Boels Consulting BVBA
Contactgegevens Boels Consulting BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Boels Consulting BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours
Boels Consulting BVBA
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Toekomststraat 5; 8020; Oostkamp (Hertsberge), België
Telefoon (phone): 050 28 00 46 (+32-050 28 00 46) 050 28 00 46 (+32-050 28 00 46)
Fax (fax): 050 27 72 23 (+32-050 27 72 23) 050 27 72 23 (+32-050 27 72 23)
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Boels Consulting BVBA: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Boels Consulting BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Boels Consulting BVBA"? - Contact us!
We found such data of Boels Consulting BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Boels Consulting BVBA. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Boels Consulting BVBA
Products information Boels Consulting BVBA
Producten die in Boels Consulting BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Public relations consultants
Aanvulling soorten activiteiten voor Boels Consulting BVBA Addition kinds of activities for Boels Consulting BVBA
573600. Muziekinstrumenten winkels | Musical instrument stores
28939902. Gravure inkt | Gravure ink
30899908. Kombinaties, kunststoffen | Combs, plastics
50840512. ruimers | Reamers
73890701. Badkamer fixture reglazing | Bathroom fixture reglazing
Werken bij Boels Consulting BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Boels Consulting BVBA: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Boels Consulting BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Boels Consulting BVBA. Looking for open vacancies in other companies
-
TIJDELIJKE BEDIENDE OPLEIDINGEN TOT APRIL 2019 (WAREGEM)
Regio: WAREGEM
Bedrijf: AGO Jobs & HR
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor onze klant in regio Waregem zijn we op zoek naar een bediende voor het intern opleidingscentrum van het bedrijf. Je staat in voor het administratieve en organisatorische luik van opleidingen voor heftrucks, reachtrucks, hoogwerker,.. Concreet bestaat je takenpakket uit: – Opmaken van opleidingsdossiers – Bijhouden van gegevens over opleidingen voor de facturatie nadien – Opmaken van attesten en deze versturen naar de klanten – Ontvangen van cursisten en organiseren van de lunch
-
Hulp installateur sanitair en verwarming (NAZARETH)
Regio: NAZARETH
Bedrijf: JobFIXers nv
Type: Interim met optie "vast werk"
leggen van leidingen ketels aansluiten ketels vervangen sleuven slijpen vloerverwarming leggen zonneboilers aansluiten collectoren ophangen , beugels ophangen radiatoren ophangen
-
Project assistant regio West-Vlaanderen (m/v) (1248717) (ROESELARE)
Regio: ROESELARE
Bedrijf: Secretary Plus Management Support
Type: Interim met optie "vast werk"
Ben je als assistant steeds op zoek naar een nieuwe uitdaging, verfrissende inzichten en boeiende contacten? Hou je van afwisseling en wil je je carrière constant laten evolueren, maar ben je toch gesteld op werkzekerheid? Stop dan met zoeken! Secretary Plus Outsourcing Solutions biedt je de variatie die je wil met de zekerheid van een vast contract en continuïteit in je job. In West-Vlaanderen hebben wij momenteel verschillende projecten als medewerker customer service, management assistant, sales assistant, logistiek bediende, ... dit met onmiddellijke indiensttreding.
-
POETS- EN HUISHOUDHULP regio Linter (LINTER)
Regio: LINTER
Bedrijf: vzw IN-Z regio Zuid-Limburg
Type: Dienstenchequebaan
Zet jij je graag in voor de levenskwaliteit van anderen - je klanten kunnen zorgbehoevenden of niet-zorgbehoevenden zijn - en spreken huishoudelijke taken jou aan? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Je verricht huishoudelijk werk bij mensen thuis Jouw voornaamste taken zijn: stofzuigen, stofvegen, dweilen, badkamer kuisen, ramen wassen, … Bijkomende taken kunnen zijn: strijken, wassen, koken, boodschappen doen,… Op regelmatige tijdstippen kom je samen met je collega’s Tewerkstelling in Linter en omgeving
-
Gepassioneerde student voor een goed draaiende bakkerij ! (m/v) (HERK-DE-STAD)
Regio: HERK-DE-STAD
Bedrijf: Passion Works Better!
Type: Studentenjob
Voor onze klant, een gekende en zeer goed draaiende bakkerij, zijn we op zoek naar een enthousiaste en gedreven collega om als student of flexijobber mee te draaien in de winkel! Wij zijn op zoek naar iemand die op zaterdag en/of zondag wil meedraaien in de bediening. Daarnast sta je mee in om de zaak netjes en proper te houden. De werkuren zijn van 's morgens heel vroeg, 05u30 tot in de vroege namiddag 14u.
-
JOBSTUDENTEN ONDERHOUD €12,5/uur - ZATERDAGWERK (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: FORUM JOBS SINT-AMANDSBERG
Type: Studentenjob
Onze klant is een internationaal servicebedrijf actief in schoonmaak, onderhoud, technische ondersteuning,... Voor deze firma zijn we op zoek naar jobstudenten voor industriële reiniging op zaterdag. Je zal hierbij instaan voor schoonmaak in productieruimtes, verwijderen verf en olie, 'grove' opkuis - zwaar werk
-
Student - Bakkerij Wondelgem (EVERGEM)
Regio: EVERGEM
Bedrijf: Vacature.com
Type: Studentenjob
Voor een bakkerij gelegen in regio Wondelgem ben ik op zoek naar vlotte studenten (m/v) voor de verkoop van voedingswaren. Je zal instaan voor de verkoop, het aanvullen van de winkel en het onderhoud ervan. Klanten bedienen en met een kassasysteem werken zijn jouw ding! Werkuren: weekendwerk en tijdens de schoolvakanties. Je zal afwisselend op zaterdag en zondag werken.
-
Project Manager E&I (Regio Vilvoorde-Zaventem)
Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem
Bedrijf: Brunel
Type: Vaste Job
Voor een internationaal bedrijf is Brunel op zoek naar een Project Manager E&I. Ze zijn actief op het gebied van transmissie en distributie van elektriciteit, proces- en productieautomatisering, gebouwen, installaties, elektrische, elektronische en installatietechnische producten en systemen. Spreekt dit jouw helemaal aan? Lees dan zeker verder! Je coördineert alle operationele activiteiten met betrekking tot de realisatie van het project. Je volgt de budgetten (kostprijsbewaking, rentabiliteitsopvolging en garanties) nauw op. Je bewaakt de planning, om teneinde de gewenste deadline te verzekeren. Je bewaakt de veiligheid tijdens de uitvoering van de projecten. Jij selecteert de externe leveranciers en onderaannemers, en regelt de bijhorende contractonderhandelingen. Ook de projectdocumentatie behoort tot jouw takenpakket: het ter beschikking stellen van alle documentatie en technische specificaties aan de betrokken partijen en de correcte naleving hiervan opvolgen. Je onderhoudt de technisch-commerciële relaties met de klanten met het oog op klantentevredenheid en het onderhouden en uitbouwen van langetermijnrelaties. Je motiveert en stuur het projectteam aan. Dit team bestaat uit projectingenieurs en onderaannemer.
-
HR Manager (DE HAAN)
Regio: DE HAAN
Bedrijf: INDEPENDENT HOSPITALITY
Type: Vaste Job
HR Manager gezocht voor een Belgisch vakantiepark! In deze functie ben je verantwoordelijk voor het wel en wee van alle 150 medewerkers van het park! Daarnaast ben je zijdelings betrokken bij een tweede park en treed jij als overkoepelende manager. Als HR Manager heb je zowel een leidinggevende, uitvoerende als adviserende rol. Zo voorzie jij de verschillende managers van advies over het te voeren personeelsbeleid voor hun eigen teams, creëer je draagvlak op elk niveau binnen de organisatie en lever je een actieve bijdrage aan operationele werkzaamheden zoals recruitment. Heb jij minimaal zes jaar ervaring als HR manager? Beheers je naast Engels en Nederlands in perfecte mate ook redelijk de Franse taal? Ben je ondernemend en ga je resultaatgericht te werk? Dan ontvang ik graag je CV
-
Personal Assistant CFO (MERELBEKE)
Regio: MERELBEKE
Bedrijf: LIDL Belgium & Co
Type: Vaste Job
Onze drukbezette CFO heeft behoefte aan een fulltime rechterhand. In deze functie zie je en hoor je als eerste wat de plannen zijn van onze organisatie. Je werkt samen met een enthousiast en extravert team van 6 personal assistants die elk hun directielid op topniveau ondersteunen. Deze functie omvat veel meer dan louter secretariaatswerk. Je weet continue wat er speelt en anticipeert hierop. Professionaliseren en meedenken om zaken efficiënter te laten verlopen maakt ook deel uit van je takenpakket. Je bent een personal assistant in hart en nieren die overzicht biedt en structuur brengt. Je slaagt erin je directielid te verrassen door hen telkens één stapje voor te zijn en zo een optimale ondersteuning te bieden waardoor de dag vlekkeloos verloopt. Je bent volledig verantwoordelijk voor de uitdagende agenda van onze CFO. Door het stellen van de juiste prioriteiten, beheer je deze efficiënt. Je organiseert dienstreizen met oog op de beste deal. Je organiseert directievergaderingen, notuleert en zorgt voor een inhoudelijk correct en punctueel verslag. Je plant nationale en internationale meetings, bereidt deze voor, bewaakt planningen, actiepunten en deadlines. Door jouw adequate voorbereiding kan informatie tijdig doorgenomen worden waardoor meetings efficiënt verlopen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor nationale en internationale contacten. Je bent discreet en vlot in de omgang en bouwt relaties op met diverse stakeholders. Je informeert en filtert informatie en prioriteert deze. Je gaat vertrouwelijk om met belangrijke dossiers.
-
BIJVERDIENSTE Verpleegkundige (Ranst) - Zelfstandige basis (Regio Kontich-Mortsel-Ranst)
Regio: Regio Kontich-Mortsel-Ranst
Bedrijf: X-Care
Type: Zelfstandige activiteit
X-Care is een uitzendkantoor met een focus op de zorgsector. Kleinschaligheid en een persoonlijke aanpak zijn onze troeven. Voor onze klanten, een aangenaam woon- en zorgcentrum te Rast zoeken wij verpleegkundigen die willen bijwerken op interimbasis. Vroegdiensten, laatdiensten, nachten,... Aan jou om ons door te geven wat jou interesseert. Heb jij tijd en zin om af en toe in te springen? Stuur alvast je cv door en we nemen snel contact met je op zodat je in onze pool terechtkomt!
-
RESERVE schoonmaak regio Kortrijk 2018 (KORTRIJK)
Regio: KORTRIJK
Bedrijf: ISS Facility Services
Type: Werfreserve
Dit is een RESERVE vacature. Wanneer wij op zoek zijn naar schoonmakers uit de regio Kortrijk zullen wij u contacteren voor deze functie. Takenpakket: Je staat in voor het onderhoud en de schoonmaak van verschillende ruimtes: burelen, sanitair, gangen, trappen,... Je gebruikt allerlei materialen zoals borstels, microvezeldoeken, mop, stofzuiger,... Onze vacatures zijn meestal deeltijds in de ochtend (6u-10u) en/of 's avonds (16u-21u).
Zoek naar antwoorden van Boels Consulting BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Boels Consulting BVBA in social networks
Lees alle opmerkingen voor Boels Consulting BVBA. Laat een reactie achter voor Boels Consulting BVBA. Boels Consulting BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Boels Consulting BVBA. Leave a respond for Boels Consulting BVBA. Boels Consulting BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Boels Consulting BVBA op de google maps. Adres en contacten Boels Consulting BVBA Location of Boels Consulting BVBA on the google maps. Address and contacts of Boels Consulting BVBA
Andere gerelateerde bedrijven als come Boels Consulting BVBA Boels Consulting BVBA: GUY VAN DER CRUYS | JOHAN ANNAERT | PRODUCT SERVICE | Mouton A | E. CLAEREBOUT
Other related companies as Boels Consulting BVBA: GUY VAN DER CRUYS | JOHAN ANNAERT | PRODUCT SERVICE | Mouton A | E. CLAEREBOUT
Boels Consulting BVBA is een bedrijf dat 2010 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Boels Consulting BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02383728027. Het bedrijf Boels Consulting BVBA bevindt zich op het adres: Toekomststraat 5; 8020; Oostkamp (Hertsberge). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 489,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 480,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Public relations consultants. Producten gemaakt in Boels Consulting BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Boels Consulting BVBA is Elektronische, elektrische apparatuur en onderdelen, met uitzondering van computerapparatuur, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Boels Consulting BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Boels Consulting BVBA, openstaande posities, locatie van Boels Consulting BVBA op de kaart.
Boels Consulting BVBA is a company, that was registered 2010 in N\A region, Belgium. Full name of company is Boels Consulting BVBA, company assigned to the tax number BE02383728027. The company Boels Consulting BVBA is located at the address: Toekomststraat 5; 8020; Oostkamp (Hertsberge). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 489,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 480,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Public relations consultants. Products created in Boels Consulting BVBA were not found.
The main activity of Boels Consulting BVBA is Electronic, Electrical Equipment & Components, Except Computer Equipment, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Boels Consulting BVBA is not available. You also can look at reviews of Boels Consulting BVBA, open positions, location of Boels Consulting BVBA on the map.