Cafetaria Sporthal

Particuliere bedrijvenOnroerend goed • Cafetaria Sporthal
Private companiesReal Estate • Cafetaria Sporthal

Contactgegevens Cafetaria Sporthal: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Cafetaria Sporthal: address, phone, fax, email, website, opening hours

Cafetaria Sporthal

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Wandelingstraat 52; 1601; Sint-Pieters-Leeuw (Ruisbroek), België

Telefoon (phone): 02 377 18 88 (+32-02 377 18 88) 02 377 18 88 (+32-02 377 18 88)

Fax (fax): +32 (81) 138-88-63 +32 (81) 138-88-63

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Cafetaria Sporthal: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Cafetaria Sporthal"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Cafetaria Sporthal"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Cafetaria Sporthal, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Cafetaria Sporthal. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Cafetaria Sporthal, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Cafetaria Sporthal. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Cafetaria Sporthal
Products information Cafetaria Sporthal

BTW identificatienummer (tax): BE01777557373
Ondernemingsnummer: 6092712402
Hoofdstad (capital): 898,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 557,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2002

Producten die in Cafetaria Sporthal zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Pubs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Cafetaria Sporthal
(Get full report from official database of BE for Cafetaria Sporthal)

Aanvulling soorten activiteiten voor Cafetaria Sporthal
Addition kinds of activities for Cafetaria Sporthal

106199. Ferroalloy ertsen, behalve vanadium, nec | Ferroalloy ores, except vanadium, nec
253104. Stadionmeubilair | Stadium furniture
863199. Arbeidsorganisaties, nec | Labor organizations, nec
12210103. Strip mijnbouw, bitumineus | Strip mining, bituminous
30119902. Banden, semi-pneumatisch | Tires, semi-pneumatic
32910502. Brick schuurmiddelen | Brick abrasives
36710202. Electron buizen, industriële | Electron tubes, industrial

Werken bij Cafetaria Sporthal: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Cafetaria Sporthal: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Cafetaria Sporthal. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Cafetaria Sporthal. Looking for open vacancies in other companies

  • Product manager document automation (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Randstad Belgium

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant in A.I. is op zoek naar een productmanager voor alle documentautomatiseringsoplossingen, waaronder crediteurenautomatisering, mailroom automation en geautomatiseerde classificatie. Je beheert het beleveringsproces voor deze oplossingen en helpt bij de pre-sales gesprekken. Je ontwerpt een oplossing voor de klant op basis van zijn vereisten en configureert het project on-premise of in onze cloudomgeving. Je zal instaan voor: Assistentie bij voorverkoop; Functionele analyse; Solution design; Projectconfiguratie (productspecifieke training zal worden gegeven); Kleine codeerprojecten voor oplossingen op maat.

  • Lijnverantwoordelijke (Productie) (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: GO4JOBS MELSELE VG.2050/U.

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als lijnverantwoordelijke, sta je na een intensieve opleidingsperiode, in voor; - Het opvolgen van het productieproces van A tot Z - Het ingeven en controleren van bestellingen - Het bedienen van de machines - Het oplossen van kleine technische storingen - Leidinggeven aan de productiemedewerkers, ... Kortom; je bewaart het overzicht over het hele proces.

  • Lasser (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Vivaldis Interim Kortrijk zoekt voor haar klant, expert in het vervaardigen van staalconstructies, een lasser-monteur voor de regio Waregem, kennis TIG lassen, in onderhoudsploeg meedraaien met nadruk op maken en monteren van diverse constructies, in 2-ploegensysteem. Functie: In deze functie werk je mee aan het plaatsen van constructies voor de afdeling Projects. Onder leiding van de projectleider breng je jouw opdracht tot een goed einde. Hij start samen met jou de opdracht op, ondersteunt je, en voorziet je van de benodigdheden. De projectleider neemt het meeste klantencontact op zich, maar het is zo dat vele klanten ook ter plekke bij jou eens een kijkje komen nemen. In dit opzicht is het belangrijk dat je klantgericht werkt. Samen met het team worden de stukken die in het atelier vervaardigd werden, door jou op de werf gemonteerd. Wanneer nodig, wordt gebruik gemaakt van het rollend materieel (zoals hoogwerker, verreiker, ...) opdat het project op een vlotte manier zou verlopen. Gezocht profiel: Je beschikt over een technisch diploma Je hebt ervaring in de metaalsector Je bent verantwoordelijk en kan zelfstandig werken. doch bent u ook een teamplayer, een uitstekende collega. Je beschikt over het nodige technisch inzicht en kan plan lezen Kennis halfautomatisch en elektrodelassen Je bent flexibel ingesteld en beschikt over een groot doorzettingsvermogen. Werkstukken voorbereiden of in elkaar zetten: Hulpdraagconstructies Aanbod en voordelen: Een uitdagende functie met ruimte voor eigen inbreng in een jong en dynamisch bedrijf. Doorgroeimogelijkheden, en een aantrekkelijk salaris gebaseerd op uw diploma en competenties. Interesse ? Neem vandaag nog contact op met Vivaldis Interim Kortrijk: Bel ons op nummer 056/21.81.28 of mail uw cv naar [email protected]

  • Huishoudelijke hulp met dienstencheques regio Oudenaarde (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: HULP IN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    U staat als huishoudelijke hulp in voor het onderhouden van de woning van de klant. Dit houdt volgende taken in: schoonmaken wassen en strijken bereiden van maaltijden boodschappen doen

  • HUISHOUDHELDEN REGIO Oosterzele solliciteer via sms (OOSTERZELE)

    Regio: OOSTERZELE

    Bedrijf: EASY LIFE MELLE

    Type: Dienstenchequebaan

    Onze kantoorverantwoordelijke Ingrid is dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor onze klanten. Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easylife zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen.

  • Jobstudent weekendwerk M/V (MACHELEN)

    Regio: MACHELEN

    Bedrijf: ADECCO DEINZE

    Type: Studentenjob

    Ben je nog op zoek naar een leuke weekendjob in een super gezellige horecazaak? Is regio Deinze haalbaar voor jou? Lees dan snel verder! Als student weekendwerker sta je in voor het bedienen van de klanten en het helpen achter de toog. Je neemt bestellingen op, je dient op en je rekent de bestellingen af. Je hebt oog voor je klanten en je houdt in de gaten wanneer er dient afgeruimd of opgenomen te worden. Je zorgt er bij vertrek van de klanten ook voor dat de tafeltjes netjes achterblijven

  • Bijlesgever wiskunde (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: HET BIJLESBUREAU

    Type: Studentenjob

    Je geeft privé-bijlessen voor wiskunde aan leerlingen van het middelbaar. Je kiest zelf in welke regio en hoeveel bijlessen je geeft en wanneer je beschikbaar bent.

  • Logistiek administratief bediende (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Konvert Interim Mechelen

    Type: Vaste Job

    Voor een logistieke speler te Mechelen, zijn we dringend op zoek naar een logistiek administratief bediende 30u/week. Hierbij sta je in voor het efficiënt organiseren van de magazijnactiviteiten, het in - en uitboeken van de goederenstroom, het verzorgen van de interne & externe magazijncommunicatie en de bijhorende administratie. je taken en verantwoordelijkheden bestaan uit het volgende: -controleren van toepassen van interne reglementen en instructies, alsook van het kwaliteitsniveau van de uitgevoerde prestaties -organiseren van de werkregeling -controleren van de werkzaamheden van de magazijnarbeiders -inboeken van binnenkomende goederen in WMS-systeem -bestuderen en rapporteren van de schadegevallen en onregelmatigheden, vastgesteld door magazijniers -opvolgen van de bewegingen naar het magazijn toe -aanmaken van de pickinglijsten voor de magazijniers -uitboeken van de uitgaande goederenstroom + interne verplaatsingen van goederen boeken in het systeem -controleren van de ritten -bepalen van de plaats van goederen in het magazijn -verzorgen van interne en externe communicatie -algemeen magazijnadministratie -aanspreekpunt voor interne afdelingen en klanten m.b.t. vragen over de operationele werkzaamheden in het magazijn Bevoegdheden en rapportage: -back-up persoon van magazijnverantwoordelijke -rapportage aan magazijnverantwoordelijke -rapportage van arbeidsongevallen en andere info i.v.m. loodsmedewerkers aan HR

  • ERVAREN DOSSIERBEHEERDER - MOOIE VERLONING EN BALANS - OOSTENDE (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Introductie Dit gezellige Accountantskantoor gelegen in Oostende is momenteel op zoek naar een ervaren Dossierbeheerder om hun 12-koppige team te komen versterken. Ze werken met een mooi klantenportfolio, in een modern kantoor met flexibele werkuren. Jouw verantwoordelijkheden Dossierbeheerder / Boekhouder - taken Je zal binnen dit kantoor de mogelijkheid krijgen om stabiel door te kunnen groeien. Uiteindelijk zal je doorgroeien tot volwaardig Dossierbeheerder met veel klantencontact. Een greep uit jouw takenpakket: Het inboeken van de facturen; De fiscale aangiftes (BTW, vennootschaps- en personenbelasting); Het opstellen van de balansen en jaarrekening; Eindbesprekingen met klanten voeren

  • Arts preventieve geneeskunde (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: AG Insurance

    Type: Zelfstandige activiteit

    AG Insurance is de grootste verzekeringsmaatschappij in België. Wij verdelen onze producten via verschillende kanalen aan consumenten en bedrijven. Wij bieden het volledige gamma aan verzekeringsproducten aan: brand, auto, hospitalisatie, pensioensparen, groepsverzekering… AG Insurance stimuleert zijn klanten om te genieten van het leven, elke dag opnieuw. We zetten klanten aan om volop te leven en het leven te leiden dat ze echt willen: een gezin stichten, een huis kopen, reizen, nieuwe sporten ontdekken... Zonder zorgen, want wij steunen hen bij elk van die sleutelmomenten. Voor onze HR afdeling zijn we op zoek naar een arts preventieve geneeskunde (m/v) voor 1,5 dag per week. Je functie Je onderzoekt medewerkers en neemt desgevallend preventieve maatregelen effen ter voorkoming van ziekten en spoort eventueel vroegtijdig ziekten en afwijkingen op. Je draagt actief bij aan de preventie van ziekten en afwijkingen door patiënten te adviseren over voeding, beweging/lichamelijke oefening, hygiëne en algemene gezondheid. Je legt de bevindingen vast in een elektronisch medisch dossier en draagt zorg voor het bijhouden en registreren van medische patiëntgegevens. Je vraagt laboratoriumtests en vooraf door de werkgever bepaalde preventieve diagnostische tests aan en analyseert de resultaten. Je verleent medische en administratieve bijstand bij arbeidsongevallen Je doet dringende medische urgenties, indien niet kan worden gewacht tot een afspraak bij de huisarts. Je draagt mee bij aan het algemene welzijn van onze medewerkers.

  • E&I ingenieur - ontwerper (Regio Geel-Mol)

    Regio: Regio Geel-Mol

    Bedrijf: TORMANS

    Type: Zelfstandige activiteit

    De komende tijd zullen er een aantal kleine en grote projecten gestart worden. De projecten handelen over greenfield en brownfield gebouwen / installaties Voor deze activiteiten zijn we op zoek naar bijkomende E&I engineers / ontwerpers Deze persoon maakt deel uit van het projectteam onder leiding van een projectmanager. Projectscope : * Opzetten automatisatievoorstellen (S7, PCS7) * Kennis van PLC / PC netwerken (profibus DP, profinet) en telefonie * Kennis van UPS systemen (noodvoedingen met batterijen) * Kennis van netsystemen IT / TN * Uitwerken van laagspanningsenergieverdeling (LS) * Uitwerken van aardingsvoorstellen (hoofdaarding, bliksembeveiliging, equipotentiaal beveiliging, …) * Bepaalde projecten omvatten HS (15kV) energieverdelingen (bouwen nieuw onderstation) * Bepalen binnen-, buiten-, en veiligheidsverlichting * Uitwerken van branddetectie * Overleg met Mechanical / piping en Civiele projectmedewerkers * Overleg met coordinator Eplan tekenwerk * Overleg met coordinator PLC/PC softwaregroep * Samenstellen infobestand mbt het geautomatiseerd tekenen van Eplan schema´s (EEC1) * Opstellen van CAPEX /OPEX budgetten mbt projecten * Verantwoordelijk voor zijn budget / planning * Opstellen van ramingen met betrekking tot te presteren engineeringsuren * Biedt ondersteuning aan werfleiders * Bepaalde projecten omvatten HS (15kV) energieverdelingen * Opstellen rapportering (budget, planning, kwaliteit) aan stakeholders en projectmanager * Bepalen aantal Remote Input (field)borden * Bepalen aantal (field)ventieleilanden * Layout plannen hoofdkabelbanen / detailkabelbanen * Inplanting fieldborden, tussendozen, … * Staat in voor documentarchivering * Geeft ondersteuning bij toepassen LCM (Life Cycle Management) * Geeft ondersteuning bij toepassen van RAMS ((Reliability, Availability, Maintainability, Substanability) * Opstellen technische specs voor prijsvraag * Opstellen van offertevergelijkingen * Plaatsen van bestellingen * Bepalen M(eet) S(tuur) R(egel) toestellen * Integratie klepsturingen (enkelwerkend, dubbelwerkend, 5/2, 5/3, …) * Invullen datasheets

  • Zelfstandig kantoorhouder arrondissement Tielt (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Heb je zin om te ondernemen en mee de schouders te zetten onder een succesformule van eigen bodem? Wacht niet langer en laat van je horen als:?Zelfstandig kantoorhouder voor?een kantoor in arrondissement Tielt? Functie Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien.? Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken.? Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor.? Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers.? Profiel Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerci?le omgeving is een pluspunt. Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied.? Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na.? Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen.? Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak. Aanbod Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep.? Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.? Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta. Interesse? Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.

Zoek naar antwoorden van Cafetaria Sporthal in sociale netwerken
Look for responds of Cafetaria Sporthal in social networks

Lees alle opmerkingen voor Cafetaria Sporthal. Laat een reactie achter voor Cafetaria Sporthal. Cafetaria Sporthal bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Cafetaria Sporthal. Leave a respond for Cafetaria Sporthal. Cafetaria Sporthal on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Cafetaria Sporthal op de google maps. Adres en contacten Cafetaria Sporthal
Location of Cafetaria Sporthal on the google maps. Address and contacts of Cafetaria Sporthal

Andere gerelateerde bedrijven als come Cafetaria Sporthal Cafetaria Sporthal: BEENHOUWERIJ ST.ANTONIUS | Garina | BART ABEEL | RIK GOFFIN | GHL Groupe S.A.

Other related companies as Cafetaria Sporthal: BEENHOUWERIJ ST.ANTONIUS | Garina | BART ABEEL | RIK GOFFIN | GHL Groupe S.A.

Cafetaria Sporthal is een bedrijf dat 2002 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Cafetaria Sporthal, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01777557373. Het bedrijf Cafetaria Sporthal bevindt zich op het adres: Wandelingstraat 52; 1601; Sint-Pieters-Leeuw (Ruisbroek). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 898,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 557,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Pubs. Producten gemaakt in Cafetaria Sporthal zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Cafetaria Sporthal is Onroerend goed, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Cafetaria Sporthal is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Cafetaria Sporthal, openstaande posities, locatie van Cafetaria Sporthal op de kaart.

Cafetaria Sporthal is a company, that was registered 2002 in N\A region, Belgium. Full name of company is Cafetaria Sporthal, company assigned to the tax number BE01777557373. The company Cafetaria Sporthal is located at the address: Wandelingstraat 52; 1601; Sint-Pieters-Leeuw (Ruisbroek). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 898,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 557,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Pubs. Products created in Cafetaria Sporthal were not found.
The main activity of Cafetaria Sporthal is Real Estate, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Cafetaria Sporthal is not available. You also can look at reviews of Cafetaria Sporthal, open positions, location of Cafetaria Sporthal on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Cafetaria Sporthal, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Cafetaria Sporthal, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Cafetaria Sporthal, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Cafetaria Sporthal, employees, financial statistics.