Jepatra

Contactgegevens Jepatra: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Jepatra: address, phone, fax, email, website, opening hours

Jepatra

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue Bodeghem 38; 1000; Bruxelles, België

Telefoon (phone): 02 513 02 36 (+32-02 513 02 36) 02 513 02 36 (+32-02 513 02 36)

Fax (fax): +32 (64) 172-60-46 +32 (64) 172-60-46

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Jepatra: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Jepatra"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Jepatra"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Jepatra, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Jepatra. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Jepatra, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Jepatra. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Jepatra
Products information Jepatra

BTW identificatienummer (tax): BE04865539550
Ondernemingsnummer: 6986724853
Hoofdstad (capital): 103,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 555,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1985

Producten die in Jepatra zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Professional training

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Jepatra
(Get full report from official database of BE for Jepatra)

Aanvulling soorten activiteiten voor Jepatra
Addition kinds of activities for Jepatra

508203. Algemene bouwmachines en uitrusting | General construction machinery and equipment
20350110. Spreads, sandwich: Salade dressing base | Spreads, sandwich: salad dressing base
22210305. Georgettes | Georgettes
26210107. Weefselpapier | Tissue paper
28191008. hypofosfieten | Hypophosphites
49259901. Vloeibaar aardgas, verdeling via stroomnetten | Liquefied petroleum gas, distribution through mains
65310201. Begraafplaats management service | Cemetery management service

Werken bij Jepatra: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Jepatra: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Jepatra. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Jepatra. Looking for open vacancies in other companies

  • Technisch commercieel adviseur (OPGLABBEEK)

    Regio: OPGLABBEEK

    Bedrijf: TRIXXO Jobs bvba

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een van onze klanten in de regio Opglabbeek zijn wij op zoek naar een Technisch commercieel adviseur. Wij verwachten van jou dat je: • actief de markt verkent en prospecteert. • advies en commerciële service geeft aan bestaande klanten, prospecten en architecten: product stalen en technische informatie geven, oplossingen voor allerhande vragen geven. • bereid bent om demo’s te geven wanneer de klant of prospect erom vraagt, zeker bij nieuwe producten. • het huidige klantenbestand uitbreidt en de contacten met bestaande klanten onderhoudt. • bezoekrapporten maakt en de bezoekagenda bijhoudt. • bereid is om interne en externe bijscholing te volgen om op de hoogte te blijven van producten en technieken. • na een intensieve opleiding zelfstandig kan werken.

  • Elektromonteur / Elektricien (ZWIJNDRECHT)

    Regio: ZWIJNDRECHT

    Bedrijf: IMPACT

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Voor het project van onze klant in Antwerpen (Zwijndrecht B) zoeken we 21 medewerkers om hun team te versterken tijdens de werkzaamheden op de werf. Dit zal in een 3 ploegen systeem verlopen 1 ploeg VROEGE (6.00u tot 14.00u) 1 ploeg DAG (7.30 tot 16.00u) 1 ploeg LATE (14.00u tot 22.00u) De ploegen zullen vast zijn en niet roteren (tenzij planning anders vereist) Taakomschrijving: Onderhouden, herstellen en in werking stellen van elektrische installaties • Monteren van kabelbanen, conduct en ondersteuningen. • Trekken van kabels van verschillende secties. • Aansluiten van verschillende types van kabels. • Installeren en aansluiten van elektriciteitskasten en verdeeldozen. • Uitvoeren van testen op elektrische kringen. • Rapporteren aan de voorman. • Instrument op P&ID's herkennen zoals ventiel, hi valve, standmeting, debietsmeting. • Veiligheid als prioriteit. • Kennis van veilig uitvoeren werkzaamheden volgens AREI vereist. • Reeds werkzaam geweest in de chemie of petrochemie; • Werken met werkvergunningssysteem en veiligheidsprogramma’s. • Maken en monteren secundaire baan • Trekken en aansluiten voedingskabels en signaalkabels • Bedradingen leggen in of tussen borden • Lezen en interpreteren van ISO’s • P&ID (R&I) schema’s kunnen lezen en “asbuilt” maken voor het instrumentatie gedeelte. • In dienstname van instrumenten • Invoeren van kabels in kasten • Monteren van kasten • Bewerken, boren, zagen, schilderen en montage en demontage van kleine constructies, kabelbanen en toebehoren • Montage en demontage van instrumenten en toebehoren • Ontmantelen en aansluiten van elektrische kabels in: elektrische borden, verdeeldozen, apparaten, motoren, • verlichtingsapparatuur, … • Algemene elektrische werkzaamheden in laag - en hoogspanningslokalen onder begeleiding van een • bevoegde (BA5) medewerker • Uitvoeren van noodzakelijke elektrische testen bij uit- en indienstneming van technische installaties • Plaatsen van mechanische onderdelen in field • Plaatsen van instrumenten • Plaatsen van kabelbanen • Plaatsen van ondersteuning van kabelbanen • Werken met Unistrut

  • Logistiek Medewerker Mechelen (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Unique Technicum

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    In deze afwisselende functie ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagdagelijkse administratieve afhandeling en opvolging van de verzendingsactiviteiten. Je werkt als logistiek medewerker te Mechelen en volgt van A tot Z alles op: vanaf transportopdracht tot facturatie. Je voornaamste taken: Je stelt de verzendingsdocumenten en facturen op voor uitlevering van afgewerkte producten aan interne en externe klanten. Je verzorgt de douaneadministratie voor inkomende en uitgaande zendingen. Je hebt contact met expediteurs en douane. Je bent de aanspreekpartner voor de chauffeurs. Je blijft op de hoogte van wijzigingen in de douanewetgeving en nieuwe regels mbt transport. Je controleert de transportfacturen op correctheid en neemt correctieve acties indien noodzakelijk. Je houdt ervan je creativiteit te gebruiken en levert een actieve bijdrage in allerhande verbeteringsprojecten.

  • Monteur/plaatser (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: Itzu Jobs NV

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant te Beveren, een grote speler in garagepoorten, rolluiken, e.d. is op zoek naar ervaren monteurs/plaatsers. Achtergrond of kennis van elektromechanica is mooi meegenomen, doorzettingsvermogen en enthousiasme een must ! Je hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring opgedaan binnen deze functie

  • Junior Brand Manager (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Go4Jobs Merksem

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bloeiend bedrijf in Antwerpen centrum zijn we op zoek naar een junior brand/merchandising manager. Het bedrijf ontwerpt gadgets & promo materiaal op maat van de klant. Ze staan gekend voor hun creativiteit & hun out of the box-denken. Wat houdt deze geweldige functie in? Je start eerst als assistent van de managing director, van hem leer je de kneepjes van het vak. Zo groei je door naar je eigen projecten & je eigen klanten. Je staat in voor de sales, maar ook voor de creatieve kant. Je gaat op klantenbezoeken waarbij je een gedetailleerd bedrijfsprofiel schetst. (Wie is het bedrijf, wat doen ze, wat is hun doelgroep,....) Luisteren is dus zeer belangrijk! Je gaat netwerken, lunchen, .... er komt dus ook avondwerk bij kijken. Hiervan maak je een pitchboek & werk je ideeën uit voor gadgets & merchandising op maat. Wat denk je? Klinkt fantastisch toch?! Wie zoeken we? Iemand creatief, je denkt mee met je klanten en werkt ideeën uit. Je bent trendgevoelig. Nieuwe trends volg je op de voet! Instagram, pinterest, facebook,... je hebt overal een account. Jouw commerciële skills zijn ideaal voor deze functie, je bent persoonlijk & geen 'gladde verkoper'. Je bent flexibel & hebt geen 9 to 5 mentaliteit. Een rijbewijs B heb je op zak. Ons hoofdkantoor zit in Nederland, waar jij dus ook 1x per week moet gaan samenwerken met de andere top collega's! Uiteraard voorzien we daar alles voor jou, zelfs eten & een overnachting indien nodig. Verder zoek je een job op lange termijn en wil je mee je schouders onder een groeiend bedrijf zetten. Spreekt deze vacature jou volledig aan? Stuur dan snel je cv door naar [email protected] Heb je nog vragen? Bel ons op het nummer 03 612 55 50 Hopelijk tot snel!

  • ORDERPICKER 2 PLOEGEN (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands. Je bent in het bezit van een heftruckattest en hebt minstens 6 maand praktijkervaring in een job waar je dagelijks met de heftruck reed. Je bent punctueel en respecteert de veiligheidsnormen. Je wil graag werken in twee ploegenstelsel. Je kijkt bewust uit naar een job optie vast.

  • Poetshulp Melle voltijds (MELLE)

    Regio: MELLE

    Bedrijf: Plus Home Services

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • student RECEPTIONIST (M/V) (HOUTHALEN-HELCHTEREN)

    Regio: HOUTHALEN-HELCHTEREN

    Bedrijf: MOLENHEIDE

    Type: Studentenjob

    Je taak behelst o.a. het onthaal van gasten en ticketverkoop voor sport- en speelparadijs. Daarnaast houd je je vooral bezig met administratieve taken, telefonische contacten,...

  • Sales Executive Bouwbeurzen (SINT-DENIJS-WESTREM)

    Regio: SINT-DENIJS-WESTREM

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Vaste Job

    De Sales Executive (SE) komt terecht in een dynamisch team dat BtoC bouwbeurzen neerzet. Hij/zij staat in voor de commerciële uitbouw van de beurs door de verkoop van beursruimte op maat van de exposant. U start met een opleiding om het bedrijf, de markt en de beurzen te leren kennen; Na deze inwerkperiode krijgt u de verantwoordelijkheid over de bestaande klantenrelaties; De contacten zijn heel divers en afwisselend, gaande van kleine tot grote ondernemingen; U bouwt het klantenbestand verder uit via actieve prospectie en netwerking; U volgt trends en nieuwigheden binnen de sector op en bezoekt in dit kader ook regelmatig andere beurzen en evenementen; Als SE bent u verantwoordelijk voor het behalen van de verkoopsobjectieven op basis van aantal exposanten, type exposanten, m² beursruimte, omzet, up- & cross selling, …; U denkt mee ifv nieuwe concepten voor de beurs en verzorgt bijhorende commercialisatie; Tijdens de beurs bent u single point of contact voor de exposanten en u bent ook operationeel inzetbaar voor, tijdens en na de beurs; Ifv het bewerken en opvolgen van prospects en klanten, staat u in voor een optimalisatie van de databases.

  • Beauty Advisor Social Media - Extra inkomen van thuis uit (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: BERT BEUSEN

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je houdt van make-up? Je geeft graag advies? Je werkt graag met sociale media? Je vindt het leuk om selfies te maken? Je maakt graag tutorials via video of Facebook live? Wij zijn partner van de grootste network-marketing-onderneming in Duitsland en één van de meest succesvolle directverkoopondernemingen in Europa op gebied van Health & Beauty. Momenteel willen wij via sociale media ons doelpubliek uitbreiden. Daarvoor zoeken we vlotte, spontane, dynamische en ondernemende gebruikers van Facebook en/of Instagram die een business van thuis uit willen opbouwen.

  • Freelance Consultant verzekeringen (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: Akkermans & Partners

    Type: Zelfstandige activiteit

    Heb jij al meerdere jaren maatschapij en/of makelaars ervaring op de telller? Ben je toe aan uitdaging en afwisseling in je job? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Akkermans & Partners is dé specialist in het leveren van ondersteuning, expertise en advies aan de hele verzekeringssector. Onze diensten bestaan uit Consulting, Outsourcing en Software. We zoeken een ervaren en gedreven freelance consultant met een passie voor verzekeringen. Je werkt op opdrachten in de tak leven of niet-leven in schade, productie en beheer. Of je werkt op diverse projecten in de verzekeringssector.

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van Jepatra in sociale netwerken
Look for responds of Jepatra in social networks

Lees alle opmerkingen voor Jepatra. Laat een reactie achter voor Jepatra. Jepatra bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Jepatra. Leave a respond for Jepatra. Jepatra on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Jepatra op de google maps. Adres en contacten Jepatra
Location of Jepatra on the google maps. Address and contacts of Jepatra

Andere gerelateerde bedrijven als come Jepatra Jepatra: DELANNOIT | Siematic | SUPERMARKT | Faes Ivan | LVB Consulting GCV

Other related companies as Jepatra: DELANNOIT | Siematic | SUPERMARKT | Faes Ivan | LVB Consulting GCV

Jepatra is een bedrijf dat 1985 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Jepatra, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04865539550. Het bedrijf Jepatra bevindt zich op het adres: Rue Bodeghem 38; 1000; Bruxelles. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 103,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 555,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Professional training. Producten gemaakt in Jepatra zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Jepatra is Bedrijfsdiensten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Jepatra is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Jepatra, openstaande posities, locatie van Jepatra op de kaart.

Jepatra is a company, that was registered 1985 in N\A region, Belgium. Full name of company is Jepatra, company assigned to the tax number BE04865539550. The company Jepatra is located at the address: Rue Bodeghem 38; 1000; Bruxelles. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 103,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 555,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Professional training. Products created in Jepatra were not found.
The main activity of Jepatra is Business Services, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Jepatra is not available. You also can look at reviews of Jepatra, open positions, location of Jepatra on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Jepatra, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Jepatra, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Jepatra, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Jepatra, employees, financial statistics.