheques. Als huishoudhulp kunnen je taken bestaan uit poetsen, strijken en soms wassen, boodschappen doen of eten maken. Zelfstandig kunnen werken is een vereiste, net als zelf de gevraagde taken kunnen inplannen. Een eigen wagen of bromfiets hebben is een pluspunt.

  • Jobstudent: administratie (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: ACHIEL CLYBOUW ANDRE CLYBOUW & CO B

    Type: Studentenjob

    We zijn een kantoor van bedrijfsrevisoren met zetel in Antwerpen. Naast auditmandaten in commerciële en industriële bedrijven zijn we vooral gespecialiseerd in de financiële sector en de non-profit sector. Wij zijn op zoek naar twee studenten voor een tijdelijke job als medewerker bij het team van de junior auditors. In nauwe samenwerking met de juniors van het kantoor krijg je de kans om in je jobperiode volgende taken te vervullen: Meewerken aan het voorbereiden van auditdossiers; Afstemmen van de rekeningen van de vennootschap met de bankconfirmaties; Controleren dat de vennootschap de vaste activa die ze bezit (bv. gebouwen, machnies, computers, rollend materieel) passend in haar rekeningen heeft uitgedrukt en dat ze op een juiste manier gewaardeerd worden; Verzenden van confirmatieaanvragen aan cliënten, leveranciers, banken, advocaten enz. en opvolgen van de antwoorden; Andere werkzaamheden in functie van je competenties.

  • Payroll Consultant - Hasselt (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: PARTENA

    Type: Vaste Job

    Het sociaal beheer van onze klanten is vaak heel complex. De Payroll Services van Partena helpen onze klanten vooruit door hun in dit beheer bij te staan en oplossingen aan te bieden. Als Payroll Consultant waak je over het goede verloop van de loonberekeningen en van de administratie van het personeel onderworpen aan het Belgische Arbeidsrecht. Je bent verantwoordelijk voor het volledige loonproces en de personeelsadministratie van de klanten. Je werkt vanuit ons kantoor in Hasselt. Welke is de uitdaging? Als Payroll Consultant: Zorg je voor het goede verloop van het berekeningsproces van de lonen in functie van de inlichtingen die de werkgever doorgeeft. Verzorg je de administratieve opvolging van de aanvragen van de klanten en de officiële instanties. Houd je je kennis van de sociale wetgeving op peil om onze klanten de beste dienstverlening te garanderen. Identificeer je de noden van de klanten om ze optimaal te beantwoorden en je bouwt een vertrouwensrelatie op met de klant. Om deze vertrouwensrelatie te versterken, onderneem je fideliseringsacties. Dankzij je kennis van de diensten en producten van Partena, stel je je klanten aangepaste oplossingen voor.

  • Second line support medewerker (HOBOKEN)

    Regio: HOBOKEN

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Vaste Job

    Voor een klant van ons, een geronommeerde retail keten, zijn wij op zoek naar een second line support medewerker. Hun group IT services is een jong en dynamisch team die voor alle bedrijven van de group in de vier verschillende landen, IT en digital experience oplossingen bouwt. Alle oplossingen vertrekken vanuit vernieuwende ideeën waarbij ze innovatief willen zijn op de markt, door op zoek te gaan naar nieuwe efficiëntere bedrijfsprocessen en technologieën. Binnen het team krijgen de mensen de ruimte om te experimenteren, hun visie op medewerkers is dat iedereen zich ten volle moet kunnen ontplooien door de mensen de vrijheid te geven om buiten hun strikte taakomschrijving mee initiatief te kunnen nemen. Als bedrijf zijn ze heel Agile, gebruiken ze de SCRUM methodologie volledig. Al hun ontwikkelingen hebben een heel korte ‘time to market’. Door de continue groei en in functie van de strategische opbouw van het ICT-team, hebben zij op vandaag heel wat jobopportuniteiten. Zin in een nieuw avontuur als Application Support Engineer? Je bent de brug tussen de IT helpdesk, business analisten en de development teams (intern en extern). Je biedt functionele ondersteuning met betrekking tot het gebruik van de diverse custom made core applicaties die in gebruik zijn op het hoofdkantoor, magazijnen, winkels en website. Je bent medeverantwoordelijk voor het adviseren van de interne medewerkers i.v.m. het gebruik, onderhoud en beheer van deze applicaties. Je stelt documentatie op voor het helpdesk team en interne gebruikers. Je werkt in een team van 3, waarbij teamwork en een goede communicatie cruciaal is. Je rapporteert aan de Group ICT Manager. Je werkt vanuit de hoofdzetel in Hoboken, maar je reist af en toe naar de andere vennootschappen (Nederland, UK, Duitsland).

  • PLOEGBAAS EN 2 METSERS (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: SUBLIEM PROJECT

    Type: Vaste Job

    RUWBOUW WONINGEN

  • commercieel administratief bediende (SINT-ELOOIS-VIJVE)

    Regio: SINT-ELOOIS-VIJVE

    Bedrijf: Absolute@Work bvba

    Type: Vaste Job

    voor een klant in Waregem zijn wij op zoek naar een commerciële administratief bediende.

  • PET AU PAIR (Petsitter/Dog Walker) KONTICH (Regio Kontich-Mortsel-Ranst)

    Regio: Regio Kontich-Mortsel-Ranst

    Bedrijf: MIAUWW

    Type: Zelfstandige activiteit

    Door de toenemende groei van Pet Au Pair ben ik op zoek naar een extra dog walker/pet sitter. Je bent verantwoordelijk voor flexibele oppasdrachten (bv. poezenoppas, hondenuitlaat, dagoppas,...) doorheen het hele jaar, deze werkuren bepaal je zelf en zijn steeds in overleg. Bekijk eerst de website en facebook en maak kennis met onze manier van werken! www.petaupair.be www.facebook.com/petaupairBE Pet Au Pair werd opgericht in 2013 en groeide uit tot een team van meer dan 17 enthousiaste dierenoppassers verspreid over heel Vlaanderen. Ben jij onze nieuwste Pet Au Pair? Toekomstige Pet Au Pairs genieten mee van onze investeringen die we de afgelopen vier jaar maakten: allerlei promotiemateriaal, posters en flyers, een professionele website, reclame op tv, artikels in kranten en tijdschriften en de talloze tevreden klanten, ... Je start als dierenoppasser onder de naam van Pet Au Pair en je bent verantwoordelijk voor je eigen regio. Opgelet! Je gaat een engagement aan voor lange termijn en wordt zo één van de gezichten van Pet Au Pair. Je bent een vaste waarde en persoon waar onze baasjes steeds op kunnen rekenen! Belangrijk: Je heb reeds een part-time job (min. 19u) en wil dit graag combineren, of je werkt reeds als zelftstandige en wil beide activiteiten combineren. Indien u niet voldoet aan deze voorwaarden, gelieve dan niet te solliciteren.

  • Zelfstandig kantoorhouder voor een kantoor in regio Dijleland (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Functie Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien. Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken. Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor. Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers. Profiel Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerci?le omgeving is een pluspunt. Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied. Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na. Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen. Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak. Aanbod Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep. Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring. Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta. Interesse? Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.

Zoek naar antwoorden van Gerico NV in sociale netwerken
Look for responds of Gerico NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor Gerico NV. Laat een reactie achter voor Gerico NV. Gerico NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Gerico NV. Leave a respond for Gerico NV. Gerico NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Gerico NV op de google maps. Adres en contacten Gerico NV
Location of Gerico NV on the google maps. Address and contacts of Gerico NV

Andere gerelateerde bedrijven als come Gerico NV Gerico NV: GOENEN | FE. FRANKRETER | BUREAU HYPNOTIZED | Monique | Lincolux

Other related companies as Gerico NV: GOENEN | FE. FRANKRETER | BUREAU HYPNOTIZED | Monique | Lincolux

Gerico NV is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Gerico NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01490539550. Het bedrijf Gerico NV bevindt zich op het adres: Quai des Usines 112-154; 1000; Bruxelles. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 216,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 255,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Fruit and vegetables - Whol.. Producten gemaakt in Gerico NV zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Gerico NV is Administratie van Milieukwaliteit en Huisvestingsprogramma's, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Gerico NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Gerico NV, openstaande posities, locatie van Gerico NV op de kaart.

Gerico NV is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is Gerico NV, company assigned to the tax number BE01490539550. The company Gerico NV is located at the address: Quai des Usines 112-154; 1000; Bruxelles. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 216,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 255,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Fruit and vegetables - Whol.. Products created in Gerico NV were not found.
The main activity of Gerico NV is Administration of Environmental Quality and Housing Programs, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Gerico NV is not available. You also can look at reviews of Gerico NV, open positions, location of Gerico NV on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Gerico NV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Gerico NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Gerico NV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Gerico NV, employees, financial statistics.