M. PERDU
Contactgegevens M. PERDU: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data M. PERDU: address, phone, fax, email, website, opening hours
M. PERDU
Regio (region): N\A, België
Adres (address): HOOGSTEPUNTLAAN 11; 3212; LUBBEEK, België
Telefoon (phone): 16462934 (+32-16462934) 16462934 (+32-16462934)
Fax (fax): +32 (14) 345-21-51 +32 (14) 345-21-51
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) M. PERDU: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "M. PERDU"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "M. PERDU"? - Contact us!
We found such data of M. PERDU, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees M. PERDU. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti M. PERDU
Products information M. PERDU
Producten die in M. PERDU zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Boekhouders
Aanvulling soorten activiteiten voor M. PERDU Addition kinds of activities for M. PERDU
0181. Sierkwekerijproducten | Ornamental nursery products
321199. Vlak glas | Flat glass, nec
14110200. Granietdimensionele steen | Granite dimension stone
20150701. Konijn, verwerkt, NSK | Rabbit, processed, nsk
20260000. Vloeistofmelk | Fluid milk
22999906. Hempgaren, draad, roving en textiel | Hemp yarn, thread, roving, and textiles
24310703. Trellises, hout | Trellises, wood
24369902. Multiplex, naaldhout | Plywood, softwood
50910000. Sport- en recreatiegoederen | Sporting and recreation goods
63110101. Coöperatieve levensverzekeringsorganisaties | Cooperative life insurance organizations
Werken bij M. PERDU: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in M. PERDU: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor M. PERDU. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for M. PERDU. Looking for open vacancies in other companies
-
Sorteerder (BRUGGE)
Regio: BRUGGE
Bedrijf: SYNERGIE BRUGGE
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een groothandel in fruit en groenten zijn we op zoek naar een sorteerder. Je staat in voor het sorteren van leeggoed, groenten- en fruitbakken.
-
Logistiek medewerker voor Black Friday bij Bleckmann | Grobbendonk | van 20/11 tot 30/11 (GROBBENDONK)
Regio: GROBBENDONK
Bedrijf: Synergie Sint-Truiden Interim
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor Bleckmann in Grobbendonk zijn wij op zoek naar gemotiveerde orderpickers om de drukte van Black Friday op te vangen. Jouw takenpakket wordt on the job uitgelegd en bevat verschillende aspecten van het logistieke proces. Je staat oa. in voor het orderpicken van bestellingen, inpakken en verzendklaar maken van producten, labelen en herlabelen, retours verwerken,... Verantwoordelijkheid en nauwkeurigheid zijn dan ook van groot belang in deze omgeving.
-
Medewerker personeelsdienst - Gemeente Knesselare (KNESSELARE)
Regio: KNESSELARE
Bedrijf: Start People Poolstok
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor onze klant, gemeente Knesselare zijn wij opzoek naar een administratief medewerker met ervaring in de personeeldienst. Je werkt onder de afdeling Algemene Zaken en Personeel en rapporteert rechtstreeks aan de administratief hoofdmedewerker personeel. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van de gemeentelijke personeelsadministratie, onder leiding van de administratief hoofdmedewerker personeel en secretaris. Je specifieke taken zijn: opmaken en beheren personeelsdossiers : individuele weddevaststellingen, arbeidscontracten, loopbaanmogelijkheden, bijhouden evaluatiedossiers, kwartaalafrekeningen voorbereiden aanwervings- en bevorderingsexamens : opmaak dossiers, verspreiden vacatures, verzamelen kandidaturen, briefwisseling aan jury en kandidaten, voorbereiden proces-verbaal voorbereiden en controleren loon- en weddeberekeningen, RSZ, premieafrekeningen, allerlei personeelslijsten uitvoeren van diverse aanverwante taken : vakbondspremies, kinderbijslagfonds, kraamgeld, sociale dienst, fiscale fiches, invullen en afleveren van diverse attesten, bijhouden verschillende lijsten ivm gesco’s en Ethias, kwartaalafrekeningen opmaken pensioendossiers statutairen bijhouden registratie aan- en afwezigheden personeel, ziektedagen statutairen administratie maaltijdcheques, fietsvergoeding, hospitalisatieverzekering en arbeidsongevallenverzekering
-
ervaren reachtruckchauffeur (DESTELDONK)
Regio: DESTELDONK
Bedrijf: SYNERGIE INHOUSE KATOEN NATIE
Type: Interim met optie "vast werk"
voor de grote internationale speler in de Gentse Zeehaven, zijn we op zoek naar ervaren en gedreven reachtruckchauffeurs. een veelzijdige job waar je ingezet kan worden op verschillende afdelingen binnen het bedrijf en waar je jouw skills nog extra kan verbeteren. je doet picking, recieving, wegzetten van goederen, laden en lossen en zorgt ervoor dat alle goederen op de juiste plaats in het magazijn terecht komen. een attest is geen vereiste, er is wel een praktische en theoretische test binnen Katoen Natie zelf.
-
HUISHOUDHULP (TONGEREN)
Regio: TONGEREN
Bedrijf: PROPIO
Type: Dienstenchequebaan
U onderhoudt de woningen van de u toegewezen klanten. U helpt eventueel bij de strijk en de was en doet sporadisch boodschappen. Bij sommige klanten bereidt u de maaltijden.
-
Huishoudhulp voor de thuiszorg - voltijds - regio Roeselare-Izegem (Regio Roeselare-Izegem)
Regio: Regio Roeselare-Izegem
Bedrijf: FAMILIEZORG WEST VLAANDEREN
Type: Dienstenchequebaan
Help je graag mensen? Hou je van orde, netheid en gezelligheid? Zoek je een zinvolle en sociale opdracht waarvoor je veel waardering krijgt? Wil je graag samenwerken met een fijne groep collega's? Vind je het belangrijk dat mensen thuis kunnen (blijven) wonen, ook als ze ziek zijn of een moeilijke tijd doormaken? Familiezorg West-Vlaanderen vzw is op zoek naar enthousiaste huishoudhulpen voor de thuiszorg. Wat kan je doen? Bij hulpbehoevende mensen die thuis wonen: het huis net houden: afstoffen, dweilen, sanitair schoonmaken, ramen wassen, koelkast reinigen... wassen strijken boodschappen doen (af en toe) helpen bij de bereiding van maaltijden (af en toe) Familiezorg West-Vlaanderen vzw is een organisatie met waarden en met een hart voor de mens… ook voor haar medewerkers! Zo won Familiezorg West-Vlaanderen vzw een ADMB Award voor haar persoonsgericht vormingsprogramma voor startende medewerkers. Ook is Familiezorg West-Vlaanderen vzw erkend als Inclusieve Onderneming.
-
Jobstudent (ZOTTEGEM)
Regio: ZOTTEGEM
Bedrijf: KRUIDVAT Health & Beauty
Type: Studentenjob
Ben jij op zoek naar een dynamische studentenjob met leuke collega’s, afwisselende werkzaamheden en waar geen dag hetzelfde is? Ben jij een student die een extra centje wil bijverdienen en ook nog eens waardevolle ervaring wil opdoen? Word dan Jobstudent bij Kruidvat. Kom jij ons team versterken?
-
ENTHOUSIASTE STUDENTEN VOOR JUICE BAR IN BRUGGE (BRUGGE)
Regio: BRUGGE
Bedrijf: BVBA
Type: Studentenjob
- Hartelijk verwelkomen van klanten - Zorgen voor het goede beheer van de winkel - Sappen en smoothies « à la minute » maken - Opening en sluiting van de winkel
-
MEDEWERKER VERKOOP : Regio Antwerpen (Regio Antwerpen)
Regio: Regio Antwerpen
Bedrijf: ALDI
Type: Vaste Job
Zin om mee te schrijven aan het succesverhaal van ALDI? Dit kan als : MEDEWERKER VERKOOP Jouw taken : Je speelt een belangrijke rol in de dagelijkse werking van de winkel : Je verzekert een vlotte kassabediening. Je zorgt ervoor dat de rekken steeds aangevuld zijn. Dankzij jou is de winkel altijd tiptop in orde, zodat onze klanten aangenaam kunnen winkelen. Je helpt onze klanten met een glimlach.
-
Commercieel en punctueel administratief bediende M/V (BRUGGE)
Regio: BRUGGE
Bedrijf: SIJS bvba
Type: Vaste Job
Wij zoeken een commercieel en punctueel administratief bediende om onze back-office te versterken. Jouw taken: Je wordt verantwoordelijk voor de klantenadministratie - je volgt de dossiers van de klanten nauwgezet op, dit van A-Z: bestellingen, facturatie, leveringen en debiteurenopvolging. Hierbij heb je vooral telefonisch contact met de klanten. Onze klanten zijn professionele vakmensen (schilders, schrijnwerkers, aannemers, architecten, bouwondernemingen,...) en particulieren.
-
Meetings and Events Consultant (Nederland)
Regio: Nederland
Bedrijf: HELMSBRISCOE
Type: Zelfstandige activiteit
HelmsBriscoe – wereldleider op het gebied van inkopen van kamerblokken en vergadercapaciteiten - zoekt commerciële en ambitieuze meeting professionals voor het verlenen van diensten in 'global meeting site selection'. HelmsBriscoe wordt reeds 26 jaar erkend als intermediair met het grootste inkoopvolume in de vergader- en evenementen-industrie. U werkt als zelfstandig ondernemer van thuis uit. Als contactpersoon voor bedrijven, verenigingen, overheden en VZW's ondersteunt u bij het vinden van de beste locatie en het onderhandelen van de meest voordelige voorwaarden voor hun vergadering, conferentie of incentive, waar dan ook ter wereld. Uw dienstverlening bestaat uit: - Selecteren en presenteren van de meest geschikte hotels en locaties - Ondersteuning van de klant in het beslissingsproces - Onderhandelen van de beste voorwaarden in de markt op basis van de grootste inkoopkracht in de vergadermarkt - Herzien van het contract namens de klant met het hotel of locatie. De klant tekent altijd direct met de geselecteerde locatie. - Aanbeveling van Destination Management Companies, Event Management Companies, Professional Conference Organizers Alle HelmsBriscoe Associates (Independent Contractors) worden gecompenseerd op basis van productie. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht hun Curriculum Vitae te sturen aan Joris Eyck Managing Director Benelux Co-managing Germany [email protected]
-
Interim Corporate Facility Manager (WAVRE)
Regio: WAVRE
Bedrijf: StepStone
Type: Zelfstandige activiteit
www.stepstone.be/vacatures----1674234-inline.html?cid=Partner_VDAB This industrial leader in its sector with international activities, with corporate HQ in Walloon Brabant, is urgently looking for a self employed interim Corporate Facility Manager for a period of 3 to 6 months. The Interim Corporate Facility Manager's key responsibilities will include: Ensure that the corporate sites (3) have the most suitable working environment for its employees and their activities ; Ensure that the facilities remain in good shape to prevent issues ; Strive for reduction of OPEX of facilities and focus on budget control to deliver the highest value to the business ; Manage a team of Facility officers, receptionists, and act as a hands-on leader for his team ; Design and implement processes to deliver the required services across the 3 sites ; Design and implementation of standardised procedures and policies in line with Group/Corporate guidelines.
Zoek naar antwoorden van M. PERDU in sociale netwerken
Look for responds of M. PERDU in social networks
Lees alle opmerkingen voor M. PERDU. Laat een reactie achter voor M. PERDU. M. PERDU bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for M. PERDU. Leave a respond for M. PERDU. M. PERDU on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie M. PERDU op de google maps. Adres en contacten M. PERDU Location of M. PERDU on the google maps. Address and contacts of M. PERDU
Andere gerelateerde bedrijven als come M. PERDU M. PERDU: SIDEX SCRL | L & L | VERY GOOD SOFTWARE | IL ETAIT UNE FOIS... DES PATINES ET DES POCHOIRS | Moens (Schilderwerken)
Other related companies as M. PERDU: SIDEX SCRL | L & L | VERY GOOD SOFTWARE | IL ETAIT UNE FOIS... DES PATINES ET DES POCHOIRS | Moens (Schilderwerken)
M. PERDU is een bedrijf dat 1994 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is M. PERDU, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02710021972. Het bedrijf M. PERDU bevindt zich op het adres: HOOGSTEPUNTLAAN 11; 3212; LUBBEEK. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 905,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 748,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Boekhouders. Producten gemaakt in M. PERDU zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van M. PERDU is Groothandel - Duurzame Goederen, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van M. PERDU is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van M. PERDU, openstaande posities, locatie van M. PERDU op de kaart.
M. PERDU is a company, that was registered 1994 in N\A region, Belgium. Full name of company is M. PERDU, company assigned to the tax number BE02710021972. The company M. PERDU is located at the address: HOOGSTEPUNTLAAN 11; 3212; LUBBEEK. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 905,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 748,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Boekhouders. Products created in M. PERDU were not found.
The main activity of M. PERDU is Wholesale Trade - Durable Goods, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of M. PERDU is not available. You also can look at reviews of M. PERDU, open positions, location of M. PERDU on the map.