VAN HISSENHOVEN
Contactgegevens VAN HISSENHOVEN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data VAN HISSENHOVEN: address, phone, fax, email, website, opening hours
VAN HISSENHOVEN
Regio (region): N\A, België
Adres (address): ROETESTRAAT 18; 2570; DUFFEL, België
Telefoon (phone): 15317230 (+32-15317230) 15317230 (+32-15317230)
Fax (fax): +32 (51) 856-13-83 +32 (51) 856-13-83
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) VAN HISSENHOVEN: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "VAN HISSENHOVEN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "VAN HISSENHOVEN"? - Contact us!
We found such data of VAN HISSENHOVEN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees VAN HISSENHOVEN. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti VAN HISSENHOVEN
Products information VAN HISSENHOVEN
Producten die in VAN HISSENHOVEN zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Producteurs de l茅gumes
Aanvulling soorten activiteiten voor VAN HISSENHOVEN Addition kinds of activities for VAN HISSENHOVEN
364800. Verlichtingsapparatuur, n.v. | Lighting equipment, nec
754901. Automotive onderhoudsdiensten | Automotive maintenance services
34430202. Luchtverwarmers, niet-roterende: plaat type | Air preheaters, nonrotating: plate type
76310101. Klok reparatie | Clock repair
80110514. Orthopedische arts | Orthopedic physician
83310105. Werkervaring centrum | Work experience center
96510103. Beveiligingscommissie commissies, overheid | Securities regulation commission, government
Werken bij VAN HISSENHOVEN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in VAN HISSENHOVEN: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor VAN HISSENHOVEN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for VAN HISSENHOVEN. Looking for open vacancies in other companies
-
Opérateur Administratif Scanning (SINT-STEVENS-WOLUWE)
Regio: SINT-STEVENS-WOLUWE
Bedrijf: Start People Woluwe
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Ontvangst en verdeling van pakketten en documenten van verschillende leveranciers en klanten Brieven sortering volgens de instructies van de klanten. Analyse en interpretatie van documenten Voorbereiding van de documenten (nieten, plakken, uitsnijden,…) Scannen en indexering van de documenten Kwaliteitscontrole en gegevensvalidatie Ompakken van mappen of gescande documenten Archivering Codering en kennisgeving van statistieken Basisonderhoud van gebruikte werktuigen
-
Dakwerker - Onmiddelijke opstart (ROESELARE)
Regio: ROESELARE
Bedrijf: INFINITY JOBS
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
U bent gemotiveerd om te werken! U bent een persoon met ambitie die zich nog wil bewijzen indien nodig. U heeft een vechtersmentaliteit. Rijbewijs B is niet noodzakelijk maar wel mooi meegenomen. Het dagelijkse afspreekpunt is in Izegem aan het magazijn en mag voor u geen probleem zijn. De opstarturen liggen tussen 6u en 7u 's morgens en vormen geen probleem voor u.
-
assistent storemanager (TURNHOUT)
Regio: TURNHOUT
Bedrijf: ASAP TURNHOUT
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Wij zoeken voor een winkel te Turnhout een assistent storemanager. Wat houdt je job in? Je staat de storemanager bij op commercieel en administratief vlak. Je bent vooral aanwezig op de winkelvloer, hebt geen schrik om de handen uit de mouwen te steken en draagt mee zorg voor de realisatie van een mooie en overzichtelijke winkel. Daarnaast geef je dagelijkse operationele leiding aan het verkoopsteam en maak je er ook zelf deel van uit. Als Assistent Filiaalmanager heb je het volgend takenpakket: Levering verwerken in de winkel Aanpassen van het winkelbeeld volgens opgelegde normen en schappenplannen Kassa en klantenservice, ook verlenen van assistentie bij verkoop van gordijnen Aanvullen van de winkel vanuit de stockruimte Controleren van de reserves Tweewekelijkse inventaris uitvoeren Aansturen van de medewerkers Administratieve taken op de pc: verantwoordelijkheid over geld- en goederenbeheer, communicatie opvolgen, uit te voeren taken plannen, informatie opvragen en verwerken, archiveren van documenten.
-
Operator vaste nacht (BOCHOLT)
Regio: BOCHOLT
Bedrijf: IMPACT NV
Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)
Voor een van onze klanten te Bocholt, zijn we op zoek naar een operator Takenpakket: - Het bedienen van de machine - Kleine storingen verhelpen - Zorgen voor een goed verloop van de productielijn - Controleren van het fabricatieproces - Parameters aanpassen indien nodig - Kwaliteitsanalyses uitvoeren - Reinigen van de machines en installaties - Afwijkingen doorgeven aan de teamleaders - Melden van grondstof- of materiaaltekorten aan de teamleader - Je hebt diverse contacten met de afdeling planning en het afdelingshoofd - Je voert 20% administratie uit
-
ASSISTENT PLOEGCHEF PRODUCTIE VASTE NACHT 6467993 / 48 C (NAZARETH)
Regio: NAZARETH
Bedrijf: MANPOWER BELGIUM
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een toonaangevend voedingsbedrijf, gevestigd te Nazareth, zijn we dringend op zoek naar een hulpploegchef productie. Ben je klaar om nieuwe stap te zetten in jouw carrière? Lees dan zeker deze vacature! Je bent verantwoordelijk voor het aansturen van twee geautomatiseerde productielijnen. Takenpakket: Je bent verantwoordelijk voor het opstarten van de lijn. Daarnaast sta je ook in voor het afregelen van de verschillende machines.Ombouw en reinigen van de verschillende lijnen behoort ook tot uw takenpakket. Aanvullen en afvoeren van verschillende grondstoffen met de heftruck zal ook tot uw takenpakket behoren. Als laatste ook het luik kwaliteitscontrole.
-
Huishoudhulp met Dienstencheques in Berlare (BERLARE)
Regio: BERLARE
Bedrijf: START PEOPLE SERVICES
Type: Dienstenchequebaan
Een huishoudhulp is vaak onmisbaar voor vele gezinnen.Je bent als het ware de pilaar binnen het huishouden. Jouw belangrijkste taak is het huis schoonmaken, maar er kunnen ook andere taken bijkomen zoals wassen, strijken en kleine naaiwerken.De klant kan jou ook vragen om boodschappen te doen en eventueel maaltijden voor te bereiden. Kortom: een mooie afwisseling van taken die je dichtbij huis kan uitvoeren.Je bepaalt samen met jouw consulente hoe ver je van huis wil werken en de taken die je wil uitoefenen. Daarnaast bepaal je ook hoeveel uren per week je kan werken en op welke dagen je beschikbaar bent.
-
Poetshulp/Huishoudhulp in Beverlo – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BEVERLO)
Regio: BEVERLO
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.
-
Exclusieve huishoudhulp (M/V) te Lummen, 8 uur per week (LUMMEN)
Regio: LUMMEN
Bedrijf: Home Maid
Type: Dienstenchequebaan
Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, naaien, kortom een afwisselende job.Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) voor 8 uren per week, te presteren in 1 à 2 dagen, voor een gastgezinnen wonende te Lummen. Het gastgezin zoekt hulp voor de dagdagelijkse schoonmaak, maandelijkse schoonmaak, wassen, strijken en koken. Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een activakaart worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.
-
Technical Support – Planner M/V (KONTICH)
Regio: KONTICH
Bedrijf: TIM SECURITY Bvba
Type: Vaste Job
Kijk je uit naar een interne functie op kantoor? En niet zomaar een functie, maar een functie als spilfiguur in een jong, ambitieus en toekomstgericht beveiligingsbedrijf? Zie je het zitten om telefonisch uiteenlopende problemen van klanten op te lossen? En daarnaast het werk van je collega’s in te plannen? Werk je stressbestendig en gestructureerd? Alle vragen positief beantwoord? In dat geval bieden we je een interessante functie aan. Tim Security is dringend op zoek naar een voltijdse Technical Support – Planner Tim Security uit Kontich heeft al meer dan 25 jaar ervaring op het vlak van elektronische beveiligingssystemen. We specialiseren ons in het plaatsen en onderhouden van alarm- en brandsystemen, camerabewaking, inbraakbeveiliging, toegangscontrole en videofonie. We richten ons zowel naar de particuliere eindgebruiker als de professionele markt. Word jij onze nieuwe collega? Wat doet een Technical Support – Planner? In het kort komt het hierop neer: je bent het middelpunt, de spilfiguur en het doorgeefluik van de firma. Je coördineert de projecten van de verkopers, spreekt een uitvoerdatum af met de klant en plant alles gestructureerd in. Je bereidt het werk van de techniekers technisch voor op basis van de feedback van de accountmanagers. Verder geef je technische ondersteuning aan klanten die bellen met een probleem of vraag. Dat kan van alles zijn: “Hoe moet ik een code aanmaken? Hoe installeer ik een app op mijn smartphone? De contactpersoon in de meldkamer verandert, hoe regel ik dat?” Voor hen ben je de eerste contactpersoon, je probeert hun probleem snel en klantvriendelijk op te lossen. Wat is het ideale profiel van onze toekomstige Technical support – Planner? • Je hebt een technische achtergrond met het liefst 2 à 3 jaar ervaring in de sector • Je luistert goed en gaat technisch-analytisch te werk • Je bent een stressbestendige multitasker en blijft kalm en rustig in alle omstandigheden • Je bent sociaalvaardig en gebeten om mensen verder te helpen als ze een probleem hebben • Je werkt zeer gestructureerd en volgt alle taken op die gekoppeld zijn aan de verschillende projecten • Je bent contactvaardig, drukt je uitstekend uit in het Nederlands, vlot Engels, noties Frans • Je woont in de omgeving van Groot-Antwerpen
-
Technieker landbouwtoestellen (WINGENE)
Regio: WINGENE
Bedrijf: Konvert Interim Tielt
Type: Vaste Job
Voor een familiebedrijf actief in verhuur en verkoop van landbouwtoestellen zijn wij op zoek naar een gemotiveerde technieker. Samen met de zaakvoerder en nog één collega ben je verantwoordelijk voor onderhoud en herstel van landbouwmachines (rollend materiaal zoals kranen, knikladers en tractoren). Indien nodig ga je ook langs bij klanten om depannages uit te voeren (tijdens de werkuren).
-
Commercial Expert Bioproducts and Apps (WONDELGEM)
Regio: WONDELGEM
Bedrijf: Konvert Office Gent
Type: Vaste Job
Als technische commercieel medewerker sta je in voor het gehele verkoopproces van de bio-producten. Dit proces bestaat uit prospectie, opmaak offertes, organiseren van de correcte levering van de producten, peilen naar de tevredenheid van klanten, margebewaking, kwaliteitscontrole, klantenportefeuille beheren en uitbreiden. Enkele van jouw verantwoordelijkheden zijn o.a. : - Het bepalen van het commerciële plan (bepalen van de doelgroep, gesprekspartners, voorbereiding van dossiers,...) - Opvolgen van verkoopresultaten - Onderhandelingen voeren mbt de voorwaarden van de verkoopovereenkomsten - De technische haalbaarheid van de vraag van de klant onderzoeken - Deelname aan netwerkevenementen - Budgettering en margeberekening
-
Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.) Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT. Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience. Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform. Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner. Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders. Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system. Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen Details You must be an EU national to be considered for this role Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English
Zoek naar antwoorden van VAN HISSENHOVEN in sociale netwerken
Look for responds of VAN HISSENHOVEN in social networks
Lees alle opmerkingen voor VAN HISSENHOVEN. Laat een reactie achter voor VAN HISSENHOVEN. VAN HISSENHOVEN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for VAN HISSENHOVEN. Leave a respond for VAN HISSENHOVEN. VAN HISSENHOVEN on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie VAN HISSENHOVEN op de google maps. Adres en contacten VAN HISSENHOVEN Location of VAN HISSENHOVEN on the google maps. Address and contacts of VAN HISSENHOVEN
Andere gerelateerde bedrijven als come VAN HISSENHOVEN VAN HISSENHOVEN: Baert & Rooms BVBA | SUPRITEX | CONSTANT LAVAGE | CHEZ V?RONIQUE | OERTER CHEMICALS
Other related companies as VAN HISSENHOVEN: Baert & Rooms BVBA | SUPRITEX | CONSTANT LAVAGE | CHEZ V?RONIQUE | OERTER CHEMICALS
VAN HISSENHOVEN is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is VAN HISSENHOVEN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02619110107. Het bedrijf VAN HISSENHOVEN bevindt zich op het adres: ROETESTRAAT 18; 2570; DUFFEL. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 181,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 279,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Producteurs de l茅gumes. Producten gemaakt in VAN HISSENHOVEN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van VAN HISSENHOVEN is Nondepository Credit Institutions, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van VAN HISSENHOVEN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van VAN HISSENHOVEN, openstaande posities, locatie van VAN HISSENHOVEN op de kaart.
VAN HISSENHOVEN is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is VAN HISSENHOVEN, company assigned to the tax number BE02619110107. The company VAN HISSENHOVEN is located at the address: ROETESTRAAT 18; 2570; DUFFEL. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 181,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 279,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Producteurs de l茅gumes. Products created in VAN HISSENHOVEN were not found.
The main activity of VAN HISSENHOVEN is Nondepository Credit Institutions, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of VAN HISSENHOVEN is not available. You also can look at reviews of VAN HISSENHOVEN, open positions, location of VAN HISSENHOVEN on the map.