DE POST

Contactgegevens DE POST: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data DE POST: address, phone, fax, email, website, opening hours

DE POST

Regio (region): N\A, België

Adres (address): ARTHUR DEZANGR?LAAN 17; 1950; KRAAINEM/KRAAINEM, België

Telefoon (phone): 27203876 (+32-27203876) 27203876 (+32-27203876)

Fax (fax): +32 (57) 714-20-97 +32 (57) 714-20-97

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) DE POST: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "DE POST"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "DE POST"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van DE POST, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen DE POST. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of DE POST, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees DE POST. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti DE POST
Products information DE POST

BTW identificatienummer (tax): BE08844512939
Ondernemingsnummer: 5902099609
Hoofdstad (capital): 919,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 824,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1992

Producten die in DE POST zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Postkantoren; Verzekeringsmakelaars and experts

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor DE POST
(Get full report from official database of BE for DE POST)

Aanvulling soorten activiteiten voor DE POST
Addition kinds of activities for DE POST

02110000. Rundvee veevoeders | Beef cattle feedlots
35599926. Screening apparatuur, elektrisch | Screening equipment, electric
37430302. Industriële locomotieven en onderdelen | Industrial locomotives and parts
50919900. Sport- en recreatiegoederen, nec | Sporting and recreation goods, nec
73590702. Verhuur van meubels | Furniture rental

Werken bij DE POST: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in DE POST: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor DE POST. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for DE POST. Looking for open vacancies in other companies

  • Elektricien (m/v) (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je bent tussen 5u en 6u30 op de depot. Eenmaal daar bekijk je de planning en vertrek je met je collega’s naar de werf om van start te gaan. Radio aan, thermos erbij en hops! Wat houdt jouw takenpakket juist in? - Materialen voor lage spanning plaatsen en aansluiten (schakelaars, stopcontacten, …) - De elektrische installatie in werking stellen en controles uitvoeren - De kabels van industriële elektrische uitrusting aansluiten op machines, verlichtingspunten of stopcontacten - Tracés realiseren voor het doortrekken van kabels (muren doorboren, dichtplamuren, …) - Een industriële elektriciteitskast plaatsen en uitrusten - Opgebouwde of ingebouwde kabelgoten en leidingen plaatsen

  • Kraanmachinist (DEERLIJK)

    Regio: DEERLIJK

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Onze spoorwegkraanmachinisten staan in voor spoorgerelateerde infra projecten. - Je werkt dagelijks mee aan het onderhoud maar vooral ook de vernieuwing van de spoorinfrastructuur in België.

  • Customer Service Representative (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: Start People Ieper

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Het doel van de Customer Service Representative is om de klantenvredenheid te verhogen door het tegemoet komen van de noden en verwachtingen bij de klanten bij de orders en leveringen. Je bent het hoofdaanspreekpunt voor de klanten waarvoor je de nodige activiteiten coördineert tussen de verschillende afdelingen (vooral sales, contract desk, planning, transport, kwaliteit) om vervolgens het hoogst mogelijke service level te bereiken. De rol van de Customer Service Representative is om aanspreekbaar en toegankelijk te zijn voor de klanten. Jouw hoofdtaken: Je behandelt de bestellingen: - Je ontvangt en verwerkt de klantenorders, nieuwe orders en aanvullende orders. - Je bekijkt de orders (contractpositie, contractcondities) en bespreekt eventuele afwijkingen met sales en contractdesk. - Je geeft orders in in het ERP systeem. - Je bekijkt de beschikbaarheid met de planning en werkt alternatieven uit indien de leveringstijd niet kan gehaald worden. - Je verzendt orderbevestigingen naar de klanten. - Je controleert dagelijks de geblokkeerde bestellingen die niet verzonden zijn wegens betalingsproblemen en neemt de nodige acties om die bestellingen vrij te krijgen bij het financiële team. - Je volgt de status van de order van het maken tot de levering en informeert de klant zelf indien de status verandert. - Je verzekert een correcte factuur door het precieze geleverde gewicht in het ERP systeem te registreren. - Je beheert een efficiënt invulsysteem voor alle orders en levering gerelateerde documenten. - Je draagt bij tot het controleren van de maandafsluiting door te verzekeren dat alle orders in eindstatus zijn.

  • Poetshulp Wijgmaal (WIJGMAAL)

    Regio: WIJGMAAL

    Bedrijf: PUUUR HAACHT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Inderdaad met drie u’s, want bij ons draait het om u! Puuur biedt huishoudhulp aan via het systeem van dienstencheques. Wij maken deel uit van Ons. We hebben meer dan 2.800 gemotiveerde personeelsleden en 18.000 tevreden klanten. We bieden jobs aan over heel Vlaanderen, dicht bij de woonplaats van ons personeel. Puuur blijft groeien en we zijn ook in jouw regio steeds op zoek naar gemotiveerde huishoudhulpen. Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen... Je doet de wekelijkse schoonmaak van een woning Je doet graag de was en strijk Voor sommige gezinnen ga je naar de winkel of kook je

  • Jobstudenten schoonmaak gezocht - deeltijds - 18+ - zomervakantie - regio Geel (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: Synergie Geel Interim

    Type: Studentenjob

    Voor een aantal bedrijven in regio Geel zijn wij op zoek naar gemotiveerde studenten die aan de slag willen als schoonmaker tijdens de zomervakantie.

  • student verkoper fashion m/v (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: ADECCO IEPER

    Type: Studentenjob

    Student verkoper m/v voor een hippe kledijketen in Ieper. Tewerkstelling op dagen in de week, alsook vrijdag, zatardag en zondag. Fashion Driven? Voor ZEB gaan wij op zoek naar studenten voor de winkel in Ieper. Samen met je collega's zorg je voor een ordelijke en aantrekkelijke winkel waarin klantenservice centraal staat. Je helpt nieuwe leveringen uitpakken, labelen en uithangen in de winkel. Je plooit de kledij en houdt de winkel op orde. Je doet controle aan de paskamers en helpt klanten waar nodig. Je bent regelmatig beschikbaar voor tewkerstelling op je vrije dagen in de week, alsook vrijdag, zaterdag en zondag. Flexibele planning in beurtrol op basis van je beschikbaarheid, via een online planningtool.

  • Technicus Elektromechanica - Technische dienst (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: UZ LEUVEN

    Type: Vaste Job

    Je bent geboeid door elektromechanische installaties en je wilt je ervaring benutten in een complexe ziekenhuisomgeving. Je hebt sterke interesse in preventief en accidenteel onderhoud van diverse niet-medische installaties en je voert aanpassingen en/of herstellingen uit aan o.a. sterilisatoren, afwasmachines, bedpanspoelers, ... Je kan tewerkgesteld worden binnen de verschillende campussen van UZ Leuven.

  • Contract Manager HVAC - Waregem (Regio Waregem)

    Regio: Regio Waregem

    Bedrijf: VINCI Facilities

    Type: Vaste Job

    Verantwoordelijk voor het beheer van een aantal klanten met een service of onderhoudscontract. Deze verantwoordelijkheid behelst de kwaliteit, het inzetten van de juiste ressources, de relatie, de organisatie en de financiële parameters van zijn portfolio. TAKEN Ondersteunt de Business Unit Manager bij het opstellen van het jaarlijks strategisch plan. Implementeert het HSEQ beleid op de werkvloer : gebruik DIF, incidentmeldingen, melden van onveilige situaties, opstellen en toepassen HSEQ-plan, audits, respect en controle van veiligheidsinstructies op de werkplek. Hij is verantwoordelijk voor de financiële resultaten van zijn portfolio. Hij volgt zijn omzet en Gross Margin op en zorgt voor de nodige groei. Hij bereidt de contractreviews voor en stelt oplossingen voor in geval van problemen. Hij zoekt steeds naar mogelijkheden om voortdurend te verbeteren. Hij implementeert de conclusies. Hij is verantwoordelijk voor de uitvoering van het technisch onderhoud op de installaties van de klanten. Hij is verantwoordelijk voor de opvolging van de wetgeving aangaande koeling, verwarming, elektriciteit, enz... en neemt nodige acties. Tevens moet hij doelstellingen maken i.v.m. trendanalyses en de opvolging ervan. Hij is verantwoordelijk voor een goede ratio aan spin off werkzaamheden t.o.v. zijn contractportfolio. Hij benadert zijn klanten commercieel en biedt voortdurend en proactief oplossingen aan. Is verantwoordelijk voor de goede organisatie en planning van zijn ressources i.f.v. zijn contractportfolio. Is verantwoordelijk voor een goed people-management, en zorgt voor motivatie en teamspirit in zijn ploeg. Is verantwoordelijk voor het onderhouden van goede relaties met zijn klanten : communicatie en rapportering Overzicht behouden : delegeren en analyseren, controleren. Verantwoordelijk voor het veiligheidsonthaal op de eerste werkdag van de nieuwe werknemers en interims. PROFIEL Opleiding : Master in Electromechanica – optie klimatisatie. Ervaring : relevante ervaring van 5 à 10 jaar in een technisch omgeving, liefst in een onderhoudsafdeling Technische vaardigheden : multi technisch en algemeen brede kennis van technologie/nieuwe technologie, Excel – Word – PowerPoint. Feeling voor juridische aspecten., stipt kunnen werken/goede organisatie, stressbestendig zijn. AANBOD VINCI Energies biedt u een professionele omgeving waar u de mogelijkheid krijgt om een heel interessant werk te leveren en verder te bouwen aan uw carrière. Tevens biedt VINCI Energies u een attractief loon met voordelige extralegale voordelen, zoals : Groepsverzekering + overlijdensverzekering en invaliditeitsverzekering. Gratis hospitalisatieverzekering. Arbeidsduurvermindering : 12 dagen bijkomend betaald verlof per jaar (vrij op te nemen – geen sluitingsperiode). Carrièremogelijkheden en opleidingsplan. Maaltijdcheques. Bonusplan. Firmawagen.

  • Accountant (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: Accent

    Type: Vaste Job

    Als Accountant heb je volgende verantwoordelijkheden: Beheer opvolging en optimalisatie van klantendossiers van vooral KMO's en vrije beroepen. Opstellen Btw-aangifte. Zelfstandige opmaak en afwerking van balans jaarrekening en fiscale aangifte. Je bent verantwoordelijk voor de volledige afhandeling van een dossier waarbij je kan rekenen op ondersteuning van de ervaren accountants van het kantoor. Je bent aanspreekpunt van je klanten.

  • huishoudhulp (HERK-DE-STAD)

    Regio: HERK-DE-STAD

    Bedrijf: PWA-DICO HERK-DE-STAD

    Type: Vaste Job

    Poetsen bij mensen thuis onder het dienstenchequessysteem.

  • Installateur sanitair Vilvoorde-Zaventem (Regio Vilvoorde-Zaventem)

    Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem

    Bedrijf: UW RECHTERHAND

    Type: Zelfstandige activiteit

    Renovatiegroep Uw Rechterhand zoekt in uw regio een installateur sanitair die ons team als zelfstandige wilt komen versterken. Sinds 2012 biedt Gamma België hun klanten een unieke montageservice aan in hun huis-aan-huis-folders, in de 85 winkels en online. Renovatiegroep Uw Rechterhand wordt door Gamma bouwmarkten aanbevolen als montageservice en wij plaatsen voor hun klanten allerlei producten zoals badmeubels, sanitair etc. Kortom, zeer afwisselend, uitdagend en verantwoordelijk werk in een straal van 30 km vanaf uw woonplaats.

  • Product Developer Bio-Plastics Packaging (HOOGSTRATEN)

    Regio: HOOGSTRATEN

    Bedrijf: DE STER

    Type: Werfreserve

    FUNCTION We are looking for a very entrepreneurial Product Developer with a passion for creating sustainable food packaging and tableware, a solid interest/understanding of bio-plastics and strong presentation skills. He/She is expected to combine this with a thorough understanding of how to translate material properties into packaging products with the required properties. You will manage and execute bio-plastic packaging developments in line with the deSter eco-strategy from initial idea to final delivery and effectively balance the commercial, technical and design aspects during these new product developments. Key area of focus will be developments in line with our circular economy approach. Your target is the development of food packaging products for both our foodservice and airline segments made of recyclable and/or recycled material, compostable materials and/or materials based on natural resources. Responsible for new bio-plastic product development process. • Manage the new developments from start to market introduction. • Focusing mostly on specifically defined development projects that target the expansion of our product packaging portfolio and defining how to put these developments into the market. • Development of complete product ranges with required properties from different bio-plastic materials • Define the right sustainable-solution that fits the specific market and customer need. • Understand the product lifecycles of the different market segments and integrate this knowledge into new developments. (Operations, product usage, waste management, logistics) • Converting the initial idea into a clear development brief as input for design, other product developers, product engineering, material engineering, procurement and suppliers. • Define the right market positioning of the product and provide clear input on key features and key selling points to create the right marketing story. (in cooperation with the marketing manager) Responsible for the product specification definition of the developments • Determine the right conditions of use for new developments and define quality levels. • Make sure the specifications are in line with customer expectations on eco-impact, usage, operations and logistics • Responsible for the product approval and introduction of the product. Check if prototype samples are in line with the agreed specifications before launching the product. • Adjust specifications and products based on market feedback and learnings from quality • Propose specs changes to enhance profitability • Support quality in finding the root causes and solutions for quality non-conformities The person will report to the Manager Sustainable Packaging & Materials. SKILLS AND EXPERIENCE Product development or engineering education – Master or similar by work experience Minimum 3-5 years of work experience in product development of (preferably) food packaging Good knowledge of bio-plastics and affinity with the related production techniques (mainly injection moulding and thermoforming) Entrepreneurial mindset Experience with different development routes and a good feeling which approach will be best suited for different situations. Product development process know-how. (how to develop a product, how to put it on the market…) Feeling and understanding of design (product design and graphical design) Knowledge of food packaging for foodservice. Experience in customer presentations and communication. Strong project management skills Computer and software knowledge (powerpoint, excel, word) Knowledge of graphical software is a plus

Zoek naar antwoorden van DE POST in sociale netwerken
Look for responds of DE POST in social networks

Lees alle opmerkingen voor DE POST. Laat een reactie achter voor DE POST. DE POST bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for DE POST. Leave a respond for DE POST. DE POST on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie DE POST op de google maps. Adres en contacten DE POST
Location of DE POST on the google maps. Address and contacts of DE POST

Andere gerelateerde bedrijven als come DE POST DE POST: Gandaflex bvba | HUIS GEYSKENS-GEUKENS J. | SCHOUTERDEN B | Dinnecourt J | B & C International

Other related companies as DE POST: Gandaflex bvba | HUIS GEYSKENS-GEUKENS J. | SCHOUTERDEN B | Dinnecourt J | B & C International

DE POST is een bedrijf dat 1992 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is DE POST, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08844512939. Het bedrijf DE POST bevindt zich op het adres: ARTHUR DEZANGR?LAAN 17; 1950; KRAAINEM/KRAAINEM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 919,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 824,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Postkantoren; Verzekeringsmakelaars and experts. Producten gemaakt in DE POST zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van DE POST is Mijnbouw en Steengroeven van Nonmetallic Minerals, met uitzondering van brandstoffen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van DE POST is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van DE POST, openstaande posities, locatie van DE POST op de kaart.

DE POST is a company, that was registered 1992 in N\A region, Belgium. Full name of company is DE POST, company assigned to the tax number BE08844512939. The company DE POST is located at the address: ARTHUR DEZANGR?LAAN 17; 1950; KRAAINEM/KRAAINEM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 919,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 824,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Postkantoren; Verzekeringsmakelaars and experts. Products created in DE POST were not found.
The main activity of DE POST is Mining and Quarrying of Nonmetallic Minerals, Except Fuels, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of DE POST is not available. You also can look at reviews of DE POST, open positions, location of DE POST on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over DE POST, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf DE POST, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about DE POST, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company DE POST, employees, financial statistics.