SAMKO OFFICES SUPPLIES

Contactgegevens SAMKO OFFICES SUPPLIES: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data SAMKO OFFICES SUPPLIES: address, phone, fax, email, website, opening hours

SAMKO OFFICES SUPPLIES

Regio (region): N\A, België

Adres (address): SPINNERIJSTRAAT 12; 9240; ZELE, België

Telefoon (phone): 52454200 (+32-52454200) 52454200 (+32-52454200)

Fax (fax): +32 (61) 502-53-29 +32 (61) 502-53-29

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) SAMKO OFFICES SUPPLIES: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "SAMKO OFFICES SUPPLIES"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "SAMKO OFFICES SUPPLIES"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van SAMKO OFFICES SUPPLIES, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen SAMKO OFFICES SUPPLIES. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of SAMKO OFFICES SUPPLIES, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees SAMKO OFFICES SUPPLIES. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti SAMKO OFFICES SUPPLIES
Products information SAMKO OFFICES SUPPLIES

BTW identificatienummer (tax): BE05968841552
Ondernemingsnummer: 1068664550
Hoofdstad (capital): 140,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 316,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2007

Produits: Meubles pour ?coles, Meubles pour Maisons de Repos.. Produits: Papeterie, Meubles de Bureau.

Product categorie (product category): Fournitures de bureau. Mobilier and 茅quipement m茅nager Gr

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor SAMKO OFFICES SUPPLIES
(Get full report from official database of BE for SAMKO OFFICES SUPPLIES)

Aanvulling soorten activiteiten voor SAMKO OFFICES SUPPLIES
Addition kinds of activities for SAMKO OFFICES SUPPLIES

2022. Kaas; | Cheese; natural and processed
209905. Saus, Sous, dressing, en dip mixen | Sauce, gravy, dressing, and dip mixes
17610103. Dakbedekking | Roofing contractor
23399907. Slacks: vrouwen, misses 'en junioren' | Slacks: women's, misses', and juniors'
30890324. Fiberglass deuren | Fiberglass doors

Werken bij SAMKO OFFICES SUPPLIES: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in SAMKO OFFICES SUPPLIES: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor SAMKO OFFICES SUPPLIES. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for SAMKO OFFICES SUPPLIES. Looking for open vacancies in other companies

  • Technologue de laboratoire (UKKEL)

    Regio: UKKEL

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Vous êtes technologue de laboratoire diplômé et agrémenté? Un poste vous attend dans un grand hôpital moderne bruxellois. En collaboration avec vos collègues vous travaillerez entre autres pour le département d'hématologie.

  • Chauffeur CE M/V tewerkstelling Kalmthout (357/17712) (KALMTHOUT)

    Regio: KALMTHOUT

    Bedrijf: ADECCO NOORD ANTWERPEN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Adecco Kapellen zoekt een chauffeur CE voor een bedrijf te Kalmthout. Het bedrijf is gespecialiseerd in ophaling, opslag en vervoer van papier. Het takenpakket van de chauffeur CE die wij zoeken: ophalen van papier bij bedrijven zorgen voor een goede service die het bedrijf wil aanbieden aan zijn klanten

  • CHAUFFEUR C/CE REGIO WERVIK (WERVIK)

    Regio: WERVIK

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je beschikt over een geldig rijbewijs C/CE en bestuurderskaart. Je spreekt en begrijpt zeer goed Nederlands en kan je behelpen in het Frans. Je hebt minstens 2 jaar rij-ervaring met een vrachtwagen CE en hebt reeds distrubieritten gedaan. Je hebt ervaring met distributieritten tussen 15 en 30 klanten per dag. Je bent een vlotte communicator. Je kent de baan op je duimpje en je werkt niet enkel met GPS maar kan je ook met een wegenkaart behelpen. ADR attest is geen must maar is wel een troef. Bij voorkeur kan je rijden met een heftruck.

  • jobstudent (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Picco Belli

    Type: Studentenjob

    medewerker broodjeszaak broodjes bereiden afwas klanten bedienen

  • Verkoopmedewerker - Beveren (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: JYSK

    Type: Vaste Job

    Je bent verantwoordelijk voor: De verkoop in de store, je draagt bij aan de algehele prestaties van de store en het team Je eigen productgebied in de store, inclusief het aanvullen en ordenen van producten op zo’n manier dat het gebied er altijd netjes en inspirerend uitziet Het uitpakken van de goederen in het magazijn en het zorgen voor een voldoende voorraad Het overhandigen van producten aan klanten die hun bestelling komen ophalen Het opzetten van nieuwe acties en het maken van productpresentaties Kortom: Als enthousiaste verkoopmedewerker wil je elke dag het beste uit jezelf en uit je collega’s halen.

  • KOK / KOKKIN (SINT-MARTENS-LATEM)

    Regio: SINT-MARTENS-LATEM

    Bedrijf: DE KLOKKEPUT

    Type: Vaste Job

    Voor ons restaurant zijn we op zoek naar een kok / kokkin. Je staat in voor het bereiden van gerechten uit de Franse keuken en het opstellen van de menu's.

  • Personal Assistant CFO (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: LIDL Belgium & Co

    Type: Vaste Job

    Onze drukbezette CFO heeft behoefte aan een fulltime rechterhand. In deze functie zie je en hoor je als eerste wat de plannen zijn van onze organisatie. Je werkt samen met een enthousiast en extravert team van 6 personal assistants die elk hun directielid op topniveau ondersteunen. Deze functie omvat veel meer dan louter secretariaatswerk. Je weet continue wat er speelt en anticipeert hierop. Professionaliseren en meedenken om zaken efficiënter te laten verlopen maakt ook deel uit van je takenpakket. Je bent een personal assistant in hart en nieren die overzicht biedt en structuur brengt. Je slaagt erin je directielid te verrassen door hen telkens één stapje voor te zijn en zo een optimale ondersteuning te bieden waardoor de dag vlekkeloos verloopt. Je bent volledig verantwoordelijk voor de uitdagende agenda van onze CFO. Door het stellen van de juiste prioriteiten, beheer je deze efficiënt. Je organiseert dienstreizen met oog op de beste deal. Je organiseert directievergaderingen, notuleert en zorgt voor een inhoudelijk correct en punctueel verslag. Je plant nationale en internationale meetings, bereidt deze voor, bewaakt planningen, actiepunten en deadlines. Door jouw adequate voorbereiding kan informatie tijdig doorgenomen worden waardoor meetings efficiënt verlopen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor nationale en internationale contacten. Je bent discreet en vlot in de omgang en bouwt relaties op met diverse stakeholders. Je informeert en filtert informatie en prioriteert deze. Je gaat vertrouwelijk om met belangrijke dossiers.

  • Commercieel bediende (m/v) met kennis van Duits (1291904) (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: SECRETARY PLUS MANAGEMENT SUPPORT

    Type: Vaste Job

    oor een innovatief en internationaal bedrijf, in de regio van Dendermonde, zijn wij op zoek een commercieel bediende (m/v) die beschikt over een grote dosis communicatieve vaardigheden. Als commercieel bediende zal je instaan voor de volgende zaken: Je maakt de offertes op Je staat in voor de orderverwerking Je beheert de voorraad Je stel verkoopcontracten op (administratief) Je bent de interface tussen de klant en de dienst productie Je hebt dagelijks klantencontacten i.v.m. tarieven, leveringstermijnen, leveringsvoorwaarden,... Je zorgt ervoor dat problemen worden opgelost Je bent een administratieve duizendpoot

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Tielt)

    Regio: Regio Tielt

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • Kantoorverantwoordelijke regio West-Vlaanderen (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Functie: Als kantoorverantwoordelijke neemt u op korte en middellange termijn de taken van een kantoorhouder over. U volgt het cli?ntenportfolio op en spreekt proactief cli?nten en prospecten aan. U zorgt voor een optimalisatie van de organisatie in het kantoor en zet een commerci?le strategie op. U neemt initiatieven om het kantoor verder uit te bouwen. U werkt in nauw overleg met de regiodirecteur. Profiel: U hebt minstens 5 jaar ervaring in de bank- en/of verzekeringswereld. U bent flexibel en houdt van afwisseling. U kan zich snel inwerken in nieuwe omstandigheden. U bent klantgericht, integer en hebt veel zin voor verantwoordelijkheid. U hebt commercieel inzicht en een sterke zin voor ondernemen.? Aanbod: U maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. U werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op uw doelgroep. U komt terecht in een uitdagende omgeving met veel afwisseling waarin u uw kennis en vaardigheden verder kan ontwikkelen. Voor u als kantoorverantwoordelijke aan de slag gaat, krijgt u een praktijkgerichte opleiding op maat van uw kennis en ervaring. U geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta.? Interesse? U kan zich online kandidaat stellen door te?klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan u bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.

  • SHIPPING QUALIFICATION - COLD CHAIN DISTRIBUTION COORDINATOR (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1668840-inline.html?cid=Partner_VDAB In order to support our client's growth, we are looking for a Shipping Qualification & Distribution Coordinator with experience in the Pharmaceutical Industry Our client is located in the Walloon Brabant area (South of Brussels) and is a well-known actor in the pharmaceutical industry. Shipping Qualification & Distribution Coordinator GDP and IATA Knowledge Pharma - Brussels As Shipping Qualification & Distribution Coordinator, you execute the shipping risk analysis for every product (API to Finished Goods). You also test the packaging configuration on a mechanical and thermal level. You are also responsible for defining the temperature transport conditions with the stability data provided. Are you convinced you are the Shipping Qualification & Distribution Coordinator with experience in the Pharmaceutical Industry that we are looking for ? Contact Benjamin Dieudonné from HAYS Life Sciences in Wavre via +32(0)10/23.37.00 and/or send your CV today through LinkedIn or our website!

  • G2 Recruitment Solutions - ASP.NET Developer (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Dutch speaking .NET developer needed on extendable mission of 3 months in the Antwerp Region My client based in the Antwerp region are looking for a .NET developer to join their team on a extendable freelance mission of 6 months, to start in the next week. Role 2years - ASP .NET experience Xamarin is a bonus Dutch is essential, English is a bonus Details Location: Antwerp Region Duration: 6 month extendable freelance mission Start Date: ASAP to 2 weeks Remote: 1 day remote after a month If you wish to be considered for the position available or you would like more information on the project and job, please send an up to date CV with a contact number via the button below.

Zoek naar antwoorden van SAMKO OFFICES SUPPLIES in sociale netwerken
Look for responds of SAMKO OFFICES SUPPLIES in social networks

Lees alle opmerkingen voor SAMKO OFFICES SUPPLIES. Laat een reactie achter voor SAMKO OFFICES SUPPLIES. SAMKO OFFICES SUPPLIES bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for SAMKO OFFICES SUPPLIES. Leave a respond for SAMKO OFFICES SUPPLIES. SAMKO OFFICES SUPPLIES on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie SAMKO OFFICES SUPPLIES op de google maps. Adres en contacten SAMKO OFFICES SUPPLIES
Location of SAMKO OFFICES SUPPLIES on the google maps. Address and contacts of SAMKO OFFICES SUPPLIES

Andere gerelateerde bedrijven als come SAMKO OFFICES SUPPLIES SAMKO OFFICES SUPPLIES: Foret Noire (La) | Rimex | Daans Marc | Merken | M.I.C.

Other related companies as SAMKO OFFICES SUPPLIES: Foret Noire (La) | Rimex | Daans Marc | Merken | M.I.C.

SAMKO OFFICES SUPPLIES is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is SAMKO OFFICES SUPPLIES, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05968841552. Het bedrijf SAMKO OFFICES SUPPLIES bevindt zich op het adres: SPINNERIJSTRAAT 12; 9240; ZELE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 140,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 316,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Fournitures de bureau. Mobilier and 茅quipement m茅nager Gr. Lijst met producten zijn Produits: Meubles pour ?coles, Meubles pour Maisons de Repos.. Produits: Papeterie, Meubles de Bureau..
De hoofdactiviteit van SAMKO OFFICES SUPPLIES is Administratie van Human Resource Programs, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van SAMKO OFFICES SUPPLIES is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van SAMKO OFFICES SUPPLIES, openstaande posities, locatie van SAMKO OFFICES SUPPLIES op de kaart.

SAMKO OFFICES SUPPLIES is a company, that was registered 2007 in N\A region, Belgium. Full name of company is SAMKO OFFICES SUPPLIES, company assigned to the tax number BE05968841552. The company SAMKO OFFICES SUPPLIES is located at the address: SPINNERIJSTRAAT 12; 9240; ZELE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 140,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 316,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Fournitures de bureau. Mobilier and 茅quipement m茅nager Gr. List of products are Produits: Meubles pour ?coles, Meubles pour Maisons de Repos.. Produits: Papeterie, Meubles de Bureau..
The main activity of SAMKO OFFICES SUPPLIES is Administration of Human Resource Programs, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of SAMKO OFFICES SUPPLIES is not available. You also can look at reviews of SAMKO OFFICES SUPPLIES, open positions, location of SAMKO OFFICES SUPPLIES on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over SAMKO OFFICES SUPPLIES, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf SAMKO OFFICES SUPPLIES, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about SAMKO OFFICES SUPPLIES, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company SAMKO OFFICES SUPPLIES, employees, financial statistics.