Roularta Media Regie

Particuliere bedrijvenOnroerend goed • Roularta Media Regie
Private companiesReal Estate • Roularta Media Regie

Contactgegevens Roularta Media Regie: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Roularta Media Regie: address, phone, fax, email, website, opening hours

Roularta Media Regie

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RESEARCHPARK; 1731; ZELLIK, België

Telefoon (phone): 02 467 56 11 (+32-02 467 56 11) 02 467 56 11 (+32-02 467 56 11)

Fax (fax): 02 467 57 57; 070 23 34 89 (+32-02 467 57 57; 070 23 34 89) 02 467 57 57; 070 23 34 89 (+32-02 467 57 57; 070 23 34 89)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Roularta Media Regie: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Roularta Media Regie"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Roularta Media Regie"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Roularta Media Regie, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Roularta Media Regie. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Roularta Media Regie, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Roularta Media Regie. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Roularta Media Regie
Products information Roularta Media Regie

BTW identificatienummer (tax): BE09993133544
Ondernemingsnummer: 3928405761
Hoofdstad (capital): 163,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 422,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2009

Newspapers, magazines, periodicals - Publishers; Video - Production & realisation; Events (Organisation of); Television & radio - Broadcasting companies; Mail order houses; Advertising agencies & consultants; Free local papers; Publishers; Internet - Services

Product categorie (product category): Printing - General

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Roularta Media Regie
(Get full report from official database of BE for Roularta Media Regie)

Aanvulling soorten activiteiten voor Roularta Media Regie
Addition kinds of activities for Roularta Media Regie

363405. Persoonlijke elektrische apparaten | Personal electrical appliances
22111201. Boekdoek | Book cloth
32530203. Muur tegel, keramiek | Wall tile, ceramic
32920400. Asbestvrije wrijvingsmaterialen | Asbestos friction materials
34849907. Geweren of geweren delen, 30 mm. | Rifles or rifle parts, 30 mm. and below
35890204. Vaatwasmachines, commercieel | Dishwashing machines, commercial
35940101. Pompen, hydraulische krachtoverdracht | Pumps, hydraulic power transfer
38410213. sphygmomanometers | Sphygmomanometers
47310103. Customhouse makelaars | Customhouse brokers
51590000. Farm-product grondstoffen, nec | Farm-product raw materials, nec

Werken bij Roularta Media Regie: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Roularta Media Regie: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Roularta Media Regie. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Roularta Media Regie. Looking for open vacancies in other companies

  • Commercieel Bediende NL/FR/EN M/V (ZEDELGEM)

    Regio: ZEDELGEM

    Bedrijf: Start People Roeselare

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant actief in de metaalsector zijn we dringend op zoek naar een Commercieel Bediende NL/FR/EN m/v. Taken : Je staat in voor de input van de dagelijkse salesorders + divers ander administratief werk. Je ontvangt telefonische oproepen en informeert de klanten (opvolging van de bestelling, informatie,...). Je onderzoekt de vraag van de klant technisch en commercieel (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost,...). Je registreert bestellingen, je controleert de voorwaarden (leveringstermijnen, verpakkingswijze,...) en je licht de klant of de verkoper hierover in. Ben je op zoek naar een tijdelijke tewerkstelling en onmiddellijk beschikbaar? Wacht niet langer en breng je vaardigheden naar een hoger niveau. We groeien snel en willen onze klanten het beste kunnen blijven bieden. Daarom zijn wij op zoek naar jou! Solliciteer snel via www.startpeople.be, [email protected] of 051 21 19 15

  • Operatoren pharmacie gezocht- mooie verloning (HEIST-OP-DEN-BERG)

    Regio: HEIST-OP-DEN-BERG

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Jouw takenpakket als inpak operator: Je zal instaan voor het manueel verpakken van medicijnen en het controleren van bijsluiters. Je zal verantwoordelijk zijn voor het efficiënt verloop van het productieproces. Dit volgend de productie-, kwalitiets- en hygiënerichtlijnen. Je kan werken met de computer voor het in putten van administratie en productiegegevens.    Bedrijfsprofiel: Voor een grote speler op de pharmaceutische markt, MSD in Heist-op-den-berg zijn wij op zoek naar gemotioveerde inpak operatoren.

  • Logistiek verantwoordelijke (GROBBENDONK)

    Regio: GROBBENDONK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze internationale klant te Grobbendonk zijn we op zoek naar een Warehouse Supervisor. Zet je jouw medewerkers graag centraal? Wil je graag ruimte voor jouw ideeën en genoeg kansen om te groeien? Dan is deze functie misschien wel iets voor jou! Als Warehouse Supervisor ben je verantwoordelijk voor het optimaal runnen van de warehouse operatie. Je geeft directe leiding aan de teamleaders en indirect aan de operators (ontwikkeling, opleiding, coaching). Je draagt bij tot een leuke, informele en professionele werksfeer. Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van de personeelsplanningen van jouw team (verlof en opleidingen). Plannen en coördineren zit in je bloed en je stimuleert je team om operationele targets met succes te behalen. ...

  • chauffeur C (SINT-ELOOIS-VIJVE)

    Regio: SINT-ELOOIS-VIJVE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Vervoer volgens beurtrol: Goederen en materiaal van het magazijn naar de winkels brengen zodat deze verkocht kunnen worden. Goederen materiaal en andere benodigdheden naar de juiste winkel brengen. Goederen materiaal en andere vanuit de winkels terug meebrengen naar het magazijn of afgeven in de juiste winkel. In- en uitscannen van de goederen volgens de afgesproken methode. Klusjes en onderhoud: Uitvoeren van klusjes voor een goede werking in winkels en magazijn. Uitvoeren van taken in winkels en magazijn in opdracht van logistiek manager. Bij aankomst in magazijn alle goederen materiaal en benodigdheden terug zetten op de afgesproken plaats. Boodschappen in opdracht van logistiek manager. Goederen scannen en klaar zetten voor vervoer. Laden van de container. Klaar zetten van gerief voor acties in de winkels.

  • bakkerij medewerkster (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: move interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    U staat in voor de bakkerijafdeling van een supermarkt. Elke dag bakt u de broodjes en koeken af en presenteert u ze mooi in de rekken. U plaatst de bestellingen en stelt tekorten vast. De werkruimte met de ovens houdt u proper en hygiënisch. Naast uw taken in de bakkerij helpt u ook regelmatig mee in de rekken of aan de kassa.

  • Verantwoordelijke bar regio Lummen (LUMMEN)

    Regio: LUMMEN

    Bedrijf: TRIXXO Jobs bvba

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in de regio van Lummen zijn we op zoek naar een gemotiveerde barman/barvrouw. Jouw taken: De dranken klaarmaken en aan de toog, in de zaal, op het terras aan de klant serveren De tafels, toog afruimen De bar- en zaaluitrusting onderhouden en schoonmaken De glazen afwassen De betaling voor de consumpties innen De klant ontvangen en de bestelling van dranken opnemen De ruimtes en de bar inrichten en opnieuw op orde zetten Het betreft een fulltime functie, maar deeltijds is bespreekbaar.

  • Residentieel Elektricien (OEVEL)

    Regio: OEVEL

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Residentieel Elektricien zal je: zowel nieuwbouw als renovatiewerken uitvoeren volledig zelfstandig werken kunnen doorgroeien naar ploegbaas aan domotica werken veel contacten hebben met klanten

  • Chauffeur CE Glasbokken(VAC075) (SPRIMONT)

    Regio: SPRIMONT

    Bedrijf: 24/7 CHAUFFEURSDIENSTEN

    Type: Vaste Job

    Onze klant is een familiebedrijf uit Malle welke gespecialiseerd is diverse transporten. Als chauffeur CE bent u verantwoordelijk voor het transport van glasbokken met een combinatie (vaste wagen – wipkar). U levert aan diverse werven in de Benelux en Noord-Frankrijk. Gemiddeld heeft u 5 stops per dag. U lost de glasbokken zelf met de vaste autolaadkraan. Hierbij vertrekt u dagelijks rond 4 à 5 uur ’s ochtends en werkt u ca. 12 à 13 uur per dag. U regelt zelf de planning als het gaat over het ophalen van de lege bokken. U eindigt steeds in de fabriek in Sprimont waar uw vrachtwagen weer geladen wordt voor de volgende dag. De vrachtwagen blijft dan ook hier staan. Chauffeurs moeten een grote mate van zelfstandigheid hebben en zich goed verstaanbaar kunnen maken in het Frans en het Nederlands. Je vertrekt flexibel tussen 4u - 5u. Je werkt ongeveer +/- 12 à 13 u/dag.

  • TEAMLEADER CALLCENTER (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Select HR Gent

    Type: Vaste Job

    Inplannen van de medewerkers: Je bent verantwoordelijk voor de maximale en optimale inplanning van jouw medewerkers volgens talenten, prioriteit en capaciteit (Resourceplanning). Eveneens zorg jij ervoor dat de medewerkers hun planning 3 weken op voorhand kunnen raadplegen. Aansturen van de medewerkers: day-to-day monitoren van de activiteiten van de medewerkers teneinde hen te helpen in het behalen van hun targets/SLA’s. Hen op goede weg zetten in hun dossiers, mee sturen richting het nemen van beslissingen en ervoor te zorgen dat hun agenda goed beheerd wordt. Het opvolgen van de medewerkers: checks uitvoeren naar kwaliteit, klantgerichtheid, performantie, service levels en productiviteit Het coachen van de medewerkers: inplannen en uitvoeren van individuele coachinggesprekken zodat je nauw betrokken bent bij hoe de medewerker zich voelt, mee bent met zijn bezorgdheden/vragen, feedback te geven over zijn/haar prestatie en samen te streven naar een groei van zichzelf en de afdeling Innoverend werken: pro-actief deelnemen aan verbeteringen op de werkvloer zowel naar kwaliteit als performantie Begeleiden en adviseren van de medewerker: beschikbaar zijn voor vragen allerhande zodat de medewerker zijn job met vertrouwen en kennis kan uitvoeren Afnemen van sollicitatiegesprekken: in samenspraak met HR de nieuwe medewerkers screenen Bedrijfsprofiel: Voor een Belgische onderneming gelegen te Gent centrum zijn we op zoek naar een teamleader voor de afdeling van de callagents.

  • Junior en senior functioneel analisten (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: Compusearch

    Type: Vaste Job

    Als Functional Analyst neem je de volgende verantwoordelijkheden op jou: · Je bent het aanspreekpunt voor de operationele diensten waarvoor je instaat voor het change management op het niveau van de applicaties en processen waar je aan werkt; · Om tegemoet te komen aan verzoeken van de business, voer je de noodzakelijke analyses uit om na te gaan waar de processen en de ondersteunende applicaties nog verbeterd kunnen worden, je bepaalt de oplossingen voor optimalisering en applicatiefuncties die bijdragen aan de doelstellingen van de operationele dienst in kwestie, je raamt de kosten, je stelt prioriteiten en je maakt een planning voor de uitvoering ervan; · Je volgt de ontwikkelingscyclus op: je staat in voor de analyse van de aanvragen en de functionele analyse van de applicaties die de scope uitmaken van de projecten. Je toetst de voorgestelde technische oplossingen af en je waakt er daarbij over dat zoveel mogelijk de voorkeur wordt gegeven aan de oplossingen die tot de standaardoplossingen behoren en ook herbruikbaar zijn; · Je controleert de kwaliteit van de ontwikkelings-deliverables. Je neemt deel aan de verschillende testfasen en bent betrokken bij de implementatie ervan; · Je werkt mee aan de invoering van de oplossingen door er voor te zorgen dat de impact van de wijzigingen op de organisatie worden beperkt. Je werkt mee aan het vastleggen van de te optimaliseren processen. Je stelt de documentatie voor de gebruiker op en werkt mee aan het uitschrijven van de werkinstructies; · Je bent verantwoordelijk voor de activiteiten die je werden toevertrouwd. In dat kader sta je in voor de opvolging ervan en verzorg je de coördinatie tussen teams indien dat noodzakelijk is. Ook rapporteer je aan de projectmanager of de verantwoordelijke.

  • HEAD OF HR OPERATIONS (BE769604) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: TUI

    Type: Vaste Job

    Onze klant TUI België (www.tui.be), met kantoren te Oostende en Zaventem, maakt deel uit van de internationale TUI Group. TUI België is de grootste Belgische toerismegroep en typeert zich als een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Samen met een team van 2.000 gedreven collega’s maken zij hun belofte 'Discover your smile' elke dag opnieuw waar. Momenteel zijn wij voor de corporate HR-afdeling (Oostende en Zaventem) op zoek naar een (m/v): HEAD OF HR OPERATIONS Gedreven implementator van HR-systemen & -processen met oog voor continue optimalisering en sterke interpersoonlijke vaardigheden Functie Je bent de eindverantwoordelijke voor een gestructureerde, efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de salaris- en personeelsadministratie. Je staat in en zorgt voor een effectieve HR-administratie & -optimalisering van payroll en HR-processen teneinde een correcte uitvoering van de dagelijkse payroll. Je zorgt voor het implementeren en continu optimaliseren van de HR-systemen en -processen die bijdragen aan een efficiënte organisatie voor zowel HR, leidinggevenden als medewerkers. Je maakt voorstellen en werkt ideeën uit rond de optimalisering en harmonisatie van de dienstverlening aangaande personeelsadministratie en dit ook op termijn voor de TUI Employee Self Service en Manager Self Service. Je zorgt voor het managen van de externe partners zoals het sociaal secretariaat en verzekeringsmaatschappijen teneinde tot een hecht partnership en een win-winsituatie te komen voor alle entiteiten binnen TUI België. Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse communicatie en operationele verwerking van het cafetariaplan, oneShare-aandelenplan en bent ook verantwoordelijk voor het managen van externe relaties zoals bv. de Sociale Inspectie. Je ondersteunt je HR Business Partner- en Social Legal-collega’s met betrekking tot het sociaal overleg met de ondernemingsraad en vakorganisaties. Je zorgt voor het aanleveren van juiste en tijdige relevante informatie aan de organisatie en het HR-team en adviseert het management en de directie bij de analyse van de HR-KPI's en bij het nemen van de juiste acties. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van je team (12-tal medewerkers op 2 locaties). Je houdt je kennis up-to-date met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen en weet deze optimaal binnen de organisatie toe te passen. Je rapporteert aan de HR Director BeNe.

  • Schrijnwerker atelier en op verplaatsing (hout) (MEULEBEKE)

    Regio: MEULEBEKE

    Bedrijf: ADECCO CONSTRUCT WVLZ

    Type: Vaste Job

    Schrijnwerker met passie voor hout? Wil je zowel werken in het atelier als op verplaatsing? Op zoek naar een job in de bouw regio Meulebeke? Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken! Adecco Construct is voor de regio van Meulebeke op zoek naar een schrijnwerker atelier en op verplaatsing. Je staat in vooor de voorbereiding van alle types deuren in het atelier en daarnaast sta je ook in voor het plaatsen van binnendeuren, parket en trappen. Je gaat met hout aan de slag. Je komt terecht in een dynamisch bedrijf met afwisselend en uitdagend werk.

Zoek naar antwoorden van Roularta Media Regie in sociale netwerken
Look for responds of Roularta Media Regie in social networks

Lees alle opmerkingen voor Roularta Media Regie. Laat een reactie achter voor Roularta Media Regie. Roularta Media Regie bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Roularta Media Regie. Leave a respond for Roularta Media Regie. Roularta Media Regie on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Roularta Media Regie op de google maps. Adres en contacten Roularta Media Regie
Location of Roularta Media Regie on the google maps. Address and contacts of Roularta Media Regie

Andere gerelateerde bedrijven als come Roularta Media Regie Roularta Media Regie: FLEUR-OLIVES SPRL | COIFFURE INGE | Destrebecq J.F. | MARIA BRA | BUREAU IMMACO

Other related companies as Roularta Media Regie: FLEUR-OLIVES SPRL | COIFFURE INGE | Destrebecq J.F. | MARIA BRA | BUREAU IMMACO

Roularta Media Regie is een bedrijf dat 2009 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Roularta Media Regie, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09993133544. Het bedrijf Roularta Media Regie bevindt zich op het adres: RESEARCHPARK; 1731; ZELLIK. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 163,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 422,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Printing - General. Lijst met producten zijn Newspapers, magazines, periodicals - Publishers; Video - Production & realisation; Events (Organisation of); Television & radio - Broadcasting companies; Mail order houses; Advertising agencies & consultants; Free local papers; Publishers; Internet - Services.
De hoofdactiviteit van Roularta Media Regie is Onroerend goed, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Roularta Media Regie is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Roularta Media Regie, openstaande posities, locatie van Roularta Media Regie op de kaart.

Roularta Media Regie is a company, that was registered 2009 in N\A region, Belgium. Full name of company is Roularta Media Regie, company assigned to the tax number BE09993133544. The company Roularta Media Regie is located at the address: RESEARCHPARK; 1731; ZELLIK. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 163,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 422,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Printing - General. List of products are Newspapers, magazines, periodicals - Publishers; Video - Production & realisation; Events (Organisation of); Television & radio - Broadcasting companies; Mail order houses; Advertising agencies & consultants; Free local papers; Publishers; Internet - Services.
The main activity of Roularta Media Regie is Real Estate, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Roularta Media Regie is not available. You also can look at reviews of Roularta Media Regie, open positions, location of Roularta Media Regie on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Roularta Media Regie, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Roularta Media Regie, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Roularta Media Regie, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Roularta Media Regie, employees, financial statistics.